Äänestys
Kysymys: Veikkaatko että tuleva se oikea olis sellanen:
Jonka jo tunnet
Jonka olet jo menneisyydessä tavannut, tiedätte toisenne tai olette nähneet toisenne tiedostamatta sitä
Jota et tunne vielä etkä ole edes nähnyt
Jonka itse päätät

Sivuja: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 25
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kuka se oikea on ?  (Luettu 268870 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Buf~
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 249



Profiili
« Vastaus #210 : 11.06.2009 23:10:44 »

En taida enään uskoa the oikeaan. Monia on tullu ja monia on menny. Nytkin näin miehen monien vuosien takaa ja yhä sai sukat pyörimään jalassa. Tuskin miehen jalassa pyöri mikään. Embarrassed Todella harivinaista on ainakaan minun puolesta kaksisuuntainen kemia.
tallennettu

Aurinko Skorpioni Kuu Neitsyt
Nouseva Neitsyt
Metalli-sika
Sininen planetaarinen yö
LYV
Vieras
« Vastaus #211 : 12.06.2009 06:38:29 »

Olen käynyt katsomassa elokuvan Jätä Se. Se oli niin hauska ja todenmukainen elokuva. Tykkäsin siitä!  2funny

Se oikea mun mielestä on se, jossa veto on molemminpuolinen ja se mies pitää susta kiiiiiiiiii!!! knuppel2 Ja rakastaa.  smitten
tallennettu
Veskari-83
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 289


Inner peace is found through passion


Profiili
« Vastaus #212 : 04.09.2009 20:38:54 »

Mun mielestä toi kysymys: Kuka se oikea on? on todella mielenkiintoinen kysymys ^^

Itse just tajusin, kuinka oikeastaan Se Oikea on vaikeaa löytää. Yleensä, kun näen hyvänäköisen pojan, katson häntä suoraan, mutta sitten kun hän katsoo minuun takaisin, käännän heti katsettani pois. Tiedän, että se on tyhmää, mutten kye sille mitään. Tänäänkin tapahtui taas näin ja tää juttu jotenkin iski mua täysillä päin pärstää. Mä todellakin toivon, että joku kerta esim. tänään näkemäni poika tulisi luokseni ja puhuis jotain mulle. En tosin tiedä mitä  Cheesy enkä sitäkään tiedä, että näenkö hänet enää koskaan  Grin

Mutta tarkotin vaan sitä, että musta on hienoa, että jotkut täällä ovat todella rohkeita ja uskaltavat tehdä aloitteita, nimittäin yleensä heillä on paremmat mahikset, kun eivät anna mahiksen mennä ohi. Mä en taas oo tätä vielä oppinut vaan edelleen pakoilen ja piiloudun. Vaikka välillä oon rohkeasti uskaltanut mennä puhumaan ihastukselleni mutta sitten taas... Mulle ei riitä se, että tiedän hänen olevan kiinnostunut minusta, minä haluan, että hän tulisi minua vastaan. Ei niin, että mun täytyy olla se "ottaja". No, mutta sellaista se elämä on... Onko kukaan teistä itse samanlainen tai ollut nuorempana sellainen, että ikään kuin pakoilee ja piiloutuu? just tyyliin, että kun se toinen (ihastuksenne tai joku suloinen mies) katsoo teihin päin tai takaisin, niin te käännätte katsettanne poispäin siks ajaks?

Ja tuli vaan mieleen Kristina, että yhdellä mun kaverilla on sama syntymäpäivä kuin sulla Smiley


Muuten kaikille Onnea Rakkauden Etsinnässä!!!    smitten
Tota mä oon aina naisissa ihmetelly, ja toisaalta oon kyl nyt siihen viimeisen 6kk aikana löytänyt myös vastauksen, mut eipä siitä sen enempää. Mies ei tarviis mitään muuta vinkkiä kuin vaikka pienen hymyn tai silmäniskun tms. jotta tietäisi vastakkaisen sukupuolen olevan kiinnostunut. Laitan tähän yhen lainauksen eräästä "tutkimuksesta", joka selventänee tilannetta hieman lisää.
Lainaus
Wednesday, January 28, 2009
Flutter those lashes, girl

A German scientist, Irenäus Eibl-Eibesfeldt, once studied women’s flirting behavior and
found that nearly all women make the same facial movements when they flirt, in the exact same order. They

1. Smile.
2. Lift their eyebrows in a fast, jerky motion.
3. Open their eyes wide (a sign of sympathetic system arousal, which means that the “Hey, pay attention!” part of our nervous system has kicked into gear).
4. Lower their eyelids.
5. Tilt their heads down and to the side (a universal sign of submission in the animal kingdom).
6. Look away.

Sound like anyone you know? These flirting gestures are so universal that Eibl-Eibesfeldt believes they’re innate sexual signals evolved from the beginning of human history.
Mä vaan en oo vielä oppinut niin hyväksi eleiden tulkitsijaksi (johtuen maskuliinisuudestani), että saisin noista vinkeistä tarpeeksi kiinni, ottaakseni neuvosta vaarin ja sanoakseni tytölle moi. uglystupid2 Eli pliis, vaikka se silmänisku sitten niin tietääpähän ainakin että nyt on tosi kyseessä, kun miehet tarttee tosi selkeet ohjeet kaikkeen, ei me niitä naisellisia kujeita vieläkään oo opittu tulkitsee niin täydellisesti kuin pitäisi Smiley Kuitenkin koska naiset ovat kaikki kaikessa miesten elämässä, niin olisi erittäin ihanaa ettei tarvitsisi arvailla ja sitten myöhemmin katua pitkien pohdintojen seurauksena Cheesy

Vaikka se ujostuttaa ja muuta, niin selkeämpiä vinkkejä ainakin tämä ukkeli kaipaa teiltä rakkaat naiset ja tytöntylleröiset smitten
tallennettu

aurinko vesimies (4. huone)
nousu vaaka
venus vesimies (5.huone)
kuu oinas (8.huone)
Kuunsolmu rapu (10.huone)

"Esiinnyt naismaailmassa itsevarmana ja haluttuna miehenä, jota ei kuka tahansa nappaa mukaansa ja etsit koko ajan naista, joka mitään kyselemättä vain ottaisi sinut.
Veskari-83
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 289


Inner peace is found through passion


Profiili
« Vastaus #213 : 04.09.2009 22:48:15 »

Oon mies ja oon sinkku. En oo kenestäkään sen ihmeemmin tällä hetkellä kiinnostunut, vaikka joka päivä joku ihana ihminen aina vastaan käveleekin. Yhden tyttösen oletan (suuri EHKÄ) kiinnostunut minusta, mutta odottelen vielä hetken koska jos kiinnostusta oikeasti on, niin se minun mielestäni pitää myös osoittaa Cheesy Olen ehkä hieman julma, mutta en koskaan väittänyt olevani se kaikkein helpoin ihminen.
tallennettu

aurinko vesimies (4. huone)
nousu vaaka
venus vesimies (5.huone)
kuu oinas (8.huone)
Kuunsolmu rapu (10.huone)

"Esiinnyt naismaailmassa itsevarmana ja haluttuna miehenä, jota ei kuka tahansa nappaa mukaansa ja etsit koko ajan naista, joka mitään kyselemättä vain ottaisi sinut.
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #214 : 05.09.2009 06:40:32 »

Vai että silmänisku. Miehet jotka ovat iskeneet vähän turhankin paljon mulle silmää, ovat myöhemmässä vaiheessa osoittaneet sitoututumiskammoisiksi kevytkenkäviiriäisiksi. Voi, voi sentään...  buck2

Edelleen olen siinä tilantessa, että "Kuka onkaan muka se oikea"!
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #215 : 05.09.2009 10:26:13 »

Mitäh, sinäkö sinkku oot kaulakoru? Kirjoitit aikasemmin erääseen toiseen topikiin, että sulla on mies kun vitsailin sulle, että "kiedotko saaliin kaulaan kaulakorun" Wink

Ja höpsis, pois se vanhankansan ajatus, että jokaisella on se oikea tuolla jossain.
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #216 : 05.09.2009 12:50:16 »

Kyl mää en ymmärrä sua kaulakoru, mutta omaa ukkoasi tarkoitit, et "sisäistä ukkoa". Noilla on iso ero Wink

Ja kyllä, suru on todella nyt puserossa. En oikeen voi korjatakaan mennyttä tapahtumaa... Embarrassed

Mielentilaani hyvin kuvaava biisi: http://www.youtube.com/watch?v=u2Uy68Xrgos&feature=related

 Kiss smitten
« Viimeksi muokattu: 05.09.2009 16:27:05 kirjoittanut T-H » tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #217 : 05.09.2009 18:11:39 »

Jokaiselta elämässäni käyneeltä olen jotain oppinut, mikä ilman heitä olis e h k ä jäänyt oppimatta, joten jokainen on ollut sillä hetkellä "se oikea".
Ehkä se lopullinen "oikea" tulee kuvioihin vasta, kun tiedän mitä oikeasti haluan  Huh , nyt olen lähinnä keskittynyt siihen, mitä en ainakaan halua  2funny
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
T
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 53


Profiili
« Vastaus #218 : 05.09.2009 19:54:08 »

Veskari-83: vaikutat optimistiselta ihmiseltä Smiley Mutta oletko itse kiinnostunut tästä tyttösestä? Oletteko koskaan jutelleet?

T-H:
Vai että silmänisku. Miehet jotka ovat iskeneet vähän turhankin paljon mulle silmää, ovat myöhemmässä vaiheessa osoittaneet sitoututumiskammoisiksi kevytkenkäviiriäisiksi. Voi, voi sentään...  buck2

Edelleen olen siinä tilantessa, että "Kuka onkaan muka se oikea"!

Olen täysin samaa mieltä kanssasi. Itse sanon näitä miehiä naisten hyväksikäyttäjiksi. Sellaisia miehiä yleensä kiinnostaa enemminkin yhden yön jutut.

Minäkin uskon, että kaikille on joku varattuna "siellä jossain" mutta onhan se kamalaa ajatella, että oikea hetki menisi ohi, koska sekä itse että se oikea ovat niin ujoja, etteivät uskalla tehdä aloitetta. Toivottavasti niitä mahdollisuuksia tulee sitten enemmän kuin on tarpeen Smiley Tarkoitaan vaan, ettei sekään aina riitä, että pitää silmät auki Wink

Musta tuntuu, että suomalaiset miehet ovat pikemmin varovaisia kuin varsinaisesti ujoja. Kyllä heistäkin varmasti löytyy ytyä ja tulta... Toisaalta olisivatko miehet enää niin mystisen mieleenkiintoisia, jos he heti osoittaisivat kiinnostuksensa?

Ja T-H vielä, saako udella, että miksi suru on sinulla nyt puserossa?

Uskon, että se oikea ilmestyy kuvioihin sitten kun on se oikea aika. Ensin on jokaisen ihmisen opittava tiettyjä asioita, ennen kuin ovat valmiita "pysyvään/kestävään" suhteeseen. Sitten kun nämä asiat on opittu, sitten koittaa se oikea hetki ja kas kummaa, tapaatkin vihdoin ja viimein sen oikean  Grin
tallennettu
Veskari-83
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 289


Inner peace is found through passion


Profiili
« Vastaus #219 : 05.09.2009 22:02:21 »

Juu oon mä sen kans jutellu, ei mulle tuota ongelmaa avata suutani vaikka aluks vähän vesimiesmäisesti tarkkailenkin tilannetta. Optimismi jossain paikoin on mun ainoa hyve, mutta joskus se vaan pääsee unohtumaan Smiley
tallennettu

aurinko vesimies (4. huone)
nousu vaaka
venus vesimies (5.huone)
kuu oinas (8.huone)
Kuunsolmu rapu (10.huone)

"Esiinnyt naismaailmassa itsevarmana ja haluttuna miehenä, jota ei kuka tahansa nappaa mukaansa ja etsit koko ajan naista, joka mitään kyselemättä vain ottaisi sinut.
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #220 : 06.09.2009 08:42:18 »

ringa, mulla on todella, todella, suru puserossa koska nyt "tapasin" sellaisen miellyttävän miehen joka tuon edellisen kusipään jälkeen ole minulle toivoa täynnä. Nyt en ole hänestä kuullut mitään yli viikkoon. Okei, taisin mokata pahemman kerran ja siksi menettää hänet. Olen harmitellut kovasti. Mietin, huhuilisinko hänen perään vielä, että olen todella pahoillani että *piip*... meni niin poskelleen.
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #221 : 06.09.2009 10:46:55 »

Mikä sä kaulakoru oot horoskoopiltas, kun tunnut ovelan viekkaalta, sanoja valitessasi? Smiley
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Betelgeuze
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 5


Profiili
« Vastaus #222 : 23.09.2009 06:55:58 »

Hei kaikille!

Eli, jos ymmärsin, koska olen  aurinko neitsyt kuu neitsyt merkurius neitsyt venus leijona mars skorpioni askendentti jousimies, SE oikea mulle pitäisi olla  aurinko kalat kuu kalat merkurius kalat venus vesimies mars harka askendentti kaksoset??
tallennettu

aurinko neitsyt
kuu neitsyt
merkurius neitsyt
venus leijona
mars skorpioni
askendentti jousimies
rhodos
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 3


Profiili
« Vastaus #223 : 23.09.2009 10:29:57 »

T-H millä tavalla mokasit? jos ei ole elämää suuremmasta asiasta kyse, ota puhelin käteen ja soita miehelle. omien kokemuksieni perusteella uskon että se mieskin jo odottelee soittoasi.. jos hän on ujo tai jos tilanne on hänelle epäselvä, miehet harvoin soittavat, että voidaanko puhua tai pohtia tätä meidän tilannetta. Cheesy

mielestäni se oikea on se jonka kanssa kaikki sujuu alusta alkaen. uskon että sen kyllä tuntee sitten. sillon ei tarvita niitä pohtimis soittoja kavereille, että haluukohan se nyt mut ja mitä toi tarkotti jne.. Sen oikean kanssa asiat sujuvat ja kemiat osuvat kohdalleen.  Smiley
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10602


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #224 : 23.09.2009 16:52:34 »

tämä on mahdoton aihe.. taidan luovuttaa.. on 2-3 tyyppiä taas pyörimässä, mutta sitä yhtä kohtaan en kyllä tunne mitään. edelleen vain  rapu ja  oinas . ja ravulle.. nyt juuri tuntui että toinen olisi kiinnostavampi kuin itse. no nauroin ihan hillittömästi ja se sanoi etten nauraisi, mutta haloo. kävely. 

Your Lovescope - This Week  rapu
A lover is your best sounding board this week. Interactions will be enlightening and even motivational. Enjoy the camaraderie because it could add much depth to your current relationship. Perhaps a nature walk is in order for the two of you if things have been a bit, shall we say, stale in the bedroom lately. Clarity in instruction will certainly help this situation. What are you afraid of?

. Mars is quincunx to Jupiter on September 23 and you, Cancer, who dislikes driving in the fast lane, become more aggressive. You're in a mood for love and not afraid to let your partner know it. The Quarter Moon on September 25 falls into the house of your partner, and you can't let your desires go unnoticed any longer. Mercury moves into direct motion on September 29, and it could be a day when the usually nurturing Cancer goes rogue. A verbal explosion could be inevitable.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sivuja: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 25
  Tulostusversio  
 
Siirry: