Sivuja: 1 ... 160 161 [162] 163 164 ... 222
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Voi grrrimsskit ja korrrsakovsskit ..tänne saat purkaa eli anna palaa....  (Luettu 3217885 kertaa)
0 jäsentä ja 10 vierasta katselee tätä aihetta.
Kyllikki6
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #2415 : 04.08.2013 19:38:49 »

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288587278179.html

Perkele tollaista! Huhheijaa...  tickedoff  knuppel2  uglystupid2  idiot2
tallennettu
Yep
Vieras
« Vastaus #2416 : 04.08.2013 22:10:56 »

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288587278179.html

Perkele tollaista! Huhheijaa...  tickedoff  knuppel2  uglystupid2  idiot2

Toi Räsänen vois olla joskus HILJAA!  tickedoff
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #2417 : 04.08.2013 22:20:24 »

Aivan totta..tuo nainen vois olla tosiaanki jo HILJAA..  coolsmiley Lips Sealed Lips Sealed  ONKO sillä oma lehmä ojassa..vai!! coolsmiley
Saaaa sitä sitten valittaa, että häiriköidään. Shocked
tallennettu
Yep
Vieras
« Vastaus #2418 : 04.08.2013 23:01:42 »

Aivan totta..tuo nainen vois olla tosiaanki jo HILJAA..  coolsmiley Lips Sealed Lips Sealed  ONKO sillä oma lehmä ojassa..vai!! coolsmiley
Saaaa sitä sitten valittaa, että häiriköidään. Shocked

Ainakin sillä on kamala tarve sanoa kaikkeen jotain, vaikkei oiken tajuaisikaan mitään  knuppel2
tallennettu
Kyllikki6
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #2419 : 05.08.2013 08:07:02 »

Aamu on iltaa viisaampi.. tai ainakin ymmärtäväisempi  smitten

Taitaa tuo Päivikin olla sen ajan dinosaurus, että tietää loppunsa olevan lähellä noissa hommissa ja ampuu nyt sarjatulena kaikkea mikä liikkuu.. Huomionarvoinen seikka on myös lääkäritausta; mitä siitä sitten tulis, jos kaikki ihmiset hoksais parantuvansa ilman kalliita ja turhia lääkkeitä.. varsinkin nämä "heikoimmat astiat", lapset ja vanhukset, joiden puolesta voi päättää ja diagnosoida melkein mitä tahansa. Surullista, että samalla puree omaan jalkaansa tollaisilla kommenteilla; Jeesus tuskin oli länsimaisen lääketieteen lähettiläs ja paransi ihmisiä.. o-ou.. uskomushoidoilla  angel
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #2420 : 05.08.2013 09:10:10 »

Aivan totta..  Smiley

.Taitaa tuo Päivikin olla sen ajan dinosaurus, että tietää loppunsa olevan lähellä noissa hommissa ja ampuu nyt sarjatulena kaikkea mikä liikkuu.. Huomionarvoinen seikka on myös lääkäritausta; mitä siitä sitten tulis, jos kaikki ihmiset hoksais parantuvansa ilman kalliita ja turhia lääkkeitä.. varsinkin nämä "heikoimmat astiat", lapset ja vanhukset, joiden puolesta voi päättää ja diagnosoida melkein mitä tahansa. Surullista, että samalla puree omaan jalkaansa tollaisilla kommenteilla; Jeesus tuskin oli länsimaisen lääketieteen lähettiläs ja paransi ihmisiä.. o-ou.. uskomushoidoilla   angel

Oisko noi lääkärit tehneet valan, etteivät saa uskoa.. :Smiley angel smitten
tallennettu
liveforever
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #2421 : 05.08.2013 16:11:13 »

räsänen taas vauhdissa!!!!!!!!!
tallennettu
liveforever
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #2422 : 18.08.2013 12:23:28 »

sattuko joku kattoo jakson ankarista isäntäperheistä missä perheellä oli rangaistuksen kirja?tsiisus mitä lasten nöyryyttämistä!!! ja joka ikinen päivä puunattii ja pyyhittii pölyt ja lapset saivat haukutjos yksikin pölyhiukkanen oli jäännyt!!!!!! tickedoff tickedoff
tallennettu
pikkari
Astroholisti

I`m hot when I`m not as cold as ice

Profiili
« Vastaus #2423 : 20.08.2013 19:55:11 »

Sain eilen aivan kamalan allergiakohtauksen tai mikä lie kammotus josta olen vieläkin hieman järkyttynyt
Ne kamalat kurkkuturpooumpeen-kohtaukset loppui jo kauan sitten ja sit tällainen yllättää heti aamulla ilman minkäänlaista aavistusta mistä moinen kamaluus tuli.
Anafylaktisen shokin ensioireet jotka loppui muuttuen lihasnykäyksiksi ympäri kehoa. Sähköiskun kaltaisia tunteita päässä niin että pää nytkähtelee. Ihan kuin snadi epilepsiakohtaus  Hyi helvetti  crazy2 Sad

Olen saanut vastaavia muutaman kerran aiemmin mutta tää oli pahin ja nyt mä haluun lähetteen neurologille kun menen perjantaina taas sairaalaan on sen psykiatrin tajuttava että mä tulen kohta seinähulluksi näin fyysisten oireiden takia jotka saatana jatkuu vuodesta toiseen ja meen lahjoineni ihan hukkaan koko ihminen!!

Tk:n nuori lääkäri ei tajua mitään neurologisista oireista mutta psykiatrin on jumalauta tajuttava että mä tarvitsen tutkimuksia neurologian alueella.
Ton kohtauksen jälkeen iho on ihan kirjava ja päänahka erittäin arka.
Ulkoiset oireet jatkui 5 vuotta, sit ne muuttui  vajaa kaks vuotta sit "sisäisiksi", hermostollisiksi, sisältäen myös näitä iho-oireita
Kauheesti kirosanoja mutta kyllä ärsyttää että vanhat oireet tuli ihan salamana takasin  tickedoff

Mun entinen ad/hd hoitaja, neurologian professori jäi eläkkeelle pari vuotta sit ja kaipaisin just sellasta ihmistä selvittämään tätä outoa oireilua enkä mitään vasta -valmistunutta tk-lääkäriä jotka tuijottaa tietokonettaan enemmän kuin tutkittavaa

Perjantaina sairaalaan.  Wish me luck

tallennettu
ghede
Vieras
« Vastaus #2424 : 20.08.2013 22:56:53 »

Pikkarille tsemppiä myös multa!
tallennettu
pikkari
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2425 : 21.08.2013 03:24:21 »

Kiitos teille tsempistä, kyllä mä pärjään  Smiley
Tänä yönä on taas ollut monta merkkiä siitä miten huolta pidetään. Voi kun kaikki ihmiset sen ymmärtäisi että mitä pahemmas jamassa ollaan sitä enemmän auttajia ympärillämme on.
En minäkään sitä aina tiedosta - pitkät piuhat näköjään  idiot2

Täysikuuuuuu valvottaa ja oli tosi kiva että vanha ystävä lähestyi illalla  smitten
Tiesin että mieheni ei jätä pulaan. Hänen paras ystävä soitti mulle ja nähtiin. Sit henkimaailma oli niin lähellä kun kotiin tulin ja matkalla jo
Väitän faktaksi sen että jokainen ihminen haluu olla rakastettu. Kaikilla ei ole sitä ihanaa vieressä mutta uskokaa vaan että se rakkaus mikä niillä ihmisillä on teitä kohtaan jotka on mennyt henkimaailmaan, on niin puhdas ja aito

Oikeesti sain niin selvän viestin kun mieheni tuli isänsä kanssa. Tai ei se ole edes viesti vaan tunne siitä lämmöstä ja rakkaudesta mikä heistä lähtee - välittäminen
Tarkkaan seuraavat meidän maallisia touhujamme, toki tietyin rajoituksin

En olisi ikinä kuvitellutkaan kirjoittavani tällaista silloin kun aloitin ketjun Rasittava henkimaailma.

Tähän grrrimsiit ketjuun lähtee tän viestin kautta hyväääääää angel smitten

tallennettu
pikkari
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2426 : 21.08.2013 23:07:00 »

En tosiaankaan käsitä miten mun faija on niin raivona koko ajan. Huutaa mulle koska oireilen. Äitiä käy sääliks koska joutuu tsiigaa sitä kiukku-ukkoa
Kaikki on vaan kiinni rahasta. En tajua miten voi stressaa niin jumalattoman paljon siitä asiasta?!  uglystupid2

Home on aihe josta ei voi puhua. Mun asunnossa ei sitä ole enää mutta vanhat vaivat ja hieman huonosti tehty remontti (väärässä järjestyksessä) näköjään riivaa faijaa niin että meillä on vaan huutovälit hänen taholtaan.

Sota vaikutti valtavan paljon suomalaisiin aikoinaan ja vaikka meillä täällä oli valtava tuki enkeleiden suhteen, jäi paljon traumoja ihmisiin ja siitä se etenee polvi polvelta eteenpäin. Luojan kiitos ei kaikkille
Mun isän äidin ei olis kuulunut olla äiti yhdellekään lapselle.
Julmaa kirjoitusta mutta näin mä sen koen. Nainen joka synnytti 9 lasta mutta hänen omat hevoset olivat tärkeempii kuin skidit. Näkyy ja kuuluu tänäkin päivänä

Jotenkin sääli niitä ihmisiä jotka kuolemansa jälkeen tulee pyytää anteeksi omaa typeryyttään
Tiedän että mun isä on sellainen
Ensi viikolla hänellä on synttärit. Oman elämän rajallisuuden tiedostaminen ahdistaa ja mä oon aivan vastakohta; voisin kuolla vaikka heti koska tiedän mikä on aito rakkaus. Se odottaa verhon takana

Tuntuu niin kohtuuttomalta välillä. Toki tiedän olevani ns hyväosainen mutta en ole kiinni materiassa. Juttelin ystävän kanssa joka on käymässä 87-vuotiaan mummonsa luona. Frendi koittaa auttaa parhaansa mukaan mutta edes homehtuneen kellarin tavaroita ei saa heittää pois. Vinossa kasvavaa koivua ei saa kaataa. Mitään ei saa laittaa kierrätykseen vaikka muori on vanhainkotikunnossa. Vanha/entinen luo turvaa

Ihminen hakee rahaa ja valtaa. Miksi?
Materia luo turvaa vaikka olet miltei haudassa?

Olen jankuttanut ystävilleni tänä kesänä varmaan kyllästymiseen asti että niin toivon että tämä sairas ihmiskunta saa AVARUUSKAVERIHERÄTYKSEN eli ihan mitä vaan tän pallon ulkopuolelta tulisi saamaan aikaan vaikka joukkohysterian. Ihan sama koska sitä tämä maapallo oikeesti tarvitsee.

Tässä ootellessa mestat saastuu niin Japanissa kuin Jemenissäkin. Egypti (olen elänyt siellä kauankauan sitten lääkärinä) on sekasin ja kaik islaminuskoiset ukot on viimeistään nyt pimahtaneet siellä

Tosiaan toivon että tämä elämä maan päällä on lyhyt. Kuka jaksaa negaa koko ajan vaikka ajattelisi kuin positiivisesti? Erityisvahvat. Mä en ole sellanen

tallennettu
pikkari
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2427 : 21.08.2013 23:33:33 »

..jatkuu vielä. Tiedän että isäni on herkkä ja aistii helposti esim valehtelijan ja näkee ihmisistä vaikka mitä läpi mutta ei suostu kuuntelemaan mun neuvoja ns suojauksesta ja sit saa muiden energiosta kiukkuisen olon
 kuten minäkin jos en ole tehnyt sitä, mutta ei silti tajua.
Vasta sit kun kuolee ymmärtää asian mutta itsehän näille päätin syntyä
Mun nykyinen äiti kuristi mut Ranskassa aikoinaan ja minä keittelin myrkkyjä siellä myöhemmin paikallisena kylänoitana ja mun äidin äiti oli opettajana
Täysikuusta valvoi mummoni tässä Suomen elämässä ja me tänne sit yhdessä päädyttiin. Hän oli täysikuukukkuja kuten minäkin. O-ou
tallennettu
Elwyn
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2428 : 23.08.2013 09:17:49 »

SAP knuppel2
tallennettu

"Curse the day, hail the night"

Baby, I'm astray within the colours of your night
Ambrel
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #2429 : 23.08.2013 11:51:25 »

Uus kämppä enkä saa nukuttua öisin.  Undecided arrrrg.
tallennettu

Viisain on se, joka tietää, mitä ei tiedä~
Sivuja: 1 ... 160 161 [162] 163 164 ... 222
  Tulostusversio  

Siirry: