Sivuja: 1 ... 196 197 [198] 199 200 ... 221
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Voi grrrimsskit ja korrrsakovsskit ..tänne saat purkaa eli anna palaa....  (Luettu 1641518 kertaa)
0 jäsentä ja 5 vierasta katselee tätä aihetta.
meryem
Moderaattori
Astro-nauttija
*****
Viestejä: 884



Profiili
« Vastaus #2955 : 08.09.2016 20:17:38 »

Meillä töissä management sucks tällä hetkellä ja varsinkin prosessit. Se menee niin, että pari tyyppiä kehittelee ja on luovia. Toiset taas sitten kihisee ku ohjeet ja käytännöt muuttuu koko ajan. Välillä nää pari tyyppiä on mentoroinu toisiaan ja kehittelee taas hienoja uudistuksia, ne vaan unohtaa ilmoittaa muulle porukalle niistä muutoksista. Ärsyttää töissä aika monikin asia ja tänään kyllä kiehu ihan kunnolla ja yks pomo on poissa paikalta niin huomas, että porukka päästeli höyryjä.

Nykkeilystä puheen ollen. Olipa hyvät nyrkkitreenit tänään. Tuli kyllä just tarpeeseen. knuppel2
tallennettu

"Dance the Neon Noir with me"
Elwyn
Astroholisti
*****
Viestejä: 4319



Profiili
« Vastaus #2956 : 08.09.2016 21:12:04 »

Muutokset joo, niitä riittää varsinkin kun on iso korporaatio = aina pitää säästää tai tehostaa tjtn knuppel2
tallennettu

"Curse the day, hail the night"

***

“Why live an ordinary life, when you can live an extraordinary one.”
― Anthony Robbins
Elwyn
Astroholisti
*****
Viestejä: 4319



Profiili
« Vastaus #2957 : 17.09.2016 20:57:05 »

Venäläiset ja niiden ilotulitukset crazy2 Tongue

Tää on vähän +- juttu
tallennettu

"Curse the day, hail the night"

***

“Why live an ordinary life, when you can live an extraordinary one.”
― Anthony Robbins
Elwyn
Astroholisti
*****
Viestejä: 4319



Profiili
« Vastaus #2958 : 21.09.2016 20:04:34 »

Flunssa crazy2
tallennettu

"Curse the day, hail the night"

***

“Why live an ordinary life, when you can live an extraordinary one.”
― Anthony Robbins
meryem
Moderaattori
Astro-nauttija
*****
Viestejä: 884



Profiili
« Vastaus #2959 : 21.09.2016 20:26:03 »

Sama uhka täällä olemassa. Kurkku ikävästi karhea, joka tarkoittaa yleensä sitä seuraavaa flunssaa. Toivon, että menis ohi ennen ku iskee kunnolla.
tallennettu

"Dance the Neon Noir with me"
Elwyn
Astroholisti
*****
Viestejä: 4319



Profiili
« Vastaus #2960 : 25.09.2016 19:15:02 »

Nilkka taittui taas ja rynäsin ulkona -> polvi asfaltti-ihottumalla ja juoksutrikoot paskana knuppel2

Ois joutunu ostamaan uudet trikoot kohta muutenkin, mutta onpa kiva kun nilkka on turvonnut kaksinkertaiseksi ja toisen jalan polvi vereslihalla crazy2 Not my day..
tallennettu

"Curse the day, hail the night"

***

“Why live an ordinary life, when you can live an extraordinary one.”
― Anthony Robbins
Varjotar
Astroholisti
*****
Viestejä: 1263


Starchild


Profiili
« Vastaus #2961 : 01.10.2016 14:48:40 »

Sielu on palannut takaisin entistäki vahvempana ja voimakkaampana. On nii riemuissaan tästä, että toilailee heti menemään minne sattuu ja aiheuttaa ongelmia aivan kuin peruslait ja säännöt eivät pätisi enää.  idiot2
Tarttee käyttää kovaa tahtoa pitämään se maassa ja rauhallisena, koska se on nii helvetin innoissaan, kun sillä on taas ääni joka kuullaan.
tallennettu

Kuuntele tuulta.
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #2962 : 02.10.2016 22:33:26 »

Klassisen musiikin konsertissa joku potki penkkiäni ja ajattelin että tylsistynyt lapsi. Mutta se olikin paskainen vanha ukko! Onneksi tajusi lopettaa yhdellä mulkaisulla, muuten olisi saanut hankkia itselleen uudet tekarit. police
tallennettu
Elwyn
Astroholisti
*****
Viestejä: 4319



Profiili
« Vastaus #2963 : 11.10.2016 22:12:23 »

Jääräpää mikä jääräpää, häpeän taas itseäni =>  kuu harka

(Joskus onneksi myös positiivinen asia)
tallennettu

"Curse the day, hail the night"

***

“Why live an ordinary life, when you can live an extraordinary one.”
― Anthony Robbins
Elwyn
Astroholisti
*****
Viestejä: 4319



Profiili
« Vastaus #2964 : 12.10.2016 21:07:51 »

Täytyy myöntää, että välillä (=aika usein) sitä kaipaa niitä hetkiä jolloin eli vapaana kuin vanha hippi konsanaan eikä mtn hiton työelämästressejä ollut crazy2
tallennettu

"Curse the day, hail the night"

***

“Why live an ordinary life, when you can live an extraordinary one.”
― Anthony Robbins
Varjotar
Astroholisti
*****
Viestejä: 1263


Starchild


Profiili
« Vastaus #2965 : 13.10.2016 05:42:18 »

Voi jeesus että sitä on väsynyt ja pahalla tuulella, haluais vaa luovuttaa Cry buck2
tallennettu

Kuuntele tuulta.
meryem
Moderaattori
Astro-nauttija
*****
Viestejä: 884



Profiili
« Vastaus #2966 : 14.10.2016 12:46:56 »

Aamulla herätessä hämmästelin miksi herätyskello soi lauantaina. No, nyt olikin perjantai ja huomaa taas miten paljon on viikon aikana jäänyt töitä rästiin, jotka pitäisi vielä ehtiä tehdä.   Angry

Sitten mikä ottaa vielä enemmän päähän niin Norja ja niiden hiihtoliitto, joka ei ole edelleenkään asettanut dopingista kärynnyttä Johaugia kilpailukieltoon. "astmaatikko" Sundby sai rangaistuksen, kilpailukielto 2kk kesällä.  uglystupid2 Mutta tämä Johaugin käry on vielä vakavampi ja edelleen FIS:in sivuilla viikon urheilija ja status active. Säännöt ei näemmä koske kaikkia  tickedoff tickedoff knuppel2 knuppel2
tallennettu

"Dance the Neon Noir with me"
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #2967 : 16.10.2016 20:08:37 »

Sain sitten tossa kesken perheloman paluuiltana (kun kävin yksin baarissa ja mies ja lapset jäi nukkumaan) niin sellasen kokemuksen etten oo oikeen vielä näin viidessä päivässä siitä toipunut. Tarkotus oli ottaa pari juomaa ja lähtee nukkuu... No loppujen lopuks "kotimatkan" alkajaisiks pamahti psykoositasoinen sekavuus päälle. Olen melko varma, että olen "saanut" jotain huumausainetta kaupan päälle, vaikken pyytänyt. En ole koskaan ollut psykoosissa mut nyt mun ei tarvitse hirveesti enää kuvitella minkälaista se voi olla, vaan todella tiedän minkälaista se voi olla. Näin ja kuulin pahoja aistiharhoja. Se on helvetillisin tunne, mikä mulla on koskaan ollu. Menin aina välillä syvemmin sekaisin ja mietin vaan "miten mä pääsen tästä olotilasta normaalitajuntaan, apua, toivottavasti en ole lopullisesti seonnut!" Ihme et löysin tieni huoneelle (tai luojan kiitos sille ihmiselle, joka auttoi mua löytämään) ja luojan kiitos ne harhat hälveni kun pääsin perille... Hyi *piiip eli ruma sana* Mies kertoi et mun pupillit oli laajat kun vauhkona ja pelonsekaisena herätin sen ja kerroin olevani oudosti sekasin...

Hauskaa täs on se et kun palasin niin ne ei työterveyshuollossa suostuneet tekee mulle huumetestiä. Sanoivat, et päivystysasia. Hoitaja soitti päivystykseen (sama rakennus) niin siellä oli 4 tunnin jonot. Ja mä olin iltavuorossa töissä, en voinut niin vaan lähtee jonottaa. No, kerroin myös esimiehelle, koska en halunnu jättää kertomatta, vaikka ei meillä mitään seuloja oo koskaan ollu. Rikosilmoitusta en oo jaksanut tehdä. Tapaankohan enää sitä mukavaa tyyppiä joka auttoi mut takas huoneelle, vaikka olinkin rasittavan sekainen ja pelokas koko matkan ajan? Haluaisin kiittää...
tallennettu
Suomityttö
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 510



Profiili
« Vastaus #2968 : 17.10.2016 12:30:55 »


Hurjaa, Tiigris! Onneksi auttava enkeli osui tiellesi. Mutta mistä tämä ryökäle tuli, joka teki tihutyön?  knuppel2
tallennettu

Nousu Skorpioni
Aurinko Leijona
Kuu Vesimies

* Totuus ei tarvitse puolustajaa.
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #2969 : 17.10.2016 12:58:15 »

En tiiä. Mutta mulla on käsittämätön ikävä tuota nuorta miestä, joka saattoi mut oikeeseen paikkaan. En muista kaivanneeni ketään tällai pitkään aikaan  uglystupid2  Mulla ei ole hänen numeroa, hän ei ole facessa, tiedän etunimen ja et asuu Helsingissä...
Jotenkin kun kohdattiin niin oli heti kotoisa olo, tuo sekavuusepisodi tuskin liittyy mitenkään häneen. Muistan et hän oli säikähtäneen näkönen. Muistan että vannotin hänelle ettei saa jättää mua yksin ja lupas ettei jätä vaan vei mut perille, vaikka saatoin jumittaa matkan varrella noin sata kertaa pääsemättä eteenpäin..

Voisko joku taikoa jonkun taian et löytäisin tän ihmisen? Ihastuin häneen voimakkaasti. En miehenä, vaan ihmisenä. Ja tiedän tunteen olevan molemminpuolinen, mä jotenkin tiedän et hän on ollu musta huolissaan ja ajattelee myös mua, mutta hän ei etsi mua koska ajattelee että mulla on mies ja lapset. No, mä en ajattele siinä samalla tapaa, koska tiedän hänen myös olevan suhteessa. Mut haluaisin ystävyyden. Tai ees vaan parit tekstiviestit/puhelut, että voisin sanoa et nyt on kaikki hyvin, kiitos sulle muruseni kun autoit.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 196 197 [198] 199 200 ... 221
  Tulostusversio  
 
Siirry: