|
liveforever
|
 |
« Vastaus #3015 : 02.12.2017 21:45:40 » |
|
Ja tämä soppa vain jatkuu ja jatkuu..
Jouduin vielä eilen ,vaikka jo luulin että asia oli loppuun käsitelty kahden tunnin puhutteluun ja sain varoituksen. Yksi ihminen sai tämän aikaan ja suurin syy tuo vitsiksi tarkoitettu ei kenellekään henkilökohtaisesti sanottu sana!! Olen aivan loppu. Enkä uskalla enää tehdä työtäni,kun saan kokoajan miettiä mitä pääsee suusta. Samalla olen todella vihainen sille yhdelle ihmiselle,joka ei viitsi tulla suoraan juttelemaan noin pienestä asiasta vaan ottaa yhteyttä esimieheen ja nyt olen kusessa sen takia.
Ottaa niin paljon päähän nämä helvatan mielensäpahoittajat! Ei ole kovin suuria murheita jos yksi sana saa pasmat ihan sekaisin!
Hankkikoot elämän , pilasi just mun!
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
forestflower
Kohtuuastroilija

|
 |
« Vastaus #3016 : 03.12.2017 00:08:37 » |
|
Ja tämä soppa vain jatkuu ja jatkuu..
Jouduin vielä eilen ,vaikka jo luulin että asia oli loppuun käsitelty kahden tunnin puhutteluun ja sain varoituksen. Yksi ihminen sai tämän aikaan ja suurin syy tuo vitsiksi tarkoitettu ei kenellekään henkilökohtaisesti sanottu sana!! Olen aivan loppu. Enkä uskalla enää tehdä työtäni,kun saan kokoajan miettiä mitä pääsee suusta. Samalla olen todella vihainen sille yhdelle ihmiselle,joka ei viitsi tulla suoraan juttelemaan noin pienestä asiasta vaan ottaa yhteyttä esimieheen ja nyt olen kusessa sen takia.
Ottaa niin paljon päähän nämä helvatan mielensäpahoittajat! Ei ole kovin suuria murheita jos yksi sana saa pasmat ihan sekaisin!
Hankkikoot elämän , pilasi just mun!
Nyt kyllä kiinnostaa, mistä sanasta saa varituksen?
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
liveforever
|
 |
« Vastaus #3017 : 03.12.2017 06:46:46 » |
|
En uskalla sitä suoraan tänne laittaa,jos vaikka joudun lisää vaikeuksiin,mutta viittaa laumanjohtajaan ja sen sukupuoleen
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
forestflower
Kohtuuastroilija

|
 |
« Vastaus #3018 : 09.12.2017 11:26:47 » |
|
En uskalla sitä suoraan tänne laittaa,jos vaikka joudun lisää vaikeuksiin,mutta viittaa laumanjohtajaan ja sen sukupuoleen
Voi jestas, ei kyllä tule mieleen yhtään sanaa, joka saisi aikaan tollaisen älämölön. Taidat olle herkkisten seurassa. Tsemppiä!
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
liveforever
|
 |
« Vastaus #3019 : 17.12.2017 21:37:04 » |
|
Kiitos
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Elwyn
|
 |
« Vastaus #3020 : 22.12.2017 20:24:09 » |
|
Kaikkea paskaa taas vaihteeksi ja iltapäivää/iltaa piristi kun töissä käytettävä järjestelmä meni rikki.. Uuh aah  Nyt ne siellä sitä toiv korjailee jotta saadaan hommat toimimaan.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
"Curse the day, hail the night"
Baby, I'm astray within the colours of your night
|
|
|
|
Elwyn
|
 |
« Vastaus #3021 : 09.01.2018 10:15:04 » |
|
Flunssa 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
meryem
|
 |
« Vastaus #3022 : 09.01.2018 15:17:41 » |
|
Meillä pitäisi töissä vaihtua uusi järjestelmä ja ei hyvältä näytä  Muutenkin siellä taas sellainen tilanne että..  Kaikki ottaa päähän
|
|
|
|
|
tallennettu
|
"Tomorrow never knows what it doesn't know too soon" (Morning glory - Oasis)
|
|
|
|
Elwyn
|
 |
« Vastaus #3023 : 11.01.2018 21:53:04 » |
|
Tänään tällaistaFlunssa edelleen ja onpa ainakin jänniä painajaisia ollut jos ei muuta..
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ratsuri
Kohtuuastroilija

Suora puhe, epäsuora tie, ratsu alla vie
|
 |
« Vastaus #3024 : 12.01.2018 14:58:45 » |
|
Syyskuussa alkanut yskä jäänyt päälle. Jospa tulehdus heltiäisi Reckeweg R1:n voimalla... No, astmakokeet aloitettava heti kun kerkiää. Ruokavaliotakin voisi rukkailla..
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 12.01.2018 15:14:04 kirjoittanut ratsuri »
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Elwyn
|
 |
« Vastaus #3025 : 23.02.2018 22:59:17 » |
|
Rikoin kuulokkeiden johdon prkl  Onneks sentään vaihdettava osa, joten johtokaupoille täytyy mennä. Tekis mieli hankkia langattomat samalta merkiltä, Sennheiser Momentum-kuulokkeet kyseessä, ja ovat parhaat mitä olen ikinä käyttänyt 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
sideman
|
 |
« Vastaus #3026 : 25.02.2018 10:02:34 » |
|
Onko "benefaktoreilla" (esim. "lelusalakuljettaja" Rami Adham ja "Brother Christmas" Ari Koponen?) lähes järjestään jonkinlainen ketun häntä kainalossa?? 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Elwyn
|
 |
« Vastaus #3027 : 01.03.2018 21:35:09 » |
|
Se on kyllä aina yhtä ihanaa kun provosoituu.. Tekis mieli yhtäaikaa halata ja ravistaa koko tyyppiä, koska se vituttaa ja ihastuttaa 50-50  Raivostuttavaa 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Elwyn
|
 |
« Vastaus #3028 : 05.03.2018 22:35:31 » |
|
Flunssa  sellaista se on välillä..
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Domo
Kohtuuastroilija

|
 |
« Vastaus #3029 : 06.03.2018 07:49:44 » |
|
Tulostin ja tietokoneeni eivät keskustele keskenään 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
"Koska ihminen on viisas, vain viisaan ihmisen seurassa on suoranainen ihme, että maan päällä koskaan on esiintynyt älyllistä ajattelua." -Risto Ahti-
|
|
|
|