Sivuja: 1 ... 155 156 [157] 158 159 ... 221
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Voi grrrimsskit ja korrrsakovsskit ..tänne saat purkaa eli anna palaa....  (Luettu 1657930 kertaa)
0 jäsentä ja 16 vierasta katselee tätä aihetta.
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #2340 : 22.05.2013 05:55:53 »

Idiootti naapuri sulla  idiot2

Mä soitin kriirikeskukseen koska halusin saada ns normaalin ihmisen mielipiteen muutamaan asiaan liittyen tähän erikoiseen elämäntilanteeseen ja henkimaailman ilmiöihin
Ihan mukavan naisen kanssa juttelin mutta olin puhelun jälkeen vielä ahdistuneempi kuin ennen sitä
Kehotti lukemaan Raamatusta Johanneksen evankeliumia ja kuuntemaan youtubesta Pirkko Vesavaaran juttuja.
Nyt kun kirjoitan tätä läppäri alkoi taas huutaa happee ja pöytävalo vilkkuu  Shocked

Toi Vesavaara on kauheen syyllistävä. Sain jopa pelkotilan kun kuutelin tätä raamatulla päähän-naista.

Tän kirjoituksen aloituksesta on noin vartti koska hämmennyin niin paljon tosta valon vilkkumisesta. No nyt mä en ole enää yksin täällä
Tein eilen itsenäisyysjulistuksen etten kaipaa enää miestäni mutta väärässä olin. Vahva henki oli eläessään ja henkimaailmassa myöskin, näin sanoi meediokin.
Lämmin olo nyt  smitten

tallennettu
ghede
Vieras
« Vastaus #2341 : 22.05.2013 10:30:06 »

Kesätyöpaikka hajottaa pään, kuten normaalisti aina käy kohdallani. Vituttaa kaikki elämäänsä kyllästyneet vanhat ämmät ja ukot, joilla ei ole muuta sisältöä elämässään kuin kuppanen työnsä. Pääasia kai, että on edes töitä näinä aikoina. Kirjoittelut tosin tänne foorumille jää vähemmälle ainakin tämän kesän osalta. Cheers! Kiss Ja tämän vitun iPad, jota en taantumukseni vuoksi osaa käyttää. Cheers again! Kiss
tallennettu
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1332



Profiili
« Vastaus #2342 : 22.05.2013 16:29:17 »

Idiootti naapuri sulla  idiot2

Mä soitin kriirikeskukseen koska halusin saada ns normaalin ihmisen mielipiteen muutamaan asiaan liittyen tähän erikoiseen elämäntilanteeseen ja henkimaailman ilmiöihin
Ihan mukavan naisen kanssa juttelin mutta olin puhelun jälkeen vielä ahdistuneempi kuin ennen sitä
Kehotti lukemaan Raamatusta Johanneksen evankeliumia ja kuuntemaan youtubesta Pirkko Vesavaaran juttuja.
Nyt kun kirjoitan tätä läppäri alkoi taas huutaa happee ja pöytävalo vilkkuu  Shocked

Toi Vesavaara on kauheen syyllistävä. Sain jopa pelkotilan kun kuutelin tätä raamatulla päähän-naista.

Tän kirjoituksen aloituksesta on noin vartti koska hämmennyin niin paljon tosta valon vilkkumisesta. No nyt mä en ole enää yksin täällä
Tein eilen itsenäisyysjulistuksen etten kaipaa enää miestäni mutta väärässä olin. Vahva henki oli eläessään ja henkimaailmassa myöskin, näin sanoi meediokin.
Lämmin olo nyt  smitten



Luota hyvä immeinen sisimpääsi, se kyllä kertoo milloin olet oikeella polulla. Siis sinulle tarkoitetulla.
Jos sisimmässäsi kuuluu enemmän kuin yksi ääni, odottele, kunnes turhat ovat vaienneet, ja jäljellä on vain yksi ääni sekä sinulla hyvä olo. Kerta kerralta tämän harjoitteen tehtyäsi kuluu lyhyempi aika, kun turhat äänet ovat vaimenneet.
Unohda Raamatulla päähän lyöjät. Jokaista totuutta voi katsella monesta eri suunnasta. Vain yhden totuuden huutajat ovat usein itse sisimmältään niin helkutin epävarmoja, että huomaamattaan päättävät muillekin olevan 'hyväksi' heidän oma totuutensa.
Raamatustakin löytyy joka kerralla eri näkökulma yhteen ja samaan asiaan (toki myös eri asioihin), mitä pohdin. En enää joka päivä lue Raamattua, mutta sen muistan, että siellä lukee selvästi :
Jokaisen (jonka hän on kutsunut,) hän on nimeltä kutsunut.
Heille jokaiselle on tietty tehtävä.
Jokaiselle siis juuri hänelle sopiva,
ei kenenkään paasaajan päättämä.
Lisäksi Raamatussa sanotaan:
Vapauteen te olette kutsutut.
Eli vapaushan ei ole jonkun toisen ihmisen mielen mukaan eläminen.
Meillähän on kullakin omatunto. Jokainen toimikoon siten kuin hyväksi kokee,
kunhan ei tarkoituksellisesti loukkaa, kahlitse tai pyri hallitsemaan toista /toisia.
Itse pidän selkeänä sääntönäni, että kullekin pitää jäädä oma henkinen tila,
jossa henkilö on koskematon ja turvassa hallitsemishaluisilta.
Myös täällä saiteilla.
tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
liveforever
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 615


Profiili
« Vastaus #2343 : 23.05.2013 16:26:57 »

sataa yäk!!!ja ihanainen työkaverini anto taas tul täydeltä laidalata hetken!!! no kai mä joku pvä sanon sille takasin,mut sit ei oo enää kellää kivaa!!
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #2344 : 23.05.2013 16:36:55 »

Onko mahdollista Liveforever sanoa vaikka esimiehelle, että et pysty työskentelemään tuon ko, ihmisen kanssa ja sun tarttee saada työympäristö jossa sen kasnsa tarvii olla mahd. vähän? Tai jotain? Jättäisit sen mätänemään omiin liemiinsä.
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #2345 : 23.05.2013 22:18:42 »

Kiitos rohkaisevasta viestistäsi t.touhula
Tää on ollut jotenkin niin monella tavalla raskas viikko kun tuntuu ettei millään osa-alueella ole asiat kunnossa mun elämässä.
Jatkuva stressi on kamalaa ja ärsyttävintä on se että elämä polkee paikallaan eikä mitään edistystä tapahdu.
Asioita jotka eivät ole itseni hoidettavissa ja toisten varassa oleminen vasta ärsyttävää onkin. Tuntuu että olisin tullut aivan eri ihmiseksi.
Aiemmin tosi terve, energinen, aktiivinen ihminen on poissa. Monen vuoden oireilu ja menetykset vaikuttaa identiteettiin mutta vielä mä nousen. Nyt 8. vuosi tätä paskaa mutta ei voi kauan enää kestää
Siihen on uskottava vaikka väkisin
tallennettu
liveforever
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 615


Profiili
« Vastaus #2346 : 24.05.2013 21:17:21 »

kuuhilda: oi kun oiski mahollista.ollaa kaksistaa ja hän ilmoitti viime vkolla jatkavansa!!!toivon niin löytäväni muuta työtä nyt kesän aikana,hakemuksia on vetäämässä.

ja pomo on kans välil ihan ok mut nyt viime aikoina täys koopää.on saannut huonosti hoidetusta asiasta palautetta ni nyt kiukuttelee kaikille.

tallennettu
liveforever
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 615


Profiili
« Vastaus #2347 : 24.05.2013 21:19:03 »

ja pärkele flunssa pukkaa päälle!!ja en o kipiä koska jovi the god odottaa sunnuntaina
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #2348 : 25.05.2013 18:46:04 »

Mun kädet tärisee äsken saamani puhelun jälkeen. Naispuoleinen henkilö uhkasi hakkaavansa mut jos vielä soitan hänen miehelleen. What  idiot2 idiot2 uglystupid2 se mies soitti mulle itse aamulla. Puhelu katkesi ja soitin takas
Se kundi on mun kaverin pikkuveli ja me ollaan tunnettu monta vuotta. Mistä näitä idiootteja sikisee?
Uhkasi vetävänsä mua turpaan ym paskaa. Ikinä en ole kuullut naisen suusta tollasta. Mun ääni kyllä kohosi kun ladellaan suoria uhkauksia ilman mitään syytä. Raivostuttavaa  tickedoff tickedoff tickedoff
Mitään en maailmassa inhoa niin kuin epäoikeudenmukaisuutta. Puheesta lähtien  uglystupid2
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #2349 : 25.05.2013 20:47:24 »

Mä soitin takasin sille ihmenaiselle ja kysyin mistä sinä mua syytät?
Kiertelee, kaartelee ei vastaa "Kyllähän sä tiedät..." Tiedän mitä? Ihan sekopää akka.
Mä haluan tavata tän uhkailijan ja katsoa silmiin minkälainen nainen hän on. Uhkasi vielä siinä ekassa puhelussa ettei mun kannata tulla tietylle aluelle täällä ettei tule pataan.
Haluan tosiaakin tietää mistä tämä ihminen puhuu koska nyt tuli uhkaukset ihan väärään osoitteeseen. Kysyin vielä että oletko varma kenelle soitat. Oli kuulemma.
Parempi olis jättää koko juttu tähän ihan oikeesti. No katellaan...

Ystäväni soitti tänään ja kysyi miten tuntemattomat henkimaailman vierailijat voi ajaa pois. Hänen ystävänsä luona pyörii ylimääräisiä ja kerroin miten itse "ajan" ne pois. Sit saan tällasen ihmisen perääni joka uhkailee. Just joo. Auta vähän ja sit olet itse avun tarpeessa tai joudut kelaa miten puolustautua
Vittu tää on sairas mesta koko maapallo. Ihminen riehuu, sotii, kiduttaa, tappaa koko ajan ympäri maailmaa.
Tiedän että nega vetää negaa puoleensa mut rajansa kaikella
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #2350 : 26.05.2013 01:02:50 »

Soitin mieheni ystävälle että miten toimia tällaisessa tilanteessa. Sanoi samantien anna sen naisen numero.
No, se hullu oli huutanut ja kirkunut puhelimessa
Tähän juttuun alkaa liittyä muitakin juttuja mistä kuulin tänään myöhemmin. Onneksi miehelläni on ihania ystäviä jotka pitää huolta  smitten smitten
Ihan uskomatonta että tuntematon ihminen soittaa uhkailupuhelun  uglystupid2
Mä en halua väkivaltaa ym shittii mutta nyt tää gimma ei oikein tajunnut kenelle aukoi päätään ilman syytä
En ole kaikkitietävä ihmeolento mutta käytöstavat mulla on.
tallennettu
Kyllikki6
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #2351 : 26.05.2013 20:57:08 »

^Perseestä tollainen, tiedän kokemuksesta.. meitä on niin moneen junaan ja toiset ei näköjään edes lähde asemalta  idiot2

Uhhuh, täällä alkoi vähitellen menemään viesti perille, kun aikansa vääntää.. Ollaan siis asuttu tässä asunnossa puolisen vuotta ja sinä aikana lasten sairastelu on ainakin triplaantunut edelliseen vastaavaan ajanjaksoon nähden. Toki siis koulu/eskari-ikäisille on ihan "normaalia" saada pöpöjä ja potea niitä, enkä ole asiaan ennemmin kiinnittänyt edes huomiota. Kunnes nyt, kun pojalla on ollut melkein kolmisen viikkoa jatkuvasti jotain, tytär ehti välissä paranemaan (jos 37,0 aamulämpö on normaalia 7v lapselle?) ja nyt on silmätulehdus päällä. Ittellä hillitön räkätauti, nuha ja yskä, sekä nyt kun mietin, niin aivastelua reilummalti.. Puhumattakaan sitten tästä kaikesta muusta oireilusta, joka on tässä asuessa kummasti ilmestynyt jostain. Tähän asuntoon tehtiin ns. "köyhän miehen kylppäriremontti" ennen meidän muuttoa; lattia auki, kaadot kohdilleen, laatoitus päälle ja suihkuseinäkkeet, joista saa "kaapin". Sanoin jo silloin, että toi on aivan pommi  knuppel2

Aloin tässä sit vaan miettimään, että mitäs täältä oikeastaan otetaankaan mukaan, jos ollaan jo tässä altistuttu homeelle? Luin just Kotivinkikistä, kun 10v vanhasta talosta oli pakko lähteä homeen takia niiltä sijoilta, kaikki jäi. Opettaa kummasti luopumaan, jos vaan saa pitää terveytensä.. tai edes sen, mitä siitä on jäljellä.
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #2352 : 26.05.2013 21:57:21 »

Me muutettiin kaksi kuukautta kaksiosta isompaan asuntoon ja tosiaan pesin pesutuvassa kaikki vaatteet, verhot ym tekstiilit 60 asteessa ennen kuin toin ne uuteen kotiin.
Peitot, tyynyt, matot kaatopaikalle.
Kirjoista ja voihyvin lehdistä en halunnut luopua joten laitettiin ne pakastimeen ja pikakyytiä ulos homeasunnosta toisen kodin pakastimeen
Sohvat, patjat, nojatuolit myös kaatopaikalle. Huonekaluista kirjahylly, olohuoneen ja keittiön pöydät putsattiin lähtiessä sekä heti uuteen kotiin tullessa ja joka ikinen koriste-esine, ikoni ym puhdistettiin lähtiessä ja tullessa
Kauheesti tekemistä!
Toi sinun perheen oireilu on jo ihan selvää että siellä on sisäilmaongelma. Niiiiin paljon toivon että pääsette pian pois puhtaaseen kotiin  angel
On hyvin ahdistavaa sairastua omasta kodista. Tiedän niin hyvin. Tosi paljon voimia teille. Tuulettakaa niin paljon kuin mahdollista ja olkaa paljon ulkona. Puhdasta ruokaa, vitamiineja ja probiootteja joka päivä
Mä rukoilen teidän puolesta
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #2353 : 26.05.2013 22:07:32 »

jatkuvasta skarppaamisesta ja stressistä johtuva väsymys  crazy2
palautumispäivän tarpeessa..
tallennettu
Varjotar
Astroholisti
*****
Viestejä: 1262


Starchild


Profiili
« Vastaus #2354 : 30.05.2013 10:36:18 »

Aika mielenkiintoiset viimeiset päivät koulussa..  Lips Sealed
Itkua ja pelkoa, kun pitäis olla riemua ja helpotusta buck2

Tosin, ymmärrän kyllä että alkukesä voi saada jonkun ripustamaan itsensä kiikkuunn idiot2
« Viimeksi muokattu: 30.05.2013 10:39:05 kirjoittanut Varjotar » tallennettu

Kuuntele tuulta.
Sivuja: 1 ... 155 156 [157] 158 159 ... 221
  Tulostusversio  
 
Siirry: