Äänestys
Kysymys: Veikkaatko että tuleva se oikea olis sellanen:
Jonka jo tunnet
Jonka olet jo menneisyydessä tavannut, tiedätte toisenne tai olette nähneet toisenne tiedostamatta sitä
Jota et tunne vielä etkä ole edes nähnyt
Jonka itse päätät

Sivuja: 1 ... 14 15 [16] 17 18 ... 25
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kuka se oikea on ?  (Luettu 268791 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10602


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #225 : 06.10.2009 08:26:41 »

no nyt selvis mikä siinä kiehtoi, tosi kaunis ja sexy ja valoisa tapaus.. mielellään olisin sen seurassa paljon.. yleensä kerroin sille minne tapahtumaan mennään mutta eilen ei, pääsisällön kerroin. levollisuus on se mikä jutusta puuttuu, mutta  uranus yllätyksellisyyttä piisaa. jos elämä kerran ei ole vieläkään tuonut muita, on self love ja tuo tyyppi. / niin ja, eihän se näkynyt kenenkään muunkaan kanssa liikkuvan.. itsepä pyysin taas tätäkin  Grin . kaikki voi menettää mutta ykseydessä kaiken voi vain saada?

Venus in the Eleventh House   11th hs

Composite Venus in the eleventh house is one of the best placements for an intimate personal relationship. The eleventh is the house of friendship, and at the very least, Venus here will help to make you friends. This position can also be a sign of a deep love affair.

Venus Square Mars    

Venus square Mars in a composite chart has potential for both good and bad. In a sexual relationship it can make physical love-making better and more satisfying than usual. It often makes people feel irresistibly attracted to each other. The problem this combination presents is that sex can easily become a device for one person to dominate the other.

Mars Sextile Ascendant    

The sextile of composite Mars and composite Ascendant makes it likely that the two of you will be known as a very active couple in every way. Mars is the planet of energy, and the sextile to composite Ascendant means that this relationship will stimulate energies in both of you - energy for work, for play, and for anything else you may want to do together.

« Viimeksi muokattu: 06.10.2009 09:07:29 kirjoittanut **Crystalline** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Veskari-83
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 289


Inner peace is found through passion


Profiili
« Vastaus #226 : 07.10.2009 15:09:04 »

Pitkälti varmasti menee just noin kuten sä tos yläpuolella kirjotit. Omien aktiviteettien ja intohimojen parista ne sukulaissielut useimmiten löytyvät kaikkein helpoiten. Jos esim. siis sä et tykkää baletista tai oopperasta, niin älä mene sellaisiin ettimään itsellesi sitä kumppania, koska ei se sieltä tule mitä suurimmalla todennäköisyydellä löytymään (toki on se silti mahdollista, koska tää elämä on niin monimutkainen juttu Grin). Eli tee just niitä asioita mitä yleensäkin tykkäät tehdä, ja jotain päivänä vaan huomaat että hitto, tässä tää unelmasiippa nyt sitte ois, mut se, miten häntä pitäs lähestyä onkin sitten aivan toinen tarina. Rakkaus on kuitenkin kaikkein tärkeintä, oli kyseessä mikä tahansa parisuhde. Ilman sitä on turha alkaa leikkimään, koska suhteet ei varmasti pidemmän päälle tule kestämään ja itseänsähän siinä vain satuttaa lopulta mitä pidempään "roikkuu" kiinni toisessa.

Jos siis tykkäät käydä salilla treenaamassa, niin tee sitä jatkossakin. Mutta vastaavasti jos olet kotitoukka kuten mä ite, niin älä jää kotiin, sieltä sä et sitä kumppania löydä 2funny
tallennettu

aurinko vesimies (4. huone)
nousu vaaka
venus vesimies (5.huone)
kuu oinas (8.huone)
Kuunsolmu rapu (10.huone)

"Esiinnyt naismaailmassa itsevarmana ja haluttuna miehenä, jota ei kuka tahansa nappaa mukaansa ja etsit koko ajan naista, joka mitään kyselemättä vain ottaisi sinut.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10602


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #227 : 08.10.2009 20:12:26 »

toki on mutta kun se kaksoissäde on usein henkimaailmassa, eri maassa tms. niin onhan sitten tuo porukka, jota itselläni edustaa nyt se   aurinko rapu  askendentti  vaaka  ; ei senkään kaipaaminen niin herkkua ole.. vkl taas otan yht.. en tiedä mitä muuta voi, jos kerran sellainen vetovoima. ja luulin jo moneen kertaan että juttu loppuu, tulee ihan toinen, joku menestysheppu tms. vaan ei-

1-kaksoissäde (on jopa korkeampi kuin kaksoisliekki) 1 kpl
2-kaksoisliekit 7 kpl
3-kaksoissielut 12 kpl
4-kaksoiskumppanit 144 kpl
5-jumalainen ilmentymä (paljastaa ahdistukset ja pelot eli auttaa poistamaan ne)
6-sielunkumppanit x kpl
7-jumalainen vastinkappale
« Viimeksi muokattu: 08.10.2009 20:17:35 kirjoittanut **Crystalline** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Veskari-83
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 289


Inner peace is found through passion


Profiili
« Vastaus #228 : 09.10.2009 06:36:13 »

.. se teoria sielun jakaantumisesta kahteen osaan aikojen alussa pitäisikin paikkansa.
Tämä osa valitettavasti ei pidä paikkaansa, mutta toki jokaiselle on ns. sielunkumppani tai mikä kaksoisliekki ikinä sitten onkaan. Myöskään mitään "aikojen alkua" ei ole olemassa, vaan sielu jatkaa niin kauan elämän taivaltaan maanpäällä kunnes hoksaa laskea irti kaikesta maallisesta ja oppii läksynsä jonka sille on Jumala asettanut. Sielusi elää keskimäärin tällä hetkellä jotain tuhannetta elämäänsä, mutta fyysinen ruumiisi sitä ainoaansa. Itse aina lasken hieman leikkiä siitä, kun tulee puhetta näistä sielunkumppaneista, että silloin kun sielut päättävät inkarnoitua maanpäälle, niin he läppäävät kättä Astraalimaailmassa ja sanovat "sovitaan niin, että me ollaan nyt tässä elämässä toisillemme ne oikeat" Smiley Jotenkin noin se menee, mutta ei ehkä noin kliseisesti Smiley angel Tämän pystyy "helposti" todistamaan hallitsemalla pääsyä tietoisesti Astraalimaailmaan, ja käymällä katsomassa mitä sielut siellä puuhaavat. smitten
tallennettu

aurinko vesimies (4. huone)
nousu vaaka
venus vesimies (5.huone)
kuu oinas (8.huone)
Kuunsolmu rapu (10.huone)

"Esiinnyt naismaailmassa itsevarmana ja haluttuna miehenä, jota ei kuka tahansa nappaa mukaansa ja etsit koko ajan naista, joka mitään kyselemättä vain ottaisi sinut.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10602


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #229 : 09.10.2009 16:50:07 »

Tämä osa valitettavasti ei pidä paikkaansa, mutta toki jokaiselle on ns. sielunkumppani tai mikä kaksoisliekki ikinä sitten onkaan.

**ja mitäs tuo sitten tarkoitti= miten ne on oikein jakaantuneet??  Cheesy muuten ne oppiläksyt tulee meistä itsestämme ja saamme vaihdella niitä, koska olemme osia jumaluutta.. ja saamme olla leikkisiä.
« Viimeksi muokattu: 09.10.2009 16:54:09 kirjoittanut **Crystalline** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Veskari-83
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 289


Inner peace is found through passion


Profiili
« Vastaus #230 : 09.10.2009 20:49:54 »

Ei ne ole mitenkään jakaantuneet, ne ovat vain osa suurimman energiasta, tai jos tahdot sen käsittää jakaantumisena (vaikkei se alkuperäinen mihinkään ole sieltä kadonnut, olemme vain osasia siitä) niin hyvä sitten.
tallennettu

aurinko vesimies (4. huone)
nousu vaaka
venus vesimies (5.huone)
kuu oinas (8.huone)
Kuunsolmu rapu (10.huone)

"Esiinnyt naismaailmassa itsevarmana ja haluttuna miehenä, jota ei kuka tahansa nappaa mukaansa ja etsit koko ajan naista, joka mitään kyselemättä vain ottaisi sinut.
Veskari-83
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 289


Inner peace is found through passion


Profiili
« Vastaus #231 : 26.10.2009 10:44:07 »

Sä et vaan sillon vielä ole sielun mielestä henkisesti valmis vastaanottamaan sitä rakkautta jota se vastinkappaleesi osaisi tarjota. Omasta kokemuksestani voin puhua nyt, että kun se oikea ammutaan sulle päin näköä, niin et sitä välttämättä just sillon edes älyä. Voi olla, että tunnet jotain pientä, mutta se laiva lipuu ohitsesi aivan kuin huomaamatta. Mulle kävi näin, tapasin n. kuukausi-1,5 sitten oman tän hetkisen "oikeani", ja nyt reippa viikko sitten törmäsin häneen uudestaan. Vieläkään ei sen ihmeemmin mitään herännyt, mutta vähän juteltiin ja tuntui kivalta. Vaihdettiin numeroita, ja nyt hetken sähköposteja vaihdettuamme ja viestiteltyämme on vaan yksinkertasesti heränny niin valtava rakkaus toista kohtaan, että ei sitä sanoin pysty kuvailemaan. Eli toisinsanoen, sitä vaan jotenkin jossain vaiheessa herää siihen tunteeseen. Sielu kyllä viestittää meille koko ajan, että tää nyt ois se juttu, mut harvoinpa me sitä kuunnellaan Sad uglystupid2

Eli, kyllä se oikea sieltä on jo vastaan hyvällä tuurilla jokaiselle kävellyt vähintään 1000 kertaa, mutta eipäs me sitä olla hoksattu Grin Ja jos ei vielä olekkaan, niin kyllä sen aika tulee ihan varmasti vielä kun kaikki muut siihen mennessä tarkoitetut asiat ovat tapahtuneet, ei yhtään sen aiemmin. Voimia vaan odottamiseen, tiedän että se on tuskaista, mutta on se sen arvoista sitten lopulta smitten
tallennettu

aurinko vesimies (4. huone)
nousu vaaka
venus vesimies (5.huone)
kuu oinas (8.huone)
Kuunsolmu rapu (10.huone)

"Esiinnyt naismaailmassa itsevarmana ja haluttuna miehenä, jota ei kuka tahansa nappaa mukaansa ja etsit koko ajan naista, joka mitään kyselemättä vain ottaisi sinut.
Myrde
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 7



Profiili
« Vastaus #232 : 26.10.2009 22:22:31 »

Tulkaa te muutki kirjottaaa teijän rakkaushuolista  Wink olis kiva jakaa omii mielipiteit toisille  Cool Ja tietenki siihen oikeaaseen liittyviä ongelmia . .   Smiley

Rakkaushuolia Huh niitä riittää! 12 vuotta sitten törmäsin mieheen jonka kanssa hetki mentiin yhtä matkaa. Ja olin ihan  smitten ja tehnyt mitä vaan hänen puolestaan. Hän valitsi kuitenkin silloisen parhaan kaverini  Angry Löysin uuden, mutta koko sen 10 vuotta mitä oltiin yhdessä oli mielessä tämä entinen  Embarrassed Yhteyttä pidettiin harvakseltaan exän kanssa ja kavereina elettiin (eri paikkakunnilla). Kunnes hän tänä keväänä kertoi miettineensä että taisi aikanaan tehdä väärän valinnan  Shocked Jalathan siinä löi loukkua! Tunteita kun on vielä ollut vaikka ne on yrittänyt haudata jonnekkin sielun syvimpiin uumeniin.
Nyt sitten yritän tässä miettiä että minkähän lainen mies meikäläiselle oikein sopisi?? Onko se se ex vai kenties aivan joku muu...
Sitten kun vielä tietäs että mitkä ne mun merkit on? Heh heh... jos jotain tähän nyt yritän laittaa niin saattepahan hyvät naurut  2funny (tää on mulle vielä vähän hepreaa)
Oisko jotain tällästä  askendentti vaakaaurinko neitsytkuu vaakamerkurius leijonavenus vaakamars vaaka
tallennettu
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #233 : 27.10.2009 18:07:44 »

Rehellisesti minä epäilen ettei sellaista ihmistä ole olemassakaan, siis minulle. Joillekkin on, ja joillekkin ei. Minä nyt satun kuulumaan niihin kelle ei. Ei siinä mitään. Minulla on elämä, tavoitteita ja unelmia ja ne ovat minulle kaikki kaikessa. Mutta muutenkin vähän tuntuu että ihmiset on liian pakkomielteisiä rakkausasioista, aina on pakko olla joku. Jos ei ole niin hirvee kriisi ja kuumeinen etsintä. Hankkikaa hei elämä pliis.  uglystupid2 Ihmiset määrittelee oman onnellisuutensa sen perusteella onko vierellä joku tyyppi mutta eihän se niin mene. Onnellisuus on asennekysymys.  knuppel2 Sinä itse teet itsesi onnelliseksi ja sillä siisti. Ei kukaan muu.  smitten

Ei sillä ettenkö kaipaisi läheisyyttä, mutta tommoset perussuhteet kaavoineen ja toimintamalleineen on niin tylsiä ja kammoksuttavat. Minä haluan jotain jännempää ja mielenkiintoisenpaa.
tallennettu
Lonelylight
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 34



Profiili
« Vastaus #234 : 28.10.2009 00:10:43 »

... niin... mulla on rakkaushuolet ihan toisin päin... ihmettelen että mistä niitä sulhoehdokkaita aina ilmestyy, vaikka kuin itsestä tuntuu että haluan olla yksin! Ja sitten ne ovat vielä sellaisia, että piirittävät eistä huolimatta!  knuppel2
Yritin tutkia karttaani, löytyiskö sieltä vastausta tuohon mutta empä osaa tulkita.. idiot2
Mäkin uskon että mulle ei sitä oikeeta ookaan, sillä aina oon joutunut valinnan eteen, ja yhtä monta kertaa epäonnistunut siinä suhteessa... Mutta onhan se mukavaa toivoa että "se oikea" vielä ilmestyisi... smitten
tallennettu

-Lonelylight-
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10602


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #235 : 28.10.2009 07:56:41 »

tuommoiseen vaikuttaa 5 ja 7 huoneiden ruuhkaisuus..

itse tunnen karttani liiankin hyvin.. nyt vaan  uranus  kuu 5. mutta hui, vuoden kuluttua jo  aurinko 7 ja sitten  aurinko 5. ihan kiva oleilla edes jonkun kanssa ennen kuin.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Lonelylight
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 34



Profiili
« Vastaus #236 : 28.10.2009 13:04:09 »

Niin en ole saanut käsiini muita kuin syntymäkartan... 5 huoneessa saman verran "tavaraa" kuin parissa muussakin... tais olla kuunsolmu, pluto ja uranus siellä. 7. huoneessa vaan laskumerkki ja ceres...   idiot2 Smiley
tallennettu

-Lonelylight-
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #237 : 28.10.2009 20:16:47 »

Vitosessa on ihan kivasti tavaraa, ainakin Venus, Saturnus ja Vesta sekä Neptunus keikkuu siinä nelosvitoshuoneen välillä. Minussa se ilmenee lähinnä taiteellisuutena ja mielukuvituksekkaana elämänä.
tallennettu
Myrde
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 7



Profiili
« Vastaus #238 : 30.10.2009 22:21:29 »

Mutta muutenkin vähän tuntuu että ihmiset on liian pakkomielteisiä rakkausasioista, aina on pakko olla joku. Jos ei ole niin hirvee kriisi ja kuumeinen etsintä. Hankkikaa hei elämä pliis.  uglystupid2

Omalta osaltani voin vain sanoa, että taisi tulla ilmaistua itsensä vähän väärin  buck2
Siis oikeesti mä elän tällä hetkellä elämäni parasta aikaa (huh... kuukostaapas kornilta) ja ilman miestä! Enkä oikeesti sitä tähän näitä kuvioita sotkemaan kaipaakkaan. Sen verran rankka suhde takana, että on ihanaa olla välillä ihan itekseen. Tietty sitä pitää silmänsä auki ja kattelee ympärilleen, mutta en mä hakemalla hae ketään. Se kolahtaa ku metrinen halko jos kohalle osuu  Grin
tallennettu
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #239 : 03.11.2009 09:45:22 »

Mutta muutenkin vähän tuntuu että ihmiset on liian pakkomielteisiä rakkausasioista, aina on pakko olla joku. Jos ei ole niin hirvee kriisi ja kuumeinen etsintä. Hankkikaa hei elämä pliis.  uglystupid2

Omalta osaltani voin vain sanoa, että taisi tulla ilmaistua itsensä vähän väärin  buck2
Siis oikeesti mä elän tällä hetkellä elämäni parasta aikaa (huh... kuukostaapas kornilta) ja ilman miestä! Enkä oikeesti sitä tähän näitä kuvioita sotkemaan kaipaakkaan. Sen verran rankka suhde takana, että on ihanaa olla välillä ihan itekseen. Tietty sitä pitää silmänsä auki ja kattelee ympärilleen, mutta en mä hakemalla hae ketään. Se kolahtaa ku metrinen halko jos kohalle osuu  Grin

 Grin En minä tuolla kommentilla teitä astrolaisia meinannut, lähinnä yleisesti esim. Televisio on täynnä unelmien poika miehiä ja unelmä häitä ja rokkarille morsiamia ja sinkkuja saarella.. Menee vaan hermot mutta tottahan sekin että monen ihmisen elämäntason määrittelee se onko joku käsipuolessa roikkumassa. Aina ollaan utelemassa että onko sulla nyt joku.. Blääh, who cares?
tallennettu
Sivuja: 1 ... 14 15 [16] 17 18 ... 25
  Tulostusversio  
 
Siirry: