Sivuja: 1 ... 156 157 [158] 159 160 ... 221
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Voi grrrimsskit ja korrrsakovsskit ..tänne saat purkaa eli anna palaa....  (Luettu 1657849 kertaa)
0 jäsentä ja 7 vierasta katselee tätä aihetta.
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #2355 : 08.06.2013 02:01:28 »

Mikä ihme minussa pelottaa tiettyjä ihmisiä?
Ymmärtäisin sen jos olisin oikeesti joku hullu sekopää mutta tänään oli taas niin outo kohtaaminen.
Olin ystävän kanssa baarissa ja yht`äkkiä viereeni tupsahtaa se helvetin komea mies jota halailin muutama kuukausi sitten ja joka nyt selitti miten on mua ikävöinyt ja kuinka paljon tykkää.
Sit seuraavassa hetkessä on selittämässä samaa tuikituntemattomalle naiselle. Idiootti  uglystupid2

Sanoi ennen häipymistään että olen pelottava  buck2 No ei ole eka kerta enkä sellasta miestä haluakaan joka ei tiedä mitä tahtoo.
Vahva, vakaa, voimakas mies on sellainen jonka tahdon ja tän kesän aikana tulen saamaan. Jostain kumman syystä vedän vesimerkkejä puoleeni eikä ne vaan sovi. Tästä kirjoituksesta tulee nyt fiilis jostain epätoivoisesta naisesta mutta näin ei ole. Mä tarvitsen seksiseuraa mukavasta miehestä joka tietää mitä tahtoo ja toteuttaa sen

Toinen grimmssski-aihe on se että täällä mun kodissa tapahtuu taas outoja. Heräsin siihen että keittiöstä kuului kolinaa. Nukahdin uudestaan ja herättyäni seinässä vilkkui hopeisia välähdyksiä sekä näin ensimmäistä kertaa elämässäni orbin joka liikkui olohuoneessani.
Kun menin sit tutkimaan keittiötä oli punainen tuikkulyhty apupöydällä jonne en tasan tarkkaan sitä ole laittanut.
Miksi nämä tavaroiden siirtymiset tehdään kuin tahallaan niin ettei sitä voi olla huomaamatta?

Olen tän jo aiemmin kertonut mutta siitähän tää kaikki kumma alkoi kun ex-mieheni iso työsaapas oli olohuoneen nojatuolissa kuin huutomerkki.
Enää en niinkään pelkää mutta kyllä tämä ärsyttää joka kerta yhtä paljon. Minkä v###n takia pitää tulla tänne pörrää mun kotiin?
Tässä asunnossa on tapahtunut jo tarpeeksi kaikkea outoa, kummallista ja sairastuttavaa mutta edelleen tää paska jatkuu. Suoraan sanoen vituttaa koko henkimaailma.
Pysykööt siellä omalla tasollaan. Minkä takia ne saa luvan tulla häiritsemään?!!!

Osaan kyllä häätää häiriköt pois kun olen hereillä mutta et sillon pitää tulla kun nukut  tickedoff tickedoff
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #2356 : 08.06.2013 06:37:17 »

Olen valvonut ja lukenut koko yön tsekaten et jatkuuko se "en ole yksin täällä" fiilis. Ei ole nyt ketään ja hyvä niin.
Katsoin just yleareenasta Benidormia ja hihittelin sille hölmölle sarjalle
Tää on se vaihe missä vieläkin jumitan: aistin henkimaailman läsnäolon mutta saan saan sanoman auki vaan harvoin.
On aika turhauttavaa
Jos tajuaisi tarkkaan mistä on kyse, helpottuisi. Tosta eilisestä en saanut selvää oliko se mun mieheni ( mielestäni ei) mutta mikä oli sit syy kolista, näyttäytyä valona ja liikuttaa esinettä
Tää ei ole mikään itsekehu mutta moni ei uskaltaisi täällä olla jos olis kokenut kaiken mitä minä olen. Näihin juttuihin/ilmiöihin jotenkin tottuu
Nyt tätä kirjoittaessani en sit olekaan yksin. Jollain on asiaa. Kai mun pitää tekstaa meediolle. GRRRRR!!!
Mitään en niin inhoa kuin sitä että olen toisten armoilla/muiden varassa.
Osaan kyllä "ajaa pois" negan mutta avuntarvitsijat vie multa energiat pois. Ei kiitos

tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #2357 : 09.06.2013 03:20:53 »

Olen taas aivan ihmeissäni  Shocked
Tapasin hyvän ystäväni baarissa ja juteltiin hihiteltiin keskenämme. Mä lauloin karaokessa ja sit nauratti vielä enemmän.
Pariskunta istuu pöytäämme ja mies käyttäytyy aika oudolla tavalla. Kun nousin ylös ja lähdin ulos tupakalle tää mies lataa täysillä nyrkillä mun rintakehään. Lensin noin metrin mutta onneksi pehmeälle sohvalle.
Potrsari tulee paikalle samantien kuten myös muu henkilökunta
Mikä tämä aika oikein on kun tuntuu että joillain viiraa erittäin pahasti??

tallennettu
liveforever
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 615


Profiili
« Vastaus #2358 : 11.06.2013 11:37:39 »

kaamea olo!! Sad
tallennettu
Elwyn
Vieras
« Vastaus #2359 : 11.06.2013 14:13:03 »

Kannatti lähteä töihin Afro Olen PA tässä nyt seuraavat pari kuukautta, kun tuet katkesi ja eka täys tili tulee vasta elokuussa.

Elämä on..
tallennettu
merjaperhana
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 59


Profiili
« Vastaus #2360 : 11.06.2013 17:52:00 »

miksi ystävyydestä rangaistaan - eikö ystäviä saisi olla kuin yksi. minulla on/oli/on hyvä ystävä ja tapasin kuoleman kautta puolisonsa menettäneen ystävän uudelleen ja nyt kun haluan välillä mennä hänen seurakseen niin tämä toinen suuttuu ja nyt katkaisi kokonaan välit
ei se sitä tarkoita että jos et tänään mene niin etkö voisi mennä huomenna
ja puhelimessakin voi puhua asioista - ainakin minua helpottaa kun saan purkaa sydäntäni vaikkakin vain puhelimessa - pääasia että saa puhua murheistaan jollekin joka kuuntelee - tietty kasvotusten on aina parempi mutta kyllä jo äänen kuuleminen auttaa tosi paljon
en jaksa kun tunnen että minua syyllistetään aivan turhaan tosin olen hatarapäinen enkä aina muista asioita mutta soittamisen unohtaminen ei  ole syy ystävyyden katkaisemiselle - vai onko - ei minusta
silti hän säilyy aina sydämessäni ystävänä ja rakastan häntä ystävänä sitä ei mikään muuta!!!!!!!!!!!!!!
ja olen sitäpaitsi iloinen minulla on KAKSI ystävää koska en luovuta toisenkaan suhteen koskaan!!!!!!!!!!!
tallennettu
Elwyn
Vieras
« Vastaus #2361 : 12.06.2013 21:05:23 »

Silmä punoittaa ikävästi ja kaiveleekin.. Näinköhän se viime viikon ötökkä teki sille jtn hallaa. No, pitää kai soitella lääkärille mikäli se huomenna vielä kaivaa.
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #2362 : 13.06.2013 19:57:25 »

Sain taas kauheen allergiakohtauksen eikä mene jakeluun mikä ihme mun päänahassa on kun hiukset vaan ohenee?
Psoriasis todennäköinen. Muualla ihossa ei ole sellasia kirveleviä kipupisteitä kuin nupissa.
Kuukauden kuluttua vasta aika Allergiasairaalaan. Olen tosin menettänyt uskoni lääkäreihin joten täytyy keksiä lisää omia keinoja kuin vitamiinit ym tropit. Immuno glucania aloitin ottaa taas
Stressin välttäminen/poisoppiminen on tärkein sekä liikunnan lisääminen. Tänään oli niin kipeä iho päänahassa etten voinut pitää huivia joten liikkuminen on ollut aika vähäistä. Aiemmin tällä viikolla olin niin masentunut etten päässy kunnolla kämpästä ulos ja sit kun haluisin mennä tulee tälläinen kummajaisoire.
Ilman huivia en haluu liikkuu missään  crazy2
tallennettu
Ambrel
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 373



Profiili
« Vastaus #2363 : 14.06.2013 01:04:12 »

Ärsyttää kun pitää olla niin äkkipikainen ja tempperamenttinen luonne, taas ihan turhasta sai riidan aikaiseksi miehen kanssa. Okei, aiheesta rupes harmittamaan, mutta nollasta sataan kiihdyin kuten tavallista. Ei kait sille mitään voi. :|
tallennettu

Viisain on se, joka tietää, mitä ei tiedä~
Varjotar
Astroholisti
*****
Viestejä: 1262


Starchild


Profiili
« Vastaus #2364 : 14.06.2013 18:52:27 »

Nautin rajatonta epäluottamusta siskoni taholta--  Lips Sealed
Ei ole kauhean kivaa, kun mua pidetään jonain lapsena vieläkin buck2
tallennettu

Kuuntele tuulta.
Kyllikki6
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #2365 : 14.06.2013 18:54:54 »

Ärrimurri  buck2

En tiedä kumpi on pahempaa; tietää jotain (intuitiivisesti), muttei uskoa siihen vai uskoa jotain, minkä todenperäisyydestä ei ole 100% varma.. Yhtäkaikki, tämän asian kanssa väännetään varmaan tämä viikonloppu.. ja elämä  Shocked
tallennettu
ghede
Vieras
« Vastaus #2366 : 16.06.2013 01:39:40 »

iPad on perseestä.
tallennettu
merjaperhana
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 59


Profiili
« Vastaus #2367 : 16.06.2013 15:24:26 »

koskahan lakkaisin suremasta mahallani....?  vaikka muuten olen jo rauhoittunut koska en voi kummallekaan tilanteelle mitään mutta kun maha prkl ei lakkaa. toisesta pääsin juurijajuuri ohi niin toinen tilanne ja taas maha sekaisin  Angry
tallennettu
liveforever
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 615


Profiili
« Vastaus #2368 : 19.06.2013 17:39:24 »

tällä vkolla olen ah niin ihanan työkaverini mielestä tulkinnut täysin väärin viisikoita,tosin hän ei ole itse niitä lukenut,en ole voinnut olla täynä syötyäni minun ruokavaliollani tietyssä paikassa ja tarvitsisin sihteerin kun olen hukannut YHDEN todistuksen elämäni aikana!!!!

ja en tunnu pääsevän nykyisestä työpaikasta erooooooon en millään hakemuksia olen lähettänyt,mutta EI!!! tickedoff tickedoff
tallennettu
Elwyn
Vieras
« Vastaus #2369 : 20.06.2013 13:26:26 »

Hohhoijakkaa.. Jaarittelevat ja korostetun HITAASTI puhuvat ihmiset angel Tongue crazy2

Pienet on onneks murheet Grin
tallennettu
Sivuja: 1 ... 156 157 [158] 159 160 ... 221
  Tulostusversio  
 
Siirry: