Sivuja: 1 ... 173 174 [175] 176 177 ... 221
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Voi grrrimsskit ja korrrsakovsskit ..tänne saat purkaa eli anna palaa....  (Luettu 1657130 kertaa)
0 jäsentä ja 7 vierasta katselee tätä aihetta.
liveforever
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 615


Profiili
« Vastaus #2610 : 02.03.2014 16:50:48 »

Oikee family from hell pvä! Angry
tallennettu
liveforever
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 615


Profiili
« Vastaus #2611 : 25.03.2014 23:33:42 »

Miehet! Arghhh!  Mikä helvetti niitä vaivaa? Tekee niin tai näin ni se on aina väärinpäin.ja he ovat aina itse oikeassa!
Ja mikä helvetin oikeus niillä on loukata toista niinkuin he itse haluavat.arvostelu on myös kivaa,mutta auta armias jos heitä arvostelee!!!
 tickedoff tickedoff tickedoff

On nii helvatan kiukkune ja pahoilla mielin tällä hetkellä!!!
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #2612 : 01.04.2014 01:37:46 »

Herkkyys tuntuu taas kiroukselta.
Mä stressaan niin paljon ja usein että nyt on alkanut tuntuu erilaisia vatsaoireita kun aiemmin. En yhtään ihmettelis että on alkava vatsahaava
Lääkäri kysyi oksennanko ja onko ulosteessa verta.
En oksenna enkä tutki pönttöä. Ahdistaa uusi oire. Lääkäri soittaa myöhemmin tällä viikolla.
Tuntuu niin saatanan turhauttavalta että tervellisemmät elämäntavat ei ole auttanut oikeestaan ollenkaan. Aistin energioita vielä herkemminkuin aiemmin ja kanava aukeilee miten sattuu.
Pyysin enkeleitä mukaan lääkärireissulle ja yllätyin kun valonvälähdys joita näen usein kotini seinillä ja katossa, vilkahti lääkärin pöydällä ja siitä lähti pitkä valojuova. Auttajat oli mukana  angel angel
Tuntuu että yöllä on helpompi olla kun suurin osa ihmisistä nukkuu
En syönyt kahteen kuukauteen lihaa mutta maadoituksen kanssa alkoi tulla ongelmia joten palautin lihan takasin ruokavalioon
Resoterapeutti sanoi että olen liian herkkä tähän maailmaan. Ärsyttävästi ilmaistu mutta kai se on totta.
Alkoholin poisjättäminen oli tietenkin terveyden kannalta järkevä teko ja huomaan tosi selvästi miten raskaan energian se teki mutta myös helpotti olemista tässä maailmassa kun silloin oma energia oli karkeampi värähtelyltään
Se hiton suurristi tulee vaikuttamaan vielä tässä kuussa ja luo oman varjonsa.
Mä en jaksa tällä hetkellä enää yhtään vastoinkäymistä.
En elä päivä kerrallaan vaan pienissä hetkissä rukouksen voimalla.
Tässä maassa on pelkoa enemmän kuin aiemmin ja mä aistin sen vahvasti.
Rauhoittavat ei ole ratkaisu mutta tässä tilanteessa otan silloin kun omat keinot ahdistuksen lieventämiseksi ei riitä.
Energiahoitokokemus oli tosi miellyttävä ja onneksi jatkuu parin viikon kuluttua
Kai tästä vielä tokenee ja vahvistuu joskus
Energiahoitaja sanoi että mulla on kaunis kristallinen aura. Ihmettelin tosi paljon koska jos ei ole kunnossa, ei aurakaan voi olla ehyt ja kaunis
Hän näytti mulle ihan valkoista kiveä (nimeä en tiedä) ja sanoi että tän värinen olet ja silloin kun liikuttelin varpaita ja sormia hoidon aikana, niistä lähti spektrin värejä tän hoitajan mukaan.
Liikuttelu oli hauskaa koska itsekin koin värejä lähtevän varpaistani ja näin mielessäni niin mielettömän hienoja maisemia,koin avaruusmatkan, henkimaailmassa oleva mieheni tuli lähelleni ja näin tosi siistejä värikkäitä kuvioita,tunsin viileitä tuulia kehossani ym
Tosi magee kokemus.
Mielenkiintoista oli että hoidon jälkeen makoillessani vielä silmät kiinni, hoitaja sanoi "sun miehesi taisi olla täällä" Sanoin et niin olikin. Me kumpikin aistimme hänet samannäköisenä (rakastava,suojeleva olemus) samassa paikassa ja asennossa
Täydensimme toistemme lauseita tästä.
Oli muutenkin erikoista tavata ihminen kenen kanssa ensitapaaminen tuntui vanhan ystävän kohtaamiselta. Puhuttiin tunti, hoito kesti 45 min ja puhuttiin vielä puoli tuntia lisää
Ihanaa tavata ihminen jolle voi avautua täysin omasta elämästään eri vaiheineen ja huomata että toisella on ihan samanlaisia kokemuksia
Naurettiin sitä miten hulluita meidän jutut kuullostaisi ns normaali ihmisen
korvissa
Ollaan soiteltu pari kertaa ja viestitelty. Olen tosi kiitollinen että tapasin hänet  :smitten
Meedio on kehottanut jo kaksi kertaa maalaamaan tunteita. Sanoi vielä että tulet antamaan mulle vielä joskus yhden työsi ja nauroi iloisesti
Saas nähdä. Luovuus tuntuu olevan jossain syvällä pinnan alla mutta ehkä se herää yhdessä luonnon kanssa  Smiley Sitä toivon
Yöterapiakirjoitus loppuu tähän. Teetä ja suklaata vielä vähän, suihkuun ja unten maille. Tule hyvä uni 
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #2613 : 01.04.2014 23:04:00 »

Vatsaoireet on saavuttanu aivan uuden ulottuvuuden eli kuvotus ja ylävatsakipu+ummetus on nyt päivittäistä.Aivan oudot oireet oli myöskin aamulla: vasen käsi puutui kokonaan ja nielu turposi. Kitalaki oli aivan valkoinen mutta ei kipeä. Tämä tietenkin vaikuttaa jo muutenkin ailahtelevaan mieleeni siten että negaolot on nykyään itsetuhoajatuksia.
Mä en jaksa tätä enää kauan. Pahoinvointilääke ei auta eli kyseessä on vatsan limakalvon ärtyminen stressistä tai sit niitä parasiitteja on minussa vieläkin överisti.
Tää henkilökohtainen helvetti on jatkunut vaihtelevasti vuosia ja jos se ei pian lopu, minä lopetan sen.
Varaan kaiken toivon energiahoidon varaan ja tietenkin jatkan omahoitoani mahd terveellisellä ruokavaliolla jolla ei näköjään kummempaa tehoa näytä olevan mutta ei ainakaan voi pahentaa.
Lääkäri soittaa onneksi tällä viikolla ja saan varmaan jotain troppii tähän vatsavaivaan. Huoh..  Sad
Toivottavavasti saan nukuttua.
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #2614 : 01.04.2014 23:15:17 »

Voi sua pikkari.. Embarrassed Toooooooooosi paljon sulle voimia.. angel smitten
tallennettu
Avicii
Astroholisti
*****
Viestejä: 1114


Profiili
« Vastaus #2615 : 02.04.2014 09:11:16 »

Oletko pikkari ajatellut mikä olisi sinulle tällä hetkellä kaikkein parasta jotta voisit hyvin? Olen itse käynyt aika rajun puhdistautumiskuurin lävitse mutta en sentään sairastanut noin pahasti.
Alkoi helpottamaan kun ensin sain apua maadoitukseen ja tein päätöksen että enempään en yksinkertaisesti kykene ja kanavat alettiin ajamaan kiinni kun sanoin että nyt riittää tää hullujen meininki. Kokemuksesta voin sanoa että se on ego joka stressaa eniten ja minulle toimi ainoastaan rauhoittavat ja hyvät suojat että sain itseni pysymään kunnossa. Toivotaan että sun tilanne selviää, eihän tuollaisessa rääkissä ole mitään järkeä ja siihen itsekin kyllästyin. Tein varsin selväksi että en aio menettää maallisen elämän velvollisuuteni sekoamalla enkelien ja muiden juttujen kanssa. Kysymys kuuluukin, miksi vapaata tahtoasi ei kunnioiteta, oletko jo tullut riippuvaiseksi enkelien ja henkien rakastavaan läsnäoloon ja jos he niin kovasti rakastavat niin mikseivät suojaa? Mihin sinua valmistellaan ja sitä ihmettelen että jos kykenet noin herkästi tuntemaan energioita niin mikset opettele saamaan itsesi ympärille suojaavaa ja parantavaa energiaa. Yhä pahemmaksi tää näyttää menevän ja jos alkaa olemaan jo itsetuhoisia ajatuksia niin silloin pitäisi homma lopettaa kokonaan. Mikä on tämän kaiken päämäärä?
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #2616 : 02.04.2014 23:24:02 »

Kiitos, unelmassa.

Ai mikä olisi kaikista parasta jotta voisin hyvin? Tuntea olevani rakastettu ja fyysisesti sekä psyykkisesti terve.
Alkoholin ja huumeiden lopettaminen teki musta itselleni tuntemattoman. Olen arka, pelokas ja pieni nykyään. Päihteet tekee leikkivahvaksi ja pelottomaksi.
Minussa on paljon itkemätöntä itkua joka ei vaan tule ulos vaikka välillä tuntuu että voisin purskahtaa itkuun kaupan jonossa ja odotan että pääsen kotiin vollottamaan, niin ei, ne kyyneleet ei vaan tule.
Olen itkenyt viimeksi yli kaksi vuotta sitten oikein kunnolla
Tunnen itseni myös rumaksi koska ennen niin hienot hiukset on muisto vain. Tiedän että ne normalisoituu vielä mutta erittäin turhamaisena ihmisenä tää on iso juttu.

Enkeleistä ja henkimaailman rakkaudesta mulla on kokemuksia kyllä mutta ei ne luo turvaa, en tunne olevani turvassa vaikka jokaikinen seinissä välähtelevä valo olisi enkeli joten mitään riippuvuutta en tunne niihin. Olisivat mielummin välkkymättä.

Tunteet vaihtelee niin älyttömästi etten pysy mukana. Kirjoitin aiemmin että muiden energiat häiritsee, nyt en mitään muuta kaipaakaan kuin toista ihmistä tai oikein laumaa. Mä oon varmaan sekoomassa.
Pelot on vahvistuneet. Pelkään nyt jo etukäteen ampiaisia. Kammoan liikkellä olevaa norovirusta kuin ruttoa. Pelkään pahaa ja tuntematonta. Pelkään itseäni.
Epämääräinen oireilu esim kurkun turpoaminen, lihasnykäykset tai tunnottomuus saa aikaan tunteen ettei hallitse kehoaan. En ole ikinä ollut näin epävarma itsestäni enkä koskaan asunut yksin näin pitkään. Mieheni kuolemasta on nyt 1v 4kk
Se suhde oli välillä niin kamala väkivallan tai sen uhan takia että välillä ajattelen et ihan hyvä että kuoli - ja tunnen huonoa omaatuntoa heti.
Olen tullut mestariksi muissakin asioissa tuntemaan omantunnonpistoksia.
Ego on hyvin vahvasti siis äänessä ja sielu piipittää jossain takavasemmalla. Persoona on...omituinen.
Ei turhaan sanota uskovaisissa piireissä että päihteet on saatanasta.
Ne oikeesti vääristää kaiken.
En kaipaa sitä maailmaa yhtään mutta rohkeutta ja hengen voimaa kyllä.

Mun taloa vastaapäätä oleva laitos jossa asuu erikoistapauksia vaikuttaa voimakkaasti mun päähän. Siellä on levotonta. Monta kertaa viikossa poliisit ja ambulanssi käymässä kuten tälläkin hetkellä
Mä aistin sen mitä ikinä siellä tapahtuukaan ennen kun rauhoittajat on paikalla ja sit ihmettelen mikä mulla taas on ennen kun tajuan mistä on kyse. Sekoitan siis energioita luullen niitä omikseni.

Yksi selvä syy chakrojen epäbalanssille(pelot) on seksielämän olemattomuus ja kosketuksen puute. Orgasmit hoitaa koko kehoa

Energiahoitaja sanoi että kanavan voi oppia laittamaan kiinni visualisoimalla kruunuchakran esim kukaksi joka aukeaa/menee nuppuun tai lampuksi joka syttyy/sammuu. No oon koittanut mutta mielikuva ei pysy tarpeeks kauan yllä kun mielikuvitus laukkaa
Olin viikko sitten elämäni kovimmassa nuhassa joka oli puhdistusoire siitä energiahoidosta. En ole aiemmin edes tiennyt että sellaisesta voi tulla jälkivaikutuksia kuten myöskään sitä että voisin itse luoda suojaavan ja parantavan energian ympärilleni.
Mä pyydän Kristuskenttää/energiaa auraani ja se näkyi e-hoitajalle kristallisena.
Muuten kristalliauroja on vaan niillä skideillä jotka on syntyneet 1990 jälkeen.
Yhdysvalloissa on harvinaisen paljon autisteiksi luokiteltuja lapsia nykyään mutta ne on juuri näitä kristalleja jotka oppii puhumaan varsin myöhään.
Muutoksen ajan uudet ihmiset.
Meedio sanoi Ole lempeä itsellesi. Kai tarvitsee vaan aikaa että tasoittuisi koska mun vuosikausia kestänyt päihdehulabaloo loppui vasta pari kuukautta sitten ja opettelen itseäni nyt
Kunhan vaan saisi fyysisen kehon kuntoon ja oireet pois, olis psyykkinen olotila paljon vakaampi.
Pompin aiheesta toiseen mutta kirjoittaminen on terapeuttista. Seinässä välähti kirkas valo.
Ehkä mua koitetaan auttaa mut mitä ne mustat välähdykset on? Miksi tavarat katoavat? Viimesin oli mun karkkiaski keittiön pöydältä ja lattianpesuaine kaapista.
Kunpa olisi opus josta voisi selventää merkityksiä ja joku joka kertoisi ettei mitään pelättävää ole. Uskonpuute. Tarvitsen luottamusta - sielun äänen vahvistusta. Miten?







 



tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #2617 : 03.04.2014 01:08:28 »

Tää menee valvomiseksi koska aloin taas pelätä. Luulin että nämä pahan pelkäämiset on jo kauan sitten käyty läpi mutta eipä olekaan.
Olen nähnyt tässä huoneessa vuosia sitten ne kaksi mustaa hahmoa eri puolilla huonetta ja silloin kehittyi oikein megalomaaninen pelkotila pitkäksi aikaa.
Miksi edes mietin mennyttä?
Pieni vaara uuteen koukkuun on olemassa koska mulla on oxamin käytössä ahdistukseen ja ne neutraloi helposti pahan olon. Mitään euforiatunnetta en niistä saa joten sinänsä se ei ole päihde vaan pelonkarkotin.
Tästä on päästävä yli lisäämällä rohkeutta jollain keinolla muutenhan tää tarkoittaa taantumista.
Haluaisin olla normaali, tasapainoinen ihminen jolla ei olisi mitään "yliluonnollista" kokemusta ja jalat tiukasti maassa.
Stressi vaikuttaa lisämunuaiskuoreen jolloin voi tulla myös pelkotiloja. Miten tää ei aiemmin tullut mieleen?
Täytyy tutkia miten vahvistaa niitä


« Viimeksi muokattu: 03.04.2014 01:13:50 kirjoittanut pikkari » tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #2618 : 03.04.2014 01:17:23 »

 Grin Grin Grin Grin Grin

Mua iha oikeesti naurattaa...tää vaan jatkuu, vuodesta toiseen, Pikkarin iänikuinen valitusvirsi täällä. Ei hemmetti Cheesy
Jotain on joka pysyy! Cheesy
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #2619 : 03.04.2014 01:30:01 »

No naura hyvä ihminen. Iloitse!
tallennettu
Toteo
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 197


Profiili
« Vastaus #2620 : 03.04.2014 01:46:31 »

Pikkari, oletko kokeillut inositolia? Se on tärkeä esim. hermoston toiminnalle ja on monilla auttanut paniikkihäiriöön. Itselläni oli vuosia sitten pari paniikkikohtausta ja sen jälkeen pitkään hermostunutta oloa, mutta sain olon rauhoittumaan inositolilla. Sitähän on elimistössä ihan luontaisesti, ja voi olla että jos on alkoholia käyttänyt paljon niin ne tasot voi olla melko alhaalla. Karnosiinilla voisi olla myös hyviä vaikutuksia.
tallennettu

Aurinko-oinas | Kuu/Asc-skorpioni | Merkurius/Venus/Jupiter-Kalat
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #2621 : 03.04.2014 02:22:05 »

Kiitos tiedosta, täytyy testaa. L-teaniini + kauranversouute auttaa ahdistukseen ja ruusujuuriuute (nimenomaan uute ei tabletit) auttaa myös tasoittamaan mieltä.
Olen antanut kerran elämässäni huumeseulan eli pissaa purkkiin ja olin edellisenä iltana poltellu pilveä jonka pitäis näkyä testissä viikkoja. Mun testi oli puhdas
Kauhistuttaa ajatella miten omaa kehoaan voi pahoinpidellä niin monin tavoin ja myrkyin. Huh! Kummallinen sielunsuunnitelma

tallennettu
Avicii
Astroholisti
*****
Viestejä: 1114


Profiili
« Vastaus #2622 : 03.04.2014 06:45:09 »

Mä pyydän Kristuskenttää/energiaa auraani ja se näkyi e-hoitajalle kristallisena.

Miksi juuri kristusenergiaa?
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
Avicii
Astroholisti
*****
Viestejä: 1114


Profiili
« Vastaus #2623 : 03.04.2014 07:08:04 »

Jäin pohtimaan tätä että kauhean helposti me halutaan itsellemme korkeita ja puhtaita energioita eikä siinä mitään, se on ihan luonnollinen halu koska koemme että olemme tuolloin turvassa ja olemme kirkkaita mutta ongelma muodostuu siinä vaiheessa kun puhdistuminen alkaa tapahtumaan.
On ihan eri asia syntyä ja sytymähetkellä saada jotain energiaa johon ikään kun kasvat ja totut mutta suurin osa meistä, siis jotka olemme syntyneet ihan ns tavallisissa värähtelyissä emme ihan heti kykene kanavoimaan ja suodattamaan kauhean hienojakoista energiaa mutta se ei suinkaan tarkoita ettemmkö kykenisi olemaan hengellisiä ja saada elämämme kuntoon.
Itse tuli joskus siihen tulokseen että minulle on nykyään ihan samaa mitä energiaa saan koska olen pyytänyt itselleni juuri sellaiset energiat jossa minun on hyvä olla ja joka maadoittaa ja rauhoittaa ja suojaa. Ja tämän kautta pääsin vasta sisäisiin energioihini käsiksi ja sain yhteyden sieluuni.
Ei oppaat tai muut kykene auttamaan jos liidellään liian korkealla ja kunnollinen maadoitus puuttuu, vaatii ihmisen keholta ja psyykkeeltä todella paljon ja itse tajusin että se hinta tulee ihan liian kalliiksi ja se oli henkilökohtainen helvetti josta sanoin itseni irti. Mutta jokainen tietenkin tekee sen minkä parhaaksi tuntuu. Mutta ehkä kannattaa miettiä mikä energia olisi itselleen juuri sopiva, juuri niin sopiva että maallisesta elämästä ei tule helvettiä, että saisi itselleen juuri sellaiset energiat jotka todellakin suojaavat. Ja kannattaa ehkä ottaa ihan tauon myös energiahoidoista ja muista hörhöjutuista ja ajatella ihan jotain muuta, siitä syntyy helposti sellainen oravanpyörä josta on vaikea päästä eroon.
Mutta pikkari, olet kovan paikan edessä mutta mitä jospa kokeilisit pyytää että tuokaa minulle juuri sellaiset energiat jotka kehoni kykenee suodattamaan ja jossa minun on hyvä olla ja jossa koen että olen turvassa. Nyt tällä hetkellä koen pikkari että sinuun ei saa oikein kontaktia (anteeksi en halua olla ilkeä) mutta toivon sinulle kaikkea hyvää!
Tsemppiä!
« Viimeksi muokattu: 03.04.2014 07:10:29 kirjoittanut Avicii » tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #2624 : 03.04.2014 09:27:25 »

Pikkari: Pelot aiheutetaan omilla ajatuksilla!
Ihan sama vaikka ympärilläsi tapahtuisi mitä,  ne tapahtumat eivät niitä pelkoja aiheuta, vaan sinun omat ajatuksesi niistä tapahtumista! Niin häviävistä tavaroista, vastapäisen talon ambulanssikäynneistä, noroviruksesta, ampiaisista - ihan mistä tahansa.

MIKÄÄN muu kuin omien ajatusten rengin paikalle laittaminen ei auta! Eli tästä ketjusta apua ongelmaan:
http://www.astro.fi/forum/index.php?topic=65018.0

Ja kuten kaikkien tällaisten itseapujuttujen kanssa, se ei riitä että vain lukee nuo ohjeet läpi, niitä pitää ruveta soveltamaan päivittäin elämässään. Elämässäsi on tällä hetkellä niin paljon vaikeita/hankalia asioita ihan jo fyysisen terveyden puoleltakin, että kokonaistaakkaa kyllä keventäisi, jos ryhtyisit niitä ajatuksia sinne rengin paikalle laittamaan. Nyt ne riehuvat isäntinä ja se tuottaa sinulle ihan turhia pelkoja ja pahaa oloa.

Ja vielä tällainen: Entäs jos sinulla onkin itselläsi poikkeuksellisen voimakkaita kykyjä joista et ole tietoinen ja aiheutat itse tavaroiden katoilemisia, koputuksia tms? Ehkä kaikki tapahtumat ympärilläsi eivät olekaan henkimaailmasta kotoisin? Nimittäin vapaata tahtoamme kun kunnioitetaan, niin se että olet  pyytänyt (enkös muista oikein että olet pyytänyt vähemmän kontaktia henkimaailmasta?) vähemmän henkimaailman meininkiä ympärillesi ja se ei ole auttanut voisi viitata siihen, että ainakin osa näistä ilmiöistä ei olekaan henkimaailmasta kotoisin.

Ja entäs jos se onkin se sinun pelkoajattelusi joka niitä aiheuttaa? Tarkoitan, että pelkoajatukset voisivat aiheuttaa tahattomia poltergeist-tyyppisiä ilmiöitä ympärilläsi niin, että ne ovat todella sinusta tiedostamattomasti lähtöisin, eivätkä sieltä henkimaailmasta.
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Sivuja: 1 ... 173 174 [175] 176 177 ... 221
  Tulostusversio  
 
Siirry: