Sivuja: 1 ... 161 162 [163] 164 165 ... 221
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Voi grrrimsskit ja korrrsakovsskit ..tänne saat purkaa eli anna palaa....  (Luettu 1658291 kertaa)
0 jäsentä ja 13 vierasta katselee tätä aihetta.
liveforever
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 615


Profiili
« Vastaus #2430 : 18.08.2013 13:23:28 »

sattuko joku kattoo jakson ankarista isäntäperheistä missä perheellä oli rangaistuksen kirja?tsiisus mitä lasten nöyryyttämistä!!! ja joka ikinen päivä puunattii ja pyyhittii pölyt ja lapset saivat haukutjos yksikin pölyhiukkanen oli jäännyt!!!!!! tickedoff tickedoff
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #2431 : 20.08.2013 20:55:11 »

Sain eilen aivan kamalan allergiakohtauksen tai mikä lie kammotus josta olen vieläkin hieman järkyttynyt
Ne kamalat kurkkuturpooumpeen-kohtaukset loppui jo kauan sitten ja sit tällainen yllättää heti aamulla ilman minkäänlaista aavistusta mistä moinen kamaluus tuli.
Anafylaktisen shokin ensioireet jotka loppui muuttuen lihasnykäyksiksi ympäri kehoa. Sähköiskun kaltaisia tunteita päässä niin että pää nytkähtelee. Ihan kuin snadi epilepsiakohtaus  Hyi helvetti  crazy2 Sad

Olen saanut vastaavia muutaman kerran aiemmin mutta tää oli pahin ja nyt mä haluun lähetteen neurologille kun menen perjantaina taas sairaalaan on sen psykiatrin tajuttava että mä tulen kohta seinähulluksi näin fyysisten oireiden takia jotka saatana jatkuu vuodesta toiseen ja meen lahjoineni ihan hukkaan koko ihminen!!

Tk:n nuori lääkäri ei tajua mitään neurologisista oireista mutta psykiatrin on jumalauta tajuttava että mä tarvitsen tutkimuksia neurologian alueella.
Ton kohtauksen jälkeen iho on ihan kirjava ja päänahka erittäin arka.
Ulkoiset oireet jatkui 5 vuotta, sit ne muuttui  vajaa kaks vuotta sit "sisäisiksi", hermostollisiksi, sisältäen myös näitä iho-oireita
Kauheesti kirosanoja mutta kyllä ärsyttää että vanhat oireet tuli ihan salamana takasin  tickedoff

Mun entinen ad/hd hoitaja, neurologian professori jäi eläkkeelle pari vuotta sit ja kaipaisin just sellasta ihmistä selvittämään tätä outoa oireilua enkä mitään vasta -valmistunutta tk-lääkäriä jotka tuijottaa tietokonettaan enemmän kuin tutkittavaa

Perjantaina sairaalaan.  Wish me luck

tallennettu
ghede
Vieras
« Vastaus #2432 : 20.08.2013 23:56:53 »

Pikkarille tsemppiä myös multa!
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #2433 : 21.08.2013 04:24:21 »

Kiitos teille tsempistä, kyllä mä pärjään  Smiley
Tänä yönä on taas ollut monta merkkiä siitä miten huolta pidetään. Voi kun kaikki ihmiset sen ymmärtäisi että mitä pahemmas jamassa ollaan sitä enemmän auttajia ympärillämme on.
En minäkään sitä aina tiedosta - pitkät piuhat näköjään  idiot2

Täysikuuuuuu valvottaa ja oli tosi kiva että vanha ystävä lähestyi illalla  smitten
Tiesin että mieheni ei jätä pulaan. Hänen paras ystävä soitti mulle ja nähtiin. Sit henkimaailma oli niin lähellä kun kotiin tulin ja matkalla jo
Väitän faktaksi sen että jokainen ihminen haluu olla rakastettu. Kaikilla ei ole sitä ihanaa vieressä mutta uskokaa vaan että se rakkaus mikä niillä ihmisillä on teitä kohtaan jotka on mennyt henkimaailmaan, on niin puhdas ja aito

Oikeesti sain niin selvän viestin kun mieheni tuli isänsä kanssa. Tai ei se ole edes viesti vaan tunne siitä lämmöstä ja rakkaudesta mikä heistä lähtee - välittäminen
Tarkkaan seuraavat meidän maallisia touhujamme, toki tietyin rajoituksin

En olisi ikinä kuvitellutkaan kirjoittavani tällaista silloin kun aloitin ketjun Rasittava henkimaailma.

Tähän grrrimsiit ketjuun lähtee tän viestin kautta hyväääääää angel smitten

tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #2434 : 22.08.2013 00:07:00 »

En tosiaankaan käsitä miten mun faija on niin raivona koko ajan. Huutaa mulle koska oireilen. Äitiä käy sääliks koska joutuu tsiigaa sitä kiukku-ukkoa
Kaikki on vaan kiinni rahasta. En tajua miten voi stressaa niin jumalattoman paljon siitä asiasta?!  uglystupid2

Home on aihe josta ei voi puhua. Mun asunnossa ei sitä ole enää mutta vanhat vaivat ja hieman huonosti tehty remontti (väärässä järjestyksessä) näköjään riivaa faijaa niin että meillä on vaan huutovälit hänen taholtaan.

Sota vaikutti valtavan paljon suomalaisiin aikoinaan ja vaikka meillä täällä oli valtava tuki enkeleiden suhteen, jäi paljon traumoja ihmisiin ja siitä se etenee polvi polvelta eteenpäin. Luojan kiitos ei kaikkille
Mun isän äidin ei olis kuulunut olla äiti yhdellekään lapselle.
Julmaa kirjoitusta mutta näin mä sen koen. Nainen joka synnytti 9 lasta mutta hänen omat hevoset olivat tärkeempii kuin skidit. Näkyy ja kuuluu tänäkin päivänä

Jotenkin sääli niitä ihmisiä jotka kuolemansa jälkeen tulee pyytää anteeksi omaa typeryyttään
Tiedän että mun isä on sellainen
Ensi viikolla hänellä on synttärit. Oman elämän rajallisuuden tiedostaminen ahdistaa ja mä oon aivan vastakohta; voisin kuolla vaikka heti koska tiedän mikä on aito rakkaus. Se odottaa verhon takana

Tuntuu niin kohtuuttomalta välillä. Toki tiedän olevani ns hyväosainen mutta en ole kiinni materiassa. Juttelin ystävän kanssa joka on käymässä 87-vuotiaan mummonsa luona. Frendi koittaa auttaa parhaansa mukaan mutta edes homehtuneen kellarin tavaroita ei saa heittää pois. Vinossa kasvavaa koivua ei saa kaataa. Mitään ei saa laittaa kierrätykseen vaikka muori on vanhainkotikunnossa. Vanha/entinen luo turvaa

Ihminen hakee rahaa ja valtaa. Miksi?
Materia luo turvaa vaikka olet miltei haudassa?

Olen jankuttanut ystävilleni tänä kesänä varmaan kyllästymiseen asti että niin toivon että tämä sairas ihmiskunta saa AVARUUSKAVERIHERÄTYKSEN eli ihan mitä vaan tän pallon ulkopuolelta tulisi saamaan aikaan vaikka joukkohysterian. Ihan sama koska sitä tämä maapallo oikeesti tarvitsee.

Tässä ootellessa mestat saastuu niin Japanissa kuin Jemenissäkin. Egypti (olen elänyt siellä kauankauan sitten lääkärinä) on sekasin ja kaik islaminuskoiset ukot on viimeistään nyt pimahtaneet siellä

Tosiaan toivon että tämä elämä maan päällä on lyhyt. Kuka jaksaa negaa koko ajan vaikka ajattelisi kuin positiivisesti? Erityisvahvat. Mä en ole sellanen


tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #2435 : 22.08.2013 00:33:33 »

..jatkuu vielä. Tiedän että isäni on herkkä ja aistii helposti esim valehtelijan ja näkee ihmisistä vaikka mitä läpi mutta ei suostu kuuntelemaan mun neuvoja ns suojauksesta ja sit saa muiden energiosta kiukkuisen olon
 kuten minäkin jos en ole tehnyt sitä, mutta ei silti tajua.
Vasta sit kun kuolee ymmärtää asian mutta itsehän näille päätin syntyä
Mun nykyinen äiti kuristi mut Ranskassa aikoinaan ja minä keittelin myrkkyjä siellä myöhemmin paikallisena kylänoitana ja mun äidin äiti oli opettajana
Täysikuusta valvoi mummoni tässä Suomen elämässä ja me tänne sit yhdessä päädyttiin. Hän oli täysikuukukkuja kuten minäkin. O-ou
tallennettu
Elwyn
Astroholisti
*****
Viestejä: 4373



Profiili
« Vastaus #2436 : 23.08.2013 10:17:49 »

SAP knuppel2
tallennettu

"Curse the day, hail the night"

***

“Why live an ordinary life, when you can live an extraordinary one.”
― Anthony Robbins
Ambrel
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 373



Profiili
« Vastaus #2437 : 23.08.2013 12:51:25 »

Uus kämppä enkä saa nukuttua öisin.  Undecided arrrrg.
tallennettu

Viisain on se, joka tietää, mitä ei tiedä~
Athene
Astro-nauttija
****
Viestejä: 937



Profiili
« Vastaus #2438 : 27.08.2013 20:57:10 »

Jep en sitten saa opiskella ansiosidonnaisella! tickedoff Ei kun sitten vain hakemaan Kelalta tukia ja saas nähdä kuinka kauan siinä menee,kun se lafka saa päätökset tehtyä.
Pääsin 4kuukaudeksi opiskelemaan Turkuun viittomakieltä ja otin opintovapaata töistä. Opinnot ovat olleet mielenkiintoisia,mutta ei oo kivaa kun pitää stressata rahasta.... idiot2
tallennettu

Aurinko vesimies
nousu/kuu kaksonen
koppi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 148


Profiili
« Vastaus #2439 : 28.08.2013 22:57:20 »

Kyllä pampulla olis paljon työtä knuppel2, kun katsotaan miten yhteisiä yhteisömme asioita tänäpänä hoidetaan tickedoff erkele sanoo rapu/ ::)tuumailija. Saako asioita enään hoidettua normaalilla tavalla keskustelemalla asiallisesti ettei aina tarvitsis menettää malttiaan :tickedoff:virastoissa asiodessa. Auttaisko asennemuutos jo ennen virastoon menoa vaikkapa optimismi ja rakkaus smitten :Dvirkailijaa kohtaan. Mitäköhän mieltä ootte kuulikkona Wink knuppel2
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #2440 : 29.08.2013 11:47:18 »

Tooooosi huono päivä.
Pää on ihan hajamielinen ja kiukuttaa, tuntuu että koko elämä on kasa epäonnistumisia, oon ihan saamarin typerä haihattelija ja kovakallonen ääliö joka ei osaa mitään muuta kun hankkia itteleen vaan ongelmia ja on aina yks hemmetin kynnysmatto!!!!!!


No niin, ny iltapäivällä mua jo naurattaa, ja sainpas taas konkreettisen ymmärryksen siitä, miten sen syntymäkartan energiat ihan oikeesti toimii  :Smiley On vainen  neptunus  jupiter  uranus ja  mars vaikutteita herkissä paikoissa, on vainen. Koskahan sitä oppis, että ihan oon hölmö höpsispööpiäinen, ja muistaiskin sen sitten vielä.
« Viimeksi muokattu: 29.08.2013 16:21:52 kirjoittanut Kuuhilda » tallennettu
liveforever
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 615


Profiili
« Vastaus #2441 : 29.08.2013 17:22:03 »

tanankeleenpärkelleen flunssa ei anna periksi!!!!!!ilmotin tänää että huomenna ei töissä näy kaamea olo!!!!!!! tickedoff
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #2442 : 29.08.2013 20:18:28 »

Raivostuttavaa tossa astro-tv:ssä mainittu "Oinaathan on vähän puristuksissa mut ei se mitään. Nehän tykkää siitä" What the fuck?Huh?!!!!  tickedoff
Kun samaan aikaan on flunssa, allergiaoireet, unettomuus,vatsaoireet, kamala pms ja juurihoidossa tänään tässä kunnossa, ei jumalauta puhuta mistään kivasta puristuksesta vaan erittäin ahdistavasta olosta.
Tollaselle naureskelijalle antaisin mielelläni yhdeksi vuorokaudeksi tän olon jos vielä voisin sivusta seurata kuinka kivaa hänellä on  crazy2 Twisted mind, tiedän.

tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #2443 : 29.08.2013 20:27:34 »

Koppi, noissa virastoasioden hoitamisessa olen huomannut enkeliavun toimivan ihan oikeesti.
Hiljentyy hetkeksi ennen lähtöä tai jo paljon aiemminkin kun tietää minne on menossa ja mitä tekemään, sit vaan pyydät enkeleitä mukaan että he auttaisivat sua niiden asioiden hoidossa.

Jos täytyy kohdata sellanen ei-tulla-toimeen-ihminen, kannattaa pyytää että teidän kummankin omat enkelit auttaisivat siinä tilanteessa. Mä puhun usein ääneen itsekseni yksin kotona ja juttelen enkeleiden kanssa.
Joskus ne alentavat omaa värähtelyään niin että voin nähdä ne  angel angel
Mulla oli ikoni mukana tänään hammaslääkärissä ja se käynti meni hyvin vaikka olo on vieläkin kuin olmilla
« Viimeksi muokattu: 29.08.2013 20:29:26 kirjoittanut pikkari » tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #2444 : 30.08.2013 23:29:48 »

Vaelsin taas ympäri asuntoa. Joku lähipiiristä kuoli. Tapahtui sama kuin mieheni kuolinyönä mutta ei niin vahvasti.
Yhdeksän kuukautta siitäkin jo on ja ostin ruusuja kuten mieheni teki joka perjantai
Mulla on kolme mediaalista ystävää ja pidetään harvoin yhteyttä mutta ollaan samalla langalla. Jokaisella on ollut viime vuodet tosi kivinen tie.
Mun ihanainen josta en ole kuullut yli vuoteen on ollut vielä pahemmassa kunnossa kuin minä  mutta tänään puhuttiin pitkästä aikaa ja hän tulee mun mukaan meediolle koska hieman pelkää uutta lahjaansa joka on avautunut eikä halua yksin mennä.
Tän takia me ollaan tänne synnytty - autetaan toinen toisiamme.

Tosin olin ilkeä myös ja ajoin ulos ihmisen mun kodista joka irvisteli sille tiedolle mitä sanoin.
Huomenna nähdään olinko oikeassa. Toivottavasti en
tallennettu
Sivuja: 1 ... 161 162 [163] 164 165 ... 221
  Tulostusversio  
 
Siirry: