Sivuja: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 110
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kysy AthaMaaritilta (nykyään maksu, lue lisää sivu 1)  (Luettu 705182 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
sahame
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 58


Profiili
« Vastaus #180 : 06.07.2007 13:53:53 »

Hei! Voisitko katsoa minulle tulevaa? Olisiko töitä, opiskelua tiedossa? Eniten minua mietityttää hevoseni. Jos en töitä saa, en pysty niitä ylläpitämään. Olisiko paras antaa ne talven yli vuokralle/ylläpitoon? Myydä niitä en halua, ovat niin rakkaita. Äkillinen ero vei niiltäkin aikaisemman kodin. Ja minulta työn, kun maatilalla asuttiin. Ihanasta miehestäkin kyllä haaveilen....Kiitos!
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #181 : 06.07.2007 15:18:18 »

Danke schön AthaMaarit, osui ja upposi.
Vahvisti sen, mitä olen tekemässä ja sen, että olen oikealla tiellä. Smiley
tallennettu
Dala
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 104



Profiili
« Vastaus #182 : 06.07.2007 15:32:01 »

Dala, minulle ei nyt jostain syystä nouse ei niin millään mieleen kuin kaksi elämää, joista toinenkin on han vain villi arvaus! Grin Ehkä se tarkoittaa sitä, ettei henkimaailman puolella katsota tarpeelliseksi, että minun pitäisi kertoa sinulle menneistä elämistä, joista tiedät jo. Mene ja tiedä. Mutta, jos saan niitä ahaa-elämyksiä, niin kirjoitan sitten lisää.

- Tulee jo nykyisistäkin kasvojesi piirteistä mieleen nuori mies. Olisikohan siis soturi, voimakas ja päättäväinen. Haastaa itseään ja oppii viisaimmilta, tosin ainakin nuorena kärsii tempperamentistään. Osaa siis äkkipikaisena olla hyvinkin julma, esim. tappaa tarpeettomasti vangin. Terävä, haastava katse.
Sitten en osaa mennä sanomaan, onko kyseessä kenties alkukantaisempi soturi, esim. maya tai inka-intiaani (tulee mustat hiukset mieleen). Näen nimittäin myös rautapaidan, ehkä 100-luku tai 1100-luku. Voi olla, että rautapaitasotilas liittyy ihan toiseen elämään kuin tämä äkkipikainen nuori soturi.
- Balettitanssija, ei kovinkaan kauan aikaa sitten, tosin tämä on IHAN villi heitto!



Oho, aika jänniä. Kiitos niistä. Grin 

Olen tosiaan vain kerran nähnyt unen jossa kävin selvänäkijällä ihan hetken mielijohteesta. Hän kertoi minun olleen historioitsija ja että mukana siinä elämässä oli myös nykyinen veljeni. Emme siinä kuulemma tulleet oikein toimeen ja jotain kitkaa oli siinä, veljeni taisi olla kollegani tms, ehkä jotain kilpailua tai jotain mikä aiheutti kylmät välit. Uniselvänäkijä sanoi myös, että edellisen elämän kitkaiset välit näkyvät tässäkin elämässä. (ei tulla oikein veljen kanssa toimeen; kaikki on hyvin niin kauan kuin kumpikin pysyy hiljaa  buck2)

Tuohan saattoi olla niin tavallinen ja kaukana todesta -uni, mutta sinällään mielenkiintoinen, että en ollut miettinyt mitään tämmöisiä asioita ennen kun unen näin. :Smiley

Mutta kiitos että jaksoit vilkaista intuitiivisesti näitä menneitä elämiä!  smitten
tallennettu

Ovat veljiäni sade sekä tuuli,
ja ystäväni luodut metsien.
On kaikki täällä yhteydessä kaikkeen,
jotka tietä elämän käy kulkien.

aurinko oinas kuu kaksoset askendentti neitsyt
mammamma
Vieras
« Vastaus #183 : 06.07.2007 16:28:52 »

Olen nyt Helsingissä, mutta otin enkelikortit mukaan. Nostelen enkelikortteja niille kysyjille, joista tulee ainakin nyt sellainen tunne, että enkelikortti on sopiva väline vastaamiselle ^__________^

TuliTirppa, sinulle vastaukseksi tuli

Ilo
Ilo pulppuaa yhteydestäsi Jumalalliseen ja valaisee sinut.
Enkelit opastavat sinua jalostamaan iloitsemisen kykyäsi etsimällä Jumalallisuutta jokaisesta elämäntilanteestasi.
Tarkastele asioita pintaa syvemmältä ja etsi valo jokaisen ihmisen sydämestä.
Tiedostat tuolloin luomisen ihmeen ja ilo sytyttää elämäsi hehkumaan.
Ilahdu kaikesta, sillä ilo on avain valaistumiseen.
Nauti elämästä.
VOIMALAUSE – Löydän ilon kaikesta


Kiitos  smitten Tätä vastausta saikin etsiä ihan hakukoneen kanssa  Grin
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #184 : 06.07.2007 17:34:33 »

Artemis, tässä elämää myös sinulle.

Eli, minulle nousi nyt vain muutama tunne, jostain syystä kovin heikosti eli en lupaa yhtään olevani oikeassa.... Lips Sealed Mutta katsotaan, miltä nämä sinusta kuulostavat!

- Jonkinlainen "noita", parantaja. Lääkekasvit, parantaminen, hyvin lempeä nainen. Synnynnainen parantaja, parantaa ihmisiä jo nuorena. Ilmeisesti taito kulkee suvussa. Tämä on hyvin kauan aikaa sitten ollut elämä, ehkä jopa kivi/rautakauden vaiheessa tai sitten intiaanina kauan aikaa sitten. Veikkaan kivi-rautakausi vaihdetta.
- Nuori naispyykkäri jossain isossa talossa. Ei välttämättä mikään yksityistalo vaan esim. jonkin laitoksen pyykkäri (vankila, hoitolaitos, sairaala, hotelli) tai pesulan pyykkäri. Iloinen nainen.
- Nuori palvelijamies, ehkä renki, yksityisessä isossa talossa. Aikakautena mahdollisesti 1600-luku tai 1700-luku. Reipas tyyppi!
- Elämä jossain Välimeren maassa, ehkäpä jopa Pohjois-Afrikassa.
tallennettu
Cheva
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 322


Aurinko härkä. Kuu kaksonen. Nouseva Leijona.


Profiili
« Vastaus #185 : 06.07.2007 17:48:48 »

Cheva, tässä sinulle entisiä elämiä. Katselin vähän, mitä sieltä nousee intuitiivisesti mieleen. Itse tiedät kuitenkin varmasti, osuuko jokin oikeaan. Osa elämistä tuntuu vahvemmalle, osa heikommalle eli heikoista en osaa mennä vannomaan varmaksi. Kirjoitan niitä elämiä tähän siinä järjestyksessä, missä ne ovat nousseet mieleen.

Jos saan lisää ahaa-elämyksiä, kirjoitan ne tänne forumille Smiley

- Egyptiläinen nuori nainen. Polkkatukka nousee esiin selkeästi, ehkäpä siis palvelija, mahdollisesti hovissa.
- "Prinsessa" tai jokin myy ylimystöleidi. Vuosisadasta en osaa mennä vannomaan, se heiluu 1600-luvun ja 1700-luvun välillä, joten on mahdollista, että olet syntynyt 1600-luvulla ja kuollut 1700-luvun puolella. Aristokraatti kuitenkin.
- Parraskas keski-ikäinen mies. Ahavoitunut, vakava, huolten uurtamat kasvot.
- Äiti maalaistalossa. Paljon lapsia, onnellinen elämä. Talo sijaitsee jossain aavalla paikalla eli kyseessä voi olla esim. aava maa kuten Britannia. Mies metsästää ja hymyilee paljon.
- Mahdollisesti seppä, tosin tämä on epävarmaa.
- Toinen epävarma tunne on pieni tyttö, 3-vuotias. Hukkuu, mahdollisesti nummella olevaan kaivoon. Tästäkin elämästä on jo joitain satoja vuosia.
- Voimakas femme fatale-tyyppinen nainen, ehkä mustalainen. Kipakka, tomera, voimakas, tulinen ja vahva. Tälle leidille ei ryttyillä! Joutuu välillä ongelmiin oman tulisuutensa kanssa. Lannistumaton ja itsenäinen.
- Nuori kirjailijamies, ehkä 1700-luku. Hauskannäköinen tyyppi, jolla kirkkaat silmät, vaalean suklaiset pitkät, suorat hiukset, vihertävät housut, turkoosi paita ja somat kasvot. Uppotuu kirjoittamiseen totaalisesti ja on tiedonjanoinen. Pidetään vähän omituisena, mutta kellään ei varsinaisesti ole mitään pahaa sanottavaa hänestä. Pidetty ja eläväinen.



Ylimystöleidin ja nuorenkirjailijan tiedänkin Smiley Ylimystöleidina olin lääkärin vaimona Baijerin saksassa 1800-luvun alussa Smiley
Egypti sopii myös. Se kiehtoo, ja palvon kissoja Cheesy
Hukkuminen sopisi myös kuolintavaksi. En tykkää uida yksin, enkä sitä tee usein. Pelkään mennä kauas rannasta. En ole vesipeto missään mielessä Smiley
Ei noista mikään vieraalta tuntunut!
tallennettu

A ttitude
B efore
I ntelligence
(http://www.nafithat.com/vb/images/smilies/zzzr07.gif)

Nyt on menneisyyden päätepiste.
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #186 : 06.07.2007 18:57:48 »

Ilmoitus!

Olen tästä päivästä sunnuntai-iltaan asti poissa ennustusvälineitten luota. Jatkan taas kysymyksiin paneutumista viimeistään maanantaina (sunnuntain aikataulut ovat vielä auki).

HUOM!
Jos teille tulee jotain lisäkysyttävää, vaikka olisitte jo kysyneetkin jotain aikaisemmin, rohkeasti vain uutta kysymystä peliin! Smiley

En halua rajoittaa mitenkään tätä ketjua tyyliin yksi kysymyskerta per kysyjä. Ei missään nimessä! Kysy vaikka 15 kertaa, jos asiat vaivaavat Grin
« Viimeksi muokattu: 06.07.2007 19:01:41 kirjoittanut AthaMaarit » tallennettu
Usvametsä
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 188



Profiili
« Vastaus #187 : 06.07.2007 18:59:21 »

Hei AthaMaarit !

Näkyisikö minun työelämääni olevan tulossa muutosta ?

Kiitos etukäteen, sitten kun ehdit
  Smiley
tallennettu

Nousumerkki - Skorpioni , Aurinko -Vaa´assa, Kuu -Jousimiehessä, Mars Skorpion
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #188 : 07.07.2007 17:58:35 »

Artemis, tässä elämää myös sinulle.

Eli, minulle nousi nyt vain muutama tunne, jostain syystä kovin heikosti eli en lupaa yhtään olevani oikeassa.... Lips Sealed Mutta katsotaan, miltä nämä sinusta kuulostavat!

- Jonkinlainen "noita", parantaja. Lääkekasvit, parantaminen, hyvin lempeä nainen. Synnynnainen parantaja, parantaa ihmisiä jo nuorena. Ilmeisesti taito kulkee suvussa. Tämä on hyvin kauan aikaa sitten ollut elämä, ehkä jopa kivi/rautakauden vaiheessa tai sitten intiaanina kauan aikaa sitten. Veikkaan kivi-rautakausi vaihdetta.
- Nuori naispyykkäri jossain isossa talossa. Ei välttämättä mikään yksityistalo vaan esim. jonkin laitoksen pyykkäri (vankila, hoitolaitos, sairaala, hotelli) tai pesulan pyykkäri. Iloinen nainen.
- Nuori palvelijamies, ehkä renki, yksityisessä isossa talossa. Aikakautena mahdollisesti 1600-luku tai 1700-luku. Reipas tyyppi!
- Elämä jossain Välimeren maassa, ehkäpä jopa Pohjois-Afrikassa.

Kiitos!

Tuo parantaminen kuulostaa hyvin minulta. Voisin hyvinkin kuvitella sen. Olen tässäkin elämässä sellainen joka pyrkii etsimään muille keinoja voida paremmin, "valistaa" terveellisimmistä elintavoista jne.. Ihan varmasti olen sellainen ärsyttävä tuputtaja eukko luonnontuotteideni kanssa  Grin Olen myös harkinnut terveysalanopintoja enkä ole vieläkään niitä sulkenut pois. Nämä asiat ovat minulle tärkeitä.

Eräällä reissullani maailmalla törmäsin intiaaneihin jotka soittivat ja lauloivat, jäin tuiottamaan ja kylmät väreet menivät lävitseni. Kiehtovaa! Musiikki tuntui niin tutulta. Minulla on ollut päässäni mielikuva jo kauan jossa ratsastan aukealla hiukset hulmuten ja olen vapaa, todella vapaa.

Tunnen suurta vetoa välimereen ja rakastan Espanjaa. Aina kun pääsen sinne tuntuu kun menisin kotiin. Rakastan vuoria ja merta ja lämpöä.

Kiitos kovasti, pohdiskelen näitä asioita vielä  Smiley
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #189 : 08.07.2007 21:08:23 »

Sahame, tässä tulee nyt vastausta enkelikorteilla, riimuilla ja tarotilla. Kysyin ensin hevosista enkelikorteilla ja sieltä nousi kaksi korttia.

Levollisuus
Levollisuus luo sisäistä rauhaa, seesteisyyttä ja mielen tyyneyttä.
Kun tunnet olosi levolliseksi, olet oma itsesi sillä mikään tai kukaan ei voi häiritä tai järkyttää sinua tai vaikuttaa sinuun.
Olet kuin tyyny, kirkas järvi, jonka läheisyydessä on hanaa ja rauhoittavaa olla. Hiljainen kirkkautesi valaa toivoa ja kannustaa niitä, joita aurasi koskettaa. Saat kunnioitusta ja rakkautta osaksesi muilta, sillä tyynnytät heitä.
Kun rauhoitut ja hiljennyt syvästi, olet yhteydessä maailmankaikkeuden korkeampiin voimiin ja saat jumalallista opetusta. Elämänpolkusi tasoittuu ja muuttuu helpommaksi kulkea.
Pyydä enkeliäsi pitämään sinut levollisena.
VOIMALAUSE – Olen levollinen ja tyyni

Ei huolta siis näyttäisi olevan. Pysy levollisin mielin, näin heppasikin ovat rauhallisia eikä niitäkään pelota niin paljoa

Arkkienkeli Zadkiel
Arrkkienkeli Zadkiel auttaa sinua keittämään suvaitsevaisuuttasi ja kykyäsi antaa anteeksi.
Hän työskentelee puhdistamisen ja muutoksen violetin säteen alaisena auttaen meitä vapautumaan karkeimmista värähtelyistä ja elämään eheämpää, korkeavärähteisempää elämää.
Enkelit ehdottavat, että kuvittelet itsesi violettiin liekkiin ja pyydät Zadkieli avuksesi.
Aseta pulma ja hankalat ihmissuhteesi liekkiin, jotta kaikki kielteisyys katoaisi.
Sinut on tänään siunattu saadessasi tämän kortin, sillä se ilmaisee, että olet valmis kulkemaan valon polkua.
VOIMALAUSE – Puhdistun violetissa liekissä.

Päästä irti omista peloistasi ja huolistasi – paikka hevosille järjestyy ihan varmana, sinun täytyy vain kärsivällisesti odottaa sitä ja sillä aikaa keskittyä puhdistamaan itsesi negatiivista ajatuksista, jotteivät ne hidasta asioiden järjestymistä.
Muistathan myös, ettet syytä ketään tästä tilanteesta – näin nyt vain piti käydä, se kuului sielunpolkuusi, jonka olet itse muokannut itsellesi.


Työhön nostin riimun

GEBO
Avainsanat: Lahja, Kumppanuus

Tämän riimun nostaminen merkitsee, että liitto, yhdistyminen tai kumppanuus jossain muodossa on ajankohtainen. Varo, ettet kuitenkaan heittäydy suin päin tuohon liittoon. Sillä todellisen kumppanuuden voivat saavuttaa vain erilliset ja ehjät henkilöt, jotka säilyttävät erillisyytensä yhteen liittyessäänkin. Muista, että annat taivaan tuulien tanssia välillänne.
Tämä neuvo pätee kaikilla tasoilla: rakkaussuhteissa, liikeasioissa, kaikenlaisten kumppanuuksien solmimisessa. Erityisesti se on paikallaan silloin, kun on kyse kumppanuudesta oman korkeamman minäsi, Itsen kanssa – tai tietoisen ja tiedostamattoman minäsi suhteissa, käyttääksemme joiden kuiden mieluummin käyttämiä termejä. Kaikkein parhaiten se pätee pyrittäessä yhteyteen jumalallisten voimien kanssa: Jumala antautuu suhteisiin aina tasa-arvoisuuden pohjalta.
Gebolla, kumppanuuden riimulla, ei ole käänteistä tulkintaa, sillä se merkitsee vapauden lahjaa, josta kaikki muut lahjat kumpuavat.

Töitä siis näyttäisi olevan tulossa sinne päin! Milloin, sitä riimu ei sano, mutta eiköhän niitä töitä tule.
Jos haet töitä sen perusteella, että pelkäät toimeentulosi puolesta juuri nyt eron jälkeen, kun kaikki kaatuu päälle, riimu voi mahdollisesti kertoa jonkinlaisesta taloudellisesta avusta tai lahjasta, jonka saat osaksesi


Ja rakkauteen nostan tarotin

Maljojen Kymppi – Täyttymys
Avainsanat: Mars Kaloissa, tyydytys, täyttymys, säteily

Kymmenen maljaa ovat järjestäytyneet Elämän Puun muotoon. Kaikki on oikealla paikallaan täydellisessä tasapainossa. Tämä on syvän täyttymyksen kuvaus. Puun latvassa oleva suuri lootuksenkukka on merkki vastaanotetun rakkauden runsaudesta. Tuo rakkaus on ylitsevuotavaa ja virtaa kaikille osallisille. Jokainen, joka on valmis vastaanottamaan sen, voi olla osallisena tästä Rakkauden virrasta.
Maljojen kahvoina ovat Oinaan sarvet. Kultainen väri kertoo täydellisestä transformaatiosta, joka nyt voi yhdistyä Marsin energiaan. Mars henkisessä Kalojen merkeissä ei ilmaise itseään olemalla karkea, vahingollinen tai niskoitteleva. Mars Kaloissa ilmaisee itsensä tuomalla näennäiseen hentoon olemukseen päättäväisyyttä, jota tämä tarvitsee voidakseen ilmaista syvällä sisimmässään kantamansa kauneuden. Tämä ei vaadi dramaattisia tunteenilmaisuja. Täyttymyksen saavuttanut ihminen yksinkertaisesta vain säteilee näitä ominaisuuksia. Hedelmistään puu tunnetaan.
Päätelmät: Anna asioiden kehittyä itsestään. Saat kaiken oikealla hetkellä.
Kysymys: Mitä ”täyttymys” merkitsee sinulle tässä tilanteessa?
Ehdotus: Rentoudu ja sulje silmäsi hengittäen syvään ja rauhallisesti. Anna silmiesi eteen nousta kuva itsestäsi täydellisessä tyytyväisyyden tilassa. Toista tätä harjoitusta usein ja yhdistä tämä tunne yhä useammin todellisuuteesi.
Vahvistus: Elämä antaa minulle kaiken, mitä tarvitsen ollakseni onnellinen.

Jonkinlainen parisuhde olisi tulossa tulevaisuudessa tämän eron jälkeen. Ota rauhallisesti ennen sitä ja tiedä, ettet tarvitse suhdetta ollaksesi onnellinen – onni ja rakkaus kumpuavat aina sisältä.

tallennettu
limoviikuna
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 137


Profiili
« Vastaus #190 : 08.07.2007 21:47:47 »

Voi Atha kiltti...katsositko minulle myös smitten smitten Minä olen ollut viikko tolkulla mieli aivan maassa. Exä löysi uuden naisen ja en jotenkin saa ajatuksia irti menneestä. Kesälomakin alkoi, muttei oikein jaksa siitäkään iloita, kun mielentila on mitä on. Yöt menee valvoessa, aamulla 7 jälkeen saa vasta unen päästä kiinni. Valoa minulle on kyllä luvattu, muttei oikein jaksa uskoa sitäkään. Kaikki päivät samanlaisia  Cry Cry
« Viimeksi muokattu: 08.07.2007 21:53:17 kirjoittanut limoviikuna » tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #191 : 09.07.2007 18:13:22 »

Elwyn, nostin sinulle riimun.

BERKANA
Avainsanat: Kasvu, Jälleensyntyminen, Koivu

Berkana on elämänprosessin riimu, yksi muutossarjan riimuista. Se edustaa voimia, jotka edistävät kasvua sekä konkreettisesti että kuvainnollisesti. Kasvua saattaa tapahtua työhön liittyvissä asioissa, perheen sisällä, henkilön suhteessa korkeampaan minäänsä tai jumalalliseen. Tämä on ”johonkin johtava” riimu, se johtaa kukoistukseen ja kypsymiseen.
Nyt olisi tunkeuduttava asioihin syvälle, huolellisesti paneutuen ja tietoisena. Berkana viittaa kehitykseen vaikuttavaan voimiin ja prosessiin jossa olennot ottavat uuden hahmonsa. Sen vaikutus on kaiken lempeästi läpäisevä.
Hajota ensin vastarinta ja tee sitten työsi. Tätä varten sinun täytyy hallita itsesi ja pitää aivosi selkeinä. Motiiviesi käsillä olevassa hankkeessa tulee olla moitteettomat. Kaikki pimetä nurkkaukset on siivottava; se vaatii uutteruutta, joskus asiantuntija-apu on paikallaan. Muistathan, että vaatimattomuudella, kärsivällisyydellä, rehellisyydellä ja avuliaisuudella päästään pitkälle. Kun vastarinta on hajotettu ja se mikä on vaatinut korjausta korjattu ja yritys on selvästi lujalla ohjalla, seuraa kukoistuksen aika määrätietoisen ja rehellisen toiminnan myötä.

Käsillä tulee siis olemaan mahdollisuus kasvuun. Voi olla, että työ- tai koulutaakkasi tulee kasvamaan, mutta riimu voi viitata hyvin myös positiiviseen kasvuun. Olipa kasvu millaista tahansa se vaatii sinulta kuitenkin toimeliaisuutta ja uutteruutta, jotta lopputulos olisi mahdollisimman hyvä. Älä anna sijaa omille huolille tai peloille, vaan siivoa nämä pimeät nurkkaukset ja vastarinnat pois, jotta voit keskittyä rauhassa sinulle annettuun tehtävään.
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #192 : 09.07.2007 18:13:47 »

Usvametsä, sinullekin tulee riimua.

RAIDO - käänteisenä
Avainsanat: Yhteydenotto, Liitto tai jälleenyhdistyminen, Matka

Käänteinen
Tämän riimun saaminen käänteisenä kehottaa sinua erityisesti kiinnittämään huomiosi ihmissuhteisiisi. Rikkoutumiset ovat nyt todennäköisempiä kuin sovinnot. Sinun on tehtävä työtä hyvien ihmissuhteiden eteen. Pysy hyvällä mielellä, näe aina huumori asioissa; se mitä tapahtuukin sinä valitse miten reagoit.
Oman prosessisi vaatimukset saattavat täysin sotkea suunnitelmasi. Toivotut tulokset voivat jäädä saamatta. Kuitenkin tapahtumat, joita pidät mutkina, hankaluuksina, rikkoutumisina, esteinä tai epäonnistumisina ovatkin todellisuudessa toisaalle suuntautuvia mahdollisuuksia, sillä lopulta ei ole muita päämääriä kuin suuri yhdentyminen.

Haluaisitko muutosta töihin ihmissuhteen pohjalta, joko niin, että muuttaisit kumppanin mukana uuteen kaupunkiin ja uusin töihin, ottaisit vapaata tai vahtaisit kevyempään työhön jotta voisit olla kumppanin ja perheen tukena tai haluaisit vain päästä eroon hankalista ihmisistä nykyisessä työpaikassasi?
Oli miten oli, riimu kehottaa sinua töiden ja työpaikan vaihtamisen ja sen miettimisen sijaan keskittymään nyt ihmissuhteisiin, sillä näkemykseni mukaan ongelmat töissä johtuvat ihmissuhteista, eivät itse työstä tai työpaikasta. Jos sinua kohtaan ollaan hankalia töissä, näe ne mahdollisuuksina kasvattaa itseäsi henkisesti ja opetella tyyneyttä. Vaihtoehtoisesti tällainen kiusaaminen voi opettaa sinua laittamaan omat rajat elämääsi ja puolustamaan itsenäisyyttäsi.
Jos olet suunnitellut työpaikan vaihtoa, se ei vielä ole ajankohtainen, koska kuten riimu sanoo nykyisen prosessisi vaatimukset kumoavat suunnitelmasi. En usko, että maailmankaikkeus päästäisi sinua vaihtamaan työpaikkaa kovinkaan helpolla ennen kuin olet selvittänyt sen, mikä mättää nyt, ja tullut sinuiksi sen kanssa. Sen jälkeen suuntaa voi pohtia uudestaan.
Jos taas tahtoisit esim. yksityisyrittäjäksi, mutta kumppanisi tai muut ihmiset ympärilläsi ovat sitä vastaan, selvitä asiat heidän kanssaan ensin kuntoon ja jatka matkaa sitten. Olipa ihmissuhde-työ akseli nyt miten päin kallellaan tahansa, ensin pitää hoitaa ihmiset ja sitten vasta työ voi alkaa.

tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #193 : 09.07.2007 19:08:07 »

Limoviikuna, tässä tulee sinulle enkelikorttia

Anteliaisuus
Anteliaisuus on hengen hyve.
Se on muiden hyvästä onnesta riemuitsemista, vaikkei itsellä olisi ainuttakaan syytä juhlia.
Anteliaisuus on asenne ja merkitsee, että olet iloinen saadessasi antaa etkä odota vastalahjaa.
Tämän kortin valitseminen kehottaa sinua avosydämisyyteen ja merkitsee, että olet valmis kohoamaan tämän jalon hyveen tasolle.
Enkelit ehdottavat, että annat itsestäsi vapaasti, avoimesti ja rakastavasti.
Avokätisyyden palkkio on valtava, sillä kaiken minkä annat avoimesti ja sydämellisesti muille, saat moninkertaisesti takaisin.
VOIMALAUSE – Olen avosydäminen.

Kortin sanoma on hyvin simppeli – hyväksy exäsi uusi suhde ja ole siitä onnellinen. Meillä ei ole mitään oikeutta rajoittaa toisten onnea ja oma onnemme on kiinni vain ja ainoastaan omasta asenteestamme. Jos valitsemme kokevamme kaikki asiat onnettomuuksina, suruina, ahdistuksina ja vastaavina, silloin olemme valinneet onnettomuuden. Jos taas valitsemme pitävämme kaikkia asioita haasteina ja luotamme siihen, että mitä ikinä tapahtuu se on minun parhaakseni, olemme onnellisia, koska onnemme ei ole kiinni meidän ulkopuolellamme olevista tekijöistä.
Anna siis siunauksesi tälle exäsi suhteelle, niin hänkin siunaa ajallaan sinun suhteesi. Olet paljon onnellisempi ja vapaampi kun hyväksyt heidät, sillä silloin sinutkin hyväksytään. Se ei tarkoita, että täytyisi ryhtyä kaveeraamaan tämän uuden naisystävän kanssa tai olla exäsi (ja hänen naisensa) paras kaveri. Se tarkoittaa vain yksinkertaisesti sitä, että he saavat olla yhdessä eikä se liikauta sinua negatiivisesti.
Eikö olisi ikävää, ettet voisi aloittaa uutta suhdetta, koska et ole päästänyt irti entisestäsi?

tallennettu
limoviikuna
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 137


Profiili
« Vastaus #194 : 09.07.2007 21:51:27 »

Limoviikuna, tässä tulee sinulle enkelikorttia

Anteliaisuus
Anteliaisuus on hengen hyve.
Se on muiden hyvästä onnesta riemuitsemista, vaikkei itsellä olisi ainuttakaan syytä juhlia.
Anteliaisuus on asenne ja merkitsee, että olet iloinen saadessasi antaa etkä odota vastalahjaa.
Tämän kortin valitseminen kehottaa sinua avosydämisyyteen ja merkitsee, että olet valmis kohoamaan tämän jalon hyveen tasolle.
Enkelit ehdottavat, että annat itsestäsi vapaasti, avoimesti ja rakastavasti.
Avokätisyyden palkkio on valtava, sillä kaiken minkä annat avoimesti ja sydämellisesti muille, saat moninkertaisesti takaisin.
VOIMALAUSE – Olen avosydäminen.

Kortin sanoma on hyvin simppeli – hyväksy exäsi uusi suhde ja ole siitä onnellinen. Meillä ei ole mitään oikeutta rajoittaa toisten onnea ja oma onnemme on kiinni vain ja ainoastaan omasta asenteestamme. Jos valitsemme kokevamme kaikki asiat onnettomuuksina, suruina, ahdistuksina ja vastaavina, silloin olemme valinneet onnettomuuden. Jos taas valitsemme pitävämme kaikkia asioita haasteina ja luotamme siihen, että mitä ikinä tapahtuu se on minun parhaakseni, olemme onnellisia, koska onnemme ei ole kiinni meidän ulkopuolellamme olevista tekijöistä.
Anna siis siunauksesi tälle exäsi suhteelle, niin hänkin siunaa ajallaan sinun suhteesi. Olet paljon onnellisempi ja vapaampi kun hyväksyt heidät, sillä silloin sinutkin hyväksytään. Se ei tarkoita, että täytyisi ryhtyä kaveeraamaan tämän uuden naisystävän kanssa tai olla exäsi (ja hänen naisensa) paras kaveri. Se tarkoittaa vain yksinkertaisesti sitä, että he saavat olla yhdessä eikä se liikauta sinua negatiivisesti.
Eikö olisi ikävää, ettet voisi aloittaa uutta suhdetta, koska et ole päästänyt irti entisestäsi?



Niin, kyllähän minä siunaukseni olen heidän suhteelleen , vaikka aika raukkamaisesti exä minulle teki. Olen toivottanut heille onnea uuteen suhteeseen. Mitä vielä pitäisi? Ikävähän se exää vielä on, sille en voi mitään, mut kai aika sit haavat parantaa...  En vain ymmärrä miksi toinen saa porskuttaa onnellisena vaikka "pienet siat" minulle teki.. se vain ei ole reilua mielestäni  Undecided
tallennettu
Sivuja: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 110
  Tulostusversio  
 
Siirry: