Sivuja: 1 ... 181 182 [183] 184 185 ... 221
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Voi grrrimsskit ja korrrsakovsskit ..tänne saat purkaa eli anna palaa....  (Luettu 1657286 kertaa)
0 jäsentä ja 6 vierasta katselee tätä aihetta.
unelmassa
Vieras
« Vastaus #2730 : 07.08.2014 16:25:17 »

Juuu..itestä se on  lähdettävä..juoko vai ei..niinkun kaikki muutkin asiat..muuttumiset esim.
ei kukaan angel voi muuttaa toista..jos ei ite halua muuttua. smitten
tallennettu
koppi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 148


Profiili
« Vastaus #2731 : 08.08.2014 13:08:52 »

Kyllä Juominen Per::::le saa jo riittää!!!! uglystupid2
Oikein tekee mieli valella lisää bensaa noihin haavoihin. 2funny  Mutta en sittenkään.
 Kokemukseni on että kurjuuden maksimointiin auttaa viinaryyppy ja silloin on varmana tuloksena kurjuus. Suomalaiset juovat liikaa ja samalla tuottavat kärsimystä läheisilleen ainakin kymmenelle muulle läheiselleen, sekä itselleen. idiot2
 Nuorison kannalta on turmiollista kun aikuiset juovat ja tuottavat huonoa esimerkkiä kun koko loma kuluu siideripissistä juodessa tai sitten kaljaa lirutellessa. Miesten ja naisten välillä ei ole mitään eroa ja kun naisten juominen lisääntyy on seurauksena vain entistä enemmän kurjuutta perheissä. crazy2 knuppel2 police tickedoff
  Vain harva kokee oman käyttäytymisensä juomarina ongelmalliseksi vaan sanovat töppäiltyään viinalla olleen syytä vain vähän jos ollenkaan onnettomuuteensa. Tällöin kurjuudenkukka pääsee rehoittamaan oikein kunnolla ja tilanne senkuin pahenee. Cry buck2
 No mistä juomari sitten saa avun. Oikeasti ei mistään muusta kuin ehdottomasta raittiudesta, siis alkoholivapaasta elämästä. Smiley Sad Shocked Raittiuden hintana on kurjuuden menettäminen juomisesta johtuvana ja tilalle syntyy normaalin elämän mukanaan tuoma Rauha, Ilo ja Rakkaus.  Smiley 2funny smitten
   Juomarille sana Raittius herättää vihan tunteita ja samalla tarpeen solvata toisia raittiuden tähden. Itselläni kuitenkin on tullut se että mieluummin kartan juoomareita ja juoppoja kuin lyöttäytyisin heidän seuraansa. coolsmiley
  Raittius elämäntapana ei ole hyve, vaan se on pelkästään normaali elämäntapa, ei suosi kohtuukäyttöäkään, vaan ehdotonta raittiutta. Jos rakastaa kurjuutta yhtä paljon kuin elämää niin on syytä jatkaa juomistaan, buck2,  mutta jos rakastaa elämää enemmän niin silloin on ehdoton raittius sen avaimena ja samalla kurjuuden hylkääminen ikuisiksi ajoiksi. tickedoff
  Mielestäni on aivan sama miten raitistuminen tapahtuu, hurahtaako uskoon vai käykö antabuskuurilla lääkäriltä saatuna mutta tällöin samalla aikuisena ihmisenä  ottaa vastuun todellisesta elämästään hylätessään viinan käytön lopullisesti.  coolsmiley Kiss
 Yritäppä olla juomatta vaikkapa yhden vuoden niin sen jälkeen on tarpeetonta palata siideripissiksen pariin tai kaljasaaville. smiley6600 smitten laugh
 Tyhmyydelle ei voi mitän ja sanotaanhan, että toisto on rikos, jos lankeaa samaan vikaan alvariinsa. coolsmiley
 Kaikkiin muuhunkin riippuvuuteen liittyy sama sääntö. Luovu paskasta niin saat kultaa tilalle.
 Raittiutta sekä RAUHAA, iLOA JA RAKKAUTTA KAIKILLE tasapuolisesti  Wink angel Cheesy 2funny smitten smitten smitten
tallennettu
Tigerwoman
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 293


Profiili
« Vastaus #2732 : 08.08.2014 14:20:23 »

Mua taas ärsyttää absolutistit jotka kyttää ja arvostelee toisten kohtuukäyttöä. Tekopyhiä ilonpilaajia.
tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #2733 : 08.08.2014 14:28:55 »

Alkoholia voi käyttää ilman riippuvuuttakin. Itsellä menee ehkä kaksi-neljä annosta kuukaudessa tällä hetkellä. Varsinaisessa humalassa, joka johtaisi krapulaan, en ole ollut varmaan viime vuoden jälkeen.

Örvellystä en kyllä tue. Siinä tilassa ei ole kiva olla itse, eikä ole kiva katsella muita kun örisevät. Pienessä nousuhumalassa taas on ihan lepposaa, siihen riittää hyvin se yksi tai kaksi paukkua, kun juo niin harvoin ettei totu.  Grin
tallennettu
Tigerwoman
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 293


Profiili
« Vastaus #2734 : 08.08.2014 15:44:08 »

Sama juttu. Tietyissä tilanteissa suorastaan nautin muutamasta annoksesta. Enkä silloin halua tulla syyllistetyksi tai tuomituksi.

Örveltäjät kierrän kaukaa, enkä itse örvellä. Ymmärrän toki alkoholistien lapsia ja muita alkoholin traumatisoimia. Silti voisi pikkuisen suhteuttaa. Ei siiderin avaamisesta aina tule katastrofia.

tallennettu
Avicii
Astroholisti
*****
Viestejä: 1114


Profiili
« Vastaus #2735 : 08.08.2014 15:47:15 »

Ollaan kaikki vain kiltisti niin päästään taivaaseen ja eletään nuhteettomasti niin saada isolta jehulta kiitokset  uglystupid2
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
Tigerwoman
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 293


Profiili
« Vastaus #2736 : 08.08.2014 15:56:41 »

Ollaan kaikki vain kiltisti niin päästään taivaaseen ja eletään nuhteettomasti niin saada isolta jehulta kiitokset  uglystupid2

Ison jehun poika muutti veden viiniksi, ja kaiketi pääsi taivaaseen  coolsmiley
Pidätän saman oikeuden. En vaan millään keksi, kuinka se tehdään  2funny
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #2737 : 10.08.2014 15:08:18 »

Laitoin Esko Jalkasen säätiölle viestin jossa pyysin apuja asuntoni energian tasapainotukseen.
Luin just vastauksen heiltä: täältä on poistettu 7 raskasta vainajaa valoon  buck2
Toi termi on jotenkin kamala, raskas vainaja. Hyi!
Maankenttään jumiin jääneet sielut siis pörrää nurkissa ja vie musta voimia.
Voi jumalauta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! tickedoff tickedoff tickedoff

Olin hetki sit vielä masentunut mutta nyt raivostuttaa tosiaankin.
Luin Kaija Juurikkalan kirjan Varjojen taika jossa hän kuvaa sitä miten auttaa näitä vaeltelevia sieluja.
E. Jalkasen säätiön viestissä ehdotettiin että osallistuisin heidän kursseilleen että voisin itsenäisesti auttaa sieluja valoon.
Ei mua kiinnosta autella nyt mitään kuolleita kun omassa elämässäkin on tarpeeks sekavuutta ja apua tarvitsen itsekin.

Viime yönä näin olohuoneen ovella 2 metrisen valohahmon. Se oli enkeli. Aivan kuin vartijan roolissa. Ei ollut mun oma enkelini.
Jotenkin typertynyt olo tosta tiedosta. Tuntemattomat kuolleet pyörii mun kodissani ja mun velvollisuus olis auttaa niitä.
Ei mene niin, vittu EI!!!!!!!!!!
En mä nyttenkään ole yksin. Tunnen läsnäolon koko ajan.

Voi kun saisi paljon energiaa että jaksaisi tehdä suursiivouksen. Ostin nimittäin kaksi salviakimppua energiapuhdistukseen mutta mua ohjeistetiin siivoamaan asunto niin hyvin kuin mahdollista ennen salviasessiota.
Nyt ei jaksa oikein mitään kun on vieläkin liian kuuma mutta onneksi ensi viikolla tulee sateita.
Mua ahdistaa nyt kun hakkasin pahimman raivon näppikselle. Mä en halua tänne mitään tuntemattomia sieluja, varsinkaan vielä mitään raskaita energioita.
Kaija Juurikkala kohtasi pelkonsa kysyessään kuka olet tuntiessaan energian ja se paljastui pikkutytön sieluksi.
Mulla on täällä jotain kusipäitä jotka pelkää valoa ja tekee minunkin olosta huonon.
Tätä en ole halunnut enkä tilannut ja tästä kirjoitin jo sata vuotta sitten Rasittava henkimaailma ketjussa.
Silloin vielä en ymmärtänyt niin paljon kuin nykyisin.
Kun sielu puhdistuu valkoisessa valossa kuolemansa jälkeen, sen energia kevenee valtavasti koska kaikki maalliset vaivat ja tuskat puhdistuu siinä valossa.
Nämä maanpäällä vaeltavat eivät ole puhdistuneet joten heidän energiansa on raskas ja jopa sairastuttava.
Sekoitin aiemmin nämä keskenään koska en ollut kokenut, lukenut ja kysynyt tarpeeksi.
Nyt tiedän enemmän ja olen kuitenkin samankaltaisessa tilanteessa. Ei kai muu auta kuin rukous ja  angel angel angel angel angel angel


tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #2738 : 10.08.2014 15:23:23 »

pikkari, minäpä laitan sulle r.hoitoo, tuoss kello neljä. angel smitten
Voimia ja ihania enkeleitä. angel smitten
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #2739 : 10.08.2014 22:56:51 »

Kiitos unelmassa  smitten
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #2740 : 12.08.2014 12:24:21 »

Kirjoitin aiemmin lähes hysteerisen hermostuneessa tilassa mutta nyt tilanne on rauhoittunut ja mieli on vakaa.
Olen rukoillut paljon
Kai sinne kurssille on mentävä jotta osaan tasapainottaa itse asuntoni energioita
En kyl vieläkään käsitä miksi tällaisessa elämäntilanteessa mun tulisi toimia auttajana mutta ei kai auta muu kuin hyväksyä tämä rooli.
Tunnen selvästi ettei kodissani ole enää raskasta inhottavaa energiaa. Kiitollinen siitä  smitten

Yksi maallinen grrrrrrr-juttu ärsyttää paljon: mun hammaslääkäri.
Kunnallisen puolen hammashoito on muutenkin huonompaa kuin yksityisellä ja nyt tämän paskalekurin jälkiä joutuu toiset hammaslääkärit hoitamaan.
Mitään korvauksia en varmaan saa joten tähänkin on vaan tyydyttävä
Perjantaina alkaa hoito uudella lääkärillä
Toiv vastassa on ammattitaitoinen ihminen. Pyydän  angel angel apuja mukaan  Smiley
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #2741 : 12.08.2014 12:32:05 »

pikkari hyvä juttu. angel smitten
ja juu..kaikki on aika kallista. idiot2
tallennettu
Ritsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 715



Profiili
« Vastaus #2742 : 12.08.2014 13:51:02 »

Hieno juttu pikkari! Pakko sanoa oma kokemus kunnan hammaslääkäreistä. Kävin itse vaihtamassa amalgaamipaikan joku vuosi sitten uudempaan materiaaliin (tuosta aineesta on vieläkin jäljellä poskissa jotkut ihme kohoumat.) Noh se meni hyvin, mutta muutaman kuukauden päästä menin sitten saman paikan takia uudestaan hammaslääkäriin, mutta tällä kertaa juurihoitoon. Eli sinne oli jäänyt jotain ja se syövytti sen sitten loppuun asti. Eihän se kiva kokemus ollut, mutta en lähtenyt kuitenkaan syyttämään lääkäriä siitä. Tai ollut katkera, sillä tiedän että sellainen vain lisää omia kärsimyksiäni, kun kantaa sitä taakkaa. Nyt ei ole ollut ihan hetkeen hampaissa ongelmia ja uskon sen jatkuvan samalla radalla. Eli vahinkoja sattuu parhaillekin, mukava ulkomaalaistaustainen hammaslääkäri se oli. Minkäs noille voi, nyt on ainakin se kipu kestetty eikä ihan heti tarvitse kokea uudestaan. Wink
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #2743 : 12.08.2014 15:26:56 »

Huoh, tuntuu että oon jossain sotkussa mistä ei niin vaan pääse pois.
Kasautuvat laskut, ehkä asutaan vaan liian kalliissa asumismuodossa meille.. Poltan itteeni loppuu tekemässä 3-vuorotyötä pikkulasten hoidon ohessa ja tunnen koko ajan ikävää lapsiani kohtaan (etenkin pienintä jonka aika ei ois vielä olla hoidossa vaan äidin kans kotona).. Taloudellinen helvetti on kestänyt yli puoli vuotta, kädestä suuhun ja tilipäivän jälkeen rahaa on ehkä aina viikon verran kunnes loppuu ja lainarahoilla&läheisten pikku avustuksilla ruokarahaa loppukuuksi... Myyn koko ajan irtaimistoa ja vaatetta et saisin pari euroo sieltä täältä.. Miksi raha on tällainen asia?? Musta tuntuu etten jaksa enää.
tallennettu
Tigerwoman
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 293


Profiili
« Vastaus #2744 : 12.08.2014 15:57:05 »

Pikkari, Jalkasen toimstolla on nykyään sellainen linja, että mainostavat aina kurssejaan ja tuotteitaan vastauksessaan.

Se ei siis ollut kohdistettu juuri sinulle. Sinun ei kannata ottaa nyt lisäpaineita auttamistyöstä. Sen aika tulee, kun olet paremmissa voimissa. Ensin on aina autettava itseään.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 181 182 [183] 184 185 ... 221
  Tulostusversio  
 
Siirry: