Pesukoneen oma tahto

Joo niillä on näköjään oma ohjelma
Heräsin tänään käsien kutinaan ja puoliunessa raavin rystysiäni. Sit kunnon herääminen oli kun avasin silmät ja näin että koko alue rystysistä ranteeseen asti täynnä rakkuloita jotka poltteli, kutisi ja oli kipeet
Suihkusta tullessa oikein levahti ihottuma miltei kyynärpäihin asti ja silloi aloin tsiigaa adrenaliinipiikkiä sekä puhelinta sillä silmällä et jos tästä vielä lisää leviää ja turpoilee, tapahtuu pikalähtö päivystykseen
Tyhmä olin kun menin vkl mestaan jossa olen saanut oireita aiemminkin. Home on tosi salakavala. Kipeeks ei tule välttämättä ihan heti - viivellä kylläkin. Eilen alkoi pikkuoireilu ja tänään tämä laajempi joka ei, luojan kiitos edennyt tän pahemmin mut ei myöskää aiemmin näin pahasti
Tänään mtv3:n sivuilla oli taas näitä homekoulu-uutisia. Jumalauta miltei puolet kouluista sisäilmahäiriöisiä!!!

Siihen päälle vielä kotien homeongelmat niin näistä nuorista kasvaa hyvin sairaita aikuisia.
Soitin Allergiasairaalaan kiukkuisen puhelun koska sieltä piti tulla soitto viime viikon tiistaina eikä mitään kuulunut koko viikkoon. Oho, onpas kummallista, oli ajanvaraajaihmisen vastaus.
Sanoin et haluun kaksi lähetettä ja puhua lääkärin kanssa. Tämä siis vaatien ja sit vasta meni perille. To menen prick-testiin ja ensi tiistaina lääkäri soittaa.
Tällasta on nykyisin julkisen puolen terveydenhuolto. Vaadi ja perustele, sit saat tarvittavat tutkimukset
Toki kyse on myöskin kiireestä, henkilöstöpulasta ja kasvavasta potilasmäärästä.
Ja ne määrät tulee kasvamaan vielä entisestään jos mitään ei tehdä niille rakennuksille.
Lääkärin vastaanottoajat menee loppukesään. Olen onnekas tod että mun kodissa ei ole enää mitään homepaskakasvustoja mutta kyllä pitää olla tarkka missä liikkuu.
Olen tehnyt ihmiskokeita ja siihen oireenaiheuttajamestaan en enää mene. Oinaan pitää hakata sarviaan seinään kunnen opetus menee nuppiin.
Mulla on tällä hetkellä yksi oireeton raaja, oikea jalka. Soitin just frendille ja se nauroi tälle koska muakin huvittaa miten voi mennä välillä niin oudoksi tämä elämä. Mulla on varaa hihitellä omille jutuilleni mutta niiden lasten ja nuorten kohdalla sekä tietenkin koulujen muiden työntekijöiden suhteen ei kyllä naurata yhtään
Tosin aikuiset voi itse päättää mutta ei kaikki vaan voi lopettaa yht´äkkiä duuniaan
Raha puhuu. Kiire + rakentaminen ei sovi samaan lauseeseen. Lopputulos on erittäin huono ennen pitkää