Sivuja: 1 ... 199 200 [201] 202 203 ... 221
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Voi grrrimsskit ja korrrsakovsskit ..tänne saat purkaa eli anna palaa....  (Luettu 1641947 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
liveforever
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 615


Profiili
« Vastaus #3000 : 16.03.2017 10:11:25 »

 Angry niin turha kelakäynti kun olla ja voi!!jokaiseen kysymykseen oli virkailijalta vastaus en tiedä!!hei haloo,oot siellä töissä uglystupid2

En onneksi joutunut jonottamaan kauaa,mutta mietin mitä tapahtuu kun joku on jonottanut tunnin tai kaksi ja sitten En tiedä!!!arghhh!

Sitten soitin isännöintitoimistoon,niin sieltä vastaa nainen joka kuullosti krapulaiselta juuri heränneeltä,jonka puheesta ei meinannut saada selvää!!!


Mihin on kadonnut asiakaspalvelu?Huh
tallennettu
Varjotar
Astroholisti
*****
Viestejä: 1263


Starchild


Profiili
« Vastaus #3001 : 18.03.2017 07:10:03 »

Sinne minne ihmisten järkikin.

Mutta joo, kevät näyttä jäävän väliin tänä vuonna, liekö saadaan kesääkään, vai jatkuuko tää nollavesisadekeli koko helkkarin vuoden? tickedoff buck2
tallennettu

Kuuntele tuulta.
Domo
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 180



Profiili
« Vastaus #3002 : 18.03.2017 09:38:00 »

No hei nyt ollaan vasta maaliskuussa, että kyllä se kevät vielä huhtikuussa ennättää tulla Wink

Ittee ottaa päähän rahattomuus. Pitäs ostaa sitä ja tätä ja tota ja rahaa ei ole. Osa hankinnoista olis aikalailla pakollisiakin (esmes auton kesärenkaat).
No mut aina sitä rahaa(kin) on jostain ilmestynyt kun on pyytänyt Cheesy
tallennettu

"Koska ihminen on viisas, vain viisaan ihmisen seurassa on suoranainen ihme, että maan päällä koskaan on esiintynyt älyllistä ajattelua."
-Risto Ahti-
Elwyn
Astroholisti
*****
Viestejä: 4321



Profiili
« Vastaus #3003 : 12.04.2017 20:31:49 »

Pääsiäinen menee varmaan sitten töitä vähintään pohtiessa, siistiä.. Olis vapaapäivä pe, mutta vitut.
tallennettu

"Curse the day, hail the night"

***

“Why live an ordinary life, when you can live an extraordinary one.”
― Anthony Robbins
meryem
Moderaattori
Astro-nauttija
*****
Viestejä: 887



Profiili
« Vastaus #3004 : 24.04.2017 21:31:32 »

Ärsyttää kun joogaksi saa kutsua ihan mitä sun sattuu välineurheilua.  Angry Olin yinjooga-tunnilla ja olihan kammottava kokemus. Oletteko törmänneet joogatunnilla brickseihin? No tuolla niitä oli ja ne tosiaan muistuttaa tiiliskiveä ulkonäöltään ja on kovia. Niillä sitten taiteillaan polvien varassa 1 1/2 h  Shocked Koko tuo aika siis jaloille, olin ihan äimistynyt.

Olin joskus pilateksessa ja muistan, että siellä oli jotain pieniä renkaita, jotka oli mukana ohjelmassa ja ne oli ihan mukavia. Ikinä en muista tuollaisia tiiliä nähneeni, varsinkaan joogassa. Olen pettynyt ja särkee jalkoja  Sad
tallennettu

"Dance the Neon Noir with me"
Domo
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 180



Profiili
« Vastaus #3005 : 25.04.2017 06:43:07 »

Mä kävin kerran kokeileen yinjoogaa ja ei meillä silloin ollu mitään tiiliskiviä siellä. Samoin tehtiin tosi paljon erilaisia venytyksiä. Varsinkin selän ja lonkkien alueelle. Mä tykkäsin siitä kyl.

Ittee ottaa päähän täl hetkellä auto. Kuvittelin et sen pakoputken korjaaminen menee helpolla/halvalla. No käytiin eilen korjaamolla ja paskat. Pitää hankkia lisää osia ja rahaa ei olis yhtään ylimäärästä  Angry
tallennettu

"Koska ihminen on viisas, vain viisaan ihmisen seurassa on suoranainen ihme, että maan päällä koskaan on esiintynyt älyllistä ajattelua."
-Risto Ahti-
Elwyn
Astroholisti
*****
Viestejä: 4321



Profiili
« Vastaus #3006 : 13.05.2017 20:50:33 »

Unettomuus on syvältä.. Kohta ZzZ, jos sais unta enemmän ensi yönä kuin tyyliin pari kolme tuntia kuten aika monena yönä nyt käynyt.
tallennettu

"Curse the day, hail the night"

***

“Why live an ordinary life, when you can live an extraordinary one.”
― Anthony Robbins
Domo
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 180



Profiili
« Vastaus #3007 : 14.05.2017 08:38:14 »

Täyskuu ol justiinsa että sekö sinnuu valavotti?

Ittee ottaa piähän omat työasijat tai pikemminki niiden puute  Tongue
tallennettu

"Koska ihminen on viisas, vain viisaan ihmisen seurassa on suoranainen ihme, että maan päällä koskaan on esiintynyt älyllistä ajattelua."
-Risto Ahti-
sideman
Astroholisti
*****
Viestejä: 8223


Profiili
« Vastaus #3008 : 14.05.2017 16:00:36 »

Unettomuus on syvältä.. Kohta ZzZ, jos sais unta enemmän ensi yönä kuin tyyliin pari kolme tuntia kuten aika monena yönä nyt käynyt.

Oletko kokeillut levosetiritsiiniä (antihistamiini)? Minulla se toimii yleensä
mainiosti, jos herään turhan varhain. Puolikas tablettia riittää!
tallennettu
Domo
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 180



Profiili
« Vastaus #3009 : 21.05.2017 18:15:41 »

Koiralla punkinpuolikas päässä. Eilen huomasin sen ja koitin irroittaa ja sehän per..leen ötökkä hajosi. Nyt ootellaan et koska alkas mätiin pois. Samalla huomasin koiran suussa kasvaimen. Ell kävi naapurissa hevosia katsomassa ja samalla kyselin et kuoleeko koira nyt heti vai vasta huomenna, niin meinas et luultavasti on ihan vaaraton kasvain, mutta tarvii sekin jossain kohtaa poistaa...

Oi miksi mulla ei ole ylimääräistä rahaa koskaan, vaan aina on joku minne kaikki menee - auto rikki tai sit koira tarvii ell tai jotain muuta...  crazy2
tallennettu

"Koska ihminen on viisas, vain viisaan ihmisen seurassa on suoranainen ihme, että maan päällä koskaan on esiintynyt älyllistä ajattelua."
-Risto Ahti-
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #3010 : 22.05.2017 23:40:32 »

Viime aikoina on ollut vastusta jos jonkinmoista... Multa hajos alaselkä ja samaan aikaan tuli keuhkoputkentulehdus. Olin 6 päivää kuumeessa, joka vaan pysyi siitä huolimatta et söin selkäkipuuni sekä paracetamol+ lihasrelaksanttia ja tulehduskipulääkettä jatkuvasti kolmesti päivässä. Kuume ja selkäkipu loppui kun aloitin kortisonin tablettina. Mietin, johtuiko kuume kuitenkin selästä, joku niveltulehdus?! Edelleen on kovasti rohiseva yskä. Muutamia päiviä sitten heitin puhelimen vahingossa eteisen laattalattialle ja näytön lasi sai reteen hämähäkinseittikuvion - joka on siinä edelleen kun en vielä tiedä kannattaako korjauttaa vai hankkii vaan uus puhelin...
Mun sairasloma oli tosi huonoon aikaan töihin nähden ja jäin saikulta suoraa kesälomalle - se jotenkin ärsyttää suuresti ja nyt en oikeen osaa nauttii lomasta. Olo on jotenkin ahdistunut. En yleensä oo tällainen mutta nyt oon vaan miettinyt et tässä tää kesä sit oli ja kohta on taas talvi. Kesä ei vuodenaikana siis muuten ole superspesiaali, mutta toki lomaa kohtaan on aina isot odotukset ja toiveet...
tallennettu
Elwyn
Astroholisti
*****
Viestejä: 4321



Profiili
« Vastaus #3011 : 24.05.2017 21:01:17 »

Vastustaa joo ja tuntuu melko hullulta kaikki meininki idiot2

Jos lähtis vaikka opiskelemaan jotain niin tulis järkeä elämään.. Ajattelin jos sertifioituisi projektinhallinnan puolelle tms.
tallennettu

"Curse the day, hail the night"

***

“Why live an ordinary life, when you can live an extraordinary one.”
― Anthony Robbins
Domo
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 180



Profiili
« Vastaus #3012 : 25.05.2017 09:01:49 »

toivottavasti on vaaraton kasvain koiruudella. sillon kun me asuttiin kisun kanssa meren läheisyydessä niin silläkin oli noita ihania punkin pulleroisia kauluksessa. apteekista sai sellaisen liuoksen joka laitettiin niskavilloihin parin kuukauden välein niin ei löytynyt enää sen jälkeen. minä arvelin että sai niitä myyristä joita kuhisi läheisellä tallilla.

mutta täytyy sanoa että oon kuullut juttua ettei sekään kaikilla toimi.

No tänaamusen keittiössä tapahtuneen hiirijahdin perusteella sanoisin et koira voi oikeen hyvin...  Cheesy
Tää on senrotuinen että ihan kaikkia matolääkkeitä ei voi antaa, koska saattaa kuolla niihin (ivermektiini esmes ei käy) ni en o sitten noita punkinkarkoitteita alkanut sille etsimään. Rodun facesivulla niistä on paljonkin juttua ja jokaisella oma varma mielipide et mikä ei tälle rodulle käy. Ei mulle iso ongelma ole niitä pois nyppiä ja toi olikin eka punkki kun tolleen hajosi.

Nyt ärsyttää kelan hitaus - laitoin sinne yhden hakemuksen, niin n 3 viikkoa käsittelyaika. Ja mä ku kuvittelin et siellä olis jo pahimmat ruuhkat ohi...  :Smiley
tallennettu

"Koska ihminen on viisas, vain viisaan ihmisen seurassa on suoranainen ihme, että maan päällä koskaan on esiintynyt älyllistä ajattelua."
-Risto Ahti-
Domo
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 180



Profiili
« Vastaus #3013 : 25.05.2017 13:37:21 »

En jaksa uskoa et on jalostamisesta johtuvaa. Collie ja shetlanninpaimenkoirahan on silleen "samaa sukua - eri maata" justiinsa, et ne voi kuolla siihen ivermektiiniin.
En kyl osaa sanoo et mikä siihen lienee si syynä et just noilla on sellanen herkkyys (saattaa niitä olla muitaki rotuja, mutta ei ny just tu mieleen)

Muoks. katselin asiaa netistä ja johtuis jostain geenivirheestä joka kulkee piilevänä, joten ei voi varmaks sanoo mikä koirista on lääkeyliherkkä ja mikä ei. Muita rotuja näyttäs olevan australianpaimenkoira ja bordercollie joilla tota esiintyy.
« Viimeksi muokattu: 25.05.2017 14:47:00 kirjoittanut Domo » tallennettu

"Koska ihminen on viisas, vain viisaan ihmisen seurassa on suoranainen ihme, että maan päällä koskaan on esiintynyt älyllistä ajattelua."
-Risto Ahti-
Elwyn
Astroholisti
*****
Viestejä: 4321



Profiili
« Vastaus #3014 : 23.07.2017 22:34:31 »

Huomenna lääkäri - kiva oli saada puhelu maanantaina kirjakaupassa ollessa, että keuhkoissa on jotain häikkää ja samalla siinä oli just katellut rutosta kertovaa kirjaa Tongue crazy2

(Ostin ko. kirjan tästä inspiroituneena)
tallennettu

"Curse the day, hail the night"

***

“Why live an ordinary life, when you can live an extraordinary one.”
― Anthony Robbins
Sivuja: 1 ... 199 200 [201] 202 203 ... 221
  Tulostusversio  
 
Siirry: