Sivuja: 1 ... 29 30 [31] 32 33 ... 110
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kysy AthaMaaritilta (nykyään maksu, lue lisää sivu 1)  (Luettu 705032 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #450 : 25.08.2007 18:35:57 »

Tiipoo, tokihan minä nostan sinulle uuden kortin, kun edellinen kortti kehottaa niin tekemään. Eli vastauksena kysymykseen ”Kuinka voin muuttaa nykyistä tilannettani?” nousi kortti

MIEKKOJEN KYMPPI – TUHO
Avainsanat: Aurinko ja Kuu Kaksosissa, mielipuolisuuden pelko, särkynyt sydän, kasaantuneen vihan synnyttämän tuhoavan energian pelko, negatiivinen ajattelu

Kortin yhdeksän miekkaa kohdistavat joka suunnalta yhtä aikaa ylivoimaisen hyökkäävän voimansa kymmenenteen miekkaan tuhoten sen täydellisesti. Kymmenennessä miekassa on auringon ja sydämen vertauskuvat.
Tämä kortti symboloi jatkuvan negatiivisen ajattelun synnyttämää tuhoavaa voimaa. Kortti kuvaa mielipuolisuutta, ihmisen hämmentyneiden ajatusten sekasortoa. Viimeisetkin elämänilon rippeet (aurinko) sekä rakkaus itseä ja muita kohtaan kuin myös itse olemassaolo (sydän) ovat vaarassa joutua tämän negatiivisuuden uhreiksi. Kielteisyys hajottaa ja tuhoaa sielun pyrkimyksen kohti tasapainoa ja harmoniaa.
Tilanne on uhka myös ulkopuolisille puitteillesi. Siitä saattaa aiheutua rahallisia tappioita tai omaisuuden menetystä.
Päätelmät: Ensimmäinen askel on, että tiedostat mielenvikaisuuden ja tuhon pelkosi. Seuraava askel on, että ymmärrät sen negatiivisen energian, joka piilee pelkojesi takana. Jos haluat, voit voita tuon pelon tiedostamalla sen.
Kysymykset: Mitä pelkäät eniten? Miltä elämäsi täydellinen tuhoutuminen näyttäisi?
Ehdotus: Kun kerran olet tajunnut, mitä pelkäät, muotoile omat vahvistuksesi pelkojesi poistamiseksi. Käytä aina positiivisia ilmaisuja auttaaksesi ”ohjelmoimaan” itsesi uudestaan.
Vahvistus: Haukuttelen elämääni myönteisiä asioita ja ihmisiä. Toivotan ne täydestä sydämestäni tervetulleeksi.

Edelleen siis kehotetaan luopumaan menneestä, tiedostamaan omat pelot, ahdistukset ja masennukset ja siirtymään positiivisempaan elämään. Se on haaste, mutta se on myös asia, joka on tehtävä, jos mielet voida taas hyvin sekä sisäisesti että ulkoisesti. Vaihtoehtoisesti voit jäädä märehtimään asioita samaan tapaan mitä teet nyt, mutta silloin sinulle käy kuin tuolle kymmenennelle miekalle – sinä tuhoudut ja sen tuhon ei aiheuta mikään muu kuin sinä itse ja korviesi välinen sisältö, jolla ei ole mitään tekemistä todellisuutesi kanssa.
Päästä siis irti tästä suhteestasi (kun toinenkin kortti sanoo sitä) ja istuudu alas miettimään, mikä sinua pelottaa. Mikä pelko tuolla jossain saa sinut yhä kaipaamaan miestä, vaikka ero on ollut korttienkin mukaan täysin oikea ratkaisu. Etkö pärjää yksin? Jäätkö yksin? Oletko lopun elämääsi onneton? Lapseton? Vanha Piika? Jääkö liikaa aika ajatteluun? Joudutko kohtamaan itsesi sellaisena kuin olet? Mitä laajemman listan peloistasi saat, sen parempi. Sen jälkeen voit kirjoittaa toiselle paperille vahvistukseksi positiiviset versiot kaikista peloistasi aina ”minä”-muotoon: ”Minä olen vahva”, ”Minun elämääni tulee uusi kumppani”, ”Minä tutustun itseeni”. Negatiiviset pelon listat kannattaa polttaa.

tallennettu
Aurinko45
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 59


Profiili
« Vastaus #451 : 25.08.2007 18:43:59 »

Uuteen tuttavuuteen kaipaisin korttia/kommentteja..  Smiley
tallennettu
Magia
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 55



Profiili
« Vastaus #452 : 25.08.2007 19:37:00 »

Voi kiitos AthaMaarit smitten
Sattui sopivasti...
Kortti viittaisi vahvasti siihen, että sinulla on jokin ala mielessä, joka kutsuu sinua melkeinpä intohimoisesti (tyyliin ”rakastaisin niin olla ammatiltani ----------------------- tai työskennellä/opiskella --------------------”). Se näyttäisi olevan sinun tiesi tällä hetkellä. Tukahdetut kutsumukset ja intohimo muuttuvat nimittäin ajan kanssa ahdistuneisuudeksi, sairauksiksi, masennukseksi ja muuksi ei-niin-ihanaksi. Yleensä ihmiset vain alistuvat eivätkä edes suostu yrittämään omien toiveiden ja halujen toteuttamista, koska pelkäävät aivan liikaa – ja yleensä aivan suotta!
 
Koska intohimo tässä kortissa on liitetty vahvasti seksuaalisuuteen sanoisin, että sinulle saattaisi sopia hyvin ala, jossa pystyt luomaan jotain ja olemaan luova. Seksuaalisuus on kuitenkin suurimpia luomisvoimia, mitä ihmisellä on. seksuaalisuus alan yhteydessä voi tietysti viitata myös siihen, että sinulle sopisi ala, jolla voisit ilmaista feminiinistä perusenergiaasi - toisin sanoen naisellinen ala.


Olen jo jonkun aikaa miettinyt valokuvaajan ammattia. Aina kun jossain näen tai kuulen aiheesta, innostun valtavasti. Kuitenkaan, en ole ottanut haavetta vakavasti, sillä minulla ei ole alalta oikein minkäänlaista kokemusta. Huvikseni, itseni iloksi olen lähinnä räpsinyt kuvia. Toiseksi, en luota itseeni ja luovuuteeni tarpeeksi. Olen vain ajatellut, että "miten minusta nyt siihen olisi, kun tarvitaan niin paljon taiteellista näkemystäkin". Nyt kuitenkin tänä kesänä, tunne voimistui ja harkitsin valokuvauskurssille menoa. Se nyt kuitenkin jäi tältä syksyltä, koska kurssi olisi alkanut jo niin pian ja se oli myös niin kallis, ettei budjetti anna periksi. Sad Voisin kyllä vielä katsoa tarjontaa, jos myöhemmin tänä vuonna olisi kursseja tarjolla. Smiley
Kiitos sinulle, sain vähän luottamusta, etten vielä ihan hylkää tuota haavetta.  angel
tallennettu

Neitsyt

Nouseva Vesimies
Aurinko Neitsyessä
Kuu Vesimiehessä
Merkurius Neitsyessä
Venus Vaa'assa
Mars Jousimiehessä
tiipoo
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 32



Profiili
« Vastaus #453 : 25.08.2007 19:48:15 »

Kiitos AthaMaarit!

Kuinka kortit voikaan olla oikeassa Shocked. Tiesinkin että näin asiat on mutta, nyt vasta ymmärrän että, minun pitää todella työskennellä vielä enemmän tuon asian eteen ja lopettaa sellainen typerä haihattelu Embarrassed.
Kiitos hyvästä vinkistä eli tuosta pelkojen ja "parannusten" listaamisesta. Sen aion tehdä heti kun tämän olen sinulle lähettänyt. Eipä ole tuollaista konkreettista asiaa tullut mietittyäkään.
Sitä vaan märehtii päässään näitä asioita ees taas idiot2.

Et uskokkaan kuinka paljon autoit minua, kiitos kaunis sinulle smitten!!
Onneksi on sinunlaisiasi auttajia olemassa angel!
tallennettu
AUTTAJA
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 641


Miksi ihmiset ovat niin kiireisiä, minne = kiirus?


Profiili WWW
« Vastaus #454 : 25.08.2007 22:02:50 »



KYMYSYS : Miksi sama ihminen kysyy ja vastaa?

Näin selvännäkijänä tämän nään.. Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy
tallennettu

Ikuisesti kun elämme - Miksi murehdimme?
Mariska
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 118



Profiili
« Vastaus #455 : 26.08.2007 00:02:54 »

Kiitos AM, viimeisimmästä... ! Smiley

Jostain syystä nyt on ruuhkaa työrintamalla... juuri nyt olen töissä 8 päivää ja jo soitettiin muualtakin... 3.9 menen työ haastatteluun. Mitähän sitä ajatellen mahtaisi olla tulossa...  Itsellä on jotenkn hyvä fiilis, mutta katsotko silti...  Smiley

Mari  Cool
tallennettu

Synnyin tahtomattani, kuolen tahtomattani, antakaa minun edes elää niinkuin itse tahdon.
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #456 : 26.08.2007 00:18:09 »

Jaanaset, sinulle tulee nyt riimua. Olin pitkään kahden aiheilla, että kumpi, riimu vai tarot, mutta riimu kiskaisi ihan täpärästi pidemmän korren.

INGUZ
Avaisanat - Hedelmällisyys, Uusi alku, Sankari-Jumala Ing

Tämä riimu on sukua kuulle, olemuksemme intuitiiviselle puolelle, joka pyrkii saamaan aikaan tasapainon ja onnen henkilökohtaisissa suhteissamme. Inguz edustaa tarvetta jakaa, kaipuuta olla haluttu, samankaltaisuuksien etsintää.
Inguz vaatii täydentämään sen mikä on pantu alulle. Se saattaa merkitä riemukasta vapautumisentunnetta, uutta elämää, uutta tietä. Tässä riimussa piilee suuri voima ja sen nostaminen merkitsee, että sinulla on nyt voimaa saattaa jokin asia päätökseen, mistä seuraa uusi alku. Päätökseen saattamisella on pääpaino. Ehkä sinun on aika viimeistellä ja päättää jokin työ; jos niin on, keskity siihen ensimmäiseksi. Voi myös olla kysymys mielen selkiyttämisestä, pisteen panemisesta jollekin pohdintakierteelle. Tämän riimun ilmaantuminen osoittaa, että sinun on hedelmöitettävä maaperä omalle vapautumisellesi, omalle syntymällesi.
Inguz viestittää, että ryömit ulos kotelostasi. Kaikki muuttuu koko ajan, emmekä me voi jatkuvasti elää esteiden tukahduttamina. Kun päättäväisesti raivaat kaiken vanhan tieltäsi, koet ihanan vapautumisen tunteen jännitysten ja epävarmuuksien hellittäessä.
Ehkä sinun on tarpeen vapautua totutuista urista, päästä eroon jostain tavasta tai ihmissuhteesta, kulttuuriluutumasta, jostain toiminnasta joka oli sopusoinnussa entisen minäsi kanssa. Synnytystä edeltävä tai itse synnytyksen hetki on usein vaarallinen. Liike merkitsee vaaraa mutta ajallaan suoritettu liike johtaa ulos vaaratilanteesta. Nyt on aika astua synnytyshuoneeseen.
Yhtenä muuttumissarjan riimuista Inguz neuvoo valmistautumaan. Sielu ehjänä ja jalat tukevasti maassa, vapaana kaikista ei-toivotuista vaikutuksista ja huumorintajusi tallella olet erinomaisen valmistautunut avautumaan Taivaan tahdolle ja voit odottaa tyynenä ja varmana syntymääsi.

Tämä riimu antaa ymmärtää, että sinun on tehtävä asialle jotain. Ensimmäisenä mieleen nousee, että sinun tulee ottaa nyt itseäsi niskasta kiinni ja selvittää, millä tolalla asiat ovat. Vastaus ei tule tällä kertaa luoksesi odottamalla, vaan sinun on lähdettävä etsimään sitä itse, jotta saat pisteen i:n päälle. Muuten asia jää kalvamaan sinua etkä tiedä, oletko toiminut oikein vai väärin.
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #457 : 26.08.2007 00:25:42 »

Maikkiy, tässä on sinulle enkelikorttia kysymykseesi.

Arkkienkeli Uriel
Arkkienkeli Uriel on rauhan enkeli.
Hän tuo mielenrauhaa jokaiselle, joka sitä häneltä pyytää.
Hän auttaa poistamaan vihan ja anteeksiantamattomuuden.
Olet siunattu saadessasi tämän kortin, sillä se tuo elämääsi seesteisyyttä, rakkautta ja rauhallisuuttasi. Sinun tulisi puolestasi levittää näitä hyveitä muille.
Pyydä Urielia kehittämään Solar Plexus-chakraasi.

Hmm, näkisin, että kortti neuvoo sinua olemaan rauhallisin mielin. Nyt ei kannata lähteä polttamaan siltoja tai rakentamaa pilvilinnoja, vaan edetä seesteisesti ja rauhallisesti, aikaa antaen. On myös mahdollista, että kortti kertoo uuden tuttavuuden tuovan rauhallisuutta ja jonkinlaista vakautta elämääsi, miksei myös päinvastoin.
tallennettu
Aurinko45
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 59


Profiili
« Vastaus #458 : 26.08.2007 00:32:10 »

Kiitos taas..samaa olen itsekkin ajatellut, että nyt täytyy ottaa rauhallisesti..näkee kun elää  Wink   angel smitten Voimia ja enkeleitä.
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #459 : 26.08.2007 00:38:08 »

Mariska, sinulle tulee kysymykseesi riimu!

RAIDO
Avainsanat: Yhteydenotto, Liitto, Jälleenyhdistyminen, Matka

Tässä riimussa on kysymys yhteydenotosta, kahden elementin, kahden puolen yhteensovittamisesta ja siitä lopullisesta jälleenyhtymisestä, joka tapahtuu matkan lopussa, kun se mikä on ylhäältä ja se mikä on alhaalta yhtyvät yhdeksi mieleksi. Matka on sielun matka. Ja ylhäältä tuleva ja alhaalta tuleva lähestyvät toisiaan sisimmästä kumpuavasta tahdosta eivätkä olosuhteiden pakosta.
Yksinkertainen rukous sielun matkalle kuuluu : Tahdon tahtoa sitä mitä Sinä tahdot
Tämä rukous sopii melkein jokaiseen tilanteeseen ja on erityisen sopiva parantamiseen valmistauduttaessa. Raido on yksi muodonmuutossarjan riimuista.
Sisäiset arvot ovat nyt tärkeitä ja sellaisina aikoina meidän tulee muistaa, ettei meidän tarvitse olla täysin omien voimiemme varassa, vaan me voimme kysellä mikä on nyt oikeaa toimintaa. Kysy rukoilemassa, kysy omalta sisimmältäsi, ruumiisi vaistonvaraiselta tietämykseltä, korkeammalta minältäsi. Kun olet saanut varman vastauksen, voit läpäistä oman vastustuksesi antamalla oikean toiminnan virrata lävitsesi. Jos sinun ei ole määrä vielä tehdä aloitusta, tyydy odottamaan; odottaessasi raivaa tieltäsi esteitä. Kun vastustus on hälventynyt, ei tarvitse katua, että on yrittänyt jotain väkisin.
Kuten aina, matka suuntautuu kohti itsen paranemista, itsen muuttumista ja liittoa Itsen, korkeamman minän kanssa. Kysymys ei ole mistään sen vähäisemmästä kuin esteettömästä, täydellisestä liitosta. Mutta Taivaan ja Maan liittoa ei voi pakottaa. Pysy rajoissasi. Pysy kohtuudessa. Aineelliset edut eivät painoa paljon itsen matkalla kohti Itseä.
Luota omaan prosessiisi – se on tämän riimun sanoman ydin. Luovu illuusioista. Pysy erilläsi samanmielisistä tovereistasikin; joukon voima ei auta nyt, tätä osaa matkasta ei voida jakaa. Sisin tunne, spontaanisti ilmaistu, on vaatimuksesi nyt. Raido rohkaisee sinua tekemään matkasi, etsimään etsimäsi – ja jos olet jo aloittanut, jatkamaan.

Lyhyesti: koska olet jo menossa työhaastatteluun, älä peru sitä, vaan mene sinne. Jos sinun on tarkoitus mennä sinne, jos paikka kasvattaa sinua ja tukee henkistä tietäsi ja jos ajankohta on oikea, sinä pääset sinne. Jos et pääse, silloin paikka ei ole sinulle paras tai ajankohta oli väärä.
Riimu haluaa muistuttaa sinua siitä, että kaikki mitä teemme on yhteydessä itsen ja Itsen välillä – jokainen askel elämässämme, tiedostettu ja tiedostamaton, on vain pieni askel kohti Itseä.
Koska riimu kehottaa olemaan spontaani, toisin sanoen ilmaisemaan rehellisesti Itseä, ole työpaikkahaastattelussa juuri se, joka olet miettimättä, että ”he varmaan hakevat tällaista ja tuollaista tyyppiä” tai ”enpä tiedä, pitää tehdä nyt näin ja noin, jotta olen mieliksi”.

tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #460 : 26.08.2007 00:45:56 »

Auttajalle tiedoksi, että minä en varsinaisesti kysy enkä minä vastaa. Minä olen vain viestinviejä molempiin suuntiin. Kysymys lähtee kysyjältä itseltään ja minä välitän sen eteenpäin (toisin sanoen keskityn kysyjän auraan ja kysymyksen energiaan, joka määrää mm. sen, mikä katsantoväline tuntuu parhaimmalta). Pyydän ainoastaan, että Korkeammat Tahot – olivatpa ne sitten kysyjän oppaita, tämän enkeli, kuolleita läheisiä, sieluperheenjäseniä tai muita yleisiä auttajia – auttaisivat minua välittämään heidän vastauksensa ja neuvonsa kysyjän kysymykseen sekä auttamaan minua sanoman tulkitsemisessa. Kirjoitan mielelläni mukaan tulkkauksen, koska usein, kun itse on sekaisin, sitä kaipaa jotakuta toista selvittämään vähän vastausta ja päätä.

Tällainen kysyminen ja vastaaminen toimii tietenkin eri tavalla ihan kasvotusten. Siinä kysyjä, viestin välittäjä ja vastaajat ovat lähellä, samassa tilassa keskenään, jolloin kysyjä voi kysyä ja viestin välittäjä ottaa vain vastauksen vastaan ja kertoo sen ääneen. Kysymystä ei siis tarvitse esittää enää erikseen, kuten nyt teen. Samoin auran lukeminen on omalla tavallaan helpompaa kasvotusten kuin kaukaisuudessa. Todellisuudessa olemme yhteydessä kaikki toisiimme jollain tasolla.

Uskon kuitenkin, että vaikka välitänkin kysymyksen eteenpäin vastaajille, nämä tietävät sen jo, koska kun kysymys kirjoitetaan esiin ja välitetään eteenpäin, se saavuttaa myös vastaajat, jolloin he osaavat olla valmiina välittämään vastauksen.

Minä olen edelleenkin vain viestintuoja, en muuta Smiley Vastaukset eivät tule minusta, korteista tai riimuista vaan minun ja katsontavälineiden kautta.
tallennettu
Usvametsä
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 188



Profiili
« Vastaus #461 : 26.08.2007 12:08:40 »

Hei AthaMaarit!

Olen jälleen umpikujassa näiden ongelmieni kanssa. Kuinka jatkan tästä eteenpäin? Pelkää koko ajan, että teen liian hätiköityjä päätöksiä ja kovia ratkaisuja ja satutan niin toisia ihmisiä. Törmään jatkuvasti kysymykseen, mitä minä haluan, mikä on minun tahtoni ja mikä on toisen tahtoa? Heikko itseluottamus aika-ajoin sekoittaa pääni. Näkisitkö minulle mitään neuvoa. Aiemmin Sinulta saamani neuvot auttoivat selvittämään tilannettani kovasti, mutta nämä tilanteet muuttuvat ja uusia ongelmia näyttää syntyvän sitä mukaan.
  Sad
tallennettu

Nousumerkki - Skorpioni , Aurinko -Vaa´assa, Kuu -Jousimiehessä, Mars Skorpion
Lunerica
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 385


Que cambie todo pero no el amor


Profiili
« Vastaus #462 : 26.08.2007 12:14:19 »

Heipä hei AthaMaarit!

Voisitko ystävällisesti katsoa minulle neuvoja esikoiseni suhteen.
Miten saisin parannettua/lähennettyä suhdettani häneen; miten olisin parhaiten hänelle avuksi?
Miksi hän tuntuu minulle etäisemmältä kuin muut lapseni?  Cry
Milloin ja miten hänen tilanteensa/tilansa tulee kehittymään/korjaantumaan?
Kaikki neuvot ovat hyvin tervetulleita.

Kiitos jo etukäteen.  smitten
tallennettu

Do what you feel in your heart to be right, for you'll be criticized anyway.
~ Anna Eleanor Roosevelt  ~
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #463 : 26.08.2007 18:31:16 »

Usvametsä, ihanaa kuulla, että edellisestä viestistä oli sinulle apua! Tällaista auttajasi haluavat sanoa sinulle tällä kertaa ongelmaasi tarotin kautta:

SAUVOJEN KYMPPI – TORJUNTA
Avainsanat: Saturnus Jousimiehessä, torjutut tunteet, pidätelty energia, eroaminen, eristäytyminen, aggressiivisuus

Kaksi etualalla olevaa vahvaa sauvaa tukahduttaa taustalla olevien kahdeksan sauvan elinvoimaisen energian. Tämän kortin taustalla olevat kahdeksan sauvaa ovat yhdessä ja tukevat toisiaan. Edessä olevat kaksi sauvaa taas ovat erillään, vaikkakin vierekkäin muodostaen vahvan esteen. Saturnus estää Jousimiehelle ominaisen kommunikointivalmiuden. Tämä aiheuttaa suurta pelkoa. Jos pelkäät hylkäämistä, paheksuntaa tai rangaistusta, alat torjua omia mielijohteistasi. Et voi ilmaista vahvuuttasi, elinvoimaa ja elämänenergiaasi. Torjuttuna nämä energiat muuttuvat ärsytykseksi, raivoksi ja väkivallaksi. Jos tälle aggressioille ei synny ulkoista purkautumistietä, se voi kääntyä sinua Itseäsi vastaan. Se voi ilmetä itsensä aliarvostamisena tai millaisena masennuksena tahansa – myös sairastumisena.
Tämä kortti on kutsu. Huomaa kuinka tukahdutat omaa elämänenergiaasi – lopeta tuo tukahduttaminen. Se on askel kohti itsestäsi vastuun ottamista ja itsesi vapauttamista perusteettomista moraalisäännöistä ja –rajoituksista.
Päätelmät: Tukahdutatpa itseäsi sitten tietoisesti tai et, huomaa, että on olemassa paljon enemmän, mitä haluaisit ilmaista, kokea, juhlia ja mistä haluaisit nauttia. Uskalla tehdä niin!
Kysymys: On asioita, jotka olet aina halunnut sanoa tietyille ihmisille. Mitä ne asiat ovat ja keitä nuo ihmiset ovat? Voit juuri tällä hetkellä sanoa itsellesi nuo asiat!
Ehdotus: Nosta toinen kortti kysyäksesi ”Millaista elämäni tulee olemaan, kun olen valmis vapauttamaan itseni?”
Vahvistus: Minulla on oikeus kuunnella tunteitani ja sitä, mihin elämä minua kuljettaa.

Eipä tähän tilanteeseen tunnu auttavat mikään muu kuin omien tunteittesi ja toiveittesi tiedostaminen sekä niiden toteuttaminen rohkeasti ja pelotta. Jos parisuhteen osalta omat mielihalusi mietityttävät sanoisin kortin mukaan, että kaksi etualan sauvaa olette sinä ja kumppanisi. Sinun omat pelkosi ja huolesi tukahduttavat teitä. Muistathan myös, että vaikka kortin kaksi etualan sauvaa ovat yhdessä toisiinsa, ne ovat myös itsenäisiä. Samanlaisia olemme me hyvintoimivassa parisuhteessa – yhdessä, mutta yksilöinä, kompromissien tekijöitä mutta myös Itsen toteuttajia.
Kuka on kertonut sinulle, ettei sinulla olisi oikeutta tehdä ja toimia niin kuin sisimmässäsi haluat? Kuka on sanonut, että kaikki tulee kaatumaan? Ja entäs sitten jos kaikki kaatuukin – kuoletko sinä, etkö selviä siitä?
Minä uskon siihen, että jos toimimme sydämemme äänen mukaan emme voi epäonnistua. Intuitio ottaa aina huomioon läheiset ympärillämme. Meidän täytyy vain luottaa siihen, että Universumi – jonka ääni intuitiomme on – tietää kaiken ja ymmärtää kaiken ja osaa järjestää kaiken niin hienovaraisesti, etteivät meidän pienet egomme (järkemme) voi sitä mitenkään käsittää.
Koska olet jo aikaisemmin törmännyt näihin samoihin teemoihin eli omiin mielihaluihisi ja toiveisiisi, on nyt korkea aika lähteä toteuttamaan niitä. Oman intuition seuraaminen ei koskaan ole itsekästä, koska se on kaiken kattavan ja ymmärtävän Universumin ääni, joka huomioi myös muut. Itsen kieltäminen ei todellakaan takaa onnellisuutta!

tallennettu
Mariska
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 118



Profiili
« Vastaus #464 : 26.08.2007 19:35:37 »

Mariska, sinulle tulee kysymykseesi riimu!

RAIDO
Avainsanat: Yhteydenotto, Liitto, Jälleenyhdistyminen, Matka

Tässä riimussa on kysymys yhteydenotosta, kahden elementin, kahden puolen yhteensovittamisesta ja siitä lopullisesta jälleenyhtymisestä, joka tapahtuu matkan lopussa, kun se mikä on ylhäältä ja se mikä on alhaalta yhtyvät yhdeksi mieleksi. Matka on sielun matka. Ja ylhäältä tuleva ja alhaalta tuleva lähestyvät toisiaan sisimmästä kumpuavasta tahdosta eivätkä olosuhteiden pakosta.
Yksinkertainen rukous sielun matkalle kuuluu : Tahdon tahtoa sitä mitä Sinä tahdot
Tämä rukous sopii melkein jokaiseen tilanteeseen ja on erityisen sopiva parantamiseen valmistauduttaessa. Raido on yksi muodonmuutossarjan riimuista.
Sisäiset arvot ovat nyt tärkeitä ja sellaisina aikoina meidän tulee muistaa, ettei meidän tarvitse olla täysin omien voimiemme varassa, vaan me voimme kysellä mikä on nyt oikeaa toimintaa. Kysy rukoilemassa, kysy omalta sisimmältäsi, ruumiisi vaistonvaraiselta tietämykseltä, korkeammalta minältäsi. Kun olet saanut varman vastauksen, voit läpäistä oman vastustuksesi antamalla oikean toiminnan virrata lävitsesi. Jos sinun ei ole määrä vielä tehdä aloitusta, tyydy odottamaan; odottaessasi raivaa tieltäsi esteitä. Kun vastustus on hälventynyt, ei tarvitse katua, että on yrittänyt jotain väkisin.
Kuten aina, matka suuntautuu kohti itsen paranemista, itsen muuttumista ja liittoa Itsen, korkeamman minän kanssa. Kysymys ei ole mistään sen vähäisemmästä kuin esteettömästä, täydellisestä liitosta. Mutta Taivaan ja Maan liittoa ei voi pakottaa. Pysy rajoissasi. Pysy kohtuudessa. Aineelliset edut eivät painoa paljon itsen matkalla kohti Itseä.
Luota omaan prosessiisi – se on tämän riimun sanoman ydin. Luovu illuusioista. Pysy erilläsi samanmielisistä tovereistasikin; joukon voima ei auta nyt, tätä osaa matkasta ei voida jakaa. Sisin tunne, spontaanisti ilmaistu, on vaatimuksesi nyt. Raido rohkaisee sinua tekemään matkasi, etsimään etsimäsi – ja jos olet jo aloittanut, jatkamaan.

Lyhyesti: koska olet jo menossa työhaastatteluun, älä peru sitä, vaan mene sinne. Jos sinun on tarkoitus mennä sinne, jos paikka kasvattaa sinua ja tukee henkistä tietäsi ja jos ajankohta on oikea, sinä pääset sinne. Jos et pääse, silloin paikka ei ole sinulle paras tai ajankohta oli väärä.
Riimu haluaa muistuttaa sinua siitä, että kaikki mitä teemme on yhteydessä itsen ja Itsen välillä – jokainen askel elämässämme, tiedostettu ja tiedostamaton, on vain pieni askel kohti Itseä.
Koska riimu kehottaa olemaan spontaani, toisin sanoen ilmaisemaan rehellisesti Itseä, ole työpaikkahaastattelussa juuri se, joka olet miettimättä, että ”he varmaan hakevat tällaista ja tuollaista tyyppiä” tai ”enpä tiedä, pitää tehdä nyt näin ja noin, jotta olen mieliksi”.



Kiitos!  Smiley Näin ajattelinkin toimia. Nyt ei ole sellaisia paineita kuin aikaisemmin ja tuntuu jotenkin helpommalta mennä työhaastatteluun. Kiitos vielä kerran!!!!!!!!

Mari
tallennettu

Synnyin tahtomattani, kuolen tahtomattani, antakaa minun edes elää niinkuin itse tahdon.
Sivuja: 1 ... 29 30 [31] 32 33 ... 110
  Tulostusversio  
 
Siirry: