Sivuja: 1 ... 182 183 [184] 185 186 ... 221
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Voi grrrimsskit ja korrrsakovsskit ..tänne saat purkaa eli anna palaa....  (Luettu 1641650 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #2745 : 13.08.2014 10:51:48 »

Mä en nyt oikeesti tajua mitä täällä tapahtuu.
Rukoilin eilen monta kertaa että sielut saisivat rauhan ja minä myös.
Suuri, kirkas tähtimäinen välähdys olohuoneessa illalla ja hetken jälkeen sininen kirkas välähdys. Arkkienkeli Mikaelia pyysin apuun aiemmin ja hän tuli  smitten
Olin iloinen että mulla on apuja paikalla mutta sitten tapahtui ei niin kiva juttu.
Menin suihkuun puolen yön aikaan.
Kylpyhuoneessa alkoi tulla yhä voimistuva läsnäolontunne ja sitten tumma valopallo sinkoili edessäni. Suutuin ja käskin lähtee menee.
Tää menee törkeeksi. Jotain yksityisyyttä kiitos. Nyt tuntuu että "ovi" olis auki kenen tahansa tulla.
Juttelin eilen tutun näkijän kanssa ja hän sanoi että nyt on asetettava tarkat rajat.
Hän kertoi ystävästään jolla oli samankaltainen tilanne ollut aikoinaan joka oli muuttunut täydeksi häiriköinniksi pattereiden kolisteluna, astioden kilistelynä ym
Se ihminen oli asettanut tietyn päivän ja ajan jolloin ns ottaa vastaan eli auttaa eteenpäin sieluja.
Noin minunkin pitäisi tehdä sen näkijän mukaan.
Rauhallista musiikkia soimaan, pyyntö että enkelit auttavat, rukous ja sit tämä itse vastaanotto ja eteenpäin johdatus.
Jotenkin tunnen edelleen olevani pakotettuna tähän. Ei tule luonnostaan ja täysin sydämestä.
Varsinkin kun nyt on kokemusta siitä että nämä raskaat energiat vaikuttavat minuun heikentäen terveyttäni. Haluisin parantua rauhassa ja sen jälkeen, vahvistuttuani, toimia auttajana. Ehkä...
Tänä aamuna ruskea välähdys seinässä eli olen joutunut kohtaamaan näitä kummajaisia viimeisenä illalla ja heti aamusta
Ei tunnu hyvältä. Miksen mä saa olla rauhassa?
tallennettu
Ritsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 715



Profiili
« Vastaus #2746 : 13.08.2014 11:48:14 »

Tuntuisi kyllä hurjalta itsestäni alkaa auttamaan jotain muita, jos minulla olisi paljon omia ongelmia. Ehkä se jollekin sopiikin, mutta pikkari olisin sinuna tarkkana, että ottaisinko tuossa vaiheessa velvollisuudekseni auttaa muita. Vaikka kuka sanoisi sen vinkkinä.

Sitten toisaalta tuli mieleeni, että pystyisitkö vain hyväksymään niiden henkien paikalla olon? Jos koittaa pakottaa jotain pois niin on mahdollista, että se vain voimistaa sitä yhteyttä. Tuli tähän mielikuva koulukiusaamisesta, se ei lopu jos se toinen pystyy ärsyttämään sinua tai saa jotain reaktiota, joka ruokkii sitä yhteyttä. Voisi kuvitella, että ne henget lopettavat häiritsemisen ja löytävät oman paikkansa, kunhan antaa niiden vain olla mitä ovat. Eivät kai ne nyt hirveästi vahinkoa siellä tee, vai tekevätkö?
tallennettu
sideman
Astroholisti
*****
Viestejä: 8223


Profiili
« Vastaus #2747 : 13.08.2014 22:51:05 »

tietoisuuteen. Eli nämä jutut ovat aika pitkälti vissiin edelleen tiedostamattomia ja siten vaikeita käsitellä. Mutta minulla on tosiaan Mars Kauriissa

Täällä toinen  skorpioniaurinkoaskendentti ), jolla  mars  kauris -ssa. Voi meitä Aku Ankkoja!   :Smiley
tallennettu
nousukuu
Astro-nauttija
****
Viestejä: 841


Profiili
« Vastaus #2748 : 21.08.2014 14:48:26 »

Hei, tuohon aiempaan alkoholijuttuun, Helsingissä kuuluu olevan hienoja juoppoja! Cheesy  Ei Jyväskylässä vaan ole tuollaisia, todellakaan! Angry Tongue  Ja en usko että Lahdessa tai Kouvolassakaan vai onko? laugh

http://areena.yle.fi/radio/2340662


Himputti, muutanko Helsinkiin... Grin
tallennettu
sideman
Astroholisti
*****
Viestejä: 8223


Profiili
« Vastaus #2749 : 22.08.2014 08:33:31 »

Hei, tuohon aiempaan alkoholijuttuun, Helsingissä kuuluu olevan hienoja juoppoja! Cheesy  Ei Jyväskylässä vaan ole tuollaisia, todellakaan! Angry Tongue  Ja en usko että Lahdessa tai Kouvolassakaan vai onko? laugh

http://areena.yle.fi/radio/2340662


Himputti, muutanko Helsinkiin... Grin

Viime aikaisten lehtijuttujen ja sensellaisten perusteella Helsinki taitaa olla yksi maailman cooleimmista pääkaupungeista.
Remun tosin kerrotaan muuttaneen Porvooseen siksi, että Tsadissa on nykyään liikaa savolaisia...

 :Smiley
tallennettu
nousukuu
Astro-nauttija
****
Viestejä: 841


Profiili
« Vastaus #2750 : 22.08.2014 10:22:44 »

Ahaa, no en mä sitten jos siellä on savolaisia... Tongue laugh  (Oon kyllä itsekin sieltä. Tongue Angry  Mutta se ei oo mun vika! tickedoff)

Toisaalta jos Remu ei oo siellä niin mikä jottei. laugh
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #2751 : 25.08.2014 18:36:42 »

Olen aistinut jo monta päivää kuoleman ja tänään se sit tapahtui ihan tässä mun kodin lähistöllä. Olen koittanut saada selville henkilöllisyyttä ystävien kautta mutta tarkkaa tietoa ei vielä ole. Mulla on oma vahva aavistukseni... Ei helvetti! Toivottavasti olen väärässä  Cry
tallennettu
Arkiviisu
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 528



Profiili
« Vastaus #2752 : 26.08.2014 09:11:55 »

 smitten
tallennettu


 ...no hätä
tää on nyt tätä ...
***
http://www.kuutarha.fi/
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #2753 : 28.08.2014 22:21:45 »

Arkiviisu, vanha_kunnon_arkiviisuko se siinä?  Shocked
tallennettu
Varjotar
Astroholisti
*****
Viestejä: 1263


Starchild


Profiili
« Vastaus #2754 : 29.08.2014 11:46:00 »

*Hyppää tasajalkaa, lyö nyrkkiä seinään ja lennättää astioita* tickedoff
Stay away from me!! knuppel2
tallennettu

Kuuntele tuulta.
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #2755 : 05.09.2014 23:00:09 »

Ahdistuksen kautta masennukseen. Olo oli aiemmin miltei tuskainen kun kuulin että paljon pelkäämäni norovirus leviää kulovalkean tavoin.
Harvinaista että se paskapöpö liikkuu tähän vuodenaikaan koska normaalisti noroa esiintyy talvisin.
Reagointini johtuu vahvasta emetofobiasta joka on pahentunut entisestään viime vuosien järkyttävien tapahtumien vuoksi. Fobian paheneminen tosiaankin...ei ole kivaa,ei.
Onneksi tutkimukset sairaalassa jatkuvat ja tapaan ihanan psykologini tiistaina.
Hoitosuhde se ei ole mutta saan tod näk sairaalasta lähetteen terapiaan psyk.polille.
Fyysiset vaivatkin jatkuvat  Cry
Tulenkohan mä kuntoon enää ikinä.
Onneksi kuolema-ajatuksia ei nyt ole. Niitä olen miettinyt monta päivää.
Tiistain parasta tässä päivässä kirjoitukseni jälkeen olen voinut koko ajan huonosti.
Ystäväni sanoi että mä ajattelen liikaa.
Olen lukenut tällä viikolla rankkoja kirjoituksia: insestin kokeneen nuoren naisen blogia sekä äidin jonka tytär on tehnyt itsemurhan. Se äiti on ollut nuorena ihan mun näköinen. Hätkähdin sitä valokuvaa.
Olenhan minäkin vauvani menettänyt mutta se on jo toinen, pitkä ja surullinen tarina joten ei siitä enempää.
Tulihan taas iltavuodatus  buck2
Toivottavasti huominen tuo toivon tullessaan
tallennettu
liveforever
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 615


Profiili
« Vastaus #2756 : 06.09.2014 20:44:53 »

Noron minunkin purkaukseni liitty!!!!
Mikä ihme siinnä on ettei ihmiset tajua että se tarttuu vielä pitkään vaikkei itse enää sairas olisikaan?

Sairaan jo parannuttua se tarttuu ulosteesta vielä 1-3vkoa ,jos yrjöt mattoon se on siin ilman kunnon siivousta 10pvää.

Eikä suositella kyläilyä kahteen vkoon!!
Ä
Mutta ei,anoppi pyysi kyläilemään tänään ja siellä kertoo että vkonloppuna(viime)heidän ollessaan tyttärensä luona kylässä heidän lapsensa oksenteli.anoppi tuli kotiin vasta keskivkona ja lapsi oksensi uudestaan to!ja lapsen äiti,joka jostain ihme syystä meni töihin joutui to lähtee pois ku oli niin huono-olo!!!

Ja nyt perheen isä ja lapsi ovat ilmeisesti menossa syntymäpäiville/ristiäisiin äiti ehkä jää kotiin!!

Siis haloo!!!

Ja pöpö leviää!!!

Argh!!sairastakaa ja toipuvaa kunnolla ihmiset ja muistakaa kunnon käsihygienia!!!!


Minä inhoan ja kammoan oksennustautia!!kun kuulen että timbuktussa joku on oksentanut vatsaani vääntää!!!
tallennettu
liveforever
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 615


Profiili
« Vastaus #2757 : 17.09.2014 19:35:00 »

Pyysin työkaveria hoitamaan kaksi asiaa tänään,itse olen vielä saikkella. Asiat olisivat vieneet noin kolme minuuttia!ja toinen tärkeä huomisen kannalta,niin ei! Hän lähettää kolmen aikaan tekstarin En ehtinyt!!!!!
Äämurrrr!!
Sanonko hänelle huomenna siitä vai en?jos en sano ei ehkä ikinä opi tai jos sanon on pahamieli kaikilla...
tallennettu
Tigerwoman
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 293


Profiili
« Vastaus #2758 : 17.09.2014 20:25:21 »

Pyysin työkaveria hoitamaan kaksi asiaa tänään,itse olen vielä saikkella. Asiat olisivat vieneet noin kolme minuuttia!ja toinen tärkeä huomisen kannalta,niin ei! Hän lähettää kolmen aikaan tekstarin En ehtinyt!!!!!
Äämurrrr!!
Sanonko hänelle huomenna siitä vai en?jos en sano ei ehkä ikinä opi tai jos sanon on pahamieli kaikilla...

Sano.

Ei se muuten opi.
tallennettu
nousukuu
Astro-nauttija
****
Viestejä: 841


Profiili
« Vastaus #2759 : 18.09.2014 11:53:41 »

Jo on kaikenlaista! Shocked

Helsingistä. Mulla on oikeesti kaksijakoinen suhtautuminen. Onhan siellä monenlaista,mutta joo, jotenkin se keskustan alue on mennyt tosi kliiniseksi, se Kampin härveli on aika kauhea. Tongue  Parasta Helsingissä on pienet kuppilat joissa on oikeesti rento tunnelma, ja lentokenttä!
tallennettu
Sivuja: 1 ... 182 183 [184] 185 186 ... 221
  Tulostusversio  
 
Siirry: