Sivuja: 1 ... 183 184 [185] 186 187 ... 221
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Voi grrrimsskit ja korrrsakovsskit ..tänne saat purkaa eli anna palaa....  (Luettu 1653862 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #2760 : 18.09.2014 13:32:40 »

Helsinki on nykyään aika p***ka paikka - Ai että cool ? No ehkä joidenki junttien mielestä jotka ei oo muualla käyny.
Helsinkiä rakennetaan kovaa vauhtia designimmäks ja designimmäks; ei tee kyllä vaikutusta munhun koska muistan miten jännä ja viihtysä Stadi oli ennen, nukkavieruina aikoina - eikä se johdu ainoastaan siitä että olin sillon nuori.
Entinen Stadi oli esim täynnä pieniä elokuvateattereita - missä ne on nyt ? Ei missään, niitä ei ole enää. Pienet elokuvateatterit on olennainen osa urbaania kaupunkikulttuuria - sellasia on New Yorkissa, Pariisissa, ei Helsingissä, Helsinki on junttila, junttien ikioma muka-cool kaupunki.

Muutama huomio:

Kallio/Vallila -seutu  on kyllä ihan yhtä nukkavierua kuin ennenkin, samoin monet muutkin kantakaupungin aivan  ydinkeskustan ulkopuoliset alueet. Lähiöistä nyt puhumattakaan. Helsinki ei ole vain sen ydinkeskusta. Ydinkeskusta lienee kaupungissa kuin kaupungissa se eniten kehitetty ja puleerattu kohde, turha siihen tuijottaa oikeastaan missään.

Lukuisat pienet elokuvateatterit ovat kadonneet kaikkialta maailmasta missä ihmisllä on televisio/dvd-systeemit/internet. Se että elokuvat voi katsoa kotona on se suurin vaikuttava tekijä. Jos kaipaa suurta määrää elokuvateattereja, täytyy muuttaa jonnekkin kehitysmaahan, missä ihmisillä ei ole em. kodinelektroniikkaa. Intia voisi olla hyvä, siellä on maailman suurin elokuvateollisuuskin.  Grin

Huonoin perusteluin siis mielestäni tuossa Helsinkiä haukut. Isojen taajamien ulkopuolisilla haja-asutusalueilla kaikki tuntevat kaikki, kyttäävät kaikkia ja juoruilevat toisistaan. Ja paheksuvat massasta poikkeavia. Se täyttää ehkä parhaiten sen junttiuden määritelmän minun mielestäni. NIin ja se, ettei osaa kulkea kaupungissa, eli jää tien tukkeeksi ja seisoo metron portaissa väärällä puolella niin ettei toiset pääse kävelemään ohi (tuosta asiasta on jopa ohjekyltti... sitä eivät juntit vaan lue) Kyttäämisen ja juoruilun puuteen vuoksi tykkään asua pääkaupunkiseudulla.
« Viimeksi muokattu: 18.09.2014 13:34:38 kirjoittanut Eklektikko » tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Suomityttö
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 510



Profiili
« Vastaus #2761 : 18.09.2014 13:38:19 »


Minä myös tykkään asua Helsingissä, missä melkein koko ikäni asunut. Muutenhan asuisinkin sitten jossain muualla. En erityisesti ihannoi mitään ulkomaisia enkä kotimaisiakaan paikkoja. Nukkavierua löytyy joka puolelta tietyissä paikoissa.
tallennettu

Nousu Skorpioni
Aurinko Leijona
Kuu Vesimies

* Totuus ei tarvitse puolustajaa.
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #2762 : 19.09.2014 12:11:36 »

Venäjä vois oikeestaan miehittää Suomen, ei täällä enää pahemmaks menis.

Ei menis, jos sattuu olemaan valkoihoinen heteroseksuaalinen mies.
Naisten, homojen ja vääränväristen asema sen sijaan heikkenisi radikaalisti. Samoin sananvapaus ja yleiset ihmisoikeudet.
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
liveforever
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 615


Profiili
« Vastaus #2763 : 24.09.2014 21:30:44 »

En tiiä onko ihan tän palstan juttu,mut oon nii solmus ton pikkumiehen kaaa
tallennettu
ghede
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 314


Profiili
« Vastaus #2764 : 24.09.2014 21:35:40 »

Kääpiöt on yleensä aika hankalia ihmisiä. Tarjoa sille jäätelö. Kuulemma tunnettu konsti pikkuihmisten taltuttamiseksi.
tallennettu
liveforever
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 615


Profiili
« Vastaus #2765 : 28.09.2014 10:35:12 »

Ja näköjää ei oo viimeksi koko viesti tullu perille  Angry

Eli on uhmakas seitsemän vee (eli normaali) mut kun osaa olla verbaalisestinkin todella ilkeä.argh!!kielenkäyttö on kammottavaa!!!

Ja kaikkeen vängätään vastaan,mitään ei totella ja valitettavasti tästä johtuen meillä huudetaan todella paljon nykyään.

On koitettu kuuluisaa porkkanaa että kiristystä ja uhkailua!

Koulussa ilmeisesti osaa käytää kun sieltä ei ole vielä ainakaan tullut mitään viestiä.

Minä,isi,pappa,mummi ja hänen hyvän kaverinsa äiti olemme puhuneet hänelle asiasta,mutta ei!!!!!!
tallennettu
Tigerwoman
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 293


Profiili
« Vastaus #2766 : 28.09.2014 11:18:35 »

Ja näköjää ei oo viimeksi koko viesti tullu perille  Angry

Eli on uhmakas seitsemän vee (eli normaali) mut kun osaa olla verbaalisestinkin todella ilkeä.argh!!kielenkäyttö on kammottavaa!!!

Ja kaikkeen vängätään vastaan,mitään ei totella ja valitettavasti tästä johtuen meillä huudetaan todella paljon nykyään.

On koitettu kuuluisaa porkkanaa että kiristystä ja uhkailua!

Koulussa ilmeisesti osaa käytää kun sieltä ei ole vielä ainakaan tullut mitään viestiä.

Minä,isi,pappa,mummi ja hänen hyvän kaverinsa äiti olemme puhuneet hänelle asiasta,mutta ei!!!!!!

Mitäs, jos vastaisitte samalla mitalla? Sopisitte koko porukka, että seuraavaan ilkeilyyn vastataan kaksin verroin. Kyllä hän pian oppii mille tuo tuntuu.

Tämä ei ole "virallinen" ohje, enkä ole itse kokeillut. Nyt vaan tuli mieleen.
tallennettu
Athene
Astro-nauttija
****
Viestejä: 937



Profiili
« Vastaus #2767 : 03.10.2014 16:34:48 »

On se ihan hauskaa saada reklamaatio,vaikka olen jakanut osoitteeseen tuotteen niin kuin pitikin!Minusta ei siis ole mihinkään näemmä.  Undecided Embarrassed
Siihen päälle yt-neuvottelut ja epävarmuus omasta työpaikasta niin voi vitsi kun hyvin menee....
tallennettu

Aurinko vesimies
nousu/kuu kaksonen
nousukuu
Astro-nauttija
****
Viestejä: 841


Profiili
« Vastaus #2768 : 03.10.2014 17:00:53 »

Ooksä postilla töissä? Vai joku muu jakelufirma, näitkö vastaanottajan? Voisiko olla että on joku erehdys tullut jossain kohtaa? Huh
tallennettu
liveforever
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 615


Profiili
« Vastaus #2769 : 04.10.2014 10:57:47 »

Pettynyt,surullinen,hämmentynyt ja vihainen olo.

Henkilö jota luulin kaverikseni (tunnettu mooooonta vuotta)oli nyt sanonut toiselle osapuolelle asiota minusta!

Lähinnä minun asenteestani ja olemuksesta ym.


Miksi ei voi sanoa suoraan minulle?
tallennettu
merjaperhana
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 59


Profiili
« Vastaus #2770 : 05.10.2014 12:05:26 »

joopa joo...! minäkin kannan korteni murinakekoon. näillä palstoilla ei yksin täällä vaan myös fb-sivustoilla on ihmisiä, jotka lupaavat että nostaa kortin, vastata kysymyksiin jne, miksi siis vastausta ei kuul u ei näy vaikka laittaa kysymyksen. en tarkoita sitä että kun nyt kirjoitan niin vastaus tulee just nyt heti, mutta ei kukaan turhaan kysele - aina se asia on sille ihmiselle just se tärkein sillä hetkellä. minä kysyin yhdestä asiasta ja sainkin vastauksen jopa kaksi kertaa mutta siitä on vuosia ja tilanne josta kysyn on edelleen ajankohtainen, mutta nykyisin on turhaa kysyä mitään kun ei siihen mitään kuulu. ymmärrän että kyselijoitä on paljon ja jos joku ystävällisesti lupaa katsoa tulevaa niin pyytäjiä on pilvin pimein. mutta se alkaa ....tuttaa kun nykyisin en koskaan saa mitään vaikka kuinka kysyisin. onko se ehkä niin että kun lupaa auttaa niin pyytäjien määrä vie voimat ja innon vai onko kysymys turhanpäiväinen vai mikä mättää....HuhHuhHuhHuh?
haluaisin kipeästi vastausta! vaikka kysymys on aina sama, niin olosuhteet vaihtuu toisen osapuolen valintojen mukaan, mutta se tieto on tärkeää AINA vaikka olisi sillä hetkellä negatiivista koska niinkuin sanoin tilanne saatta muuttua päivittäin. älkää laittako otsikkoa että saa kysyä jos aika ei riitä - aina voi laittaa että pitää taukoa tai on kiire ja kestäää - minä ainakin ymmärrän sen mutta en sitä että vaikka kuinka kysyy niin kukaan ei vastaa - ottaa päähän  Angry   Sad Angry
« Viimeksi muokattu: 05.10.2014 12:08:50 kirjoittanut merjaperhana » tallennettu
Lady Lilian
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 69


Elämä kantaa


Profiili
« Vastaus #2771 : 09.10.2014 21:07:44 »

GRRRRRR! Mulla menee hermo tuohon sähkötupakkaan ja ukkoon. "Siitä ei tule kun vesihöyryä, kylä voi polttaa sisällä..." Kettu kun siinä on milloin mitäkin makuaineita, koko makuuhuone haisee ihan oksennukselle kun haju tarttuu kaikkiin petivaatteisiin ja verhoihin. Henkeä ahdistaa ja ketuttaa. Ja sitten se pönttö vielä ihmettelee, että miksi on nenä tukossa koko ajan kun tunkee hengitysteihin tollasta shaissea. Keittelee niitä sähkötupakan makuliemiä tuolla kun joku vanha noita-akka rupikonnalientään  buck2  tickedoff  uglystupid2
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #2772 : 11.10.2014 00:43:13 »

Nosta meteli ja pakota ukko ulos käryämään!
Ei sun tarvitse joutua haistelemaan katkuja omassa kodissasi
tallennettu
Lady Lilian
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 69


Elämä kantaa


Profiili
« Vastaus #2773 : 11.10.2014 19:19:53 »

Ukko käryttää nyt ulkona ja mykkäkoulua pidetään. Saas nähdä kauanko kumpainenkin jatkuu.  Wink
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #2774 : 24.10.2014 13:28:29 »

Unettomuus on ihan uusi juttu. Keskittymiskyky nolla enkä muista mitään.
Psykologi lähetti viestin että tutkimukset jatkuu ensi kuun alussa ja jos olo menee aivan mahdottomaksi, mun tulee soittaa polille.
Hah! Mitä sitten tapahtuisi jos kertoisin itsetuhoajatuksistani ja näyistäni?
Pakkohoitoon mars!
Keskiviikkoiltana puhuttiin ystävän kanssa kahden tunnin puhelu josta yli puolet käsitteli henkimaailman asioita.
Ystäväni on vielä herkempi kuin minä. Hän on aistinut henkimaailman jo ihan pienestä asti
No, tän puhelinmaratoonin jälkeen koko olohuoneen ilma muuttui väreileväksi ja eteeni muodostui hahmo. Se oli ex-mieheni
Hän on tullut uniini (silloin kuin vielä nukuin normal) tosi monta kertaa n kahden kuukauden sisällä ja on halunnut minut luokseen sille toiselle tasolle.
Sanoi suhteemme aikana monesti "Mä en jätä sua ikinä"
Säikähdin vähän hänen ilmestymistään ja pyysin poistumaan. Puhuimme ystäväni kanssa puhelun lopussa demoneista ja siksi tämä yllättävä kohtaaminen säikäytti. Luulin että joku ei niin kiva alkaa materialisoitumaan edessäni.
Oikeestaan toivon että ex ilmestyisi uudestaan. Hänellä on viesti ja tällä kertaa koitan saada sen itse auki ilman meedion apua.
Tämä unettomuus saa aikaan sen että kanava aukeilee miten sattuu ja maadoittuminen on vaikeeta vaikka liikun ulkona ja syön hyvin. Huuhaa-olotila 24/7.
Onhan mulla rauhoittavia mutta en halua ottaa niitä joka ilta.
Kai tähän on jotain luomukonstia koitettava
tallennettu
Sivuja: 1 ... 183 184 [185] 186 187 ... 221
  Tulostusversio  
 
Siirry: