Sivuja: 1 ... 159 160 [161] 162 163 ... 221
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Voi grrrimsskit ja korrrsakovsskit ..tänne saat purkaa eli anna palaa....  (Luettu 1657878 kertaa)
0 jäsentä ja 7 vierasta katselee tätä aihetta.
ghede
Vieras
« Vastaus #2400 : 06.07.2013 23:52:43 »

Voi ghede ghede, älä taas katoa täältä.  knuppel2 Wink

Elämä on. Välillä.
Mutta aina sitä jotenkin selviää. Afro


Täällä hanskaillaan 24/7 oksetuksen kanssa. Jippii. Vaikka syy onkin mitä parhain. Silti.  Tongue

No tulin sitten takas, ko käskettiin. Tekis silti niin mieli ryhtyä erakoks...pohjois-amerikan metsiin aattelin mennä.
tallennettu
Elwyn
Vieras
« Vastaus #2401 : 10.07.2013 01:28:21 »

Ihottuma kyljessä, närästää ja vaikka mitä, väsyttänyt koko päivän myös.

Persiasta angel
tallennettu
Ambrel
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 373



Profiili
« Vastaus #2402 : 10.07.2013 03:08:49 »

Mun kylki on kipee enkä tiedä mikä sitä taas vaivaa, vähän aikaa sitten kramppaili todennäköisesti Taas pissatulehduksen vuoksi, mutta enpä ole jaksanut mennä lääkäriin kun koko ikänsä on saanut kärsiä tuosta samasta vaivasta. plaah. jospa laittais itsensä vesikuurille ja katselis meneekö ohi.
tallennettu

Viisain on se, joka tietää, mitä ei tiedä~
Yep
Vieras
« Vastaus #2403 : 10.07.2013 11:54:10 »

Mun kylki on kipee enkä tiedä mikä sitä taas vaivaa, vähän aikaa sitten kramppaili todennäköisesti Taas pissatulehduksen vuoksi, mutta enpä ole jaksanut mennä lääkäriin kun koko ikänsä on saanut kärsiä tuosta samasta vaivasta. plaah. jospa laittais itsensä vesikuurille ja katselis meneekö ohi.

Lääkäriin lompsis! Ei kannata antaa tulehduksen nousta munuaisiin asti. Ilmeisesti sulla on aika kivuton virtsis??

Tiedät varmaan, mutta muistutan karpalomehun erinomaisuudesta pissatuledukseen. Juo mielummin sitä, kuin pelkkää  vettä. Ihan Salet ja Siwatkin myy sitä.
tallennettu
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #2404 : 10.07.2013 12:48:49 »

Tiedät varmaan, mutta muistutan karpalomehun erinomaisuudesta pissatuledukseen. Juo mielummin sitä, kuin pelkkää  vettä. Ihan Salet ja Siwatkin myy sitä.

Tästä oli juttua muistaakseni Tiede-lehden sivustolla, asiaa on tutkittu:
Ne tavalliset Salejen ja Siwojen karpalomehut eivät auta virtsatietulehdukseen, ilmeisesti syy on joko pitoisuuksissa tai valmistusmenetelmissä. Sen sijaan luontaistuotekauppojen mehut joissa mehupitoisuus on korkea, auttoivat virtsatietulehdukseen.

Lisäksi voi sitten yrittää ihan vain vedellä, mutta tämä toimiin vain oireelliseen virtsatietulehdukseen: Tarkistin aikoinaan tämän neuvon silloiselta lääkäriltäni kun olin sen kuullut ja vastaus oli, että näin saa ilman muuta tehdä ja jos kirvely lakkaa, niin sitten ei tarvitse enää mennä lääkäriin, vaan se on merkki siitä että tulehdus on talttunut. Minulla on ollut vain yksi virtsatietulehdus johon tarvitsin antibiootit, se ensimmäiseni. Sen jällkeen karkotn alkavan tällä neuvolla 2 kertaa, sen jälkeen ei onneksi ole ollut yhtään.

Siis: Juo litrakaupalla vettä, veikkaan itse juoneeni muutamaan tuntiin 6-8 litraa. Tämä toki vaatii väkisin juomista ja vessan lähelle tunneiksi linnoittautumista. Suolatasapaino ei ehdi mennä tällä sekaisin sen vuoksi, että kun vettä tulee noin isoja määriä noin nopeasti, kroppa ajaa vain sen mahdollisimman nopeasti läpi ja virtsa on vähemmän suolaista kuin normaalisti. Helpotus on suorastaan ylimaallinen, kun viimeistään kolmannella rakontyhjennyksellä kirvely alkaa helpottaa ja noin viidennellä on kokonaan poissa. Tämän teho perustuu siihen, että virtsa yksinkertaisesti huuhtoo pöpöt pois. HUOM: Munuaisvaivaisille en tietenkään suosittele, tarkoitan siis kaikkia kroonisia tms. munuaisvaivoja.
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Ave^^
Vieras
« Vastaus #2405 : 10.07.2013 16:55:34 »

Tiedät varmaan, mutta muistutan karpalomehun erinomaisuudesta pissatuledukseen. Juo mielummin sitä, kuin pelkkää  vettä. Ihan Salet ja Siwatkin myy sitä.

Tästä oli juttua muistaakseni Tiede-lehden sivustolla, asiaa on tutkittu:
Ne tavalliset Salejen ja Siwojen karpalomehut eivät auta virtsatietulehdukseen, ilmeisesti syy on joko pitoisuuksissa tai valmistusmenetelmissä. Sen sijaan luontaistuotekauppojen mehut joissa mehupitoisuus on korkea, auttoivat virtsatietulehdukseen.

Hieman isommissa kaupoissa kuin Sale on joissakin tarjolla puolukka- ja karpalomehua sataprosenttisena, siis täysin sokeroimattomana. (Vaihtoehtona myös hieman sokeroitu, mutta koska sokeri on VTItä pahentava, eikä se maku siitä oikeasti parane, niin 100% on paras.) Kyseinen mehu on siis pelkkää marjaa, jota juotaessa laimmennetaan vedellä. Juon itse puolukkaa, koska se on merkittävästi halvempaa kuin karpalo. Perusmehuihin en edes viitsi koskea, koska niissä ei ole nimeksikään marjaa ja paljon sokeria. Eli suosittelen myös, olen saanut monesti vaivan talttumaan tällä (ja sokerittomuusdieetillä) ja välttänyt kehon sekaisin pistävät antibiootit. (Ja kaikki vaivan kanssa taistelevat muistavat varmaan käydä myös siellä vessassa usein ja juoda paljon? Smiley )

Hoitamattomana VTI kuitenkin voi ärtyä niiiiiin helvetilliseksi (kokemusta eräästä kerrasta, jolloin söin vääriä antibiootteja), että käyn aina kuitenkin lääkärillä hakemassa sen reseptin kouraan, niin se on helposti otettavissa jos puolukkamehukuuri ei toimikaan. Tulehdus kun voi levitä myös sinne munuaisiin asti, ja sitten ollaan jo aika vakavissa tiloissa.

« Viimeksi muokattu: 10.07.2013 16:57:49 kirjoittanut Ave^^ » tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #2406 : 10.07.2013 17:02:39 »

Onko!?
++++++  smitten

Iiiiiih! Ihanaa  smitten

Jos tämä oli mulle niin joo  smitten smitten smitten smitten

Mutta kyllä tässä oottelee, että alkais se "ihana keskivaihe", mistä kaikki puhuvat..  :Smiley
Mutta ihanaa, että tähän mennessä kaikki hyvin.  Smiley
tallennettu
Elwyn
Vieras
« Vastaus #2407 : 10.07.2013 17:16:10 »

Suosittelen itsekin virtsatietulehduksen hoitoa, nimimerkillä "viikko tipassa sairaalassa munuaistulehduksen takia". Kyseinen sairaalareissu oli loppujen lopuksi hauska juttu -jaoin huoneen muutaman tosi räväkän tädin kanssa- mutta itse tauti veti aika heikkoon happeen pitkäksi ajaksi parantumisen jälkeenkin.
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #2408 : 10.07.2013 17:21:58 »

Ave, oli sulle  smitten
Onnea kovasti, ja tsemppiä Smiley

Ja toivotaan että pahoinvointi pian helpottaa ja pääset oikein kukoistamaan Smiley
tallennettu
Yep
Vieras
« Vastaus #2409 : 10.07.2013 18:02:21 »

Onko!?
++++++  smitten

Iiiiiih! Ihanaa  smitten

Jos tämä oli mulle niin joo  smitten smitten smitten smitten

Mutta kyllä tässä oottelee, että alkais se "ihana keskivaihe", mistä kaikki puhuvat..  :Smiley
Mutta ihanaa, että tähän mennessä kaikki hyvin.  Smiley

Onnea!  smitten
Ensimmäinen?
tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #2410 : 11.07.2013 00:38:05 »

Itellä kans aikanaan vti vei sairaalaan. Hyrgh.  buck2

Mutta tämän yön napinan aihe itselläni: porukkaa kylässä ja kaikki tuhisee unta paitsi mää. Eikä oo ees kamferitippoja käsillä. Pitänee visualisoida ittensä maan sieneksi tai joksikin..
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #2411 : 21.07.2013 20:24:47 »

Kävin perjantaina psykiatrilla ja sain snadilla annoksella tasaavan lääkkeen muuta kiinostuneempi tää psykiatri oli hoitamattomasta ad/hd:sta. Tuijotteli koneeltaan tietoja ja pyysi lähettämään sairaalaan kaikki mahdolliset potilastiedot mitä yksityisellä puolella musta on ad/hd lääkityksestä ja neurologikäynneistä.
Mulla on ihan selvä keskittymishäiriö, itseasiassa aika paha mutta olen koittanu jotenkin luovia ettei se kamalasti häiritsis mutta... En halua syödä niitä kauheen vahvoja lääkkeitä. Käytin Ritalinia muutama vuosi sitten eikä sitä varmaan edes ole markkinoilla enää.
Olen herkistynyt paljon lähivuosina, niin miten edes tän kaltaiset vahvat lääkkeet sopii enää?
No mistä sitä tietää etukäteen?
Tosin yleinen sähläävä käytös/unelmointi/asioiden unohtaminen/toiminnan keskeytyminen ym on myös iso riesa.
Olen tosiaan yrittänyt kieltää ko häiriön olemassaolon mutta kyllä sen huomaa niin selvästi esim tällaisina viikonloppuina kun olen ollut yksin kotona enkä ole purkanut energiaa oikein mihinkään että keskittyminen heikkenee selvästi. Unelmoijasta tulee sählääjä.
Tällä paskahäiriölläkin on monta muotoa mutta ainut lääke ei voi olla metyylifenidaatti. Täytyy olla jotain kesympääkin
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #2412 : 23.07.2013 15:45:12 »

No niin, ihan totaali kilarit, ja aiheutti paljon pahaa....mä en osaa yhtään hillitä itteäni näköjään!!!!!!!!
Oikein oikeasti harmittaa oma typeryys!

Kiehu yli niin että hurahti  tickedoff

Siis exän kanssa kuohahti ja suolsin vaikka mitä ja lapset riidassa välissä  Angry Angry
tallennettu
Yep
Vieras
« Vastaus #2413 : 23.07.2013 16:46:38 »

No niin, ihan totaali kilarit, ja aiheutti paljon pahaa....mä en osaa yhtään hillitä itteäni näköjään!!!!!!!!
Oikein oikeasti harmittaa oma typeryys!

Kiehu yli niin että hurahti  tickedoff

Siis exän kanssa kuohahti ja suolsin vaikka mitä ja lapset riidassa välissä  Angry Angry

Onko tänää joku totaali kilari päivä?
Kuohahti kanssa - ja lapselle  Angry
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6583


Profiili WWW
« Vastaus #2414 : 23.07.2013 16:59:52 »

On ilmeisesti, ja just perheen sisällä ja lasten kanssa.
Just kerto naapuri samaa..
 kuu 12  vesimies aspect_sex uranus rx 12  oinas  (äkkipikaisuutta ilmassa?)
 uranus rx 12  oinas aspect_squ merkurius 13  rapu
ehkä se puhdistaakin, sanasota  crazy2
 uranus aspect_tri ceres 13  leijona
ja kuulta oppositio äitylille  knuppel2
 mars jupiter 6 rapu tunne kuohuu vissiin yli, ja taustalla sitten Lilithin alitajuiset yllykkeet yhtymässä
niin ja nuo vesikolmiot sitten tunnelotraajina taustalla
 chiron aspect_tri merkurius aspect_tri kuunsolmu  skorpioni

Jospa niitä tunnevesiä on nyt sitten mehlattu sekasin; pintaan päässeet vanhat reetkin lammen pohjasta..hevosta ei kuulemma löytyny.. coolsmiley
tallennettu
Sivuja: 1 ... 159 160 [161] 162 163 ... 221
  Tulostusversio  
 
Siirry: