Sivuja: 1 ... 139 140 [141] 142 143 ... 222
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Voi grrrimsskit ja korrrsakovsskit ..tänne saat purkaa eli anna palaa....  (Luettu 3184700 kertaa)
0 jäsentä ja 7 vierasta katselee tätä aihetta.
Ambrel
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #2100 : 29.01.2013 23:35:35 »

Tungen nyt itsekin näppini tuohon pikkarin asiaan...
Minun mielestäni on aika oudon kuuloista että äiti ei tajua sitä, että jos homeesta tulee noin pahoja oireita, niin ei todellakaan kannata mitään vuodevaatteita sieltä roudata. Kuulostaa jotenkin aika ööh sokealta meiningiltä, varsinkin jos samasta asiasta täytyy moneen kertaan sanoa.
Että pieni kritisointi häntä kohtaan oli varmaan paikallaan, olisin itsekin tehnyt samoin, en kuitenkaan noin pahasti olisi sanonut todellakaan, mutta silti.
Että tuossa asiassa en ymmärrä Yep kommenttiasi.

plaah tää univaje, huomenna tämä neiti meinaa nukkua pitkään, toivon mukaan! Smiley
tallennettu

Viisain on se, joka tietää, mitä ei tiedä~
Yep
Vieras
« Vastaus #2101 : 30.01.2013 00:03:18 »

Ambrel, kirjoitinkin kokonaisuudesta, en yksittäisestä keskustelusta.
Joskus ihminen alkaa voida paremmin heti, kun ottaa etäisyyttä ihmisiin, jotka eivät ole hyväksi. Säälin tässä tapauksessa kaikkia kolmea yhtä paljon.
tallennettu
pikkari
Astroholisti

I`m hot when I`m not as cold as ice

Profiili
« Vastaus #2102 : 30.01.2013 01:14:33 »

Ambrelille unienkeleitä täältä suunnasta toivon  angel
Yep ei tajua joten alat vaikuttaa mun mamalta. Tietenkin olen kiitollinen kaikesta avusta jota vanhemmiltani saan mutta en todellakaan ymmärrä miten tajuntaan ei uppoo tietyt jutut.
"Kun minä en sairastu, et sinäkään voi" Tää asenne vaan saa aikaan raivarin
Ihmiset jotka ei tajua homeesta mitään, vois pitää päänsä kiinni.

Minä voin oikeestaan jo aika hyvin pahinpaan aikaan verrattattuna mut ei työkunnossa.
Tässä maassa on pelottavan paljon ihmisiä jotka altistuu päivittäin vaikkei oireile koko ajan.
Pitkäaikaisaltistuksen voi sit nähdä vasta vuosien kuluttua kun kilpirauhassairaudet, astma-ja allergiaoireet lisääntyvät, pikkulasten antibioottikierteet on arkipäivää, syöpäsairaudet lisääntyvät yhä nuoremmille ym.Oirelista on mielenkiintoista luettavaa  Undecided Surullista kylläkin

Onneks yep sun grimmsskit ja vit#####t liittyy vaan mun elämän analysointiin. Onneks olkoon!  Smiley Sulla on asiat aika hyvin  Cool

tallennettu
Avicii
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2103 : 30.01.2013 01:18:01 »

Aura-autojen takien en kykene nukkumaan. Ikkunan alla jyräämässä jo yli tunnin  crazy2 knuppel2
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
pikkari
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2104 : 30.01.2013 02:39:15 »

Ei ne koko yötä jyrää. Koita saada unta. Tää on käsky myös itselleni  buck2
Kauniita unia sulle  Smiley
tallennettu
Avicii
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2105 : 30.01.2013 07:03:18 »

Kiitos pikkari. Jäi yöunet hieman vajaavaiseksi mut jos kerkeäisi ottaa sitten päivätirsat  Tongue
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
Elwyn
Vieras
« Vastaus #2106 : 30.01.2013 15:30:33 »

Oon ihan jumissa buck2 Huojuttaa kun istuu, niska juntturassa ja vaikka sun mitä ihme oiretta. Venyttelin eilen ja sitten särki selkää niin perhanasti yöllä että en saanu nukuttua ennen kuin otin buranaa. Ei nappaa niinkun yhtään tällainen meininki crazy2
tallennettu
Yep
Vieras
« Vastaus #2107 : 30.01.2013 22:03:14 »

Onneks yep sun grimmsskit ja vit#####t liittyy vaan mun elämän analysointiin. Onneks olkoon!  Smiley Sulla on asiat aika hyvin  Cool

Jos kirjoittaa asioistaan nettiin, pitää varautua, että ihmiset muodostavat niistä mielipiteitä - ja saattavat jopa olla eri mieltä jostain asiasta.  Wink
tallennettu
ghede
Vieras
« Vastaus #2108 : 30.01.2013 23:08:56 »

Alkoi naurattaa toi sun viesti  Smiley Ai huolestuttavaa.. No tässä 12.4.1976 klo 18.42 Helsinki Naistenklinikka

Herätit mun mielenkiinnon. Kerro lisää jos tutkit

Joo kiitos noista tiedoista. Smiley Yritän jossakin välissä vähän paremmin vilkaista karttaasi. Jospa karttojemme väliltä sitten löytyisi mahdollisesti joitain yhteneväisyyksiä, vaikka pikaisella katsomisella ainakin planeettasi näkyisivät olevan aikalailla eri merkeissä ja asettuneet eri puolille karttaa kuin itselläni, mutta karttojemme välillä on ihan mielenkiintoisia asetelmia, kuten lähes täydellisen tarkka Auringon yhtymä Uranukselle. Eipä ihme, että olen pitänyt sinua aika erikoisena ja mielenkiintoisena tyyppinä, kun kerran tuo sun Uranus asettuu aivan Aurinkoni päälle. Huh :Smiley Mutta siis hyvä, jos sain sut nauramaan! Tongue Nauraminen on kahdenkeskisen ymmärryksen esiaste tai jotain.
tallennettu
pikkari
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2109 : 31.01.2013 00:19:09 »

Mun astologiatietämys on edelleen vauva-asteella mutta kiinnostaa jos sua kiinnostaa eli tutki ja kerro  Wink
tallennettu
pikkari
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2110 : 31.01.2013 20:06:08 »

Miten tää elämä voi tökkiä ihan koko ajan?!
Hain tänään pankista uuden kortin. Piti olla sama tunnusluku kuin aikaisemmassa mutta eipä toimi.
Neljäs kerta vuoden sisällä kun pankki mokaa jotain.
Kiukkuinen asiakas saapuu aamulla  knuppel2

Huomenna silmälääkäriin koska edellisen tohtorin tropit ei vie oireita pois. Yli 150 egee menee taas. Prkl!!  tickedoff
Tammikuun viimeinen päivä. Talven selkä on taittunut ja valoa kohti mennään. Tunsin mieheni läsnäolon heti herätessä ja aloe veravoide oli siirtynyt kylpyhuoneessa "ihan itsestään"
Onneks toinen on hengessä mukana  smitten
tallennettu
Ambrel
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #2111 : 03.02.2013 14:33:21 »

Miten mä aina onnistun sotkeen kaiken... ei voi olla todellista taas... ja aina tää sama kuvio toistuu... nyt vaan toivotaan että kukaan ei saa tietää mitä mä menin hölmöileen eilen.  tickedoff

ei oo todellistaaa.  Embarrassed
mikä ihme tuolla päässä viiraa!!  tickedoff
tallennettu

pikkari
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2112 : 03.02.2013 17:36:57 »

Anna anteeksi itsellesi  Smiley
Mitä väliä jos joskus mokailee kunhan ei kauheesti toista ihmista satuta. Minä, siisti ihminen, olen kaikkee muuta ollut jo monta viikkoa. Ulkonäöstä pidän huolta mutta asun aika sotkussa. Likaista ei ole paitsi ikkunat, mutta jätän tavaroita ja vaatteita miten sattuu. Tiskaus ei kiinnosta yhtään.
Ei inspiroi siivous tässä elämäntilanteessa.
Kai kevätaurinko sit saa aikaa touhupuuskan. Toivon niin
tallennettu
Ambrel
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #2113 : 03.02.2013 19:16:27 »

Niin mä vähän ajattelinkin, eipä sitä oikeasti mitään maailmaa mullistavaa tullut tehtyä, mutta morkkistelen kyllä tuostakin, ja tiedostan että tein väärin ja ylitin rajan.
Pitää vähän rauhottua taas, innostuin ehkä liikaa tästä uudesta elämäntilanteesta. pyhpyh ja soosoo minä!  idiot2
tallennettu

pikkari
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2114 : 03.02.2013 22:43:49 »

Tulin just himaan taxilla ja meinasin saada jo siinä autossa allergisen reaktion kun joku kuvottava hometyyppi oli matkustanut aiemmin
Homealtistus tekee hajuastin niin herkäksi että elämästä tulee kyllä aika helvetin vaikeeta
Mä kysyin siltä taxikuskilta kaksi kertaa et haistat sä tän hajun
Ei.
Mä tunnistan sen missä vaan, viimeks viime perjantaina pankissa. Silmät kirvelee, tulee oksettava olo, pyörryttää ym kivaa. Miten ihmeessä ne ihmiset voi asua sellasessa mestassa tajuamatta miten ne lemuu kauheelle?
Kuten jo aiemmin kirjoitin täällä mun asunnossa ei haissut home mutta mä oireilin.
Onneks löytyi ja korjattiin mutta tää liikkuminen... knuppel2
Juna on ehkä ainut vaihtoehto koska siellä voi vaihtaa mestaa niin helposti.
Taas menee farkut, rotsi ja huivit suoraan pesuun
Tää mun elämä on yhtä pyykkäämistä jos käyn ulkona mestassa/autossa jossa en ole aiemmin ollut ja puhtaaksi todennut. www.homepakolaiset.fi on vielä kauheempia juttuja
Mä haluun pois tästä maasta
tallennettu
Sivuja: 1 ... 139 140 [141] 142 143 ... 222
  Tulostusversio  

Siirry: