Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 ... 85
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Juuri tänään olen onnellinen/kiitollinen,koska,,,  (Luettu 1196704 kertaa)
0 jäsentä ja 103 vierasta katselee tätä aihetta.
Riitta
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #45 : 19.09.2007 12:49:22 »

Lampimista sanoista, jotka antavat motivaatiota jatkaa omaa polkuani.
tallennettu
Elektra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #46 : 19.09.2007 16:10:19 »

...Onni, ilo ja kiitollisuus kaikkea olevaista kohtaan kumpua sydämestäni niin että oikein hätkähdyttää...

tallennettu
Tibetan
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #47 : 19.09.2007 16:24:29 »

AthaMaarit nosti minulle kortin  Smiley
tallennettu

Katso vettä rakkaudella ja kiitollisuudella! Vesi, jota katsot, värähtelee samalla taajuudella kaikkialla muualla olevan veden kanssa ja rakkauden viestisi tavoittaa jokaisen maailmassa olemassaolevan ihmisen sielun.
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #48 : 19.09.2007 17:33:21 »

...Onni, ilo ja kiitollisuus kaikkea olevaista kohtaan kumpua sydämestäni niin että oikein hätkähdyttää...

.... smitten  Kiss juu aaa enzel on tö roud ...  Kiss ihan vain just laik juu aaa  Kiss  ... tällaista kumpuilee täältä aaviisuisen sydämmmmmestä .... Wink ... ja siitä olen kiitollinen juuri nyt angel

jk. muuv tö maus  Cool
tallennettu
asboo
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #49 : 19.09.2007 17:41:27 »

Sain 80 euron housut 70% alennuksella!  Smiley
tallennettu

Aurinko Skorpioni, nouseva härkä, kuu kaksonen
Ippuska
Astroholisti

4ever

Profiili
« Vastaus #50 : 19.09.2007 18:28:06 »

Ystävistäni olen iki-kiitollinen  smitten

Myös siitä, että VIHDOINkin opin leipomaan sämpylöitä pörfiq
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Tibetan
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #51 : 20.09.2007 19:46:27 »

Taisin keksiä kuinka kuva saadaan mukaan tähän.

Kokeillaanpas...
tallennettu

Katso vettä rakkaudella ja kiitollisuudella! Vesi, jota katsot, värähtelee samalla taajuudella kaikkialla muualla olevan veden kanssa ja rakkauden viestisi tavoittaa jokaisen maailmassa olemassaolevan ihmisen sielun.
Tibetan
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #52 : 20.09.2007 19:48:26 »

Jo vain, jihuu! "Ny minoon tosi onneissani"  Smiley
tallennettu

Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #53 : 20.09.2007 22:16:59 »

Toki Esmiralda! Cheesy

Tietysti Puntosi vie sinua iloisemmin eteenpäin,kun häntä välillä kiittelet.
Jatkuvaa parjaamista mikään kestä.Hajoaapi se vahvakin moottori moisesta. knuppel2

Minun Pösöni pakoputki päätti irtisanoutua tehtävästään,tai pikemminkin päätti lisätä ääntä ja komealtahan se ensin kuullosti.Kyllä kuulkaa kääntyi kirkolla päät,kun oikein hörlötimme mennä,kuin harrikalla ikään. Grin
Nyt saa levätä hetken tuolla tallissa ja sitten korjaamolle.
Vaan nyt olenkin siitä onnellinen. Cheesy
Ensin suututti,mutta huomaan nauttivani yhä enemmän kävellen tehdyistä kauppamatkoista ja kuntokin on näin lyhyessä aikaa parantunut.Päätin alkaa vielä iltalenkkeilynkin.Ei mitään rääkkiä,vaan reipasta kävelyä pimenevissä illoissa. smitten
tallennettu

^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #54 : 21.09.2007 06:44:01 »

Olen huoleton kuin  kaksoset

työasioissa löytyy iloa

flunssa poistumassa (chakroja siis availtu taas)

lapsukainen voi hyvin + suku

menen ihanaan paikkaan piakkoin, jossa aukeaa taas uusia vastauksia

ihana leffa

tutkin matkakohteet  jousimies

yhteistyökumppanit kannustavia

olen löytänyt tasapainon muiden/ Itsen auttamisen kanssa

osaan postua turhista kiistoista  vaaka voittaa  merkurius skorpioni

tiedän alun ja lopun ja nautin matkasta
« Viimeksi muokattu: 21.09.2007 07:05:44 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #55 : 21.09.2007 07:51:50 »

täytyyhän minulla jotain harhoja ja kateuden aihetta olla.  Cheesy

halit, pärjäät kyllä. pidä nyt se kauan puhuttu suhdetauko, niin jo alkaa löytyä Itsestä. uskon että saat apua ja löydät töitäkin.

no niin, iloinen että sai taas auttaa..

smitten smitten
« Viimeksi muokattu: 21.09.2007 08:33:40 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #56 : 22.09.2007 21:16:04 »

Minulla on lapset ja lapsen lapsia. smitten
Olimme tänään sieniretkellä tyttäreni ja hänen lastensa kanssa.Jakaannuimme kahteen"leiriin" kuten yleensäkin kun molemmat tytöt ovat matkassa.
Nuorempi,5v,halusi kulkea minun kanssani.
Kävelimme ensin pitkin tuttua kalliota ja ihmettelimme vesikeijujen kaivoja suurten kivenlohkareitten vieressä.
Vesikeijut ovat kuulemma kullanvärisiä. Smiley
Kyselin niitä näitä tytöltä ja hän vastaili.Kysyin miltä kukkakeijut näyttävät.
Ovat kuulemma perhosennäköisiä ja väreinä ainakin sininen oranssi,en muista nyt mitä hän luetteli,mutta viimeinen väri tuli iloisesti,niin ja auringon väriä myös.
Katsoin tuota pientä kiharapäätä,jonka  vaaleat hiukset nyt olivat sievästi leteillä.Iloa hänen kasvoillaan ja suuria kaarevia silmiä,joissa pitkät kaartuvat ripset.
Sydämeni oli pakahtua ja sanoin,tiedätkö,sinulla on aivan enkelin silmät.
Tiedän,hän vastasi,johon minä,mistäs sen nyt noin varmasti tiesit?
Vastaus tuli totisin kasvoin ja minua silmiin katsoen:"Koska sinä sanoit niin,etkä koskaan valehtele."

Olin hetken hiljaa,kauniimmin ei kukaan ole minulle mitään sanonut.Kumarruin ja sanoin hänelle:"Näin on,ja lupaan sinulle,etten vastaisuudessakaan tule sinulle valehtelemaan,siihen voit uskoa."
Olen miettinyt pitkin päivää tuota niin täydellistä luottamusta ja toivon kykeneväni olemaan hänelle aina se,jonka luo voi tulla keskustelemaan vaikeimmistakin asioista kun se ikä tulee. angel

Se,että metsää oli hakattu laajalti ja eksyimme+3 kyyn poikasta onkin taas ihan eri tarina.Mutta kolme tuntia me harhailimme,ennen kuin maasto alkoi näyttää yhtään tutulta.Äitinsä ja siskonsa olivat meitä jo tunnin autolla huhuilleet.
Ihana retki ja parempaa seuraa en voisi mukaani saada.
Näimme niin monenlaista ja aaltopituus oli sama. Grin  angel  smitten
tallennettu

Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #57 : 22.09.2007 21:25:27 »

Chandra, voi miten ihanaa. Siinä on pienellä tytöllä kyllä onni käynyt, että sinunlaisesi luottohenkilön on saanut!  Smiley angel
tallennettu
Riitta
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #58 : 22.09.2007 21:34:25 »

Tais olla sinun luottopaivasi Chandra-tosi ihana juttu.
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #59 : 23.09.2007 01:11:41 »

Ihana ketju.  smitten

Juuri tänään olen onnellinen ja kiitollinen työstäni, asunnostani,
balanssista elämässäni,unelmistani, ystävistäni, Härkä-mieheni antamasta lämmöstä ja tuesta, Vaaka-mieheni rakkaudesta, parin päivän nautinnollisesta matkasta Adrianmerelle Vaaka-mieheni kanssa, -sain rentouttavan kokovartalo hieronnan-
terveydestäni ja ulkonäöstäni.

Olen syntynyt onnekkaiden tähtien alla. Smiley

tallennettu
Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 ... 85
  Tulostusversio  

Siirry: