Äänestys
Kysymys: Veikkaatko että tuleva se oikea olis sellanen:
Jonka jo tunnet
Jonka olet jo menneisyydessä tavannut, tiedätte toisenne tai olette nähneet toisenne tiedostamatta sitä
Jota et tunne vielä etkä ole edes nähnyt
Jonka itse päätät

Sivuja: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 25
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kuka se oikea on ?  (Luettu 268808 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Veskari-83
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 289


Inner peace is found through passion


Profiili
« Vastaus #180 : 19.03.2009 14:15:46 »

Kassotaas ny mitäs mulle ois luvassa Cheesy

 aurinko vesimies 4. huone
 kuu oinas 8. huone
Mitä muuta 5. huoneessa: (olikos näillä merkitystä?)
 venus vesimies
 mars kalat

Pitikö jotain muuta vielä olla? Mä oon vähän käsi viel näiden kans  uglystupid2 Kiitos vastauksista jo etukäteen.
tallennettu

aurinko vesimies (4. huone)
nousu vaaka
venus vesimies (5.huone)
kuu oinas (8.huone)
Kuunsolmu rapu (10.huone)

"Esiinnyt naismaailmassa itsevarmana ja haluttuna miehenä, jota ei kuka tahansa nappaa mukaansa ja etsit koko ajan naista, joka mitään kyselemättä vain ottaisi sinut.
Capries
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 7



Profiili
« Vastaus #181 : 19.03.2009 15:18:56 »

Capries: Tosiaan ehkä kannattaa edetä varovasti ja urkkia ystävänä tietoa Härän elämäntilanteesta ja suhteen/tunteiden laadusta sitä miestä kohtaan. Ennen kuin alkaa lähestyä toisella mielellä.

No tässä tilanteessa hyvää/huonoa on se että ei paljon tarvitse urkkia, sillä kun olemme kahdestaan niin juttua syntyy mitä moninaisemmista asioista ja yksi juttu joka tulee usein esille kuinka nykyinen jouskarimies ei ota härkää huomioon, mutta silti se on "niin hyvä tyyppi".
tallennettu

... Mites minä nyt näin avaudun.
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1497



Profiili WWW
« Vastaus #182 : 19.03.2009 15:33:03 »

Capries: Tosiaan ehkä kannattaa edetä varovasti ja urkkia ystävänä tietoa Härän elämäntilanteesta ja suhteen/tunteiden laadusta sitä miestä kohtaan. Ennen kuin alkaa lähestyä toisella mielellä.

No tässä tilanteessa hyvää/huonoa on se että ei paljon tarvitse urkkia, sillä kun olemme kahdestaan niin juttua syntyy mitä moninaisemmista asioista ja yksi juttu joka tulee usein esille kuinka nykyinen jouskarimies ei ota härkää huomioon, mutta silti se on "niin hyvä tyyppi".

Voi kuule, valitettavasti se, että voi jutella kaikenlaisesta ja että juttua riittää ja että omaa toista puoliskoa mollaa, ei tarkoita yhtään mitään. Se on kuule ihan normaalia meidän naisten kanssa tuo puolison ajoittainen mollaaminen - välillä pitää päästää ilmoja pihalle ja se ei tarkoita ollenkaan, että olisi jotenkin kiinnostunut jostain toisesta... Tongue

Tsemppiä sinulle tilanteeseesi, mutta kyllä se aina on aika yksinäistä touhua, kun varattuun menee ihastumaan.  Undecided Vaikka teoriassa Härkä-tyttö jättäisikin jouskarinsa, niin tässäkin voi mennä vuosia ja vielä enemmän siihen toipumiseen - haluaisitko muka olla joku vararätti edellisen suhteen jälkeen?

Kannattaa monta kertaa miettiä mihin soppaansa lusikkansa törkkää...
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #183 : 19.03.2009 16:18:00 »

Capries: Niinpä. Voi olla parempi että pidättekin suhteen ystävyystasolla. Jos ne signaalit eivät ole olleet ihastumiseen liityviä taikka muuten sellaisia tunneperäisiä.
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Asterix
Vieras
« Vastaus #184 : 19.03.2009 17:59:38 »


Sasha:  Grin Repesin tolle sun pomolles. Anna sille oikein kunnolla nenille, tollaset tyypit pitää tiputtaa maanpinnalle ja kovalla rytinällä!


 Grin

Tottakai, mutta pitää tehdä sillälailla kierosti, että töitä riittää jatkossakin. Wink
Kun se eilen alkoi esitelmöimään itsestään jälleen, että kuinka hän on paras mies minulle
ja kuinka hänellä on villa siellä ja tuolla, tuollainen ja tälläinen auto ja musta Amex ja niin,
niin heitin, että mielenkiintoista,
missäs on minun villa ja auto ja black amex, onkos sinulla ne avaimet ja rinnakaiskortti taskussasi,
kun ajattelin lopettaa töiden teon justiinsa, mennä shoppailemaan ja karauttaa sinne villalle lepäilemään..? :Smiley Wink angel
tallennettu
Veskari-83
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 289


Inner peace is found through passion


Profiili
« Vastaus #185 : 21.03.2009 18:18:01 »

Kassotaas ny mitäs mulle ois luvassa Cheesy

 aurinko vesimies 4. huone
 kuu oinas 8. huone
Mitä muuta 5. huoneessa: (olikos näillä merkitystä?)
 venus vesimies
 mars kalat

Pitikö jotain muuta vielä olla? Mä oon vähän käsi viel näiden kans  uglystupid2 Kiitos vastauksista jo etukäteen.

Hmmmmmm... Jousimies varmaan loyttytyy loppujenlopuksi se oikeaksi,, mut aina pitaa myos pitaa tasapainossa nait asioit,, horoskooppi ja naa astrologiset ei valttamatta oo mustaa valkosella Wink)

Mutta kun miettii et toi kala on marsissa nii jousimies jotenki osuu voittajaksi,,, kylhan harkaki vois menna siina ja siina ... hmmmm

SmileySmiley

Kiitos vastauksestasi. Olin tuossa vähän aikaa sitten yhden jousimiehen kanssa kuukauden pätkän, ja jotenkin mystinen se suhde kyllä oli, mutta se loppui sitten rakkaudettomuuteen. Seuraavaa jouskaria odotellessa Smiley Vaakoja oon nyt ihan mielenkiinnosta koittanu haeskella vähän joka paikasta, kun yleisesti ottaen niiden kanssa mulla tuntus toimivan kans ihan kivasti kemiat.

Hauskaa kevään jatkoa sinulle K, ja toki myös kaikille muille.
tallennettu

aurinko vesimies (4. huone)
nousu vaaka
venus vesimies (5.huone)
kuu oinas (8.huone)
Kuunsolmu rapu (10.huone)

"Esiinnyt naismaailmassa itsevarmana ja haluttuna miehenä, jota ei kuka tahansa nappaa mukaansa ja etsit koko ajan naista, joka mitään kyselemättä vain ottaisi sinut.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10602


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #186 : 15.04.2009 19:24:01 »

henkistä tehtävää, he ovat nuoria parantajia ja kanavoijia. en itse asiassa ole varma onko romanttinen suhde.. mutta oikea pari tekemään tiettyä tehtävää. täytyypä tännekin kopsata tuo annaelenin juttu, josta aloin miettiä, onko se fatalismia vai totta? kaikessa elämässä.

Meillä ihmisillä on aina ollut sellainen tapa kiirehtiä omaa kohtaloamme, ettemme hoksaa, että se tapahtuu kyllä silloin kun sen on aika. (Siksipä tätä ennustustakin harrastetaan... Wink ) Kortti haluaa sanoa, että kaikki on kohdaltasi jo suunniteltu etukäteen, sinun pitää vain nojata taaksepäin ja nauttia matkasta. Kaikki, mikä on tarkoitettu, on jo matkalla luoksesi. Paulo Coelhon Alkemistin sanoin: "Se on kirjoitettu."

annaelen
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
julyette
Vieras
« Vastaus #187 : 16.04.2009 11:56:58 »


Enpä tiedä. Coelho voi miettiä mitä tahtoo...nuo henkiset opukset aina pläjäyttää tuon "kaikella on aikansa"-kortin kun ihminen ei saakaan sitä mitä on toivonut/kaivannut. Tai sitten sen "et toivonut tarpeeksi/ei ollut takoitettu sielunsuunnitelmaan"-kortin.  Angry 

Minä olen tullut siihen tulokseen ettei mitään Sitä Oikeaa ole olemassakaan. Sitä vain törmää enemmän tai vähemmän vajakkeihin miehiin ja niistä koittaa löytää edes jotenkin sopivan.  Undecided


                                                    *kevätmasentuneena ja toivottomana*
                                                                    -julyette-
tallennettu
Veskari-83
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 289


Inner peace is found through passion


Profiili
« Vastaus #188 : 20.04.2009 10:46:50 »

Minä olen tullut siihen tulokseen ettei mitään Sitä Oikeaa ole olemassakaan. Sitä vain törmää enemmän tai vähemmän vajakkeihin miehiin ja niistä koittaa löytää edes jotenkin sopivan.  Undecided


                                                    *kevätmasentuneena ja toivottomana*
                                                                    -julyette-
Äläs nyt masennu, kyllä jokaiselle on tietty tehtävä tässä elämässä tarkoitettu, ja se tulee ennemmin tai myöhemmin eteesi, odotitpa sitä tai et. On toki mahdollista, että sun tähän elämään ei ole tarkoitettu ketään miestä rinnallesi pidemmäksi aikaa, mutta yleensä aina joku on jonka kanssa asiat natsaavat täysin yksiin. Moni ei vain osaa avata itseään ja näkemystään tarpeeksi oivaltaakseen sen oikean paikan ja ajan, "NYT" -hetken. Mä oman elämän tehtäväni löysin tässä ihan vast'ikään ja nyt olen sitä par'aikaa täyttämässä Smiley Eli oikein hauskaa kevään jatkoa sulle, kyllä se onni voi kolkutella ennemmin kuin odotatkaan, pidän peukkuja  smitten
tallennettu

aurinko vesimies (4. huone)
nousu vaaka
venus vesimies (5.huone)
kuu oinas (8.huone)
Kuunsolmu rapu (10.huone)

"Esiinnyt naismaailmassa itsevarmana ja haluttuna miehenä, jota ei kuka tahansa nappaa mukaansa ja etsit koko ajan naista, joka mitään kyselemättä vain ottaisi sinut.
Ave^^
Vieras
« Vastaus #189 : 20.04.2009 12:42:28 »

En ole koskaan ymmärtänyt miksi ihmiset ajattelevat, että maailmassa olisi joku "se täydellinen" , "jonka kanssa kaikki on täydellistä". Miten ihmeessä sellainen voisi olla mahdollista muuta kuin rakastumisen alkuhuumassa? Se Oikea -teoria on minulle ainakin myös ahdistava, sillä jos maailmassa olisi vain se yksi tai harva niitä jotka on minulle tarkoitettu, niin entä jos ryssin sitten sen ainoan mahdollisuuteni? Kamalaa. Hauskempi on ajatella että meri on täynnä kaloja, ja jokaisen niistä kanssa on luvassa erilainen seikkailu.  smitten
tallennettu
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #190 : 20.04.2009 13:51:50 »

En ole koskaan ymmärtänyt miksi ihmiset ajattelevat, että maailmassa olisi joku "se täydellinen" , "jonka kanssa kaikki on täydellistä". Miten ihmeessä sellainen voisi olla mahdollista muuta kuin rakastumisen alkuhuumassa? Se Oikea -teoria on minulle ainakin myös ahdistava, sillä jos maailmassa olisi vain se yksi tai harva niitä jotka on minulle tarkoitettu, niin entä jos ryssin sitten sen ainoan mahdollisuuteni? Kamalaa. Hauskempi on ajatella että meri on täynnä kaloja, ja jokaisen niistä kanssa on luvassa erilainen seikkailu.  smitten

Hei Ave, tää on kyllä todella näpsäkästi nivottu yhteen. Minä olen sinun kanssa samaa mieltä.

Mistä sitten tulee termi Se Oikea? Tuhannen ja yhden yön kysymys Smiley

Adele sanoi kerran minulle hyvin, että entäs jos löytää sen oikean; siinä sitä sitten muka yhdessä ollaan ja eletään. Kaikki on sellaista tasasenpaksua. Huuma ja kaikki se alku ihanuus on mennyttä.
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Veskari-83
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 289


Inner peace is found through passion


Profiili
« Vastaus #191 : 20.04.2009 16:11:38 »

Adele sanoi kerran minulle hyvin, että entäs jos löytää sen oikean; siinä sitä sitten muka yhdessä ollaan ja eletään. Kaikki on sellaista tasasenpaksua. Huuma ja kaikki se alku ihanuus on mennyttä.
Hm, oon kyl erimieltä tosta "tasasenpaksusta", vaikka sitä omaani en vielä olekkaan löytänyt. Jokaiselle on olemassa "se oikea" siten että karma "on määrittänyt" kenen kanssa sinun tässä elämässä on tehtävä jokin tietty "tehtävä". Omalta kohdaltani voinen sanoa, että exän tapauksessa se oli hänen saamisensa muuttamaan kanssani, josta hän sitten myöhemmin löysi "sen oikean", jonka kanssa jännittää olla yhdessä, ja tuntee jotain suunnatonta vetoa häntä kohtaan. Voi olla, että tämä oli minun elämän "se oikeani", mutta epäilen vielä koska olen sen verran nuori kuitenkin. Oman elämän tarkotukseni löysin samaa polkua myöskin, ja nyt odottelenkin innolla että pääsen sitä toteuttamaan eteenpäin, mutta se onkin täysin eri tarina se Smiley

Eli, vaikka se oma oikea ei ole vielä löytynyt (tai luultavimmin et ole sitä huomannut??), niin toivoa ei kannata menettää Smiley En tietenkään ketään kehota olemaan mitenkään yltiöoptimistinen minkään suhteen, mutta jokaiselle sielulle on tarkoitettu pitkässä juoksussa jokin tehtävä joka sen on suoritettava, ja koska yhden sielun elinkaari voi olla tapauksesta riippuen todellakin monta elämää, niin tässä elämässä kannattaa tehdä mahdollisimman paljon sellaista mitä ei kaduta myöhemmin. Heh, no juu, meneepä filosofiseksi taas.. Hauskaa kevään jatkoa kaikille, kyllä se aurinko aina sen sydämen saa lepattamaan kuitenkin (ja hameet lyhenemään Cheesy)
tallennettu

aurinko vesimies (4. huone)
nousu vaaka
venus vesimies (5.huone)
kuu oinas (8.huone)
Kuunsolmu rapu (10.huone)

"Esiinnyt naismaailmassa itsevarmana ja haluttuna miehenä, jota ei kuka tahansa nappaa mukaansa ja etsit koko ajan naista, joka mitään kyselemättä vain ottaisi sinut.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10602


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #192 : 20.04.2009 16:19:48 »

Omalta kohdaltani voinen sanoa, että exän tapauksessa se oli hänen saamisensa muuttamaan kanssani, josta hän sitten myöhemmin löysi "sen oikean", jonka kanssa jännittää olla yhdessä, ja tuntee jotain suunnatonta vetoa häntä kohtaan.

**mitä tuo muuten tarkoitti? oma exäni löysi kaksi elämänsä naista tästä maasta, itse ollen ulkomainen. ja taas 2 ulkomaista kehissä, on se niin joukkaria. mutta sanon kyllä eräälle että haloo, onko minulla jotain käyttöäkin sinulle kun koko ajan soittelet, heh.

jotenkin vähän eri lailla asioiden piti mennä, mutta odotellaan. jotain suurempaa ja filmaattista, no kaikki ne jutut on olleet filmaattisia ja dramaattisia. ei mutta niin että tosiaan välittää toisesta kunnolla eikä venkuroi, sitä on ollut viime ajat. varmaan siis muuttuu kun aur 7  angel.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Veskari-83
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 289


Inner peace is found through passion


Profiili
« Vastaus #193 : 20.04.2009 16:46:32 »

Omalta kohdaltani voinen sanoa, että exän tapauksessa se oli hänen saamisensa muuttamaan kanssani, josta hän sitten myöhemmin löysi "sen oikean", jonka kanssa jännittää olla yhdessä, ja tuntee jotain suunnatonta vetoa häntä kohtaan.
No olihan se vähän sekavasti sanottu, ja koko teksti itseasiassa, mutta intuition puuskassa kun kirjottaa niin tulos on varma Smiley Eli, tarkotus oli sanoa jotain seuraavaa:
Exän ja minun muuttaminen uudelle paikkakunnalle oli se ensimmäinen oikea suunta ja hän löysi tältä uudelta paikkakunnalta itselleen "sen oikean", jota kohtaan siis tuntee suurta jännitettä ja halua olla hänen kanssaan. Toivottavasti selvitti Smiley
tallennettu

aurinko vesimies (4. huone)
nousu vaaka
venus vesimies (5.huone)
kuu oinas (8.huone)
Kuunsolmu rapu (10.huone)

"Esiinnyt naismaailmassa itsevarmana ja haluttuna miehenä, jota ei kuka tahansa nappaa mukaansa ja etsit koko ajan naista, joka mitään kyselemättä vain ottaisi sinut.
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #194 : 21.04.2009 10:09:59 »

Minun mielipiteeni "siitä oikeasta" on se, että se riippuu täysin elämästä ja siitä mitä sielu on päättänyt tässä elämässä kokea. Joillekin on se yksi ja sama jonka kanssa on sovittu että tämä elämä vietetään yhdessä ja joku kuolee yksinäisenä. Jos ei tässä elämässä niin ehkä sitten seuraavassa, big deal..
tallennettu
Sivuja: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 25
  Tulostusversio  
 
Siirry: