Sivuja: 1 ... 16 17 [18] 19 20 ... 92
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Juuri tänään olen onnellinen/kiitollinen,koska,,,  (Luettu 676381 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #255 : 09.01.2008 22:30:51 »


                            Grin 2funny

Ihan oikeesti olisin voinut kirjoittaakin noin! Grin
Huomaan kyllä jälkikäteen virheeni ja niitä on paljon,
koska en viitsi lukea tekstejäni uudestaan,mutta tuon olisin kyllä korjannut! 2funny

Päivän paras,nyt pitää kiiruhtaa toalettiin jo,,,
Mutta sitä ennen vienosti kuiskin,ennen kuin Aavisuinen ehtii pakkaamosta,minä se olin,minä hyvinkin. Kiss smitten
Tosin kuinka Runsasmuotoinen oikein olin?Ettei sitten kaduta moista mielikuvaa antaa,,, Grin
tallennettu

Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #256 : 10.01.2008 00:27:08 »

No kyllähän minuakin nauratti! Inehmot ovat elossa!!!! Ja parhaimmillaan!

Tämä vuosihan alkaa hyvin!  smitten
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #257 : 10.01.2008 10:09:46 »

Ajattelin muuten tuolla cafessa käsi paketissa, että oikeastaan olen onnellinen tästä pysäytyksestä ja suhteestani, tuntuu niin vapaalta. Voi olla onnellinen just vaikka nyt. Ja aina olla haluamatta lisää. Kumppanini tai mikä lie, on vähään tyytyväinen. Vaikka voisi saada enemmänkin elämältä. Niin hänelle melkein riittää sport, työ ja uusien asioiden kokeminen. Nuori sielu? Mutta hänelläkin on vapaus kasvaa omassa tahdissaan.

Olen iloinen etten odota liikoja, enkä oleta hänen puhuvan suuria viisauksia joka hetki. Tavallinen kokeminen voi olla hauskaa.

Olen iloinen että olen alkanut oppia "käyttämään tätä illuusiota" lainatakseni Walschin sanoja.  Cool

Hänelle.

January 11, 2008
Your professional address book is bulging at the seams thanks to all the new contacts you've added over the last few months. As amusing as these new acquaintances are, today you may get a yen to withdraw from this flashy crowd of dynamic, career-oriented personalities and return to the safety and security of your friends of old. You feel a little insecure lately, and that's understandable...

Minulle.

You feel happy in yourself today, and things are going smoothly on the romantic front under the combined influence of the Star and the Emperor! Fortune smiles on your determination to win someone’s love, and their feelings for you may be revealed… You radiate an air of sincerity and confidence that bodes well for mutual respect and calm in your emotional affairs-

 
« Viimeksi muokattu: 10.01.2008 11:16:35 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 1965



Profiili
« Vastaus #258 : 10.01.2008 13:32:05 »



                                   coolsmiley


                  Loistava alku uudelle vuodelle, et maininnut

                      yhtään exää, siitä on hyvä kasvaa.

                                     



                                        smitten

tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #259 : 10.01.2008 13:44:10 »


Minä kanssa Sissin lailla olen
Juuri tänään olen onnellinen/kiitollinen,koska,,,

  ...että olen "eksynyt " tänne foorumille..
     nytkin nauraa kiherrän niin etten meinaa tuolilla pysyä..
     Olette te vaan ihania ja hassunhauskoja..
      Grin    2funny     Grin
Cheesy  Shocked  Cheesy onpas - jopas, jep täällä ollaan pakkaamossa http://lunagirl.files.wordpress.com/2007/03/moving-day.jpg eilinen meni lasten kanssa  , ensin täällä lootien seassa  crazy2

Ja noista lapsenlapsista olen NIIIN IISOSTI kiitollinen sillä~eilen vietettiin täällä laatikoitten seassa tosi herkkiä hetkiä KUN he  Cry  Cry muistelivat mitä kaikkea hauskaa ollaan yhdessä täällä "vanhassa kodissa" koettu ja nähty ... tuli ihka oikea haikeus minullekin - aito ja oikea jossa oli sekä haikeutta, hyvää mieltä ja luopumisen surua kuin jo alkavaa innostusta uudesta ... muisteltiin Metsätonttukoiraa - hän oli  ja on vieläkin lapsillekin  kovin rakas ja usein häntä muistelemme  Kiss  Cry  angel    lapset kyselivät että olenko tavaroita pakatessa löytänyt mitään uusia muistoja (karvatupsuja tai leluja  Smiley ) Metsiksestä ...

Ja kun illalla olimme lähdössä täältä heidän kotiinsa NIIN he kiittelivät tätä " vanhaa kotia" yhteistä aikaa täällä ja jättivät hyvästejä - ihan oma-aloitteisesti  Cry  Kiss saatoin vain ihailla - kuinka jotkut asiat ovat lapsille niin luonnollisia  Cheesy

Että Chandra  smitten kyllä täällä pakkaamossa vielä tää ja huominen menee - launantaina on varsinainen muuttopäivä, sunnuntaina viedään kellarikamat ja jäteasemalla menevät ja sitten vielä siivoukset ... itseasiassa oikein mukava puhdistaa jälkensä ja kerätä " omat energiansa " pois ja ottaa mukaan, eivät sitten jää levälleen maailmalle  Wink vaan ovat omassa hyötykäytössä nekin -  ja uudessa kodissa teen sitten tarvittavat RITUAALIT kun sinne asetun - onneksi on vanhat tapetit irrotettu ja seinät maalattu ja lattiat uusittu ... vaan vielä sitten se henkinen puhdistus ja kodin siunaus  smitten

Että tälleen täällä, ja eikun pakkaamaan http://thecia.com.au/reviews/h/images/howl-s-moving-castle-10.jpg   Wink 2funny  ja http://www.kodak.com/US/images/en/corp/1000words/jennyc/moving1_close.jpg

kunnes  ....................................
http://artbyconniebaten.com/images/angels-in-blue-12x12.jpg

Kotkansilmä kiip gouing  Cool
tallennettu
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #260 : 10.01.2008 14:01:47 »

Ai nytkö jo muutat!? Shocked
No ei ihme,että hieman tuli persuksen alla jo.
Toivottavasti saat nettiyhteydet pian,ettei tule eroahdistusta. Cry
Kaipailin eilen jo.
Olen saanut kuumeen ja yskän. Cry
Siis olemme taas kirmailleet Kotkansilmän kanssa jossain.
Vaan näin kyllä unta,että olin kissa,jota toinen kissa tuli hakemaan ulos. Shocked Huh
Ja ihan oikeesti tuosta mun etupihan ovelta.
Ai olet sinäkin onnellinen ja omistat lapsenlapsia,tai omaat?
Ja kuule,minä löysin Susun pitkiä karvatolloja pari kuolemansa jälkeen ja tuossa ne ovat kristallipurkissa.

Uuteen kotiin hyviä energioita! smitten
Suitsukkeita,kristalleja huoneitten nurkkiin,kynttilöitä ja merisuolaa käytin minä,kun huonetta puhdistin.
Puhtia toimiisi,minä makoilen kipiänä!!!! buck2 smitten smitten
tallennettu

selkälokki
Vieras
« Vastaus #261 : 10.01.2008 14:30:41 »

Kiitoksia onnitteluista papereista ja vastuusta eroonpäästessa! Smiley
Ja tässä Arkiviisulle siitä energia siivouksesta:

Hei Ystäväin

*****

Energiapuhdistus, miten se tehdään


Siivottuasi ja poistettuasi kaikki tarpeeton ja roina,
asetu keskelle puhdistettavaa huonetta.
Hengitä syvään ja laajenna tietoisuutesi
koko tilan suuruiseksi.
Kierrä sitten huonetta,
kunnes tunnet,
että se on valoisampi ja kirkkaampi.
Seuraavassa muutama vinkki energiapuhdistukseen

Energiapuhdistusta suositellaan käytettäväksi
silloin kun muutetaan uuteen kotiin tai toimistoon,
kun kotona on ollut sairautta tai riitaa
tai kun huone tuntuu tunkkaiselta,
sekä aina ennen feng shuin parannusten toteuttamista.


Tarvikkeet:

    * sumutinpullon, kukkien kasteluun käytettävä sopii hyvin. (puhdas).
    * eteerisiä öljyjä.
    * pienen soittokellon ("ruokakello")
    * suolakiteitä

Aloita taputtamalla käsiäsi yhteen
alhaalta ylöspäin kiertäessäsi huonetta.
Kiinnitä erityistä huomiota nurkkiin
ja pimentoon jääviin alueisiin.
Taputa käsiäsi.
Ääni kirkastuu huoneen puhdistuessa.

Sumuta huoneeseen vettä,
jossa on pari tippaa eteeristä öljyä.
Älä laita liikaa öljyä,
ettei vaikutus olisi päinvastainen.

Aloita toinen kierros huoneen itänurkasta
kelloa kilistäen.
Kuvittele mielessäsi,
miten ääniaallot kulkevat puhdistettavassa
huoneessa nurkkia myöten.

Päätä energiapuhdistuksesi
muodostaen kellolla kahdeksikon muotoisen kuvion,
joka lopettaa puhdistuksen ja "sinetöi huoneen".

Sirottele suolakiteitä seinänvierustoille.
Muista varsinkin nurkat.
Suola imuroidaan pois vuorokauden kuluttua.

Energiapuhdistetun huoneen ilmapiirin huomaa heti,
se tuntuu raikkaalta ja valoisalta.

Sairauden jälkeen

    * salviaöljyä
    * mäntyöljyä
    * kuusiöljyä
    * katajaöljyä
    * kuusiöljy
    * laventeliöljy

   
Uuteen kotiin


    * salviaöljyä
    * mäntyöljyä
    * kuusiöljyä
    * katajaöljyä
    * sitruunaöljy
    * eukalyptusöljy

   
Riidan jälkeen

    * laventeliöljyä
    * geraniumöljyä
    * greippiöljy
    * jasmiiniöljy
    * kamomillaöljy
    * kuusiöljy

   
Huoneen energiatason
kohottamiseen


    * appelsiiniöljyä
    * sitruunaheinäöljyä
    * limettiöljyä
    * piparminttuöljyä.


Lue lisää:
http://personal.inet.fi/koti/birgan/fengshui.html


 smitten  Elämänilo   smitten

Tuo sama ohje oli aikalailla pohjana. Ensin se perusteellinen tavallinen siivous siellä uudessa kodissa.
Sitten kun tuntui, että kaikki on puhtaana, aloitin rauhoittumalla ja hiljentymällä ja (miullakin kun reikijuttu) avauduin myös reikin kanavaksi. Sillä kävin mielessäni läpi koko asunnon. Sen jälkeen kävin kaikki huoneet läpi käsiä taputtelemalla tuon  Elämänilon ohjeen mukaan.
Sen jälkeen kelloa kilisyttäen kävin samalla tavalla kaikki huoneet ja nurkat läpi. Minulla on sellainen sininen enkelikello, jonka olen saanut lahjaksi. Käytin sitä.
Sen jälkeen kiersin suitsukkeen kanssa joka huoneen läpi, ja etenkin nurkat. Sitä suitsuketta riitti useampaan kierrokseen.
Tämän jälkeen voi tehdä perusteellisen tuuletuksen.
Tämän jälkeen ripottelin merisuolaa erityisesti nurkkiin ja seinänvierustoille. Sen jälkeen jätin asunnon silleen.
Seuraavana päivänä kävin imuroimassa suolat pois, tuuletin perusteellisesti ja laitoin uuden suolakäsittelyn. Se jäikin sinne pariksi päiväksi ja sitten kun aloin viemään tavaroita sinne, niin imuroin ensiksi ne suolat pois ja tuuletin.

Ajattelin laittaa kahteen kauniiseen lasiastiaan rakeista merisuolaa sinne
koristeeksi. Siihen voi päälle laittaa vaikka pari kiveä tai kynttilätuikun tai simpukoita tai antaa olla ihan silleen. Suola vetää huonoa energiaa itseeensä jatkossakin. Se täytyy vaan silloin tällöin vaihtaa. Smiley

En usko, että tuohon energiasiivoukseen on yhtä ainoaa oikeaa tapaa.
Sitä voi varmasti soveltaa mielensä mukaan.  angel


https://www.astro.fi/foorumi/index.php?topic=6056.0
« Viimeksi muokattu: 10.01.2008 14:48:56 kirjoittanut selkälokki » tallennettu
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #262 : 10.01.2008 14:40:36 »

 Kiitollinen olen minäkin karvatupsukasta - jonka löysin muutama viikko Metsiksen pois lähdön jälkeen - ja laitoin sen tupsukan talteen  Kiss vaan nyt "se on jossain"  varmassa tallessa - no löytyy aikanansa - sitähän nuo lapsosetkin suri " että jos Metsätontun henki jää tänne vanhaan kotiin" sanoin ettei varmasti jää ETTÄ mukanamme kulkee  smitten

No vielä tällainen tapahtuma yhdessä koettiin eilennä KUN minulla on vuosia sitten maalattu " Kalevatar- mandala" se ei vain ole pariin viime vuoteen  ollut seinällä , syystä pilkku että VAAN  on ollut kirjahyllyn takana - että pysyy suorana - ja odottamassa kehystämistä - ja kun nuorempi ( tyttö) ekaksi näki Mandalan, sen nimi on
" Kultaisen Naisen synty" niin hän iohastui ikihyviksi , ja pyysi että " saako hän tuon ihanan Prinsessan Cheesy " ... molemmat sitä ihailivat ja ihmettilivät ja kummastelivat ettei se ole seinällä ...  sanoin että uudessa kodissa "se" pääsee seinälle (vihdoin) kehystettynä  smitten

Siinä työssä on niin huikeat energiat " että se tarvii paljon tilaa" ... jotenkin vain se ei ole tämän "vanhan asuntoni energioiden" kanssa mahtunut - tarvii kaiketi uutta ja puhdasta ....  angel

Ja hiii  Cheesy  Cheesy  Cheesy nyt kun kurkistan niin Selkis olet laittanut energiaohjeita - sopivaan tilanteeseen ETTÄ tilausta oli ja wau  Cheesy taas ... kiitosta kiitos Selkälokki ja Elämänilo nyt on kaikki tarpeellinen  smitten

ja Chandra olen tilannut jo kuukausi sitten laajakaistayhteyden siirron
että jos kaikki menee just jetsulleen niin 16.1 pitäis jo yhteyden pelittää - tänään ja huomenna vielä voin naputella - smiley6600  kun on tuoli vielä persauksen alla  Wink  ... että muutamat lennokkaat  viestit ehtii vielä laittaa sfääreihin - sillä tosi lennokasta ja innokasta mun energiat on nyt  Grin

Ja  Cry jos en huomaa noteerata jotain  coolsmiley vaan mennä puhisen kuin porin pikajuna, ei sentään se mikäs se nyt on se pikapikajuna  Huh höh katos nimi  Shocked
tallennettu
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #263 : 10.01.2008 20:34:35 »

Hei Tigrinum olen kiitollinen ETTä voin sinua kannustaa  angel  Kiss  smitten

Kas kun tässä pakkaillessa osui käsiini oma OPINNÄYTETYÖNI , valmistui jouluksi 2004 / AMK/Sosiaaliala / Sosionomin 3.5 v. opintojen päätteeksi  smitten ja kun nyt tuota työtäni selailin  Shocked niin oikein ihmettelin että kuinkas silloin riitti  - no kaikkea mahdollista mitä siinä työssä tarvittiin - semminkin kun se oli itselläni melko pitkä projekti ... kun aineistona käytin Tampereen yliopistolle- Journalismiyksikölle tekemääni haastattelusarjaa- ( jonka työn otin vastaan ihan puhtaasta kunnianhimosta  :Smiley , saihan siitä portfolioon ihan hyvät meriitit- tutkimusassintentti  angel  Wink )  jossa oli 10 tuntia haastatteluja jonka litterointiin meni 160h.   buck2  buck2  buck2 silloin ja tekstiä tuli  reilu pari sataa sivua jostas sitten keräsin itselleni sopivaa aineistoa kun aiheeni oli
" Arvot " eli tutkin erään lähiön  asukasraadin jäsenten arvoja - näkökulmana tutkimukselle oli .   mikä saa ihmiset sitoutumaan vapaaehtoiseen kolmannen sektorin työhön .... aihe  sinänsä ( ja ko.raadissa mukanaolo, lähes vuoden verran) oli tosi kiinnostava - vaan enpä arvannut alkaessani kuinka haastava oli käsitellä niinkin abstraktia aihetta kuin arvot - josta ei hirveesti ollut vastaavanlaisia tutkimuksia tehty - että ihan ite  Shocked  sitten kokeilin ETTÄ millä menetelmillä työtä analysoin - sain vahvan 4. ( vaikka väliin olin varma että ei mee läpi  Cry )   Cheesy joo näin on vielä  hyvin muistissa se aika - oli sen verran vahvaa vääntöä - ETTÄ täältä lähtee sulle roppakaupalla myötätuntoa, lämpöä ja vahvistusta ja enkeleitä - minä aina tilasin enkelit kimppaan kun aloin työhön - että  smitten

Kuin rempalle ja kaikelle arjen sumplinnalle kyyteineen kaikkineen, joskus se ottaa että sitten taas voi antaa  Wink  smitten

Klikkaa kuvaa - sillä on pienisuuri viesti sulle  Cheesy
« Viimeksi muokattu: 10.01.2008 20:36:38 kirjoittanut Arkiviisu » tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #264 : 10.01.2008 21:41:08 »

Olisin vielä onnellisempi jos Kotkansilmä jättäisi väliin turhat ja huomio- kyvyttömät kommenttinsa-

Arkiviisu - tarkoitin että olet usein niin uppoutunut chattaamaan muiden kanssa, että vaikka kirjoittaisin niccisi ja aiheesta josta olet puhunut, et vastaa.. no sellaista-
  Tongue
« Viimeksi muokattu: 10.01.2008 21:44:31 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #265 : 11.01.2008 10:18:13 »

Hyvä huomio , se mitä minulle kirjoitat Souli ! Ja ihan totta , vaan ei tarkoituksella   Lips Sealed    angel  Smiley
 Kiitollisena otan vastaan huomiosi!
Myönnän tämän ominaisuuden , että uppoudun omiin juttuihini!   Embarrassed
Ja sitten vastailen heille jotka kirjoittavat samoista aiheista ... niin totta  Cry

No onneksi se ei ole ihan koko totuus meikätytöstä VAAN yksi ominaisuus  :Smiley ainakin kun itse kurkistan peiliini ... vaan opikseni otan ja myönnän todeksi sanasi.

Ja anteeksi pyydän  sinulta ja muiltakin  angel jos ja kun en ole vastannut täällä foorumilla tai yv.puolella.

Sitä vain joskus on niiin innoissaan, että juoksee jonkun kumoon ... tämänkin tiedän itsestäni  Embarrassed  Cry

Eihän tässä selitykset auta - no jollain lailla valaisee.

http://lc.fdots.com/cc/lc/b7/b77fa2b6095e2b82025340fb998a8ccd.gif

http://www.greetingsisland.com/images/Thoughts-and-wishes/forgive-me.gif

Jotensakin näin t.Arkiviisu  smitten
« Viimeksi muokattu: 11.01.2008 10:31:14 kirjoittanut Arkiviisu » tallennettu
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #266 : 11.01.2008 10:26:39 »

Eihän tämä mikään juupas eipäs asia ole - vaan ihan huomioksi kirjoitan ETTÄ jossain vaiheessa minuakin  tickedoff  knuppel2  police  smiley6600 kirjoituksesi Kotkansilmä muistan kyllä "ne ajat"  coolsmiley  ja varmasti sinäkin  2funny  Wink vaan sitten  minulle aukesi sinun " maailmasi ja kielesi ja havahduin sille että melko syvällisiä elämäntotuuksia on ,        no joskus aika hyvin piilotettuna, kyynisinä, sarkastisina ja jopa purevina  Wink  Wink  Wink      sinun kommentteihin - jotka kuitenkin tulevat suuresta lempeästä sydämestäsi  smitten ja kovin usein osuvat asian ytimeen.

Että onnellisia ja kiitollisia  ollaan  että täällä on tilaa meille jokaiselle just tö wei we aar  Wink että saan tulla sellaisena kuin olen, minäkin  crazy2
t.aaviisuinen
« Viimeksi muokattu: 11.01.2008 10:32:50 kirjoittanut Arkiviisu » tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #267 : 11.01.2008 10:48:00 »

Tein diplomini raskaana, että että..
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #268 : 11.01.2008 10:51:46 »

Niin kaikkihan me voimme olla omissa maailmoissamme, minäkin, ja nauttia siitä, mutta täällä on ehkä kyse jostain kokemuksen vaihdantataloudesta..  Wink pusi and hali-
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #269 : 11.01.2008 10:57:26 »

Ja tätähän tulin tänne kirjoittamaan ETTÄ  smitten

VIISI VINKKIÄ
ONNISTUMISIIN


 * Tiedä minne olet menossa

 
 *  Suunta on tärkeämpi kuin vauhti. ”Vähän
kerrallaan” pääsee mihin tahansa jos vain tietää
mihin on menossa.  Kun tiedät MIKSI, keksit
aivan varmasti MITEN.

 *  Innostu


  *  Ellet pidä siitä mitä teet, ellet innostu siitä joka
päivä uudelleen – tee jotain muuta!

  *  Ole rohkea


  *  Ole omaperäinen. Erotu massasta. Keskity siihen
missä olet jo valmiiksi hyvä ja tulet siinä ennen
pitkää erinomaiseksi.

  *  Lennä oikeassa parvessa


  *  Luo ympärillesi verkosto, joka on jo toteuttanut
tai toteuttamassa samaa kuin sinäkin. Kysy.
Ole utelias. Parhaat neuvot saat tekijöiltä,
et arvostelijoilta.

  * Ajattele myönteisesti


  *  Ajatukset ovat energiaa, joka vetää puoleensa
itsensä näköisiä tapahtumia. Muista mitä ajattelit
ryhtyessäsi toteuttamaan tavoitettasi äläkä
koskaan luovu niistä ajatuksista.
-Jussi

http://www.positiivarit.fi/Frontpage.aspx

http://www.positiivarit.fi/Content.aspx?d572a8d8-9ed5-4127-a652-74667265d9c1


ja  Kiss sullekin Souli
tallennettu
Sivuja: 1 ... 16 17 [18] 19 20 ... 92
  Tulostusversio  
 
Siirry: