Sivuja: 1 ... 198 199 [200] 201 202 ... 222
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Voi grrrimsskit ja korrrsakovsskit ..tänne saat purkaa eli anna palaa....  (Luettu 3125668 kertaa)
0 jäsentä ja 21 vierasta katselee tätä aihetta.
sideman
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2985 : 29.01.2017 10:10:13 »

Siis ihan järkyttävä flunssa Embarrassed Ollu kuumetta koko päivä ja nyt hikoilee taas vaihteeksi kun otin Buranan ja lämmitin kämpän tosi kuumaksi. Palelu villapaidassa, sukissa ja peitot päällä sucks..

Ei kai sinulla tämän tästä ole flunssa?? Oletko kokeillut runsaahkon sinkkiannoksen (esim. 60 mg/dag?)
ottamista heti ensi oireiden ilmaantuessa?
tallennettu
Elwyn
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2986 : 29.01.2017 10:54:43 »

Ei mulla nyt koko ajan flunssa ole sentään Cool Nyt tuli vaan mun vuoro, kiersi ensin muut kollegat.
tallennettu

"Curse the day, hail the night"

Baby, I'm astray within the colours of your night
meryem
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2987 : 30.01.2017 09:46:16 »

Maanantai potenssiin sata  Angry  knuppel2 tickedoff tickedoff

Koko viikonloppu meni seminaarissa ja nyt onkin sitten maanantai. Kaipaisin kyllä ehdottomasti tähän väliin oikean viikonlopun. Väsymys ja tuo uskomattoman paska keli ja autot, jotka ei pysähdy kun toinen auto on pysähtyneenä suojatien eteen.  tickedoff tickedoff
tallennettu

"Tomorrow never knows what it doesn't know too soon" (Morning glory - Oasis)
Sydänpuu
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #2988 : 02.02.2017 20:16:34 »

Tänään oli kyllä huono päivää tai alkoi se jo eilen iltapäivällä. Kaikki on olleet nuivia ja ankaria minua kohtaan. Taitaa olla joku Saturnus transiitti tässä takana  Angry Angry Angry Sad
tallennettu
Elwyn
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2989 : 07.02.2017 22:41:32 »

No, flunssa voimistui uudelleen ja pää räkää täynnä entistä paremmin crazy2 Tuleepa istuttua kotitoimistossa ja selviteltyä yhtä sun toista..
tallennettu

Elwyn
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2990 : 12.02.2017 21:33:56 »

Tukkoinen nenä sucks big time.. Ostin ekaa kertaa elämässäni nenäsuihketta, mutta en ole vielä ottanut käyttöön, kokeilen ensiks luontaisemmat keinot kuten eteeriset öljyt.
tallennettu

Varjotar
Astroholisti

Starchild

Profiili
« Vastaus #2991 : 20.02.2017 09:50:09 »

Mitä voimakkaampi valo, sitä syvempi pimeys..

Mutta ei pelota smitten Cheesy
tallennettu

Kuuntele tuulta.
liveforever
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #2992 : 16.03.2017 10:11:25 »

Angry niin turha kelakäynti kun olla ja voi!!jokaiseen kysymykseen oli virkailijalta vastaus en tiedä!!hei haloo,oot siellä töissä uglystupid2

En onneksi joutunut jonottamaan kauaa,mutta mietin mitä tapahtuu kun joku on jonottanut tunnin tai kaksi ja sitten En tiedä!!!arghhh!

Sitten soitin isännöintitoimistoon,niin sieltä vastaa nainen joka kuullosti krapulaiselta juuri heränneeltä,jonka puheesta ei meinannut saada selvää!!!

Mihin on kadonnut asiakaspalvelu?Huh
tallennettu
Varjotar
Astroholisti

Starchild

Profiili
« Vastaus #2993 : 18.03.2017 07:10:03 »

Sinne minne ihmisten järkikin.

Mutta joo, kevät näyttä jäävän väliin tänä vuonna, liekö saadaan kesääkään, vai jatkuuko tää nollavesisadekeli koko helkkarin vuoden? tickedoff buck2
tallennettu

Kuuntele tuulta.
Domo
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #2994 : 18.03.2017 09:38:00 »

No hei nyt ollaan vasta maaliskuussa, että kyllä se kevät vielä huhtikuussa ennättää tulla Wink

Ittee ottaa päähän rahattomuus. Pitäs ostaa sitä ja tätä ja tota ja rahaa ei ole. Osa hankinnoista olis aikalailla pakollisiakin (esmes auton kesärenkaat).
No mut aina sitä rahaa(kin) on jostain ilmestynyt kun on pyytänyt Cheesy
tallennettu

"Koska ihminen on viisas, vain viisaan ihmisen seurassa on suoranainen ihme, että maan päällä koskaan on esiintynyt älyllistä ajattelua."
-Risto Ahti-
Elwyn
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2995 : 12.04.2017 20:31:49 »

Pääsiäinen menee varmaan sitten töitä vähintään pohtiessa, siistiä.. Olis vapaapäivä pe, mutta vitut.
tallennettu

meryem
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2996 : 24.04.2017 21:31:32 »

Ärsyttää kun joogaksi saa kutsua ihan mitä sun sattuu välineurheilua.  Angry Olin yinjooga-tunnilla ja olihan kammottava kokemus. Oletteko törmänneet joogatunnilla brickseihin? No tuolla niitä oli ja ne tosiaan muistuttaa tiiliskiveä ulkonäöltään ja on kovia. Niillä sitten taiteillaan polvien varassa 1 1/2 h  Shocked Koko tuo aika siis jaloille, olin ihan äimistynyt.

Olin joskus pilateksessa ja muistan, että siellä oli jotain pieniä renkaita, jotka oli mukana ohjelmassa ja ne oli ihan mukavia. Ikinä en muista tuollaisia tiiliä nähneeni, varsinkaan joogassa. Olen pettynyt ja särkee jalkoja  Sad
tallennettu

"Tomorrow never knows what it doesn't know too soon" (Morning glory - Oasis)
Domo
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #2997 : 25.04.2017 06:43:07 »

Mä kävin kerran kokeileen yinjoogaa ja ei meillä silloin ollu mitään tiiliskiviä siellä. Samoin tehtiin tosi paljon erilaisia venytyksiä. Varsinkin selän ja lonkkien alueelle. Mä tykkäsin siitä kyl.

Ittee ottaa päähän täl hetkellä auto. Kuvittelin et sen pakoputken korjaaminen menee helpolla/halvalla. No käytiin eilen korjaamolla ja paskat. Pitää hankkia lisää osia ja rahaa ei olis yhtään ylimäärästä  Angry
tallennettu

"Koska ihminen on viisas, vain viisaan ihmisen seurassa on suoranainen ihme, että maan päällä koskaan on esiintynyt älyllistä ajattelua."
-Risto Ahti-
Elwyn
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2998 : 13.05.2017 20:50:33 »

Unettomuus on syvältä.. Kohta ZzZ, jos sais unta enemmän ensi yönä kuin tyyliin pari kolme tuntia kuten aika monena yönä nyt käynyt.
tallennettu

Domo
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #2999 : 14.05.2017 08:38:14 »

Täyskuu ol justiinsa että sekö sinnuu valavotti?

Ittee ottaa piähän omat työasijat tai pikemminki niiden puute  Tongue
tallennettu

-Risto Ahti-
Sivuja: 1 ... 198 199 [200] 201 202 ... 222
  Tulostusversio  

Siirry: