Äänestys
Kysymys: Veikkaatko että tuleva se oikea olis sellanen:
Jonka jo tunnet
Jonka olet jo menneisyydessä tavannut, tiedätte toisenne tai olette nähneet toisenne tiedostamatta sitä
Jota et tunne vielä etkä ole edes nähnyt
Jonka itse päätät

Sivuja: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 25
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kuka se oikea on ?  (Luettu 268841 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
Asterix
Vieras
« Vastaus #150 : 23.02.2009 14:58:59 »



                                           smitten


                  Mitä jos nyt tänäpäivänä ( ! ) laskisi " rimaa " ja kysyisi itseltään,

                     mitä MINÄ voisin antaa jollekin? On se niin iso, se oma napa!


                                                      knuppel2   angel

 

Rimaa kun laskee, niin taso huononee. Tongue

tallennettu
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 2008



Profiili
« Vastaus #151 : 24.02.2009 12:39:25 »




                                                coolsmiley


                No, mutta sitten kannattaa nostaa rima niin korkealle. että voi

                   kulkea sen ali selkä suorana, häpeilemättä.


                                                      smitten


tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10602


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #152 : 24.02.2009 19:27:17 »

ootko oikeassa maassa?  Grin kun täällä heitellään tätä juttua että missä maassa nappaa.. kellä Peru, kellä Saksa, kellä Itävalta, kellä joku muu..
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 2008



Profiili
« Vastaus #153 : 25.02.2009 00:35:13 »



                                       coolsmiley

                  Eihän miehet mitä tahansa uskalla tehdä, kuten pimputtaa tuntemattoman

                     ovikelloa tarkoituksella tai tarkoituksettomasti, koska sehän on tarpeetonta.

                          Lienee kulttuuriin sopivampaa laulaa serenaadeja, tai muita lurituksia

                              portin tai parvekkeen lähistöllä, ihan viattomasti aivan.


                                                                angel

tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10602


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #154 : 25.02.2009 08:49:20 »

vetäse sitä hihasta niin näet nopeasti onko mistään kyse.

no niin.

yleensä itselläni jutut alkaa aika nopeasti, että alussa ei hirveesti jahkailla.. joskus jopa 1-2 kk pitää "tutustua" ennen kuin..
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10602


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #155 : 26.02.2009 09:10:32 »

ai että tuplajousimies..

noo..

onnea matkaan, mutta älä odota varatuista liikaa (saat lähinnä draamaa osaksesi).. jos hän on.. joku muu voisi neuvoa toisella tavalla.. olen itse 97%passiivinen asiassa, koska odotan VAIN kunnollista, siis muun ohessa. ehkäpä kuitenkin sinulle tupsahtaa joskus ihan iisisti "se oikea" ja saatte vaikka odottaa toisianne tovin. no silloin ainakin välittää, jos odottaa.. aina pyörii miehiä eri agendoilla, nytkin tulee 3-4 mieleen mutta mutta. enpä rakasta.
.
« Viimeksi muokattu: 26.02.2009 09:23:10 kirjoittanut ~ChooChookam~ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Asterix
Vieras
« Vastaus #156 : 26.02.2009 14:20:27 »




                                                coolsmiley


                No, mutta sitten kannattaa nostaa rima niin korkealle. että voi

                   kulkea sen ali selkä suorana, häpeilemättä.


                                                      smitten




Cheesy  Grin 2funny
Aivan! Afro coolsmiley


tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10602


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #157 : 27.02.2009 08:35:07 »

siis hän on Suomessa.. mutta ulkomainen (kuten  rapu ).. no, hieman jaksan leikkiä  oinas kanssa, vaikkei se ole vaalea; onhan siinä siis siniverta, vaikka ajatuksissani olisi vaalea viking  Cheesy .. eikö ulkomailla ole ketään sinulle? missäpäin oletkaan?
« Viimeksi muokattu: 27.02.2009 08:40:25 kirjoittanut ~ChooChookam~ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #158 : 01.03.2009 11:23:43 »

Joku on täällä valloittanut koko palstan.  Wink No ei se mitään, jatka ihmeessä kivahan noita on lukea.

Kellään muulla täällä nyt ei vaan vissiin ole paljon kerrottavaa.
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10602


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #159 : 01.03.2009 13:00:56 »

ei kaikkea jaksa kertoa.. Kristina, Tanska olisi juuri minulle sopiva, mutta kuumia miehiä paukaa ihan ihme suunnista, viimekin yönä oli sellaista tarjontaa että kyllä tietää mikä kävis. juttelin monien kanssa.. ehkä olen hieman kranttu tms.. kun noita tuossa pyörisi..eräs ihana naisystäväni nauroi asenteelleni, omaa valintaahan se.. silmäpelistä se sitten taas

en varmaan kerro tänne tarkemmin yöllisistä bileistä, jossa puolialastomia joogeja/ hot nuorukaisia ja naisia valkoisissa hunnuissa, kun minä en tunnetusti ymmärrä seksistä mitään enkä varsinkaan SAA sitä koskaan  Grin , tosin egyptiläinen "miesorja" (oikeesti nuori akateeminen) olis valmis tanssimaan ilman vaatteita kesällä hehehe puhumattakaan toisesta / toisista.. no se siitä. voi voi kun Suomessa ei voi olla.. ei ole mitään kivaa,, tosin,, joillain on > tule vaan Kristina takaisin!  Cheesy .
  2funny  smitten
« Viimeksi muokattu: 01.03.2009 13:14:18 kirjoittanut ^Chakwaina^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3526



Profiili WWW
« Vastaus #160 : 01.03.2009 13:45:58 »

Osallistutaanpa keskusteluun..

Minulle on käynyt "nykyaikaiset", eli tapasin internetissä ihmisen, jota oikeampaa ja sopivampaa minun on vaikea kuvitella rinnalleni. Viimeaikainen hiljaiselo tällä palstalla johtuu lähinnä tiiviistä suhteesta, joka vie suurimman osan huomiosta tällä hetkellä..

Armaani sanoi, että hän oli ehtinyt jo menettää uskonsa rakkauteen ja romantiikkaan, eikä uskonut, että hänelle kävisi ikinä näin. Voisin sanoa ihan samalla tavalla.

Yhdessä oleminen tuntuu erittäin hyvältä. Se repivyys, mihin olen saanut tottua viimeisen kymmenen vuoden aikana, puuttuu tyystin. Ainoa mahdollisesti ongelmia aiheuttava asia tällä hetkellä on välimatka.

Peukut pystyyn, että karmiset suhteet olisi nyt käyty lävitse ja lopultakin saisi keskittyä aitoon rakkauteen.. smitten

Ja kun astrologiapalstalla ollaan, niin tässä on Neitsyt (hän) ja Kaksoset (minä) pistäneet hynttyyt yhteen. Neitsyet ovat minulle aivan tuntematonta maaperää näin romanttisessa mielessä. Synastriassa tulee melko vähän klassisia parisuhdeaspekteja esille, silmiinpistävimpinä ovat hänen Kuunsa ja minun Venukseni tarkka oppositio, hänen Kuunsa minun 7. huoneessa ja hänen Marsinsa kolmio minun Venukselleni.

Kivaa, että elämä on välillä aidosti ihanaa.  Kiss
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3625



Profiili
« Vastaus #161 : 02.03.2009 07:44:33 »

Olen iloinen puolestasi Lilli! Toivotaan että karmalliset venkoilut olisi jo ohi Smiley

Itseppä tajusin juuri että minulle ja miehelleni tulee tänä vuonna 11 vuotta yhdessä oloa täyteen  smitten
tallennettu
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #162 : 02.03.2009 13:24:01 »

Mä oon ihastunut  smitten  Kiss  Cheesy
Tapasin yks ilta (olikohan se lauantai) abc:llä mielenkiintoisen näköisen tyypin joka pisti
heti silmään.. vaalea rastatukka,tosi tumman vihreät/ruskehtavat silmät,kulmakoru ja sellaisen
hauska lätsä päässä istui siellä ja hetken aikaa meidän katseet kohtas ja vilkuiltiin toisiamme,
sit menin juttelemaan sille ja pyysin sitä mukaan bileisiin  Cool
Ja sehän jopä lähti ja otti kaverinsakin mukaan. Oli tosi hauska ilta ja yö (porukka tuli yöks mun luo)
ja aamulla minä ja mun kaveri lähdettiin käymään rastapään kotona ja oltiin siellä hetki,
sit käytiin pizzallakin  Cheesy
vaihdettiin senkaa numeroita ja se lisäs mut meseen...
Ollaan mesessä juteltu ja pari viestiä lähetelty toisillemme... se tyyppi on kokoajan mun mielessä!!
Toivon niin että tästä tulis jotain!
Se on aivan syötävän suloisen näköinen ja luonteeltaan aivan huippu hauska!! Grin

Tässäpä sen karttaa.. nousevaa en tiedä ku ei se osannu sanoa sen syntymäaikaa kuin
että "no illan ja aamun välissä"  2funny

mut se on
 aurinko  oinas
 kuu  skorpioni
 merkurius  oinas
 venus  harka
 mars  kaksoset

En oo kyllä pitkään aikaan tuntenu näin vahvaa ihastumista  Cheesy
Jännää!

Perjantaina toivottavasti taas näen sen...
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3625



Profiili
« Vastaus #163 : 03.03.2009 09:14:35 »

Mä oon ihastunut  smitten  Kiss  Cheesy
Tapasin yks ilta (olikohan se lauantai) abc:llä mielenkiintoisen näköisen tyypin joka pisti
heti silmään.. vaalea rastatukka,tosi tumman vihreät/ruskehtavat silmät,kulmakoru ja sellaisen
hauska lätsä päässä istui siellä ja hetken aikaa meidän katseet kohtas ja vilkuiltiin toisiamme,
sit menin juttelemaan sille ja pyysin sitä mukaan bileisiin  Cool
Ja sehän jopä lähti ja otti kaverinsakin mukaan. Oli tosi hauska ilta ja yö (porukka tuli yöks mun luo)
ja aamulla minä ja mun kaveri lähdettiin käymään rastapään kotona ja oltiin siellä hetki,
sit käytiin pizzallakin  Cheesy
vaihdettiin senkaa numeroita ja se lisäs mut meseen...
Ollaan mesessä juteltu ja pari viestiä lähetelty toisillemme... se tyyppi on kokoajan mun mielessä!!
Toivon niin että tästä tulis jotain!
Se on aivan syötävän suloisen näköinen ja luonteeltaan aivan huippu hauska!! Grin

Tässäpä sen karttaa.. nousevaa en tiedä ku ei se osannu sanoa sen syntymäaikaa kuin
että "no illan ja aamun välissä"  2funny

mut se on
 aurinko  oinas
 kuu  skorpioni
 merkurius  oinas
 venus  harka
 mars  kaksoset

En oo kyllä pitkään aikaan tuntenu näin vahvaa ihastumista  Cheesy
Jännää!

Perjantaina toivottavasti taas näen sen...

Kuulostaa hyvältä Smiley Pidän sulle peukkija!!!
tallennettu
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #164 : 04.03.2009 12:31:08 »

Nyt jännittää  Cheesy  Cheesy  Cheesy
Rastapää tulee tänään mun luokse kattomaan leffaa  Kiss

APUA....

kauhee jännitys päällä..... no hyvin se menee...  Grin
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
Sivuja: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 25
  Tulostusversio  
 
Siirry: