Sivuja: 1 ... 161 162 [163] 164 165 ... 222
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Voi grrrimsskit ja korrrsakovsskit ..tänne saat purkaa eli anna palaa....  (Luettu 3130854 kertaa)
0 jäsentä ja 6 vierasta katselee tätä aihetta.
Athene
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #2430 : 27.08.2013 19:57:10 »

Jep en sitten saa opiskella ansiosidonnaisella! tickedoff Ei kun sitten vain hakemaan Kelalta tukia ja saas nähdä kuinka kauan siinä menee,kun se lafka saa päätökset tehtyä.
Pääsin 4kuukaudeksi opiskelemaan Turkuun viittomakieltä ja otin opintovapaata töistä. Opinnot ovat olleet mielenkiintoisia,mutta ei oo kivaa kun pitää stressata rahasta.... idiot2
tallennettu

Aurinko vesimies
nousu/kuu kaksonen
koppi
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #2431 : 28.08.2013 21:57:20 »

Kyllä pampulla olis paljon työtä knuppel2, kun katsotaan miten yhteisiä yhteisömme asioita tänäpänä hoidetaan tickedoff erkele sanoo rapu/ ::)tuumailija. Saako asioita enään hoidettua normaalilla tavalla keskustelemalla asiallisesti ettei aina tarvitsis menettää malttiaan :tickedoff:virastoissa asiodessa. Auttaisko asennemuutos jo ennen virastoon menoa vaikkapa optimismi ja rakkaus smitten :Dvirkailijaa kohtaan. Mitäköhän mieltä ootte kuulikkona Wink knuppel2
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2432 : 29.08.2013 10:47:18 »

Tooooosi huono päivä.
Pää on ihan hajamielinen ja kiukuttaa, tuntuu että koko elämä on kasa epäonnistumisia, oon ihan saamarin typerä haihattelija ja kovakallonen ääliö joka ei osaa mitään muuta kun hankkia itteleen vaan ongelmia ja on aina yks hemmetin kynnysmatto!!!!!!

No niin, ny iltapäivällä mua jo naurattaa, ja sainpas taas konkreettisen ymmärryksen siitä, miten sen syntymäkartan energiat ihan oikeesti toimii  :Smiley On vainen  neptunus  jupiter  uranus ja  mars vaikutteita herkissä paikoissa, on vainen. Koskahan sitä oppis, että ihan oon hölmö höpsispööpiäinen, ja muistaiskin sen sitten vielä.
« Viimeksi muokattu: 29.08.2013 15:21:52 kirjoittanut Kuuhilda » tallennettu
liveforever
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #2433 : 29.08.2013 16:22:03 »

tanankeleenpärkelleen flunssa ei anna periksi!!!!!!ilmotin tänää että huomenna ei töissä näy kaamea olo!!!!!!! tickedoff
tallennettu
pikkari
Astroholisti

I`m hot when I`m not as cold as ice

Profiili
« Vastaus #2434 : 29.08.2013 19:18:28 »

Raivostuttavaa tossa astro-tv:ssä mainittu "Oinaathan on vähän puristuksissa mut ei se mitään. Nehän tykkää siitä" What the fuck?Huh?!!!!  tickedoff
Kun samaan aikaan on flunssa, allergiaoireet, unettomuus,vatsaoireet, kamala pms ja juurihoidossa tänään tässä kunnossa, ei jumalauta puhuta mistään kivasta puristuksesta vaan erittäin ahdistavasta olosta.
Tollaselle naureskelijalle antaisin mielelläni yhdeksi vuorokaudeksi tän olon jos vielä voisin sivusta seurata kuinka kivaa hänellä on  crazy2 Twisted mind, tiedän.

tallennettu
pikkari
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2435 : 29.08.2013 19:27:34 »

Koppi, noissa virastoasioden hoitamisessa olen huomannut enkeliavun toimivan ihan oikeesti.
Hiljentyy hetkeksi ennen lähtöä tai jo paljon aiemminkin kun tietää minne on menossa ja mitä tekemään, sit vaan pyydät enkeleitä mukaan että he auttaisivat sua niiden asioiden hoidossa.

Jos täytyy kohdata sellanen ei-tulla-toimeen-ihminen, kannattaa pyytää että teidän kummankin omat enkelit auttaisivat siinä tilanteessa. Mä puhun usein ääneen itsekseni yksin kotona ja juttelen enkeleiden kanssa.
Joskus ne alentavat omaa värähtelyään niin että voin nähdä ne  angel angel
Mulla oli ikoni mukana tänään hammaslääkärissä ja se käynti meni hyvin vaikka olo on vieläkin kuin olmilla
« Viimeksi muokattu: 29.08.2013 19:29:26 kirjoittanut pikkari » tallennettu
pikkari
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2436 : 30.08.2013 22:29:48 »

Vaelsin taas ympäri asuntoa. Joku lähipiiristä kuoli. Tapahtui sama kuin mieheni kuolinyönä mutta ei niin vahvasti.
Yhdeksän kuukautta siitäkin jo on ja ostin ruusuja kuten mieheni teki joka perjantai
Mulla on kolme mediaalista ystävää ja pidetään harvoin yhteyttä mutta ollaan samalla langalla. Jokaisella on ollut viime vuodet tosi kivinen tie.
Mun ihanainen josta en ole kuullut yli vuoteen on ollut vielä pahemmassa kunnossa kuin minä  mutta tänään puhuttiin pitkästä aikaa ja hän tulee mun mukaan meediolle koska hieman pelkää uutta lahjaansa joka on avautunut eikä halua yksin mennä.
Tän takia me ollaan tänne synnytty - autetaan toinen toisiamme.

Tosin olin ilkeä myös ja ajoin ulos ihmisen mun kodista joka irvisteli sille tiedolle mitä sanoin.
Huomenna nähdään olinko oikeassa. Toivottavasti en
tallennettu
pikkari
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2437 : 31.08.2013 19:05:00 »

Valitettavasti olin oikeassa mutta eipä ollut lähipiiristä vaan mutkan kautta. Ystäväni jonka kanssa puhuttiin eilen pitkästä aikaa soitti just ja kertoi rakkaan serkkunsa kuolleen yöllä. Tän mä aistin mutta ei tämä jää ainoaksi - tulee vielä toinenkin.
Olen väsynyt ja kipee tosin hassun hilpeellä tuulella fyysiseen olotilaan nähden mutta en jaksais tällasia kuolemajuttuja just nyt.
Oireilen erityistavalla mutta tosi harvoin sairastun tartuntatauteihin. Nyt on sit sellanen päällä ja mä koitan tehdä itselleni pikaparannuksen tästä pöpöstä
Ihmeteltiin frendin kanssa toistemme päälle puhuen mikä halvatun riivaus meitä piinaa ja toinen vannotti että mennään sit yhdessä meediolle. Joojoo. Mennään, mutta voi olla hieman jonoo mutta mä toivon että saadaan pikainen aika vaikka joku peruutus tms
Luojalle kiitos näistä ihanista ihmisistä ympärilläni  smitten
Ilman heitä olisin ihan vinossakenossa ja kyllä mä astroväestäkin tykkään paljon. Ei kaikkien kanssa voi jakaa näitä asioita  Smiley
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2438 : 04.09.2013 12:32:53 »

AAAAAAAAAAARGH! Mistä näitä hulluja kiusaajia oikein tulee?! Ja miksi ne on niin pirun sitkeitä?!
Vainolaisia!

Sain tätä kirjottaessani aatoksen, että olen aikanani antanut heille jotain itsestäni, aidosti ja oikeasti, ja kohdeltuaan minua ala-arvoisesti olen ottanut hatkat, ja he tuntevat menettäneensä sen, vaikka eivät oikeastaan tiedä sitä jotain edes saaneensa, ja siksi he eivät tahdo päästää irti ja ovat olotilassa,  jossa tuntevat että minä olen vienyt heiltä jotain, jonka he tarvitsevat.

Huoh. Niin tai näin, en vissiin osaa elää.
tallennettu
Kyllikki6
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #2439 : 05.09.2013 20:28:41 »

Täällä taas knuppel2
Nyt on muutettu ja viikko vedetty aika putkessa, koittanut tehdä tästä kotia kieli vyön alla. No, tänään olin ihan puhki ja istuin tohon verannan rappusille katteleen ja huomasin terassin reunassa siideritölkin kumollaan. Ihan niin kuutamolla en ole ollut, että olisin juonut sen tietämättäni ja kun vein sitä takaovelle, huomasin lisää tölkkejä, viron lonkeroa ja yksi niistä oli melkein täynnä. En nyt sit tiedä onko tossa pihassa käynyt joku vai enkö vaan ole aiemmin huomannut niitä.. Veettää tämmönen vainoharhaisuus  buck2 Nyt saan kuitenkin koiran lainaan viikonlopuksi, siltä varalta etten kuvitellut tätä kaikkea. Kyllä maalla on mukavaa  Cheesy
tallennettu
pikkari
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2440 : 10.09.2013 14:23:18 »

Ei mene mun jakeluun miksi pitäisi avautua henkisille jutuille enemmän kuin mitä haluaa tai muuten henkimaailma voi muistuttaa useammin olemassaolostaan eri merkein? Aina vastauksena on se miten tulis sieluaan kuunnella
Näin mulle sanottiin jo toisen kerran ja sitä enemmän panen vastaan. Tosi häiritsevää!!
Eihän ketään voi pakottaa auttamaan ja jos se sielunsopimukseen kuuluukin, kaikki ajallaan ja sit kun valmis. Mä en ole varmaan kymmeneen vuoteen. Tän takia henkimaailma sit voi häiritä. V¤¤¤u ei voi mennä näin!!!!!!!!!!
Sit kun heti perään mainitaan pimeyden kohtaaminen pelkojen kadottamiseksi, koko avautuminen kuullostaa vielä inhottavammalta.
Missä vapaa tahto? Ahdistaa taas vaihteeks. Haluun kehoni kuntoon ja kanavat tukkoon vaikka loppuiäks. Sopii erittäin hyvin.

tallennettu
Avicii
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2441 : 10.09.2013 15:30:50 »

Mulla oli pikkari samanlainen kausi kun sinulla. Tosi rankkaa olla koko ajan apposen auki. Huomasin että auttoi kun aloin pyytämään tiettyjä tahoja apuun ja opettelin ns tulemaan alas ja sulkemaan kanavat. Mulla on henkisiä ystäviä tuolla jotka auttaa mutta en tiedä miksi tämä piti olla näin rankkaa ja olen ja totaalisen kyllästynyt koko henkimaailmaan. Ainoa on että kun on ollut liian kauan apposen auki niin sulkeminen voi tuntua aluksi hieman vaikealta ennen kun saa sopivasti noi energiat kohilleen.
Tsemppiä sinulle, kaikki varmasti selviää joku päivä, myös sinulle niin kun minulle  smitten
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
pikkari
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2442 : 10.09.2013 17:22:47 »

Kiitos lohduttavasta vastauksesta. Mun on opeteltava kunnolla maadoittumaan ja saada ajatukset kuriin.
Teen tästä eteenpäin suojauksen useemmin että varmasti toimii.
Silloin kun käy ns normaalilla meediolla, käynnin jälkeen on lämmin rakkaudellinen olo, toiveikas olo tulevaisuuden suhteen ja rentoutunut, rauhallinen fiilis.
Tänään oli just päinvastainen. 125 euroa tällaiseen meni
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #2443 : 10.09.2013 19:25:06 »

Tähh 125e..   pikkari. coolsmiley Huh Huh Huh
tallennettu
pikkari
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2444 : 10.09.2013 20:33:38 »

No joo joo, oli kallis ja minä näköjään maailman helpoimmin psyykattava koska ei tarvita kuin yksi tollanen juttu niin kyllä jää levy pyörii mun päässä  crazy2
Jankutan tätä vielä että tollasesta ei etukäteen puhuttu yhtään mitään että alkaa jostain henkimaailman jutuista selittää ja olin jo valmiiksi jännittynyt ja kuuntelin kuin tyhmä lapsi. Olis pitänyt sanoa että lopeta tollaset jutut tulin tänne ihan eri syystä.
Omaan valtavan vilkkaan mielikuvituksen ja oma syyni se on että näitä jään kelailee mutta kun toinen tiesi mun aran alueen, onko siihen pakko tökätä?
tallennettu
Sivuja: 1 ... 161 162 [163] 164 165 ... 222
  Tulostusversio  

Siirry: