Sivuja: 1 ... 180 181 [182] 183 184 ... 222
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Voi grrrimsskit ja korrrsakovsskit ..tänne saat purkaa eli anna palaa....  (Luettu 3126534 kertaa)
0 jäsentä ja 16 vierasta katselee tätä aihetta.
nousukuu
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #2715 : 06.08.2014 15:22:14 »

Vittu nuo mopot!!! tickedoff

Hirvee pärinä ja karmee katku! Angry

Miten helvetissä voi olla että hehkulamput on kielletty mutta kakstahtivehkeet ihan luvallisia?!? uglystupid2 uglystupid2 uglystupid2 tickedoff
tallennettu
nousukuu
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #2716 : 07.08.2014 12:29:58 »

Alkoholi pois ruokakaupoista! Ei sovi suomalaisille tuollainen yhtään. Angry

Vai muutanko ite Ruotsiin. Angry
tallennettu
Ritsa
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #2717 : 07.08.2014 13:03:40 »

Noh, onko joku urpoillut kännissä vai? Sad

Vähän särähtää korvaan tuo lisäsääntelyyn tai kieltämiseen viittaaminen. Onko sillä ikinä saatu haluttuja vaikutuksia? Olen tavallaan samaa mieltä, että viina usein vie suomalaiset liian hunningolle, mutta aika rankka yleistys. Itselleni se on ainakin sopinut, vaikka vähän liiaksi sitä joskus käyttikin. Mutta ehkä et ollut niin tosissasi? Smiley
tallennettu
nousukuu
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #2718 : 07.08.2014 13:20:32 »

Ääh, en jaksa tilittää... Tongue  Mutta siis helteet ja Jyväskylä -> känniurpoja. crazy2

Joo en oikeesti aio muuttaa Ruotsiin. Musta se on jotenkin tylsä maa, sori kaikki jotka asutte siellä Embarrassed

Vois noita alkoholin myyntipaikkoja oikeesti vähän harventaa. Tai sitten laitetaan viinatkin ääs-markettiin ja katotaan miten käy. Angry laugh  Osa juo ittensä hengiltä ja loput pikkuhiljaa oikeesti eurooppalaistuu. Ehkä. Emminätiiä. idiot2
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #2719 : 07.08.2014 13:31:51 »

joo..ja oikeesti..joitakin känniläisiä saa pelätä...riehutaan ja öristään. Huh
hyyi ja huii.. coolsmiley Shocked
sIt jotku on hiljasia hyssyköitä..hyvä et liikkeelle päästään..mut juodaan kuiteski idiot2 Huh
joskus oikeesti..säälittää.. Embarrassed
tai monestikkin. Embarrassed
« Viimeksi muokattu: 07.08.2014 13:35:12 kirjoittanut unelmassa » tallennettu
nousukuu
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #2720 : 07.08.2014 14:17:36 »

Olis se toisaalta kyllä aika siistiä jos yhtäkkiä poistettais kaikki rajoitteet. Cheesy  Ruokakaupasta sais kossua, bentsoja, amfetamiinia, kannabista, kokaiinia ja mitäs niitä nyt on kaikkia. Niin joo psykedeelit. Ei tarvis telkkaria eikä nettiä, kattoo vaan johonkin suuntaan niin aina tulee viihdeohjelmaa! laugh
tallennettu
Ritsa
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #2721 : 07.08.2014 14:57:45 »

Niinhän se on. Itse nousevana kalana olen vielä varsinkin kännissä vähän herkkänä muiden ihmisten tunnetiloihin, niin kierrän kyllä aika kaukaa, jos näen jostain ihmisestä liian sekavan olon. Tosin tuo känni antaa myös itseluottamusta ja vähän hällä väliä fiilistä, niin ei se ole kuitenkaan niin paha, kunhan ei lähde sen toisen ihmisen omaan olotilaan mukaan.

Minua nykyään juuri ärsyttää nuo rajoitteet, byrokratia ja muiden ihmisten kauhistelu. Vaikka kaikkihan niihin on jollain tavalla "syyllistynyt". Asiat rullaavat oikeasti ihan hyvin maalaisjärjellä ja intuitiolla, älytöntä kontrolloimista tämä elämä yhteiskunnassa nykyään. Mutta ehkä kohta on toivottavasti se kriittinen piste tällekin asialle ja asiat alkavat tasapainoittua taas. Jotkut vetävät niitä päihteitä tai mitä vaan, jos haluavat, ei siihen kiellot tms. auta.

Vaadittaisiin mielestäni juuri muilta sitä ymmärrystä heidän kärsimystä kohtaan, voiko päihderiippuvainen olla oikeasti onnellinen? En itse haluaisi puuttua toisen vapaaseen valintaan käyttää alkoholia ja kokea ne kaikki "kivat" asiat, mitä se tuottaa liialliseksi menneenä. Tietysti pyrin aina vinkkaamaan parempaan suuntaan, mutta tiukat sanomiset jne. useimmiten vain loitontavat toista itsestä. Todellinen muutos lähtee mielestäni vasta henkilöstä itsestään käsin. Noiden seurassa ei tarvitse olla ja aina voi vaikka juosta karkuun, kun ei se känninen pysy perässä tai se unohtaa jo mitä teki viimeksi. Smiley Väriä ne ainakin tuo tuonne kaupunkikuvaan. Eikä ne kaikki todellakaan ole mitään riehujia oman kokemukseni mukaan, lähinnä ne joilla on kriittinen piste ylittynyt ja muisti mennyt, mutta kroppa ei silti luovuta.
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #2722 : 07.08.2014 15:25:17 »

Juuu..itestä se on  lähdettävä..juoko vai ei..niinkun kaikki muutkin asiat..muuttumiset esim.
ei kukaan angel voi muuttaa toista..jos ei ite halua muuttua. smitten
tallennettu
koppi
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #2723 : 08.08.2014 12:08:52 »

Kyllä Juominen Per::::le saa jo riittää!!!! uglystupid2
Oikein tekee mieli valella lisää bensaa noihin haavoihin. 2funny  Mutta en sittenkään.
 Kokemukseni on että kurjuuden maksimointiin auttaa viinaryyppy ja silloin on varmana tuloksena kurjuus. Suomalaiset juovat liikaa ja samalla tuottavat kärsimystä läheisilleen ainakin kymmenelle muulle läheiselleen, sekä itselleen. idiot2
 Nuorison kannalta on turmiollista kun aikuiset juovat ja tuottavat huonoa esimerkkiä kun koko loma kuluu siideripissistä juodessa tai sitten kaljaa lirutellessa. Miesten ja naisten välillä ei ole mitään eroa ja kun naisten juominen lisääntyy on seurauksena vain entistä enemmän kurjuutta perheissä. crazy2 knuppel2 police tickedoff
  Vain harva kokee oman käyttäytymisensä juomarina ongelmalliseksi vaan sanovat töppäiltyään viinalla olleen syytä vain vähän jos ollenkaan onnettomuuteensa. Tällöin kurjuudenkukka pääsee rehoittamaan oikein kunnolla ja tilanne senkuin pahenee. Cry buck2
 No mistä juomari sitten saa avun. Oikeasti ei mistään muusta kuin ehdottomasta raittiudesta, siis alkoholivapaasta elämästä. Smiley Sad Shocked Raittiuden hintana on kurjuuden menettäminen juomisesta johtuvana ja tilalle syntyy normaalin elämän mukanaan tuoma Rauha, Ilo ja Rakkaus.  Smiley 2funny smitten
   Juomarille sana Raittius herättää vihan tunteita ja samalla tarpeen solvata toisia raittiuden tähden. Itselläni kuitenkin on tullut se että mieluummin kartan juoomareita ja juoppoja kuin lyöttäytyisin heidän seuraansa. coolsmiley
  Raittius elämäntapana ei ole hyve, vaan se on pelkästään normaali elämäntapa, ei suosi kohtuukäyttöäkään, vaan ehdotonta raittiutta. Jos rakastaa kurjuutta yhtä paljon kuin elämää niin on syytä jatkaa juomistaan, buck2,  mutta jos rakastaa elämää enemmän niin silloin on ehdoton raittius sen avaimena ja samalla kurjuuden hylkääminen ikuisiksi ajoiksi. tickedoff
  Mielestäni on aivan sama miten raitistuminen tapahtuu, hurahtaako uskoon vai käykö antabuskuurilla lääkäriltä saatuna mutta tällöin samalla aikuisena ihmisenä  ottaa vastuun todellisesta elämästään hylätessään viinan käytön lopullisesti.  coolsmiley Kiss
 Yritäppä olla juomatta vaikkapa yhden vuoden niin sen jälkeen on tarpeetonta palata siideripissiksen pariin tai kaljasaaville. smiley6600 smitten laugh
 Tyhmyydelle ei voi mitän ja sanotaanhan, että toisto on rikos, jos lankeaa samaan vikaan alvariinsa. coolsmiley
 Kaikkiin muuhunkin riippuvuuteen liittyy sama sääntö. Luovu paskasta niin saat kultaa tilalle.
 Raittiutta sekä RAUHAA, iLOA JA RAKKAUTTA KAIKILLE tasapuolisesti  Wink angel Cheesy 2funny smitten smitten smitten
tallennettu
Tigerwoman
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #2724 : 08.08.2014 13:20:23 »

Mua taas ärsyttää absolutistit jotka kyttää ja arvostelee toisten kohtuukäyttöä. Tekopyhiä ilonpilaajia.
tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #2725 : 08.08.2014 13:28:55 »

Alkoholia voi käyttää ilman riippuvuuttakin. Itsellä menee ehkä kaksi-neljä annosta kuukaudessa tällä hetkellä. Varsinaisessa humalassa, joka johtaisi krapulaan, en ole ollut varmaan viime vuoden jälkeen.

Örvellystä en kyllä tue. Siinä tilassa ei ole kiva olla itse, eikä ole kiva katsella muita kun örisevät. Pienessä nousuhumalassa taas on ihan lepposaa, siihen riittää hyvin se yksi tai kaksi paukkua, kun juo niin harvoin ettei totu.  Grin
tallennettu
Tigerwoman
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #2726 : 08.08.2014 14:44:08 »

Sama juttu. Tietyissä tilanteissa suorastaan nautin muutamasta annoksesta. Enkä silloin halua tulla syyllistetyksi tai tuomituksi.

Örveltäjät kierrän kaukaa, enkä itse örvellä. Ymmärrän toki alkoholistien lapsia ja muita alkoholin traumatisoimia. Silti voisi pikkuisen suhteuttaa. Ei siiderin avaamisesta aina tule katastrofia.

tallennettu
Avicii
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2727 : 08.08.2014 14:47:15 »

Ollaan kaikki vain kiltisti niin päästään taivaaseen ja eletään nuhteettomasti niin saada isolta jehulta kiitokset  uglystupid2
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
Tigerwoman
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #2728 : 08.08.2014 14:56:41 »

Ollaan kaikki vain kiltisti niin päästään taivaaseen ja eletään nuhteettomasti niin saada isolta jehulta kiitokset  uglystupid2

Ison jehun poika muutti veden viiniksi, ja kaiketi pääsi taivaaseen  coolsmiley
Pidätän saman oikeuden. En vaan millään keksi, kuinka se tehdään  2funny
tallennettu
pikkari
Astroholisti

I`m hot when I`m not as cold as ice

Profiili
« Vastaus #2729 : 10.08.2014 14:08:18 »

Laitoin Esko Jalkasen säätiölle viestin jossa pyysin apuja asuntoni energian tasapainotukseen.
Luin just vastauksen heiltä: täältä on poistettu 7 raskasta vainajaa valoon  buck2
Toi termi on jotenkin kamala, raskas vainaja. Hyi!
Maankenttään jumiin jääneet sielut siis pörrää nurkissa ja vie musta voimia.
Voi jumalauta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! tickedoff tickedoff tickedoff

Olin hetki sit vielä masentunut mutta nyt raivostuttaa tosiaankin.
Luin Kaija Juurikkalan kirjan Varjojen taika jossa hän kuvaa sitä miten auttaa näitä vaeltelevia sieluja.
E. Jalkasen säätiön viestissä ehdotettiin että osallistuisin heidän kursseilleen että voisin itsenäisesti auttaa sieluja valoon.
Ei mua kiinnosta autella nyt mitään kuolleita kun omassa elämässäkin on tarpeeks sekavuutta ja apua tarvitsen itsekin.

Viime yönä näin olohuoneen ovella 2 metrisen valohahmon. Se oli enkeli. Aivan kuin vartijan roolissa. Ei ollut mun oma enkelini.
Jotenkin typertynyt olo tosta tiedosta. Tuntemattomat kuolleet pyörii mun kodissani ja mun velvollisuus olis auttaa niitä.
Ei mene niin, vittu EI!!!!!!!!!!
En mä nyttenkään ole yksin. Tunnen läsnäolon koko ajan.

Voi kun saisi paljon energiaa että jaksaisi tehdä suursiivouksen. Ostin nimittäin kaksi salviakimppua energiapuhdistukseen mutta mua ohjeistetiin siivoamaan asunto niin hyvin kuin mahdollista ennen salviasessiota.
Nyt ei jaksa oikein mitään kun on vieläkin liian kuuma mutta onneksi ensi viikolla tulee sateita.
Mua ahdistaa nyt kun hakkasin pahimman raivon näppikselle. Mä en halua tänne mitään tuntemattomia sieluja, varsinkaan vielä mitään raskaita energioita.
Kaija Juurikkala kohtasi pelkonsa kysyessään kuka olet tuntiessaan energian ja se paljastui pikkutytön sieluksi.
Mulla on täällä jotain kusipäitä jotka pelkää valoa ja tekee minunkin olosta huonon.
Tätä en ole halunnut enkä tilannut ja tästä kirjoitin jo sata vuotta sitten Rasittava henkimaailma ketjussa.
Silloin vielä en ymmärtänyt niin paljon kuin nykyisin.
Kun sielu puhdistuu valkoisessa valossa kuolemansa jälkeen, sen energia kevenee valtavasti koska kaikki maalliset vaivat ja tuskat puhdistuu siinä valossa.
Nämä maanpäällä vaeltavat eivät ole puhdistuneet joten heidän energiansa on raskas ja jopa sairastuttava.
Sekoitin aiemmin nämä keskenään koska en ollut kokenut, lukenut ja kysynyt tarpeeksi.
Nyt tiedän enemmän ja olen kuitenkin samankaltaisessa tilanteessa. Ei kai muu auta kuin rukous ja  angel angel angel angel angel angel

tallennettu
Sivuja: 1 ... 180 181 [182] 183 184 ... 222
  Tulostusversio  

Siirry: