Sivuja: 1 ... 197 198 [199] 200 201 ... 221
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Voi grrrimsskit ja korrrsakovsskit ..tänne saat purkaa eli anna palaa....  (Luettu 1641528 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #2970 : 17.10.2016 12:59:53 »

Me siis hengattiin ja tutustuttiin aikaisemmin illan aikana, joten hän tietää musta toisenkin puolen, eikä pelkästään sitä minkälainen olen todella sekaisin olevana. Grin
tallennettu
Elwyn
Astroholisti
*****
Viestejä: 4319



Profiili
« Vastaus #2971 : 17.10.2016 19:27:08 »

 rapu näyttää flippaavan taas vaihteeksi Undecided matalalentoa
tallennettu

"Curse the day, hail the night"

***

“Why live an ordinary life, when you can live an extraordinary one.”
― Anthony Robbins
Elwyn
Astroholisti
*****
Viestejä: 4319



Profiili
« Vastaus #2972 : 17.10.2016 22:37:52 »

rapu näyttää flippaavan taas vaihteeksi Undecided matalalentoa

No flippasi vain puolittain, tutkimuksen jälkeen.. positiivista angel
tallennettu

"Curse the day, hail the night"

***

“Why live an ordinary life, when you can live an extraordinary one.”
― Anthony Robbins
Varjotar
Astroholisti
*****
Viestejä: 1263


Starchild


Profiili
« Vastaus #2973 : 26.10.2016 05:07:41 »

Jeesus vittu mitä paskaa. Ei saa nukkua ei yöllä, ei päivällä, ihmiset on kusipäitä, ulkona on paska sää, pakkotyö hajottaa ruumiin,  ei oo rahaa,  ei oo rakkautta,  ei mitää mahdollisuutta pitää hauskaa tai olla rauhassa..  tickedoff

EN JAKSA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! buck2
tallennettu

Kuuntele tuulta.
Kyllikki6
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #2974 : 30.10.2016 19:06:20 »

Totaalinen tympiintyminen kaikkeen ja kaikkiin. Hitto, kun oon aivan satavarma että tuolta terveydenhuollosta on vuotanut tietoa, josta tänään multa kyseltiin ja veettää, kun tähän liittyy henkilö, jonka suhteen on tehnyt hitosti töitä ollakseni neutraali enkä mitään mieltä.. niin just kun onnistuin siinä, niin tällaista sitten katsellaan  knuppel2
tallennettu
Kyllikki6
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #2975 : 14.11.2016 21:24:37 »

Mulla keittelee... pidän yksin tätä ketjua pystyssä  Grin

No mut joo, menen kauppaan, jostain siunaantuu mies, joka vaikuttaa jotenkin tutulta. Pyörin sitten taas muutaman kerran kaupan ympäri ja vähän väliä tän kanssa törmäilen, se katsoo, enkä perhana saa päähäni kuka se on. No, lopulta menen kassalle, tämän kyseisen hemmon taakse ja taas se katsoo.. ei. Tuun kaupasta ulos, tyyppi on siinä tupakalla, katsoo vielä pitkään.. ei sytytä. Kävelen kotiin ja oon melkein itkupotkuraivareiden kynnyksellä tän asian kanssa.. kun ei siis ollut eka kerta että näin käy. Tää on niin turhauttavaa  Cry
tallennettu
Elwyn
Astroholisti
*****
Viestejä: 4319



Profiili
« Vastaus #2976 : 14.11.2016 21:30:23 »

Kurkku kipeä crazy2 Flunssa tästä puuttuikin..
tallennettu

"Curse the day, hail the night"

***

“Why live an ordinary life, when you can live an extraordinary one.”
― Anthony Robbins
Elwyn
Astroholisti
*****
Viestejä: 4319



Profiili
« Vastaus #2977 : 15.11.2016 19:17:44 »

Kurkku kipeä crazy2 Flunssa tästä puuttuikin..

Flunssa prkl crazy2 no, kotitoimisto on hyvä keksintö..
tallennettu

"Curse the day, hail the night"

***

“Why live an ordinary life, when you can live an extraordinary one.”
― Anthony Robbins
Varjotar
Astroholisti
*****
Viestejä: 1263


Starchild


Profiili
« Vastaus #2978 : 17.11.2016 07:02:28 »

Pettymysten, epäluottamuksen, vihan ja välinpitämättömyyden taisstelu sielun kanssa, jolle nämä eivät ole vaihtoehtoja.
En halua pettyä enkä satuttaa itseäni enää, kaipaan omiani mutten löydä heitä te he eivät minua.
Ihan kuin en kuuluisi taas minnekään ja olisin pakotettu nukkumaan, kun ei ole ketään kuulijaa joa välittäsi tai ymmärtäisi.  tickedoff buck2
tallennettu

Kuuntele tuulta.
Elwyn
Astroholisti
*****
Viestejä: 4319



Profiili
« Vastaus #2979 : 17.11.2016 14:30:21 »

Kurkku kipeä crazy2 Flunssa tästä puuttuikin..

Flunssa prkl crazy2 no, kotitoimisto on hyvä keksintö..

Flunssa sucks, ei voi muuta sanoa oikein + vesisade - come on angel

+

viikottainen riita  rapu kanssa, great! Jos mä joku päivä opin kommunikoimaan siten, että se ei ota itseensä jokaikisesta asiasta mitä sille sanoo niin hurray.. Mukaanlukien se, että sen mielialat vaihtelee koko ajan, joten ei voi koskaan tietää että milloin se sieltä räjähtää ja milloin ei + pienet draamailut joka väliin.

Tässä alkaa ymmärtämään muuten niitä miehiä jotka valittaa naisten mielialojen vaihteluista ja draamailusta crazy2
« Viimeksi muokattu: 17.11.2016 15:43:08 kirjoittanut Elwyn » tallennettu

"Curse the day, hail the night"

***

“Why live an ordinary life, when you can live an extraordinary one.”
― Anthony Robbins
meryem
Moderaattori
Astro-nauttija
*****
Viestejä: 884



Profiili
« Vastaus #2980 : 18.11.2016 00:06:13 »

^Voin kertoa, et opi  buck2 ja mielialat tulee aina vaihtelemaan. nimimerkki kokemusta on  crazy2

Mua on ärsyttäny töissä viime päivinä kauhea kälätys ja meteli koko ajan. Kun yks porukka lopettaa höpöttämisen niin toinen aloittaa  tickedoff Huomenna porukkaa paljon jossain koulutuksissa ym. joten toivottavasti on rauhallisempaa toimistolla.

Toi keli, niin marraskuu, valitettavasti niin se kalenterikin näyttää. Mutta hei, tää kuukausi on sentään jo yli puolessa. Kohta voi alkaa stressata joulua...
tallennettu

"Dance the Neon Noir with me"
Kyllikki6
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #2981 : 25.11.2016 22:06:44 »

Ei v#ttu! Itkua täällä väännän, kun menee aivan totaalisesti hermo naapurin möykkään. Olikin muutama ilta hiljaisempaa, niin eipä enää.. joo, tajuan sen, että ollaan nuoria eikä ajatella varmaan yhtään mitään muuta, mutta oon vaan niin helkkarin loppu tähän. Ja kaikki muut asunnot, joita oon katsellut tai joihin oon laittanut hakemusta, niin ei vaan tärppää  buck2 Huoh..
tallennettu
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #2982 : 28.11.2016 15:50:05 »

Pari kerrosta alempana asuvan naapurin koiralla on tapana räksyttää aamuöisin niin että koko talo varmasti herää. Ihmettelen miten omistaja itsekään kestää sitä kun ei senkään asunto mikään tilava luksuslukaali voi olla minne voisi piiloutua ääntä pakoon, mitä lie pitää sitten korvissaan. Muutenkin ylimielinen tapaus koiransa suhteen, ei ole asettanut mitään rajoja eläimen käytökselle ja niin se rähisee ja hyppii päin kaikkia vastaantulijoita.

Toinen osansa on pikkulasten vanhemmat. Jos ovat samassa paikassa niin kyllä sitä pitäisi ipanan perään katsoa koska muuten ne ihan oikeasti varastavat jotain, tuhoavat jotain tai hajottavat itsensä mitä älyttömimmillä tavoilla kuten juoksemalla päin ovia ja seiniä.
(Tämä on muuten yksi syy miksi en ikinä hanki sellaisia itselleni, ei minua kiinnosta alkaa vahtimaan ketään 18+ vuotta ettei se tapata itseään tai tee jotain muuta idioottia, josta mun pitäisi maksaa.)
tallennettu
body electric
Astroholisti
*****
Viestejä: 1090



Profiili
« Vastaus #2983 : 29.11.2016 19:32:36 »

Jalkalamppu hajos, ja on vielä rahapula.
tallennettu

.
Elwyn
Astroholisti
*****
Viestejä: 4319



Profiili
« Vastaus #2984 : 29.11.2016 23:25:26 »

Kävin sekoilemassa parissa paikassa ja söin liikaa -> plaah
tallennettu

"Curse the day, hail the night"

***

“Why live an ordinary life, when you can live an extraordinary one.”
― Anthony Robbins
Sivuja: 1 ... 197 198 [199] 200 201 ... 221
  Tulostusversio  
 
Siirry: