Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 ... 110
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kysy AthaMaaritilta (nykyään maksu, lue lisää sivu 1)  (Luettu 705123 kertaa)
0 jäsentä ja 10 vierasta katselee tätä aihetta.
Mariska
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 118



Profiili
« Vastaus #45 : 27.06.2007 10:48:20 »

Hei AthaMaarit

Haluaisin tietää tulevaisuudesta, niin työ kuin rakkaudenkin osalta.

Toisaalta minua kiinostaa kaikki mainitsemasi asiat, mutta nyt tuo työ ja rakkaus ovat tärkeimmät. (Kävin juuri työhaastattelussa, en saanut itse mitään vinkkejä miten meni, johtui jännityksestä...)
Tavan millä katsot on ihan miltä itsestäsi tuntuu.

Mari
tallennettu

Synnyin tahtomattani, kuolen tahtomattani, antakaa minun edes elää niinkuin itse tahdon.
Minna
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 107



Profiili
« Vastaus #46 : 27.06.2007 14:04:00 »

Hoi!

*viittaa* tipahdin jonosta  Wink mutta kyselen kuitenkin millaiset näkymät minulla on rakkauselämään (tuleeko sellaista  Wink ja työelämään?
Välineen voit valita oman mielesi mukaan.

Hauskaa Tuskaa  Smiley
tallennettu
meruska
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 651


Profiili
« Vastaus #47 : 27.06.2007 14:24:14 »

Sainpa näin yön myöhäisinä tunteina ajatuksen, joka oli pakko laittaa käyttöön.

Kun avuntarvitsijoita riittää ja itse kukin on aina hukassa, haluaisin olla avuksi niin hyvin kuin mahdollista. Ensiksin täällä ollaan auttamassa toisia ja toisekseen tällainen auttaminen on minusta hirveän hauskaa!

Vaivaako siis mieltäsi jokin asia, johon haluaisit selkeyttä? Käytössäni ovat tällä hetkellä

Enkelikortit
Riimut
Crowleyn Tarotit

sekä kirjat
Wayne W. Dyer "Vaikuta Kohtaloosi"
"Sai Baba puhuu länsimaalaisille"

joista voin aukaista sivun neuvoksi.

Kerro, millä noista haluaisit minun auttavan sinua ja katsovan asiaasi. Käytän
HUOM! Menneitä elämiä voin katsella intuitiivisesti, jos vain saan valokuvan avukseni.



Kyllä nyt itsellesi savotan hommasit!  Wink Hienoa kun joku jaksaa ja viitsii tehdä tällaista!
Iselläni murehduttaa työ asiat ja rakkauselämä, jota ei ole yms. ne tavalliset jutut. Haluaisin tietää, mitä en mahdollisesti näe, tai mihin en huomaa kiinnittää huomiota omassa elämässäni ja ympäristössäni. Ja onko minulla vielä "karmaa"? Sovittamattomia menneiden elämien asioita. Välillä kun tuntuu että jotain yrittää puskea läpi mutta en ymmärrä ja junnaan jotenkin elämässäni paikallaan sen vuoksi. Ympäristö etenee, en minä.... Laitan sulle vielä yv:nä kuvaa ja faktoja elämästäni.

Kiitos tästä!

Meruska
tallennettu

Taivasta katsellen ja ihmetellen
linei
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 10


Profiili
« Vastaus #48 : 27.06.2007 15:17:24 »

Kiitos paljon t. linei
tallennettu
Angellina
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 32


Profiili
« Vastaus #49 : 27.06.2007 18:13:53 »

Hei AthaMaarit!
Kunhan olet toipunut Helsingin retkestäsi niin toivoisin muutaman sanasen siitä, mitä mahtaisi tarot korteista nousta ohjenuoraa nykyiseen suhteen tulevaisuudelle- mahdollisuudelle? Saako rakkaus mahdollisuuden vai joudunko odottamaan? Jos koet,että jokin muu "välittäjä" olisi kortteja parempi niin valitse vapaasti. Ajastasi ja voimistasi kiitollinen!
t.Tui
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #50 : 27.06.2007 20:48:26 »

Olen nyt Helsingissä, mutta otin enkelikortit mukaan. Nostelen enkelikortteja niille kysyjille, joista tulee ainakin nyt sellainen tunne, että enkelikortti on sopiva väline vastaamiselle ^__________^

TuliTirppa, sinulle vastaukseksi tuli

Ilo
Ilo pulppuaa yhteydestäsi Jumalalliseen ja valaisee sinut.
Enkelit opastavat sinua jalostamaan iloitsemisen kykyäsi etsimällä Jumalallisuutta jokaisesta elämäntilanteestasi.
Tarkastele asioita pintaa syvemmältä ja etsi valo jokaisen ihmisen sydämestä.
Tiedostat tuolloin luomisen ihmeen ja ilo sytyttää elämäsi hehkumaan.
Ilahdu kaikesta, sillä ilo on avain valaistumiseen.
Nauti elämästä.
VOIMALAUSE – Löydän ilon kaikesta
tallennettu
magne
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 23


Profiili
« Vastaus #51 : 27.06.2007 21:24:47 »

Magne, sinulle nousi ensimmäiseen kysymykseen enkelikortti ja toiseen tarot.

Eli työasioihin enkelikortti sanoo näin:

Joustavuus
Elämä on täynnä muutoksia ja yllätyksiä. sinua ohjataan nyt kulkemaan virran mukana, sillä sen vastustaminen luo hankaluuksia.
Pyydä enkelisiä auttaman sinua avaamaan mielesi ja sydämesi uusille ajatuksille ja tuoreille virtauksille.
Kun hyväksyt sen mahdollisuuden, että on muitakin vaihtoehtoja, aiemmin piilossa olleet ovat avautuvat sinulle ja selviydyt muutoksista helpommin.
Jokaiseen ongelmaan on olemassa ratkaisu, tarkkaile siis kaikkea rakastavin ja odottavin silmin. Silloin elinvoima virtaa kauttasi vapaasti.
Tunnet itsesi terveeksi ja pirteäksi ja kykenet käyttämään tarvitsemiasi voimavaroja ja sisäistä viisauttasi selviytyäksesi muutoksista.
VOIMALAUSE - Olen vapaa ja joustava

Ole joustava – anna muiden riehua ja hillua niin paljon kuin he ikinä haluavat, mutta älä lähde leikkiin mukaan ja anna niiden solahtaa ohitsesi huomaamatta. Aina on olemassa ratkaisu ja yksi ratkaisi tällaisessa tilanteessa on levätä rauhassa Rauha säteilee ympäristöösi ja saa ihmiset jättämään sinut rauhaan. Minulla on tästä omakohtainen kokemus, kun 9.luokalla päätin, etten lotkauta korvaanikaan kiusaajilleni vaan joustan mukana ja otan jokaisen kommentin huumorilla. Jos joku huusi minulle, että ”sun pullonpohjat on huurussa” hymyilin ja vastasin ”No niinhän ne vähän ovat. Pakkasella ne menevät aina huuruun, varsinkin kun ne näin paksuina kerryttävät kaiken kylmän itseensä. Olisipa rillilämmitin, se olisi tosi kätevä!” Kiusaajat siirtyivät sen jälkeen, kun eivät mahtaneet enää minulle mitään, uusiin uhreihin.
Toinen joustavuuden vaihtoehto on se, että olet joustava työpaikan suhteen – onko aivan pakko työskennellä juuri tuossa paikassa ja ammatissa?


Ja sitten rakkausasioihin tarot.

Nopeus
Avainsanat: Merkurius Jousimiehessä, selkeä, suora, nopea kommunikointi; väärinkäsitysten selvittäminen.

Sauvojen Kahdeksikko on tiellämme olevien esteiden voittamisen kortti. Neliön kuvaama este on nyt muuttunut isoksi hiotuksi kristalliksi, joka loistaa sateenkaaren väreissä.
Jos ilmaiset oman näkökantasi avoimesti ja selvästi, nämä esteet voidaan poistaa. Väärinkäsitykset väistyvät selkeyden tieltä. Olet löytänyt oman sisäisen keskuksesi. Nyt voit ilmaista avoimesti ja painokkaasti oman asemasi ja mielipiteesi. Saavuttamasi selkeyden ansiosta tähän saakka ylitsepääsemättömältä vaikuttanut ongelma häipyy merkityksettömänä taka-alalle. Jos voitat taipumuksesi epäröidä ja olet valmis puhumaan itseäsi häiritsevistä asioista niiden oikeilla nimillä, viet niiltä voiman rajoittaa ja estää sinua.
Eheyttä symboloiva sateenkaari viittaa siihen, että prosessi on lähenemässä loppuaan. Taaksepäin katsoessasi tajua, että menneisyydessäsi olleet vaikeudet ovat auttaneet sinua viemään oppimisprosessinpäätökseen.
Päätelmät – Sinun on tullut aika määritellä oma näkökantasi. Jos olet avoin ja pysyt omassa keskuksessasi, väärinkäsitykset selviävät.
Kysymys – Onko olemassa ketään, jolle et uskalla avoimesti sanoa, mitä ajattelet?
Ehdotus – Käytä tämä tilaisuus hyväksesi että tulisit entistä avoimemmaksi niitä ihmisiä kohtaan, jotka merkitsevät sinulle jotain. Puhu heille tai kirjoita kirje.
Vahvistus – Avoimuuteni ja itseluottamukseni avaa rakastamieni ihmisten sydämet.

 Ensivaikutelma kortista on, että aikaisemmissa ihmissuhteissa olet pantannut joitain asioita sisällesi, jotka ovat mahdollisesti räjähtäneet myöhemmin käsiin tai aiheuttaneet osaltaan erot – jopa sinun tiedostamattasi. Rakkaus kukkii elämässäsi ja parisuhteessasi, kun pelaat kumppanisi kanssa täysin puhtain panoksin ja itseäsi rohkeasti ilmaisten! ^_______^


Kiitos sinulle AthaMaarit.

Mielenkiintoinen tuo työhön tullut kortti "joustavuus". Olen kulkenut esimieheni suhteen vastavirtaan eli ollut eri mieltä. Hän tyrmäsi minut täysin ja nyt on vähän semmoista kissa-hiirileikkiä. Hän ei ole minun kanssa tekemisissä, mutta jos menen asioita hoitamaan, keskustelee kyllä. On vain sellainen olo, että on vähän varpasillaan. Edelleenkään en ole asioista hänen kanssaan samaa mieltä. Olen alkanut enenevissä määrin miettimään työpaikanvaihtoa. Uskon ja toivon, että tämä joustavuus liittyy nimenomaan tähän eli on ikään kuin vihreä valo.

Kyllä minulla tietyllä tavalla on niin, että en ole kyennyt olemaan aikaisemmissa ihmissuhteissa täysin avoin ja olen pantannut joitain asioita sisällesi. Osin tämä on myös johtunut siitä toisesta osapuolesta eli vuorovaikutus ei oikein toiminut. Toivottavasti olen näistä asioita nyt päässyt ja osaan jatkossa toimia toisin. Kunhan vain löytyisi se pari Smiley ja pääse rakkaus kukkimaan.

Siis osuvia sanomia tuli Cheesy. Kiitos tosi paljon!
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #52 : 27.06.2007 22:19:53 »

Aamunkoitto, täältä Helsingin yöpaikasta löytyi Sai Baban kirja, joten voin avaa sinullekin yhden sivun.

30. Syyskuuta
Älä harmittele – ainakaan niin paljon! Ratkaiseva merkitys sinun kannaltasi on nimitäin vertauksella: vähän harmia = paljon onnea.
Harmi on aina itse aiheutettua.
Harmi johtuu lähes pelkästään pettymyksestä. Tällöin pettymys johtuu siitä, että tulkitset tilanteen väärin ja sitten annat itsellesi väärää toivoa.
Kuinka usein ajattelet jostakin ”Hän ei tee varmasti sitä” ja hän tekee sen kuitenkin! Tai ajattelet ”Hän tekee sen kuitenkin!” eikä tee sitä!
Odotukset herättävät toivoa. Täyttämättömät odotukset aiheuttavat huolta ja harmia. Joten pyri näkemään muut ihmiset aina oman itsesi peilinä. Se mikä heissä harmittaa sinua on myös sinussa itsessäsi.
Joko sinussa on samat virheet kuin heissä tai muistutat heitä ainakin siinä suhteessa, ettet osannut arvioida heitä oikein. Joka ei osaa arvioida muita hän ei tunne itseäänkään.
Entä mikä suurinta osaa ihmisiä harmittaa? Kun joku mukamas on jotain mitä hän ei lainkaan ole! Varsinkin jos hän pysyy kannallaan, hän saa muut raivon partaalle. Miksi? Koska useimpien ihmisten on vaikea tietää keitä he itse ovat!
Jos joku harmittaa sinua ajattele heti että sinun on opittava tai voit oppia häneltä jotain. Käytä harmitteluun suunnattu energiasi sen tunnisteluun mitä sinun on opittava.
Tällä tavoin huomaat, että lopulta saat kiittää jokaista, jonka käytös harmittaa sinua, niistä oivalluksista jotka sait vain siksi, että  jouduit katsomaan itseäsi tähän erityiseen peiliin.
tallennettu
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #53 : 28.06.2007 12:20:32 »

mää täällä taas  :Smiley

kun kerkeet ja ehdit nii mulla edelleen myllerrystä eikä mitään selkeyttä missää, parisuhde tuntuu hajoovan käsiin, en osaa sanoo onko oikee ratkasu jättää vai jatkaa, ihin voimavarat riittää..ja onko tulevaisuudessa mitään valoa tunnelin päässä.kun en enää jaksais .liian väsynyt ja turta

kiitos etukäteen  smitten
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #54 : 28.06.2007 15:11:30 »

Ronttu, avasin sinulle sivun Sai Babalta.

10. Huhtikuuta
Perheiden nykytilanne on kaikkialla maailmassa hälyttävä. Epäsopu, riidat ja avioerot ovat jokapäiväisiä.
Pysyvää onnea ja rauhaa on lähes mahdotonta kokea muualla, ellei niitä ole oppinut vaalimaan omassa kodissaan.
Monissa perheissä tilanne on niin tuhoisa, että yhteinen matkanteko uhkaa katketa kokonaan. Tällaisessa tilanteessa sinulla on täysi oikeus lähteä pois kotoa omille teillesi ja selvittää tunteesi.
Mutta se ei saa olla pysyvä ratkaisu. Yritä päästä sovintoon oman itsesi kanssa. Muista että kiukku ja viha toisia kohtaan vahingoittaa sinua ja sitoo sinut niihin, joista ajattelevat haluavasi päästä eroon.
Voit ajatella niin, että perhe-elämän vaikeudet on tarkoitettu opettamaan ihmisiä suhtautumaan tyynesti vastoinkäymisiin.
Se ei ole aluksi helppoa, mutta ajan myötä tulet varmasti onnellisemmaksi, sillä osaat muuttaa perhe-elämän vaikeudet elämisen taidoksi.
tallennettu
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #55 : 28.06.2007 15:14:46 »

kiitos.. en mä ajattele että kokoisin vihaa, oon van väsyny tunteman mitään, mies kuulee muttei kuuntele..mä oon aina ollut se joka koittaa kaivaa mistä riidat johtuu, mitä niille voisi tehdä yms. mies sulkeutuu eikä puhu ennenkun on siinä pisteessä että aikoo jättää (näin kävi just 3 vkoo sitte) alun alkaenki oon peilistä syytä hakenu, itteeni koittanu muutaa siten ettei minuus katoa..vaikeeta  Huh
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
kultainen sulka
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 570



Profiili
« Vastaus #56 : 28.06.2007 16:14:20 »


Minäkin tietysti liityn joukkoon  Wink  Smiley

Entiset elämät kiinostaa ja myös nykyinen. Etsiskelen ja haaveilen tasapainosta, vaan en tiedä, onko sellaista näkyvissäkään...
Minä olen täällä, mutta voit käyttää tukena toki jotakin, mikä tuntuu siltä/tarpeelliselta  Cheesy

 smitten

tallennettu

ASC Vaaka
Aurinko &  Merkurius Skorpionissa
Kuu Vaa * assa
Venus & Mars Jousimiehessä
             ***
* Sininen lunaarinen yö  *
mammamma
Vieras
« Vastaus #57 : 28.06.2007 16:44:14 »

Tää jäi välistä.....  Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #58 : 28.06.2007 18:24:17 »

Katsopa TuliTirppa sivulle 4  Wink Olen nyt Hesassa, kuten olen kertonut moneen otteeseen ja käytössäni ovat vain enkelikortit ja Sai Baban kirja. Olen vastaillut täältä matkan aikana heille, joista tulee selvästi enkelikortti tai Sai Baba-fiilis, jotta saan vähän tätä ketjua liikkeelle ^___________^

Eli jos jäit välistä se tarkoittaa sitä, että saat vastauksen taroteilla, riimuilla tai Dyerin kirjalla.
tallennettu
sarru81
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 76


Runous syntyy kun kaksi sanaa kohtaa toisensa


Profiili
« Vastaus #59 : 28.06.2007 18:53:26 »

Hellurei Athamaarit ja hyvää hesan reissua! Vaikka taitaa se taivas revetä sielläkin. Minäpä tyttö kysyisin vähän että millä avaimilla pääsisin tästä junnaavasta elämäntilantesta etiäpäin. Voiko näin laajasti edes kysyä ? tai jos kysyisin, mitä mulle halutaan kertoa ? (olen jumissa työ mahdollisuuksien kanssa..lähteäkkö vai ei, ja jos lähen, jäänkö tyhjänpäälle vai hä,täh..?Smiley)

Kiitos jos kerrot, eli jos minulle jotain nousee jostain akaasienkirjoista  laugh
tallennettu

Nouseva : leijona
aurinko oinas
kuu: leijona
merkurius: oinas
venus: oinas
mars: oinas
Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 ... 110
  Tulostusversio  
 
Siirry: