Äänestys
Kysymys: Veikkaatko että tuleva se oikea olis sellanen:
Jonka jo tunnet
Jonka olet jo menneisyydessä tavannut, tiedätte toisenne tai olette nähneet toisenne tiedostamatta sitä
Jota et tunne vielä etkä ole edes nähnyt
Jonka itse päätät

Sivuja: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 25
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kuka se oikea on ?  (Luettu 268783 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10602


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #135 : 11.02.2009 09:01:34 »

kas, Sashakin oli eilen bisnesillallisella. kumma juttu. oma pikku "säätöni" oli paikalla, mutta nyt ei vaan ole aika sen vakavammalle; menin jopa toiseen bisnesjuttuun heti perään. bisnes vaan kiinnostaa enemmän kuin miehet. ja silmien räpsyttäjäksi minusta ei ole. miehet ohessa, se on niin. kaikki kunnia Sashan tyylille, mutta pupuseksi minusta ei vaan ole. siksi EHKÄ herkkiä miehiä kiinnostaa, kun vielä tulisi tasavahva. siis jos vahva, ei kova. eli tuskin ainakaan kaurista, vaikka mitä astro heittäisi jonkun kanssa..no itse ainakin tunsin  kauris, joka ei seksin takia tehnyt yhtään mitään, kun oli niin "kiire", vaikka "rakastui" heh. jotenkin tuollainen miesten kilpailutus toistensa kanssa on niin.. sanonko mitä.. tosin syyllistyin siihen IHAN vähän.. erittäin leikkimielisesti.. kai se tuo  askendentti vaaka aina vetää seuraa luo. haaremin perustaminen kävi mielessä, heh jos kaikki on "vaan namusia"   Cheesy

 oinas mies nimittäin pitää älykkäistä ja menestyvistä naisista. niin se  oinas jolle on kertynyt elämän taipaleella jo jotain (ei ole aivan materialisti, muttei mikään filosofinen selostaja).. kuumeni taas. ihan kuin vain minulle. hauska poika. pitkä tumma komea ja. Grin  coolsmiley

lisää hömppää! I wanna be loved by..
.
  Wink

Your Lovescope - Tomorrow, February 12, 2009
The red carpet will be rolled out for you this Valentine's Day. Yet, with the present aspects, you might find yourself working longer hours than usual. A sense of loneliness can therefore invade your heart. Use the phone to communicate your feelings to your significant other. In time, you'll feel a rush of happiness when you arrive home. Intimacy will eventually find you, making all the waiting worthwhile!
« Viimeksi muokattu: 11.02.2009 13:41:50 kirjoittanut ~Sac Xib Chac~ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Brida
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 298


" Elän tässä ja nyt, täynnä elinvoimaa "


Profiili
« Vastaus #136 : 12.02.2009 11:02:32 »

Niin, mistä sen sitten tietää? Oon seurustellut nyt 2kk, piiiiittttkkkkkääääään tauon jälkeen ja tämä homma vaan kolahti heti, siis siten miten mä haluan miehen ottavan minut omakseen. "Haluan olla kokonaan sinun ja koko loppuelämän"  Wink Näillä sanoilla, itsevarmasti mun reaktiota pelkäämättä tämä suhde sai alkunsa ja mahdollisuuden.

Nyt mennään pvä kerrallaan ja katsotaan mitä tulee. Tunteita on hurjan paljon, koko kirjo... uskoisin että se riittää antamaan osviittaa siihen, että tämä voisi olla se oikea.

Aika näyttää... mutta ei tässä enään mitään teinejä olla, joten sellainen liiallinen miettiminen ja asioiden siirtäminen on turhaa. Tuulta päin, elämästä nauttien. Mitä sitten jos tulee turpaan, se on vaan egon kolaus ja hetkellinen tuska! Miehiä tulee ja menee... 
Ja ihmissuhde on kuitenkin aina kahden kauppa, tavallaan bisneskumppani... vaatii neuvottelua ja vastavuoroisuutta. Se pitää tehdä hyväksi!
On myös osattava antaa itselleen lupa nauttia ja ottaa vastaan rakkautta, pyytämättä heti ikuista yhdessä oloa... "Pärjään hyvin yksinkin ja nautin elämästä"...  :Smiley

Ai niin, piti vielä lisätä, että mun miehet on osanneet aina hyvin tuon kissa-hiiri leikin, että jos jätän vastaamatta viesteihin tai en soita takaisin, niin eivät myöskään sitä tee... egoilua.... hmmnnn... Ei ne miehetkään niin tyhmiä ole!  Cool
« Viimeksi muokattu: 12.02.2009 11:04:58 kirjoittanut Brida » tallennettu

May your day be uplifted
filled with sunshine and warmth
the shining rainbows of hope
the white clouds of dreams
the gentle softness of breeze
the sweet smell of fresh air.

May your day be uplifted
from start to end
filled with joy and happiness
untroubled and serene.

May your day be
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10602


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #137 : 12.02.2009 11:31:59 »

niin no eräät tuntuvat pelaavan ihmisillä hyöty mielessä, enkä ihmettele jos miehet "rupeaa vaikeiksi" sen tajutessaan..

en itse osaisi ihan sillä tyylillä lähteä läheiseen suhteeseen..

mikään tuollainen peli ei oikeastaan kuulosta rakkaudelta, sielun ystävyydeltä tms.. siksipä sielukumppanisi voi ilmestyä eteen pelaamatta mitään ja tuomatta spektaakkelinomaisia kokemuksia.. vaan jotain muuta. nimim draamaosaston läpikäynyt-
« Viimeksi muokattu: 12.02.2009 11:37:43 kirjoittanut ~Sac Xib Chac~ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10602


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #138 : 13.02.2009 09:20:23 »

jep Kristina

minäkin aina ajattelen (?) joka tasolla parempaa kuin mitä miehet sitten on. kaipa ne sitten nauttii huomiosta. mutta eilen kun tenttasin rapua, huomasin että paras pitää sekin juttu ystävyytenä. sai kyytiä luotani, kärsivällisyys loppui viihdytyksessä, jos toinen syttyy niin hitaasti esim yhteiseen matkaan..   2funny se sanoi että tavataan, mutta hm. huomasin että olisi paras olla sama maku elokuvissa ym, niin monessa asiassa, jne. muuten huumori loppuu -  Cool jälleen kerran sanoin jollekulle että kaikki olisi mahdollista! but!? ei tarvitsisi kuin pienen hienosäädön, että jonkun kanssa keskustelu, huumori, läheisyys, rahajutut toimisioinas kaan ei oo vakavaa. kai sitten laitetaan energia muualle toistaiseksi. halukkaita on, mutta se kokonaisuus.. esim kun viimeksi näin  rapu ja oli 2 muuta tilaisuutta niin eipä kolahtanut. en sano että niissä olisi vikaa, ihan kivoja uratykkejä varmaan, mutta ne kemiat??? hassua kun katsoo sinunkin kuvaasi Kristina, luulisi että joku mies älyää. joko ne ei vaan ole romanttisia, tai etsii jotain en tiedä mitä, koristetta, äitiä, lyhytjuttua, tarjoilijaa (siis konkreettisesti, esim exällä joka hyötyy suhteestaan).. sitäpaitsi kun olen aika joustava ja pystyn katsomaan asioita miehiseltä kannalta (mitä on ura, yhteiskunta, urheilu, bisnes jne). sekö juuri on se taas että on liian pätevä, vaikka ihan naisen kehossa. yleensäkin sanotaan että nainen joustaa ja osaa suhteet. miehet on kömpelöitä. tuo paritusasia voi loppua katastrofaalisesti, sen tiedän, niissä kulttuureissa mies samalla pitää naista ja lapsia omaisuutena, joita voi vaikka hakata.  idiot2
  coolsmiley

Mutta tämä tilanne on tapahtunut teille aiemminkin tämän nimenomaisen sielun kanssa. On ollut elämiä, missä olette yhdistyneet parantumista varten ja siirtyäksenne eteenpäin eri polulle yhdessä, pois karmastanne. Näissä suhteissa toinen henkilö on aina toisen parantaja, joka antaa toiselle tilaisuuden kohottaa värähtelyään parantumisen kvanttihypyssä. Ja monissa elämissä tuo henkilö ei ole valmis, joten hän lopettaa suhteen pettämisen, kuolemisen, fyysisen tai henkisen sairauden tai hylkäämisen avulla. Ja karmakierto palaa taas toisessa elämässä - parantumisen tai kieltämisen, yhdistymisen tai erilleen vetäytymisen kierto.

tämä tässä on sitten kukkua. mutta onneksi tiedän sielussani, että joku on tulossa- eilen laskeskelin miten monta onkaan käyty läpi 20 vuodessa. tulee varmaan aika erilainen kuin nuo, ja veikkaan että tuli-ilma. miesten tunteet toisaalta on niin outoja, tai "rakkaus"- jostain niiden sisältä näiden tunteiden pitäisi ilmaantua..

Your Lovescope - Tomorrow, February 13, 2009
Today's planetary aspect may signal the beginning of a very exciting time for you - a time when a new relationship actually looks like it is about to deliver on the promises that came with it.
« Viimeksi muokattu: 13.02.2009 11:54:12 kirjoittanut ~Sac Xib Chac~ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10602


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #139 : 13.02.2009 12:09:36 »

sepä se kun ei viitsisi esittää tyhmää pupusta. o well. bisnekset eteni.

kansallisuuden ei pitäisi olla mikään rajoite.. se on ne KEMIAT.. kokeilin muuten muutama vuosi sitten nimenomaan ulkomaisia (kymmenittäin kontakteja jotka ei johtaneet mihinkään), ja nekin heittäytyi vaikeiksi, tyyliin "en uskalla edes tavata sinua"..  Grin  idiot2 
« Viimeksi muokattu: 13.02.2009 12:17:01 kirjoittanut ~Sac Xib Chac~ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10602


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #140 : 13.02.2009 12:32:11 »

suhteilla on kestonsa. onhan jokainen juttu sen aikansa ollut rakkautta, vetovoimaa, kemioita, sitä kaikkea. mutta lopussa tuntuu tulevan sellainen muutos, että kun energia ei liiku, pitää siirtyä toisaalle.. tää oli kauniisti sanottu, mutta ihmiset tuntuisi olevan vain tietyn aikaa yhdessä.. vaikea laskea, mutta ehkä n 7-8 kestävämpää juttua, sitten toki ne jotka ei halunneet/ joita itse en halunnut.. vanhemmat ihailijat, en halua..

on se hyvä että  rapu tuttu, siis ei se  rapu, uskoo että minulle on joku.. hope so..
 


Kiss
« Viimeksi muokattu: 13.02.2009 12:46:24 kirjoittanut ~Sac Xib Chac~ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Asterix
Vieras
« Vastaus #141 : 13.02.2009 18:00:53 »


Sasha, kauris mies jolla oinas nousee ei ehkä ole sopiva mies sinulle  Grin Herranen aika, kaksi erittäin mustasukkaista merkkiä samassa paketissa.
Toisaalta kaurismies usein lahjoo rakkaitaan lahjoilla joten se puoli olisi kunnossa.. Siltikin, tuosta ei välttämättä hyvää seuraa  Cool Itsekkään en kauris-oinas kombinaatiota ehkä ottaisi, liian omistushaluinen, hallitseva ja määräilevä..

*Wirn!*  Cheesy Grin

Tuli tuossa eilen jo huomattua, -alku-innostuksesta huolimatta-
että taidan ottaa pari askelta jo nyt etäisyyttä tuohon Kaurikseen
ja pitäytyä turvallisessa Veskarissani. Tongue
Hänen kanssaan ainakin on tilaa hengittää mustista sukista huolimatta,
nouseehan hällä tuo Kaksonen mukavasti, joten hän osaa myös pysyä mielenkiintoisena ja yllättää. :Smiley




Katsos ku Shasha sa osaat hyvin naa jutut, ainakin kirjotuksen perusteella, siksi lainaskin sen kokonaan, et voi taas joku lukee uudestaa Grin Mut se et noi asiat kannustaa eteenpain ja sillee Grin Mut ois kiva saadakki osviittaa siita et miten asiat todellisuudes menee,, et olikse ensitapaamisesta et hei sa oot mun oikee(optimismista ajattelua Wink) tai meneeks se niin etta ystavyyden jalkeen, tajuaa vai mitenka,,,,
Pitaaks mun panostaa jo nykyisiin miehiin, etta se oika olis joku niista vai suunnata katseen viela pidemmalle... You know ? ;DD
Muuten Sasha pidan peukkuja,, menevalta mimmilta kuulostat ja jatka samaa rataa Smiley
Kirjota ihmees lisaa sun tulkinnoista jos tietenkin haluat,, aikasempi teksti oli niin paras Wink


Jaa kiitos, mutta jos kysyt todellisuudessa yhdeltäkään ystävältäni/ex-/nykyisiltä miehiltä,
niin saatat saada vastaukseksi "oh god..!"-tapaista ja miehen hierovan otsaansa.  :Smiley Tongue 2funny

Kaksi exääni tapasivat eräissä bileissäni. Toinen heistä mietti ääneen,
että; "She is like a hurricane.. It start always by a nice blowing.. :Smiley
..then in the end you realize slowly you have been loose your house, car and furnitures
and have already an other target!" Grin 2funny

Olen aika vilkas ja eloisa ja jotkin väittää, että kovasti flirtti,
mutta se johtuu oikeasti vain likinäköisyydestäni, :Smiley
ja jotenkin vain miehet tykkää siitä. idiot2

Joistain miehistä tykkään heti kuin ystävästä, toisesta heti kuin rakastajasta
ja jollain harvoilla kerroilla jalat menee alta kokonaan heti.

Minulla on ollut upeita rakkauksia juuri niin, että se on alkanut ensin pitkällä ystävyydellä. Smiley

Jään lähes aina ystäviksi exieni kanssa ja tapaan lähimpiä viikoittain, ainakin olemme puh.yht.
jos ei muuta, muuten kerran tai pari kk:ssa. Smiley

Usein myös exäni tuntevat nykyiseni joko minun kauttani tai sitten busineksien.
Mitään vakavaa ei ole sattunut, ehkä jotain pientä vtuilua, jos ero entisestä on tuore.

Kyllä se on maa ja rotu kysymys kanssa.  coolsmiley
Suomalaiset miehet.. ovat ihan tunnettuja myös täällä päin
siitä, että ne ei tee mitään muuta kuin apaattisena tuijottaa ravintolassa eteensä
lasi toisensa jälkeen kädessä, vaikka viereen purjehtisi mega luokan Playmate suoraan Hefnerin bileistä. Shocked

Täällä päin miehet ovat tosi aktiivisia ja kilpailunhaluisia,
joten jos hiukankaan on kivempi tyttö, niin eipä kauaa tarvitse yksin olla
-usein ei ollenkaan, kun menee lennosta vaihtoon. Tongue

tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #142 : 13.02.2009 18:13:04 »


No eikai se mene ulkonaonkaan perusteella,, nimittain on tuolla vaik minkalaisii silikooni, malli tyttoja ja niillakkin rakkaus suruja... sen oikean suhteen ...

Kaikilla on. Smiley

Katsotaan onkos onni meil matkassa huomenna,, mikas sen romattisempaa ku loytaa joku ystavanpaivana  smitten

Meen vk.lopuks tonne yhteen paikkaan, niin aijon olla kyl yliinnokas miesten seurassa,, katotaan mita siit kehkeytyy ...  Grin

 Smiley smitten

Ole vain hauska, flirtti ja viekotteleva oma itsesi.  Wink Yli-innokkuus ei toimi koskaan
muutakuin kilpasisaren taskuun.  Wink
He luulevat sinun olevan prostitoitu ja jos sitten sekstaat ilman maksua, niin olet vieläkin huonompi;
-Epätoivoinen tyrkky-

Mies (etenkin kun olet muualla kuin Suomessa), haluaa tulla sinun luoksesi,
eikä päin vastoin. Smiley

Hauskaa Ystävänpäivää! Cheesy smitten
tallennettu
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 2008



Profiili
« Vastaus #143 : 13.02.2009 18:29:49 »



                                           smitten


                  Mitä jos nyt tänäpäivänä ( ! ) laskisi " rimaa " ja kysyisi itseltään,

                     mitä MINÄ voisin antaa jollekin? On se niin iso, se oma napa!


                                                      knuppel2   angel

 
tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
rovatar
Astro-nauttija
****
Viestejä: 948


Keltainen Kosminen Aurinko


Profiili
« Vastaus #144 : 14.02.2009 01:42:16 »






Täällä päin miehet ovat tosi aktiivisia ja kilpailunhaluisia,
joten jos hiukankaan on kivempi tyttö, niin eipä kauaa tarvitse yksin olla
-usein ei ollenkaan, kun menee lennosta vaihtoon. Tongue[/color]


Oi,onneksi olen Suomessa! Smiley
tallennettu

Aurinko Kauris, AC Skorppari,
Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
Keltainen Kosminen  Aurinko.
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3625



Profiili
« Vastaus #145 : 16.02.2009 08:43:47 »


Sasha, kauris mies jolla oinas nousee ei ehkä ole sopiva mies sinulle  Grin Herranen aika, kaksi erittäin mustasukkaista merkkiä samassa paketissa.
Toisaalta kaurismies usein lahjoo rakkaitaan lahjoilla joten se puoli olisi kunnossa.. Siltikin, tuosta ei välttämättä hyvää seuraa  Cool Itsekkään en kauris-oinas kombinaatiota ehkä ottaisi, liian omistushaluinen, hallitseva ja määräilevä..

*Wirn!*  Cheesy Grin

Tuli tuossa eilen jo huomattua, -alku-innostuksesta huolimatta-
että taidan ottaa pari askelta jo nyt etäisyyttä tuohon Kaurikseen
ja pitäytyä turvallisessa Veskarissani. Tongue
Hänen kanssaan ainakin on tilaa hengittää mustista sukista huolimatta,
nouseehan hällä tuo Kaksonen mukavasti, joten hän osaa myös pysyä mielenkiintoisena ja yllättää. :Smiley




Katsos ku Shasha sa osaat hyvin naa jutut, ainakin kirjotuksen perusteella, siksi lainaskin sen kokonaan, et voi taas joku lukee uudestaa Grin Mut se et noi asiat kannustaa eteenpain ja sillee Grin Mut ois kiva saadakki osviittaa siita et miten asiat todellisuudes menee,, et olikse ensitapaamisesta et hei sa oot mun oikee(optimismista ajattelua Wink) tai meneeks se niin etta ystavyyden jalkeen, tajuaa vai mitenka,,,,
Pitaaks mun panostaa jo nykyisiin miehiin, etta se oika olis joku niista vai suunnata katseen viela pidemmalle... You know ? ;DD
Muuten Sasha pidan peukkuja,, menevalta mimmilta kuulostat ja jatka samaa rataa Smiley
Kirjota ihmees lisaa sun tulkinnoista jos tietenkin haluat,, aikasempi teksti oli niin paras Wink


Jaa kiitos, mutta jos kysyt todellisuudessa yhdeltäkään ystävältäni/ex-/nykyisiltä miehiltä,
niin saatat saada vastaukseksi "oh god..!"-tapaista ja miehen hierovan otsaansa.  :Smiley Tongue 2funny

Kaksi exääni tapasivat eräissä bileissäni. Toinen heistä mietti ääneen,
että; "She is like a hurricane.. It start always by a nice blowing.. :Smiley
..then in the end you realize slowly you have been loose your house, car and furnitures
and have already an other target!" Grin 2funny

Olen aika vilkas ja eloisa ja jotkin väittää, että kovasti flirtti,
mutta se johtuu oikeasti vain likinäköisyydestäni, :Smiley
ja jotenkin vain miehet tykkää siitä. idiot2

Joistain miehistä tykkään heti kuin ystävästä, toisesta heti kuin rakastajasta
ja jollain harvoilla kerroilla jalat menee alta kokonaan heti.

Minulla on ollut upeita rakkauksia juuri niin, että se on alkanut ensin pitkällä ystävyydellä. Smiley

Jään lähes aina ystäviksi exieni kanssa ja tapaan lähimpiä viikoittain, ainakin olemme puh.yht.
jos ei muuta, muuten kerran tai pari kk:ssa. Smiley

Usein myös exäni tuntevat nykyiseni joko minun kauttani tai sitten busineksien.
Mitään vakavaa ei ole sattunut, ehkä jotain pientä vtuilua, jos ero entisestä on tuore.

Kyllä se on maa ja rotu kysymys kanssa.  coolsmiley
Suomalaiset miehet.. ovat ihan tunnettuja myös täällä päin
siitä, että ne ei tee mitään muuta kuin apaattisena tuijottaa ravintolassa eteensä
lasi toisensa jälkeen kädessä, vaikka viereen purjehtisi mega luokan Playmate suoraan Hefnerin bileistä. Shocked

Täällä päin miehet ovat tosi aktiivisia ja kilpailunhaluisia,
joten jos hiukankaan on kivempi tyttö, niin eipä kauaa tarvitse yksin olla
-usein ei ollenkaan, kun menee lennosta vaihtoon. Tongue


