Sivuja: 1 ... 151 152 [153] 154 155 ... 221
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Voi grrrimsskit ja korrrsakovsskit ..tänne saat purkaa eli anna palaa....  (Luettu 1657839 kertaa)
0 jäsentä ja 5 vierasta katselee tätä aihetta.
Verninia
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 160



Profiili
« Vastaus #2280 : 30.04.2013 19:09:50 »

Aaaaaaaah!!!! Vähänkö mahtavaa etten oo ainut joka ei oo tästä huippuvappujeejee-juhlinnasta niin innoissaan! Mun tekis mieli kans tehä kaikkki loppuviikon hommat etukäteen jo valmiiks tai vaikka järjestellä keittokomero.
tallennettu
Elwyn
Vieras
« Vastaus #2281 : 30.04.2013 19:52:38 »

^ Grin Tunnen paljon ihmisiä, joita ei kiinnosta juhlia vappua (= ryypätä ja palella pihalla koska vappuna tulee grillata vaikka tulis lunta vaakatasossa). Kaverin kanssa soiteltiin äsken, ja se oli syönyt aivan loistavia munkkeja. Mulla on teetä ja ymmärsin just, että google translate kääntää loistavasti enkusta ruotsiksi ->  Cheesy Cheesy Toinen kaveri on kärttyisellä tuulella, ahdistelen sitä mesessä Tongue

Siinä hurjaa juhlintaa Cool
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #2282 : 30.04.2013 19:59:38 »

Kyllä mulle vain kelpais kunnon Vappurellestys  smitten Aina. Oli pakko tai ei Cheesy

Hyvät bileet ollu kyllä nykkin, ja juhlittu ihan vain juhlimisen ilosta Smiley Musaa ja simaa ja munkkia ja serpentiiniä ja hiusväriä ja ilmapalloja ja tanssia ja laulua ja ja ja ...
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #2283 : 01.05.2013 13:31:57 »

Mä vihaan tota pesukonetta !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Äsken se lähti käyntiin normal mut sitten ohjelma jäi kesken ja kuului POKS! Valot välähti näytössä ja sit pimeni koko masina. Hitto et säikähdin
Tarvitsen uuden pesukoneen asap.Tekis mieli lyödä kirveellä tota paskaa. Seppo ennusteli johtaville merkeille hankalaa kuuta. Käynnistyi joo, vitun hyvin
tallennettu
Elwyn
Vieras
« Vastaus #2284 : 01.05.2013 15:46:38 »

Joo, eilen oli ruotsin parin tehtävän deadline hiukan ennen keskiyötä, joten hyvin jouhevasti meni vappuaatto niiden parissa. Huomenna olis kans deadlinea tiedossa toisella kurssilla, mutta niitä tehtäviä teen vasta huomenna joten vappupäivä = vapaapäivä Afro

Varmaan olis vappu hiukan erinäköinen jos olis pieniä lapsia, ne jaksaa vielä innostua serpentiineista ja ilmapalloista Cool Kavereillakin lapset alkaa olla niin isoja, että hyvä jos niitä kotonakaan näkee (paitsi eilen niillä oli joillain ns.ulkonaliikkumiskielto, hah).
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #2285 : 01.05.2013 22:12:51 »

Niinpä niin, lapset on kyllä semmosia juhlan tuojia, että, juhla kun juhla.
Pikkari, jos pesukone hajoaa ja kettuilee, niin sitten tilataan uusi. Sillä sipuli, ei tarvi elämäänsä pilata enempää sen kanssa Smiley Mulle tulee huomenna, hajos Vappuaattona.
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #2286 : 02.05.2013 03:12:04 »

Ei ole pelkästään pesukone joka ärsyttää vaan tää jalka joka ei tunnu nyt kotikonstein parantuvan. Tänään taas vaihteeksi Allergiasairaalaan. Sielläkin on hometta ja mun pitää pestä kaikki kledjut heti kun tulen huonosta sisäilmamestasta kotiin eli pitää ottaa varavaatteet mukaan, vaihtaa ja heittää pesulaan sairaalavaatteet
Katsoin yleareenasta kaltaisiani jotka ovat vielä pahemmassa tilanteessa. Nuori lääkärimies joutunut Kellokosken mielisairaalaan luulosairauden takia vaikka kyse oli pahasta homeallergiasta. Pääsi sit osastolta pois kun myönsi lääkäreille että on kuvitellut kaiken vaikkei tosissaan ollut
Raivostuttavaa tietämättömyyttä lääkärien kuten näköjään psykiatrienkin taholta jotka ei vaan tajua. Mutsi edustaa omalta osaltaan tätä idiotismia  uglystupid2
Tänä aamuna tulee erittäin suoraa puhetta huoltopalveluun pesukoneen takia. Takuu voimassa vielä ja toiv masina viimein niin paskana että saan uuden tilalle.
« Viimeksi muokattu: 02.05.2013 03:15:15 kirjoittanut pikkari » tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #2287 : 02.05.2013 08:38:45 »

Peruin prick-testin koska ärsytti niin paljon toi kone ja soitin huoltoon jossa vastasi tosi iloisen kuulloinen ihminen joka päivitteli et eihän tässä ole mitään järkee että sun koneen huoltoon on mennyt melkein enemmän rahaa mitä koko masina on maksanut. 700 egee puolessatoissa vuodessa eikä masina toimi. No takuu on voimassa joten ei mene omasta pussista mut..... buck2
Soittaa sinne maahantuojalle ja toiv tulee uusi kone  Smiley Mä tykkään pesukoneista. Se hurina rauhoittaa
« Viimeksi muokattu: 02.05.2013 20:03:06 kirjoittanut pikkari » tallennettu
liveforever
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 615


Profiili
« Vastaus #2288 : 02.05.2013 16:07:28 »

jälleeen kerran keleenvetintanan työpari!!!!!!!!!



miten joku täysin aloitekyvytön pystyy arvostelee muiden tekemisiä ja sanoa asioita vaa ihan päin naamaa!!!


itse ,tiedän olen liian kiltti etten sano takaisin,mutta eipä ole mukavaa sen jälkeen työskennellä jos antaisin tulla kaiken mitä hänestä ajattelen!!!! tickedoff tickedoff tickedoff
tallennettu
Kyllikki6
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #2289 : 03.05.2013 13:44:25 »

Voi halavattu  knuppel2

Tuli sitten se päivä, kun herra.. öö.. "melkein entinen ihastus" käveli vastaan. Eikä siinä mitään, moikkasin, hän hädin tuskin vastasi ja siinä se, matkat jatkui. Tosin mun jalat vapisi niin, että hyvä kun pääsin autoon, sydän on vedellyt enemmän sooloo kuin duuoo sen jälkeen. Eikä siis kyse nyt ollut siitä, että hän olisi ollut jotenkin erityisen ihastuttavan näköinen tai oloinen, vaan.. no mistä? En minä tiedä. Itkettää, kun tää ei näytä loppuvan koskaan. Jos on sitten ikinä alkanutkaan.. ainakaan kunnolla. Tuntuu edelleen siltä, että sisuskalut on tulossa ulos jotain kautta, myllertää ihan hemmetisti. Toivottavasti on edes molemminpuolista  uglystupid2
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #2290 : 03.05.2013 17:48:30 »

Ahdistaaaaaa  Sad Ihan kuin home seurais mua kuin kirous. Tänään lähti pesukone huoltoon ja tilalle tuotiin väliainen masina - ihan homeen hajuinen. Oli pakko alkaa kuitenkin pyykkää heti vaikka järkevintä olis ollut laittaa kone tyhjänä 90 asteessa pyörii eka. Jos noihin vaatteisiin tarttuu se haju, lentää koneellinen kledjuja roskiin saman tien.
Aamulla oli niin mustat ajatukset etten muista milloin olisin viimeks kelaillu niin synkkiä asioita.
Jatkuva stressaaminen terveydestä ei todellakaan tee hyvää - päinvastoin mutta minkäs teet kun toi homepaska tuntuu vaanivan mua  uglystupid2 tickedoff
Ärsyttää kun joutuu varomaan yksinkertaisiakin asioita. Nyt pitäis lähtee apteekkiin ja luontaistuotekauppaan taxilla. Ikinä ei voi tietää kuka siinä on autossa on aiemmin istunut ja tuleeko oireita.
Näinkin on nimittäin käynyt. Mulle on tullut trauma homeesta koska olen oireillut sen takia niin kauan.
Viikko yksin kotona saa ajatukset (varsinkin ne negat) PAISUMAAN aivan valtavan kokoisiksi, sen huomaan kyllä
Tosin ei mulla ole aikaisemmin ollutkaan tällasta elämäntilannetta jossa on näin monta asiaa vinossa ja vielä sellasia mihin ei voi itse vaikuttaa. Perusturvallisuus järkkyy. Se ei ole kiva tunne

tallennettu
Elwyn
Vieras
« Vastaus #2291 : 03.05.2013 20:48:30 »

Joku pälli oli yrittänyt pölliä mun pyörästä satulan idiot2 Onneks ei ollu saanu irti.. Kummaa sakkia.
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #2292 : 03.05.2013 21:00:19 »

Cheesy Cheesy
Voiko tuosta syyttä kevättä?
tallennettu
Elwyn
Vieras
« Vastaus #2293 : 03.05.2013 21:32:53 »

^Maybe Grin
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #2294 : 04.05.2013 16:53:48 »

Mua ärsyttää henkilökohtaisesti tällähetkellä kaikki ihmiset mun elämässä jotka ei oikeesti välitä!!!!!!!!!! Ollaan muka niin  smitten smitten smitten smitten Mutta kukaan ei kuitenkaan välitä  Angry Angry Angry
Vai eikö ne vaan ymmärrä tai osaa?!
tallennettu
Sivuja: 1 ... 151 152 [153] 154 155 ... 221
  Tulostusversio  
 
Siirry: