Äänestys
Kysymys: Veikkaatko että tuleva se oikea olis sellanen:
Jonka jo tunnet
Jonka olet jo menneisyydessä tavannut, tiedätte toisenne tai olette nähneet toisenne tiedostamatta sitä
Jota et tunne vielä etkä ole edes nähnyt
Jonka itse päätät

Sivuja: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 25
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kuka se oikea on ?  (Luettu 270952 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #195 : 21.04.2009 11:09:59 »

Minun mielipiteeni "siitä oikeasta" on se, että se riippuu täysin elämästä ja siitä mitä sielu on päättänyt tässä elämässä kokea. Joillekin on se yksi ja sama jonka kanssa on sovittu että tämä elämä vietetään yhdessä ja joku kuolee yksinäisenä. Jos ei tässä elämässä niin ehkä sitten seuraavassa, big deal..
tallennettu
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #196 : 21.04.2009 11:13:45 »

Sen verran komppaan, että -se oikea- on jokaisella tuolla jossakin. Ei pidä paikkaansa. On paljon ikisinkkuja/vanhojapiikoja (kauhea sanaleimaus) jotka eivät ole koskaan löytäneet kumppaniaan. Toi termi hakkaa aika kovaa päin kasvoja!
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Ave^^
Vieras
« Vastaus #197 : 21.04.2009 13:07:38 »

Tossa Se oikea -ajattelussa on vielä sellainenkin puoli, että se voi ajaa jotkin ihmiset ajattelemaan, että koska minulle nyt joka tapauksessa on joku tarkoitettu niin ei tässä tarvitse kuin odotella. Kotoa ketään ei kuiteskaan tulla hakemaan, ja sitten petytään kun ei sitä oikeaa kuulunutkaan oven taakse. Ihmisiä pitäisi kannustaa elämään ja kokeilemaan, usein ne suuret rakkaudet syntyvätkin vähän niinkuin vahingossa.  Smiley Ja olla valikoimatta. Se on tärkeää. Kenenkään kanssa ei ole täydellistä. Ja se epätäydellisyys juuri onkin niin ihanaa.  smitten
tallennettu
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #198 : 21.04.2009 13:32:44 »

Pitää olla aika tööt, jos erehtyy jäämään siihen ajatteluun, että se oikea on tuolla jossakin - kunhan tässä odottelen prinssi/prinsessa rohkeaa. Grin

Totta on se, että kun laittaa vipinää kinttuihin ja lähtee menee, niin voi tulla niitä ihania tupsahduksia eteen...

Odottamatta parempi!
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Ave^^
Vieras
« Vastaus #199 : 21.04.2009 13:40:34 »

Jep, elämä on juuri sellainen kuin miksi sen itse teet.  Grin

Mutta kyllä sitä itsekin liian usein kulkee tuolla laput silmillä ja jää hirveän paljon hyviä tyyppejä huomioimatta.. Mutta nyt on kevät. Jos se auttas.  Cheesy
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6578


Profiili WWW
« Vastaus #200 : 21.04.2009 13:54:43 »

kuulin tälläsen väittämän,että maailmassa on sinulle "juuri se oikea" vaihtoehtoja n. 300, olisko ollut ihan joku tieteellinen tutkimus?
se että näistä kohtaisi edes sen yhden,on todennäköisyydellä samaa kuin neulan löytäminen heinäsuovasta?
tallennettu
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #201 : 21.04.2009 13:55:55 »

Avee Grin Sinäpäs sen sanoit.

Nyt laput pois silmiltä ja katse eteen ja sivuille.

Vilkuilemisiin Smiley
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
julyette
Vieras
« Vastaus #202 : 21.04.2009 23:29:06 »



Eli oikein hauskaa kevään jatkoa sulle, kyllä se onni voi kolkutella ennemmin kuin odotatkaan, pidän peukkuja  smitten

 Smiley Kiitosta paljon. Tiedä miksi, mutta tämä kevät on ollut poikkeuksellisen alavireinen ja jotenkin toivoton ja jostakin syystä suurin pilvisyys on kohdistunut juuri tuohon kumppaniasiaan.
Minulla on aina ollut sellainen sisäinen tunnetila kumppanista, jostakin aivan erityisestä miehestä. En ole koskaan mieltänyt häntä täydelliseksi, niin kuin Ave tuolla kirjoitti, enkä suhdettakaan hänen kanssaan ole miksikään ruususaduksi ajatellut. Hän on vain hän.  Smiley
Tänä keväänä olen jotenkin kadottanut uskon häneen ja näihin asioihin.


koska minulle nyt joka tapauksessa on joku tarkoitettu niin ei tässä tarvitse kuin odotella. Kotoa ketään ei kuiteskaan tulla hakemaan

Juu, en minäkään sentään ole odottanut, että kukaan kotiovelle tulee, vaikka niinkin kyllä voi käydä. Veljeni ex todella aikoinaan yhtenä iltana ilmestyi hänen ovelleen: "Hei mä olen NN:n puolituttuja, ei olla tavattu, mut NN ei päässy itse tuomaan tätä, joten mä lupasin sen puolesta tuoda."  Cheesy
tallennettu
Veskari-83
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 289


Inner peace is found through passion


Profiili
« Vastaus #203 : 22.04.2009 09:02:38 »

Smiley Kiitosta paljon. Tiedä miksi, mutta tämä kevät on ollut poikkeuksellisen alavireinen ja jotenkin toivoton ja jostakin syystä suurin pilvisyys on kohdistunut juuri tuohon kumppaniasiaan.
Minulla on aina ollut sellainen sisäinen tunnetila kumppanista, jostakin aivan erityisestä miehestä. En ole koskaan mieltänyt häntä täydelliseksi, niin kuin Ave tuolla kirjoitti, enkä suhdettakaan hänen kanssaan ole miksikään ruususaduksi ajatellut. Hän on vain hän.  Smiley
Tänä keväänä olen jotenkin kadottanut uskon häneen ja näihin asioihin.
Itse olen kokenut nuo asiat lähes samalla tavalla, mutta syytä on omaa resonanssia muuttaa sellaiseksi enemmän "kyllä minä onnistun ja löydän" tyyppiseksi Smiley Kannattaa kokeilla vaikka yksi päivä vaan hymyillä kaikille kauniisti takaisin, ja olla oma viehättävä itsesi eikä pelästyä jos joku katsookin sinua hieman pidempään, se kun tuntuu jotenkin niin ihanalta smitten

Ei sitä koskaan voi tietää mistä se sinulle sopivin voi putkahtaa esille, eli tosiaan kuten aiemmin tossa sanoivatkin, laput vaan pois silmiltä ja avoimin mielin liikkeelle.
tallennettu

aurinko vesimies (4. huone)
nousu vaaka
venus vesimies (5.huone)
kuu oinas (8.huone)
Kuunsolmu rapu (10.huone)

"Esiinnyt naismaailmassa itsevarmana ja haluttuna miehenä, jota ei kuka tahansa nappaa mukaansa ja etsit koko ajan naista, joka mitään kyselemättä vain ottaisi sinut.
- Kastehelmi -
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 342



Profiili
« Vastaus #204 : 22.04.2009 16:38:23 »

kuulin tälläsen väittämän,että maailmassa on sinulle "juuri se oikea" vaihtoehtoja n. 300, olisko ollut ihan joku tieteellinen tutkimus?
se että näistä kohtaisi edes sen yhden,on todennäköisyydellä samaa kuin neulan löytäminen heinäsuovasta?
Olispa mielenkiintoista tietää mihin tuo luku perustuu...

Vai, että avoimin mielen... Joo-o... kuitenkin törmään taas johonkin maamerkin edustajaan (maapainotteinen kartta, eihän se pelkkä aurinko kaikkea sanele), joka näkee mussa jotain "erilaista" = syvällisyys, tunteikkuus, salaperäisyys, intohimo jne. Ja haksahdan häneen, koska näen hänessä jotain "erilaista" = positiivisuus, eteenpäinpyrkivyys, maanläheisyys, turvallisuus, käytännöllisyys jne. Hetken kaikki on mahtavaa, olen löytänyt rinnalleni itseäni sopivasti täydentävän "tosimiehen" ja hän syvästi tuntevan, sopivan pippurisen pakkauksen. Pari kuukautta myöhemmin: ne asiat, jotka koimme aluksi viehättävinä "erilaisuuksina", ovat nyt vähemmän viehättäviä "erilaisuuksia". Nyt tunnemaailmaltaan huomattavasti itseäni köyhempi mies lähinnä pelkää syvällisyyttäni. Hän on huomannut, että pystyn lukemaan häntä kuin avointa kirjaa ja hän haluaisi pitää kannet visusti kiinni. Vaarantunteesta viehättynyt kolli, pelkää  nyt mustavalkoisuuteni tuomaa lievää arvaamattommuuttani, jätetyksi tulemista ja sitä, että saa vihani niskaansa. Minä olen huomannut miten vieras sana itsensätutkiskelu hänelle on, tuntuu siltä, ettei hän ihan oikeasti ikinä pohdi mitään tunneasioita, kuten esim. omaa suhdettaan ulkomaailmaan. Hän ei osaa, eikä häntä huvita katsoa peiliin ja minä alan väsyä selittämään hänelle mitä minun mielestäni hänen pitäisi siellä nähdä. Hänen positiivisuutensa alkaa riepomaan minua, kun eihän aina voi olla kivaa! Hän taas pelkää, että aina kun avaan suuni yritän raahata häntä mielen hämärille poluille ja eksyttää hänet sinne. Minustakin tulee pelokas, koska olen satsannu juttuun tunnetasolla niin kovin paljon ja pelkään loukkaantuvani. Tiemme erkanevat, mutta hän ei haluaisi päästää minusta kokonaan irti, koska tarjoan hänelle jotain ainutlaatuista. Hän ei pysty päättämään haluaako sitä vielä vai ei. Minä alan uhkailla häntä "kaikki tai ei mitään-asetelmalla" ja hän yrittää rauhoitella minua. Minäkin otan etäisyyttä ja hän yrittää tunnustella, josko olisi mahdollista saada minusta vain se kiva puoli. Sehän ei tietenkään onnistu. Parin uhkauksen jälkeen jätän hänet ihan oikeasti ja olen syvästi loukkaantunut. Niin on hänkin. Hän ei oikein tiedä mikä häneen osui, mutta minä tiedän ja se sattuu.
tallennettu

aurinkovenusuranusmerkuriusskorpioni
kuujousimies
marsleijona
askendenttivaaka
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10602


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #205 : 22.04.2009 18:57:13 »

julyette, oletko katsonut ap karttasi huoneet 5 ja 7? en oikeastaan odota kummempia nyt, muu kiinnostaa. puolivahingossa voi puhua jollekulle. ilo ja vauhti ei nyt ole miehissä jotenkin. .. nyt kun Aurinko kolmosessa, niin kovin selvästi commerce, matkat jne nousee,  uranus temppuilee vitosessa. kun Aurinko menee johonkin huoneeseen, huomaan selvää parantumista asiassa, sellaista mitä en osannut ajatella. kuten nyt asuminen ja ehkä uusi bisnesjuttu. ajattele auringon valoa pilvien takaa, ja taas se muuten paahtaa silmiini..

toinen, kaksi aika pysäyttävää suhdetta, erilaisia on tullut kun  venus  aspect_con  aurinko ; sinulla voi olla itsessäsi työstettävää ensin (minulla   aurinko 3 aurinko 1 ennen  aurinkoaurinko 5)

no onneksi en tosiaan hae toisesta jotain,  kaksoset mies taas ihastunut johonkuhun
« Viimeksi muokattu: 22.04.2009 20:13:32 kirjoittanut ^^star^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
julyette
Vieras
« Vastaus #206 : 23.04.2009 21:41:50 »


Itse olen kokenut nuo asiat lähes samalla tavalla, mutta syytä on omaa resonanssia muuttaa sellaiseksi enemmän "kyllä minä onnistun ja löydän" tyyppiseksi Smiley

Tuo on kyllä ihan totta, että ajatusmallilla on voimaa, mutta sellaisen positiivisen energian ylläpitäminen on haastavampaa silloin kun on alavireinen kausi menossa. Tosin silloinhan kai se usko ja luottamus nimenomaan punnitaankin, helppohan silloin on olla positiivinen kun elämä muutenkin hymyilee.
Ja kyllähän tuo elämä joskus tosiaan yllättääkin, usein juuri silloin kun sitä vähiten odottaa.  Smiley 


^^Star^^,
minullahan uusi AP vaihtuu kesällä, joten se kai alkaa jo enemmän vaikuttaa, joten siitä nuo sijainnit:   merkuriuspallassaturnus  5,   venus 1,  aurinko 4  ja   pluto 7.
Tuosta Plutosta seiskassa Emelia laittoi tosi hyvän liitteen AP-ketjussa, joten sitä jo vähän tutkinut.
tallennettu
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #207 : 24.04.2009 13:38:41 »

Yks jos toinen on törmännyt ja löytänyt niin pitkäaikaista kuin lyhytaikaista suhdetta netin deittipalstan kautta. Nykyaikaa. Harvemmin enää tulee itsellänikään käytyä baareissa.

Saas nähdä tuottaako hedelmää, sillä olen tutustunut erääseen toiseen mieheen nyt tässä Wink
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Hopealohikäärme
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 372


Säh!


Profiili
« Vastaus #208 : 25.04.2009 20:53:47 »

Hmm... "se oikea"... enpä tiedä, onko sellaista olemassakaan; on vain ihmisiä, jotka sopivat hyvin yhteen, ja ihmisiä, jotka eivät sovi yhteen tai ovat neutraaleja toisiinsa nähden. Ja totta kai tämmöisiä sopivia ihmisiä voi olla useampia, maailmahan on ihmisiä pullollaan. Sattumasta on kiinni, kenet sitten kohtaa ja kenen kanssa tulee tutustuttua.

Eikä kai kukaan voi olla toiselle "täydellinen" puoliso, aina jotain pikkuvirheitä löytyy. Ja ihmiset muuttuvat; se, joka on tuntunut joskus oikealta, ei välttämättä kymmenen vuoden päästä enää olekaan. Tietysti on ihmisiä, jotka viihtyvät yhdessä koko elämänsä. Totta kai toivon, että minä ja poikaystäväni kuulumme näihin ihmisiin...
tallennettu

1.  saturnus 14.8% (10. huone)
2.  merkurius 13.8% (6. huone)
3.  pluto 11.6% (8. huone)

1.  rapu 14.4% (DC)
2.  kaksoset 13.5%
3.  jousimies 11.5% (MC)
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10602


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #209 : 02.06.2009 21:41:01 »

Kristina! mitä tapahtui tarinallesi ja missä maassa majailet(te=)

~~~~~

    The happiest of people don't necessarily have the best of everything; they just make the most of everything that comes along their way.

~~~~~

Happiness comes through doors you didn't even know you left open.

~~~~~

    May you have enough happiness to make you sweet, enough trials to make you strong, enough sorrow to keep you human, enough hope to make you happy, and enough money to buy gifts!!
« Viimeksi muokattu: 02.06.2009 22:57:46 kirjoittanut ^Cooch Behar^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sivuja: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 25
  Tulostusversio  
 
Siirry: