|
Chandra
|
 |
« Vastaus #165 : 27.12.2007 16:03:01 » |
|
Näinpäs on!  Ja en ole sitä juurikaan viettänyt sitten nuoruuden päivien. Siihen ei kuulu oikeastaan mitään ihmeellistä. Tinan voin valaa,mikäli huvittaa. Sekin oma valinta. Siihen ei liity MITÄÄN paineita ulkoa päin.  Positiivista vaan löytyy.Uusi alku taas uusien juttujen tulla. Päätetään että ensi vuosi on hyvien juttujen vuosi. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
selkälokki
Vieras
|
 |
« Vastaus #166 : 27.12.2007 16:54:58 » |
|
Hihi, itselleni tinojen valaminen on uudenvuoden paras juttu. Vaikka niistä ei aina oikein selvää saa, niin se on niin hauskaa puuhaa. Raketit ja kaikki muu jää kakkoseksi (en niistä hirveästi välitä). Tinan valaminen on ykkösjuttu. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Kotkansilmä
|
 |
« Vastaus #167 : 28.12.2007 01:13:15 » |
|
 Valamisesta tuota tiedä, tinassa oleminen lienee se tärkein juttu, ja mielellään. No jälkeenpäin ainakin kuulee mitä tuli turattua. ? 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Hetkiä, joita olen kanssanne, haluan unohtaa hetkeksi.
|
|
|
|
selkälokki
Vieras
|
 |
« Vastaus #168 : 28.12.2007 09:50:00 » |
|
 hehe, joskus on kieltämättä kivaa olla tinassa...
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Kotkansilmä
|
 |
« Vastaus #169 : 29.12.2007 16:43:16 » |
|
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Hetkiä, joita olen kanssanne, haluan unohtaa hetkeksi.
|
|
|
Mirjam*
Kanta-astroilija

Maata ei peritä isiltä, vaan on lainassa lapsilta
|
 |
« Vastaus #170 : 29.12.2007 18:00:55 » |
|
..koska.. en keksi syytä ettenkö olisi....
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Totuus ja Vääryys kylpivät yhdessä. Vääryys nousi ensin vedestä ja pukeutui Totuuden vaatteisiin. Koska Totuus ei puolestaan halunnut pukeutua Vääryyden vaatteisiin, hän liikkuu alastonna. https://www.astro.fi/blog/Mirjam%252A
|
|
|
|
Chandra
|
 |
« Vastaus #171 : 31.12.2007 03:03:31 » |
|
 Voi Kotkansilmä!  Niitä valuvikoja on todella joskus tinassa ollessa tullut,jopa niin,etten enää moista harrasta. Ainakin tuo  Olisipa ollut joku toimisto,mihin viedä kännykkä aina silloin,kun tinaan oli matkalla. Mutta aiheeseen. Olen ensinnäkin äärettömän kiitollinen tästä foorumista,joka on mahdollistanut sen,että on paikka,jossa purkaa syvimpiäkin tuntojaan. Ei tohdi aina perheellisiä ystäviä häiritä murheillaan. Ihmisistä,joihin olen saanut täällä tutustua ja olkapäistä,sekä avusta vaikeina aikoina. Kiitollinen yhteisistä ilon hetkistä myös. Kiitollisin ehkä siitä,että olen löytänyt täältä kaksi sieluperheeni jäsentä. Ehkä useammankin,mutta nämä kaksi ovat olleet heti tunnistettavissa. Kiitollinen hoidoista,ennustuksista,astrologisista tulkinnoista,kaikesta avusta,joita ventovieraat ovat auliisti antaneet. Toivotaan tämän foorumin toimivan tulevana vuonnakin lohtuna ja ilonlähteenä meille kaikille! Kiitos Sepolle,joka on mahdollistanut tämän kaiken meille! UPEAA UUTTA VUOTTA KAIKILLE! 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
kultainen sulka
|
 |
« Vastaus #172 : 04.01.2008 18:16:51 » |
|
Olen todella onnellinen, sain poikani armeijasta takaisin Vänrikkinä tänään. Voiko äiti ylpeämpi olla... 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
ASC Vaaka Aurinko & Merkurius Skorpionissa Kuu Vaa * assa Venus & Mars Jousimiehessä *** * Sininen lunaarinen yö *
|
|
|
|
Arkiviisu
Vieras
|
 |
« Vastaus #173 : 05.01.2008 14:32:23 » |
|
Lennän tänään korkealle kiitollisuuden siivin. Anna niiden kantaa sinut yhä korkeammalle.Ja kun laskeudun ...  SAAN koluta komeroita, putsata ja perata tavaroita JA laittaa tarpeetonta kiertoon ... pakata muuttolaatikoita ...  iik miten ihanaa 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
|
|
Arkiviisu
Vieras
|
 |
« Vastaus #175 : 05.01.2008 17:48:15 » |
|
OIH Arkiviisu, ONNEA muuttoon  Kiitos  IPPUSKA ... Kerrankin muutto on ihanaa ja uudistavaa ja olen varpaankynsiäni myöten innoissani. Edellinen muutto 2003 maaliskuussa oli minulle yhtä surua, kun en millään olisi tahtonut muuttaa ( tähän nykyiseen kotiini) silloisesta kotipaikasta ( jonne olin muuttanut helmikuussa 1998 ; rivitaloasunto ihan joen rannassa luonnon sylissä ; ja sitä edelsi varsinainen muuttorypäs joka kaikkinensa OLI  melkoinen suruprosessi Jossa 6kk.sisällä muutin ensin eron myötä pois kotipesästäni-omakotitalosta joka oli turvapaikkani ja jonka pihaakin jokaista kiveä ja kantoa ja eläimiä siellä hyvästelin  JA tuntui että loppu tuli ... käväisin sitten kääntymässä Turussa, tulin takaisin samoille seuduille, asuin ihmisten nurkissa, saattohoidin isäni ja asuin hetken hänenkin viimeissä maanpäällisessä kodissaan jonka sitten myin ja muutin viimein tuohon joenranta rivitaloon ... josta muutin sitten tähän nykyiseen JA nyt pääsen asuntoon jonka remontin sain suunnitella ihan itse  Olen ikikiitollinen tästä - oikea lahjasade suorastaan , niitä  timanttisateen seurauksia tämäkin ... ja apua saan ja asiat järjestyy...  Että on tämä melkoinen vuoden alku Niin ja loppujen lopuksi asiat on aina järjestyneet ja muutokset vieneet uusin " seikkailuihin " taaviisuinen
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Arkiviisu
Vieras
|
 |
« Vastaus #176 : 06.01.2008 10:20:43 » |
|
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 06.01.2008 10:24:00 kirjoittanut Arkiviisu »
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Arkiviisu
Vieras
|
 |
« Vastaus #177 : 06.01.2008 10:31:29 » |
|
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 06.01.2008 10:48:12 kirjoittanut Arkiviisu »
|
tallennettu
|
|
|
|
|
selkälokki
Vieras
|
 |
« Vastaus #178 : 06.01.2008 10:37:52 » |
|
Voi jestas, ihana lukea teidän muutto ja remontti juttuja... Itsekin roudasin viikonloppuna tavaraa "uuteen asuntoon". No, se on kylläkin vain kakkosasunto, vuokrasellainen, kun menen koulunpenkille eri paikkakunnalle. Mutta ihan kiva kämppä ja rauhallisella paikalla... Tein sinne oikein kunnon siivouksen tietenkin lattiasta kattoon jo viikolla ja sitten energiasiivouksen ja levitin merisuolat nurkkiin kahteen kertaan... Se oli huvittavaa ja hauskaa ja varmaan moni olisi pöpinä pitänyt, vaan eipä tuo haittaa. Nyt viikonloppuna sain sinne enimmät tavarat (eihän sinne hirveästi tulekaan) ja verhot silitettyä ikkunoihin, joten alkoi kotoisalta tuntumaan sekin asunto. Jännittävää kyllä, uusi paikkakunta, uudet ympyrät, mitä tuovatkaan tullessaan. : 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Arkiviisu
Vieras
|
 |
« Vastaus #179 : 06.01.2008 10:56:46 » |
|
Voi jestas, ihana lukea teidän muutto ja remontti juttuja... Itsekin roudasin viikonloppuna tavaraa "uuteen asuntoon". No, se on kylläkin vain kakkosasunto, vuokrasellainen, kun menen koulunpenkille eri paikkakunnalle. Mutta ihan kiva kämppä ja rauhallisella paikalla... Tein sinne oikein kunnon siivouksen tietenkin lattiasta kattoon jo viikolla ja sitten energiasiivouksen ja levitin merisuolat nurkkiin kahteen kertaan... Se oli huvittavaa ja hauskaa ja varmaan moni olisi pöpinä pitänyt, vaan eipä tuo haittaa. Nyt viikonloppuna sain sinne enimmät tavarat (eihän sinne hirveästi tulekaan) ja verhot silitettyä ikkunoihin, joten alkoi kotoisalta tuntumaan sekin asunto. Jännittävää kyllä, uusi paikkakunta, uudet ympyrät, mitä tuovatkaan tullessaan. :  Selkälokki sinulle toivon http://i70.photobucket.com/albums/i102/IlenMushroom/Heart-Rose-5x7.jpgOnni tulkohon tupahasi - hyvä vuosi vieraaksesi. http://www.infobae.com/adjuntos/imagenes/51/0155133B.jpg , ja http://s145.photobucket.com/albums/r220/2funny2b/myspace/pic11/tooofunny11111.jpgniin kaikki sujuu ~niinkuis tiedätkin  teveisin mie aaviisuinen
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|