Tuosta playmatesta tuli mieleen vanha juttu.
Eräs tuttavamies kertoi vuosia jälkikäteen miten oli ihastunut minuun ensitapaamisella ja oli haikaillut perääni pitkään senkin jälkeen kun olin jo ruvennut seurustelemaan toisen kanssa.
Olin yllättynyt koska ensinnäkin kun törmäsin tähän miekkoseen baaritiskillä, pyysin häntä ojentamaan tuhkakuppia. Mies vaan tuiotti mua, ei sanonut mitään eikä ojentanut tuhkista. Pidin häntä omituisena.
Seuraavina kertoina törmäsimme ja yritin jutustella mukavia miehen kanssa, sain örähdyksiä ja hän ei edes katsonut minuun päin.
Hän ei kuulemma ollut uskaltanut puhua minulle mitään eikä katsoa minuun päinkään koska oli ollut niin hermostunut. Jotenkin tietysti vähän hellyyttävääkin mutta en olisi kyllä ikinä uskonut että hän piti minusta, päinvastoin! Ehkä suomalaiset miehet ovat tosiaan vähän tuollaisia. Eivät uskalla toimia Cheesy
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10602


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #146 : 17.02.2009 07:56:40 »

heh, en ole paras kirjoittamaan tähän ketjuun.. no pyöritellään nyt teoriaa taas.. tarkoitin että rapututtu (ei se rapumies) USKOO että minulle on joku kestävä suhde luvassa jossain.. sanon vaan että jos joku aikoo pysyä vauhdissa niin.. no mutta kaikkea olisi tarjolla, jos joku osaisi antaa samalla mitalla takaisin; antamisen, tarjoamisen, hauskuutuksen ja huolenpidon tunnen jo sekä anteeksiannon.. on niin helppoa olla "oma itsensä" kun voi olla vähän mitä vain  Grin , no se on hämmentänyt monia, myös naisimmeisiä.. silti olen mikä olen.. otan vakavasti, en ota vakavasti, jne..

ei, kyse on siitä että joku vain äkkiä vetäisi puoleensa ja se johtaisi jonnekin.. miten olisi miehen halukkuus, mies hauskuuttamassa, tarjoamassa, henkistä tasoa, sitoumusta, menestystä.. hmm.. sanovat että kaikki aikanaan rahassa ja rakkaudessa.. toisaalta aikaa ei ole.. että mikä on pelin henki..  Wink  
  Wink
« Viimeksi muokattu: 17.02.2009 10:05:35 kirjoittanut ~Sac Xib Chac~ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
kimo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 600



Profiili
« Vastaus #147 : 18.02.2009 15:08:09 »

Mä luulen että jokainen on oikea, juuri sillä hetkellä siinä paikassa... Jatko on sitten eriasia.

Odotan lomaa ja sitä pientä kivaa lomaromanssia.
Uskon että tapaan siellä jonkun siihen hetkeen sopivan, samanhenkisen ja silmää miellyttävän.
  Wink
Arki kun koittaa, ihanien muistojen voimalla pärjää taas pitkään  smitten
tallennettu
Amber
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 227



Profiili
« Vastaus #148 : 20.02.2009 00:44:46 »

Voih, kertokaa mitä tehdä jos ei voi unohtaa jotain ihmistä vuosien takaa. Olenko aivan toivoton? Miten ottaa irtiriuhtaisu menneistä muistoista?
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10602


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #149 : 21.02.2009 21:31:16 »

olen viikon etuajassa yksien bileiden kanssa, jaahas! noh

kuljen ympäriinsä silmät auki ja vielä ei.. huvittaa kuulla miten serkun mieskaveri sanoo, että hän on kuulema ainoa kaunis nainen täällä.. siis ulkomainen mies.. miehillä taitaa olla imarteluun taipumusta, olen itse nähnyt monta kaunista blondityttöä tänään..

kaikkea muuta kuin miesasiaa, mutta kumma miten  rapu taas kyseli asioita ja ehdotti ulos menemistä. miten se voi ottaa abt kerran pvssa yhteyttä, jos ei mitään ole? olisko aika jotenkin suoristaa hommelit?? ja vielä olin sille kylmä, ja silti se ehdottaa! outo. ajattelin mennä hippaloihin joista kaikki alkoi, mutta siis  - olen etuajassa! ajattelin napata messiin ihan toisen.. tai jos tänään..
 
« Viimeksi muokattu: 22.02.2009 21:38:28 kirjoittanut ~ChooChookam~ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sivuja: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 25
  Tulostusversio  
 
Siirry: