Sivuja: 1 ... 140 141 [142] 143 144 ... 221
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Voi grrrimsskit ja korrrsakovsskit ..tänne saat purkaa eli anna palaa....  (Luettu 1658317 kertaa)
0 jäsentä ja 15 vierasta katselee tätä aihetta.
Yep
Vieras
« Vastaus #2115 : 30.01.2013 23:03:14 »



Onneks yep sun grimmsskit ja vit#####t liittyy vaan mun elämän analysointiin. Onneks olkoon!  Smiley Sulla on asiat aika hyvin  Cool



Jos kirjoittaa asioistaan nettiin, pitää varautua, että ihmiset muodostavat niistä mielipiteitä - ja saattavat jopa olla eri mieltä jostain asiasta.  Wink
tallennettu
ghede
Vieras
« Vastaus #2116 : 31.01.2013 00:08:56 »

Alkoi naurattaa toi sun viesti  Smiley Ai huolestuttavaa.. No tässä 12.4.1976 klo 18.42 Helsinki Naistenklinikka

Herätit mun mielenkiinnon. Kerro lisää jos tutkit



Joo kiitos noista tiedoista. Smiley Yritän jossakin välissä vähän paremmin vilkaista karttaasi. Jospa karttojemme väliltä sitten löytyisi mahdollisesti joitain yhteneväisyyksiä, vaikka pikaisella katsomisella ainakin planeettasi näkyisivät olevan aikalailla eri merkeissä ja asettuneet eri puolille karttaa kuin itselläni, mutta karttojemme välillä on ihan mielenkiintoisia asetelmia, kuten lähes täydellisen tarkka Auringon yhtymä Uranukselle. Eipä ihme, että olen pitänyt sinua aika erikoisena ja mielenkiintoisena tyyppinä, kun kerran tuo sun Uranus asettuu aivan Aurinkoni päälle. Huh :Smiley Mutta siis hyvä, jos sain sut nauramaan! Tongue Nauraminen on kahdenkeskisen ymmärryksen esiaste tai jotain.
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #2117 : 31.01.2013 01:19:09 »

Mun astologiatietämys on edelleen vauva-asteella mutta kiinnostaa jos sua kiinnostaa eli tutki ja kerro  Wink
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #2118 : 31.01.2013 21:06:08 »

Miten tää elämä voi tökkiä ihan koko ajan?!
Hain tänään pankista uuden kortin. Piti olla sama tunnusluku kuin aikaisemmassa mutta eipä toimi.
Neljäs kerta vuoden sisällä kun pankki mokaa jotain.
Kiukkuinen asiakas saapuu aamulla  knuppel2

Huomenna silmälääkäriin koska edellisen tohtorin tropit ei vie oireita pois. Yli 150 egee menee taas. Prkl!!  tickedoff
Tammikuun viimeinen päivä. Talven selkä on taittunut ja valoa kohti mennään. Tunsin mieheni läsnäolon heti herätessä ja aloe veravoide oli siirtynyt kylpyhuoneessa "ihan itsestään"
Onneks toinen on hengessä mukana  smitten
tallennettu
Ambrel
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 373



Profiili
« Vastaus #2119 : 03.02.2013 15:33:21 »

Miten mä aina onnistun sotkeen kaiken... ei voi olla todellista taas... ja aina tää sama kuvio toistuu... nyt vaan toivotaan että kukaan ei saa tietää mitä mä menin hölmöileen eilen.  tickedoff

ei oo todellistaaa.  Embarrassed
mikä ihme tuolla päässä viiraa!!  tickedoff
tallennettu

Viisain on se, joka tietää, mitä ei tiedä~
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #2120 : 03.02.2013 18:36:57 »

Anna anteeksi itsellesi  Smiley
Mitä väliä jos joskus mokailee kunhan ei kauheesti toista ihmista satuta. Minä, siisti ihminen, olen kaikkee muuta ollut jo monta viikkoa. Ulkonäöstä pidän huolta mutta asun aika sotkussa. Likaista ei ole paitsi ikkunat, mutta jätän tavaroita ja vaatteita miten sattuu. Tiskaus ei kiinnosta yhtään.
Ei inspiroi siivous tässä elämäntilanteessa.
Kai kevätaurinko sit saa aikaa touhupuuskan. Toivon niin
tallennettu
Ambrel
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 373



Profiili
« Vastaus #2121 : 03.02.2013 20:16:27 »

Niin mä vähän ajattelinkin, eipä sitä oikeasti mitään maailmaa mullistavaa tullut tehtyä, mutta morkkistelen kyllä tuostakin, ja tiedostan että tein väärin ja ylitin rajan.
Pitää vähän rauhottua taas, innostuin ehkä liikaa tästä uudesta elämäntilanteesta. pyhpyh ja soosoo minä!  idiot2
tallennettu

Viisain on se, joka tietää, mitä ei tiedä~
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #2122 : 03.02.2013 23:43:49 »

Tulin just himaan taxilla ja meinasin saada jo siinä autossa allergisen reaktion kun joku kuvottava hometyyppi oli matkustanut aiemmin
Homealtistus tekee hajuastin niin herkäksi että elämästä tulee kyllä aika helvetin vaikeeta
Mä kysyin siltä taxikuskilta kaksi kertaa et haistat sä tän hajun
Ei.
Mä tunnistan sen missä vaan, viimeks viime perjantaina pankissa. Silmät kirvelee, tulee oksettava olo, pyörryttää ym kivaa. Miten ihmeessä ne ihmiset voi asua sellasessa mestassa tajuamatta miten ne lemuu kauheelle?
Kuten jo aiemmin kirjoitin täällä mun asunnossa ei haissut home mutta mä oireilin.
Onneks löytyi ja korjattiin mutta tää liikkuminen... knuppel2
Juna on ehkä ainut vaihtoehto koska siellä voi vaihtaa mestaa niin helposti.
Taas menee farkut, rotsi ja huivit suoraan pesuun
Tää mun elämä on yhtä pyykkäämistä jos käyn ulkona mestassa/autossa jossa en ole aiemmin ollut ja puhtaaksi todennut. www.homepakolaiset.fi on vielä kauheempia juttuja
Mä haluun pois tästä maasta
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #2123 : 05.02.2013 18:56:05 »

No tänään se reaktio sit tuli ja ihan kamalana. Miten on mahdollista että kuukausi sitten ostetut patjat, tyynyt ja peitto saa aikaan oireita? Niin ja se taxi. Viiveellä tulevat juu
Soitin sinne mestaan mistä ne hankin ja kehotettiin soittaa eteenpäin asiakaspalveluun ym
Mä luulin tukehtuvani aamulla. Suun limakalvot alkoi turvota ja siitä turvotus eteni nieluun. Menin paniikkiin. Soitin 112 jossa kehotettiin seuraamaan tilannetta koska mun puhe kuitenkin oli ihan selvää eikä puuroutunutta sössötystä jolloin on jo hiton kiire sairaalaan
Kauheeta jos ei pysty luottamaan edes upouuden materiaalin puhtauteen  buck2
Miten patjan voi pestä? Ei mitenkään
Pitäis laittaa tänään sähköpostia siihen firmaan. Onneks olen säilyttänyt kuitin
Vituttaa tänään ihan kaikki  uglystupid2 Nopeesti kaivoin kuitenkin adrenaliinipiikin esiin aamulla eli kyllä mul vielä pieni elämännälkä on
tallennettu
Kyllikki6
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #2124 : 06.02.2013 18:11:53 »

 tickedoff

Miehet! Varsinkin exät.. kaikki on ok, kunnes ei enää ole. Tää perisuomalainen jässikkä, joka ei itse osaa kyseenalaistaa mitään, mutta kun äiti sanoo.. Ai perhana, että keittää! Mut jos jotain hyvää pitää hakemalla hakea, niin ainakin sain ilmaistua itseäni  knuppel2

 Angry K
tallennettu
Ambrel
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 373



Profiili
« Vastaus #2125 : 06.02.2013 20:48:40 »

en tiedä mikä mulle äsken tuli, yhtäkkiä kauhee itkuparkukohtaus.
nooh, olen tänää taas miettinyt exää valitettavasti.. oli se jopa pari viikkoa aikalailla taka-alalla ajatuksista, mutta kaippa tämä uuteen omaan kotiin muuttaminen sitten laukas jotenkin tuon. tuntuu oudolta katsoa taas samoja huonekaluja mitä katseli sillon minun ja exän asunnossa. kaikki huonekalut kun olivat oikeastaan minun ja minähän ne sitten vein mukananikin.

mutta jooh, äsken alkoi ärsyttään se kun olin ajatellut että teen lettuja kun sisko ja äippä tulee käymään täällä asunnolla. nooh, he sitten tulivat ja tyyliin ulkovaatteet päällä käveleskeli täällä sillain että kiirekiire kotia, ja minä olin ajatellut että istuskelemme kahvipöydän ääressä kun olin sanonutkin että aion tehdä lettuja yms.

tuntuu pahalta jotenkin se, ettei ole ketään kenen kanssa jakaa jotain tollasia kivoja juttuja. noh, istuin sitten yksin siinä kahvipöydän ääressä. D:
tallennettu

Viisain on se, joka tietää, mitä ei tiedä~
Ave^^
Vieras
« Vastaus #2126 : 07.02.2013 21:18:52 »

Tämä oli suosikkikappaleeni lapsena:
http://www.youtube.com/watch?v=YoNCByWJPBQ
mitäköhän sekin kertoo..  Grin

Mutta nyt ei auta peräruiskeet ei, kun ei saa mitään aikaiseksi mitä pitäisi ja dedikset kasaantuu..

 tickedoff tickedoff
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #2127 : 11.02.2013 20:17:29 »

Koko kamala oirekirjo taas päällä. Huomenna lääkäriin. Ahdistaa ja masentaa
tallennettu
Ambrel
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 373



Profiili
« Vastaus #2128 : 11.02.2013 22:39:33 »

huomenna (taas) hammaslääkäriin, ääää!  buck2

pikkari, voimia!  angel
tallennettu

Viisain on se, joka tietää, mitä ei tiedä~
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #2129 : 12.02.2013 21:20:29 »

Voimia sullekin  smitten
Koko ajan tapahtuu jotenkin kummallisen nopeella vauhdilla hyviä ja huonoja juttuja siks mieliala on samanlaista sikssakkia  crazy2
Mun ex-miehen kanssa olen ollut yhteyksissä koska hänen kissansa kuoli ja toinen meni ihan romuks. Annoin sen kattilaisen hänelle monta vuotta sitten kun luulin nuhan johtuvan kissasta.
Otin toisen kissan kuusi vuotta sit kun huomasin ettei sen edellisen luovuttaminen oireita poistanu ja tykkään kissoista niiiiin paljon. Norjalainen metsäkissa EI SOVI kerrostaloon
Nyt se kuoli aivokasvaimeen. Oli viimeiset pari vuotta mun vanhemmilla
Edellinen kuoli suolistosyöpään.
Mitä helvettiä eläimille oikein syötetään nykyisin kun aiemmin katit eli melkein parikymppiseks ja nykyään delaa alle 10 v?
Faijan kamun kissalta löytyi 1,5kg kasvain. Kissakuolemia ja ihmiskuolemia
Olen nukkunut parina yönä vaan muutaman tunnin ja olo on kuin olmilla. Antibioottikuuri alkaa sekä masislääkitys lastenannoksella. Yäk molemmat mut tarpeeseen
tallennettu
Sivuja: 1 ... 140 141 [142] 143 144 ... 221
  Tulostusversio  
 
Siirry: