Sivuja: 1 ... 132 133 [134] 135 136 ... 222
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Voi grrrimsskit ja korrrsakovsskit ..tänne saat purkaa eli anna palaa....  (Luettu 3185102 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
pikkari
Astroholisti

I`m hot when I`m not as cold as ice

Profiili
« Vastaus #1995 : 11.12.2012 00:59:08 »

Unelmassa, sä olet todellakin mediaalinen ja suuri apu minulle. Kiitokset siitä smitten
Rukoilin monta kertaa Jumala anna mulle ihminen joka ymmärtää ja rakastaa minuu just sellaisena kuin olen. Tätä siis puoli vuotta ja sit tapasin mieheni.
Meedio sanoi myös puoli vuotta aiemmin että tulet tapaamaaan miehen jolla ruskeat hiukset, ollut edellisessä elämässään soturi jota olet luostarissa nunnana hoitanut mutta et rikkonut vakaumustasi Jumalaa kohtaan mutta teidän välillänne oli kipinää.
Toinen yhteinen elämä Irlannissa jossa hän oli seppä ja minä hoitelin majataloa. Lapsia oli monta. Olin näkijä myös siinä elämässä ja vahvassa uskossa.
Olen edelleen kiukkuinen että hän lähti ennen aikojaan  tickedoff

Mieheni poika tulee huomenna hakee tärkeitä papereita ym
Hän ei vielä oikein tajua tapahtunutta eli minulla tulee olla Voima
Kaksi mieheni lapsuuden ystävää tulee viettää iltaa

Mua ärsyttää kateelliset naiset jotka kadehtii sitä huomiota jota saan miehiltä.
Joo, tää on tosiaan ihannetilanne elämässä  uglystupid2 Idiootit  knuppel2
Ymmärrän et joku cp-vammanen ei ymmärrä kaikkee mitä tapahtuu, mutta täysjärkiset aikuiset naiset mustailee siitä että rakkaan mieheni ystävät osoittavat myötätuntoa mua kohtaan osoittaa heidän rajoittuneen käsityskykynsä ja älynsä
Mustasukkaisia naisia leskelle. Sorry kärkäs kieli mut vituttaa typerykset
tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #1996 : 11.12.2012 10:51:03 »

Olo on niinku krapulassa vaikken oo ryypänny. Yököttää ja kaikki vanhat kipupaikat juilii.  buck2 buck2
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #1997 : 11.12.2012 13:31:21 »

Unelmassa, sä olet todellakin mediaalinen ja suuri apu minulle. Kiitokset siitä smitten
Rukoilin monta kertaa Jumala anna mulle ihminen joka ymmärtää ja rakastaa minuu just sellaisena kuin olen. Tätä siis puoli vuotta ja sit tapasin mieheni.
Meedio sanoi myös puoli vuotta aiemmin että tulet tapaamaaan miehen jolla ruskeat hiukset, ollut edellisessä elämässään soturi jota olet luostarissa nunnana hoitanut mutta et rikkonut vakaumustasi Jumalaa kohtaan mutta teidän välillänne oli kipinää.
Toinen yhteinen elämä Irlannissa jossa hän oli seppä ja minä hoitelin majataloa. Lapsia oli monta. Olin näkijä myös siinä elämässä ja vahvassa uskossa.
Olen edelleen kiukkuinen että hän lähti ennen aikojaan  tickedoff

Mieheni poika tulee huomenna hakee tärkeitä papereita ym
Hän ei vielä oikein tajua tapahtunutta eli minulla tulee olla Voima
Kaksi mieheni lapsuuden ystävää tulee viettää iltaa

Mua ärsyttää kateelliset naiset jotka kadehtii sitä huomiota jota saan miehiltä.
Joo, tää on tosiaan ihannetilanne elämässä  uglystupid2 Idiootit  knuppel2
Ymmärrän et joku cp-vammanen ei ymmärrä kaikkee mitä tapahtuu, mutta täysjärkiset aikuiset naiset mustailee siitä että rakkaan mieheni ystävät osoittavat myötätuntoa mua kohtaan osoittaa heidän rajoittuneen käsityskykynsä ja älynsä
Mustasukkaisia naisia leskelle. Sorry kärkäs kieli mut vituttaa typerykset

Kiitos pikkari  smitten  kivoja tommoset meedion sanat..mieki oon varmasti eläny joskus Unkarin pustilla..ku oon hevoshullu. uglystupid2
ollu aina, ja nytkin vielä. Ja oikeesti on semmonen tunne,et meillä on ollu siellä paljon hevosia smitten smitten
Juu, eine kaikki ymmärrä tuota miesasiaa.. Huh :Smiley Mie en muuten tykkää...jos tuijotellaan varsinkin kesällä, ku on vähempi vaatetusta.. Wink Cool
Voimia teille taaaasss paljon..ja halit minulta ja pikku koirulta.. angel smitten mulla on tämmönen koiruus..mut musta/ruskea väriltää..http://fi.wikipedia.org/wiki/Pomeranian
« Viimeksi muokattu: 11.12.2012 13:39:48 kirjoittanut unelmassa » tallennettu
Nefarian
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #1998 : 11.12.2012 13:40:58 »

mikä siinä onkaan niin vaikea ymmärtää, että naisella voi olla miehiä ystävinään.. osa miehistäkään ei sitä ymmärrä, mutta naiset vielä vähemmän.. Typeryksiä riittää maailman ääriin asti ja asia vain on näin, että tarvitsemme heitä pysyäksemme omassa näkemyksessä ja ymmärrämme mikä meille on tärkeintä.. Olen ainakin itse yrittänyt pitää nuo typerykset ja idiootit yhdentekevinä, koska muuten syövät turhaa energiaa.. Onneksi olemme juuri sellaisia kuin olemme!! Olemme ansainneet huomion ja kiinnostuksen, koska olemme tärkeitä..!
Valoa ja voimaa etenkin sinulle pikkari..!!  smitten
tallennettu

..just go with the flow..
Eklektikko
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #1999 : 11.12.2012 14:00:35 »

Minä olen lähestynyt tätä 'voiko ihmisellä olla vastakkaista sukupuolta edustava ystävä' -kysymystä tältä kantilta: Meissä kaikissa on potentiaali olla biseksuaalisia. Ihmiset toki ilmentävät sitä ehkä vähemmän, kuin mihin heillä on potentiaalia, mutta se potentiaali tosiaan löytyy ihan kaikista jonkinasteisena.

Niinpä jos ryhtyy pohtimaan sitä voiko vaikkapa nyt enimmäkseen heteroseksuaalista suuntautumista ilmentävä ihminen olla ystävä vastakkaista sukupuolta edustavan kanssa, on sitten myös syytä pohtia voiko hän olla ystävä myöskään samaa sukupuolta edustavan kanssa.  Grin

Että eiköhän vain ylipäätään olisi paras että ihmiset pitäisivät huolen vain omista asioistaan, eivätkä kiinnittäisi niin paljon huomiota toisten ihmisten elämään. Mutta enpä pidättele hengitystä sitä odottaessa, että moinen tapahtuisi. Kunhan toimin itse kuten toivon toisten minua kohtaan toimivan, eli pidän näppini ja myös puheeni erossa toisten ihmisten elämästä. Se kun ei  minulle vähääkään kuulu.
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
liveforever
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #2000 : 11.12.2012 18:51:36 »

pikkari luin sun viestejä ja tuki yhtäkkiä mieheesi liittyen sana jumo,sanooko sinulle mitään?
tallennettu
pikkari
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2001 : 12.12.2012 03:31:44 »

Ei avaudu kyllä yhtään. Jumo?
tallennettu
pikkari
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2002 : 12.12.2012 13:22:25 »

Nyt ärsyttää  tickedoff
Keittiön ikkuna oli ihan auki herätessäni ja mä en todellakaan tuulettele talvella läpi yön. Kyllä nyt tapahtuu outoja joka hiton ikinen päivä. Oon taas vaihteeks ihan jäässä
tallennettu
Elwyn
Vieras
« Vastaus #2003 : 12.12.2012 14:18:30 »

Taas jäi työpaikka saamatta Afro Kohta en enää hae mitään töitä läheltäkään Itä-Suomea angel Kaiken huippuna pari kaveria sai tossa joulun kunniaksi kenkää, eli mulla ei enää montaa työssäkäyvää kaveriakaan ole. Joukkovoimaa? :Smiley
tallennettu
pikkari
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2004 : 12.12.2012 16:33:34 »

Luin just vauva.fi sivustolta siitä kun vakavasti traumatisoitunut lapsi reagoi vielä sijaisvanhempiensa luonakin vaikka on jo ns turvassa
Omat ongelmat tuntuu niin kovin pieniltä kun ajattelee lasta jota aikuiset tahallaan kiduttaa, samankaltaista kuin pikku-Eerikan tapauksessa.
Miten ihminen voi olla niin julma? Tää on pakko olla oikeesti joku "koeplaneetta" niinkuin se ihmemummo miehelleni sanoikin.
Tää ei ole mitään maailmantuskaa vaan vahvaa tiedostamista. Ihan kuin olisin aikuistunut muutamassa viikossa.
Mulla on erityinen huoli eräästä nuoresta miehestä jolle mun mies oli kuin toinen isä. Pyysin just ystävältäni että antaa mun numeron hänelle että voitais jutella täällä mun kodissa.
Näin eilen sen lapsukaisen ja aistin niin voimakkaasti sen suoranaisen tuskan mikä hänel nyt on.
Toivon kovin että ottais yhteyttä.

Asiasta toiseen. Mua huvittaa kun ukkoni sanoi et jos hän kuolee ennen mua, hänen poikansa saa toimittaa mut samantien luostariin ja eilen poika sanoi että lähde mun mukaan tutkimaan luostareita  Smiley
Mulla on ihan älytön huumorintaju tässä elämäntilanteessa mut olosuhteisiin nähden voin hyvin.

Ihmettelen vieläkin sitä energiaa joka täällä eilen oli. Se ei ollut pelkkä henkimaailma tai enkelit. Aivan kuin joku oikeesti Korkeampi Voima oli täällä. Pyhä Henki? En tiedä muusta mutta mun silmä parani alle puolessa tunnissa vaikka oli oireillut koko illan ja ilma oli todellakin niin kirkas että sen huomasi selvästi.
Olispa joka päivä samanlainen parantava rakkaus  angel
tallennettu
Elwyn
Vieras
« Vastaus #2005 : 12.12.2012 16:43:23 »

^Suosittelen Valamon reissua, se on paras Cool Käyn siellä aina kun mahdollista. Lintula on vielä näkemättä, mutta eiköhän sielläkin tule joskus käytyä. Lukioaikoina käytiin yhden uskonnonkurssin yhteydessä Jyväskylässä katolisessa luostarissa, joka on ursuliinisisarten ylläpitämä ja heillä on myös vuokra-asuntoja opiskelijoille jne. Se oli joulun aikaa, ja jännä oli nähdä se heidän kappeli jossa jouluseimi ja muut katolisen kirkon tunnusmerkit. Samalla reissulla tehtiin tietysti visiitti myös ortodoksikirkkoon, ja se oli se hetki jolloin tunsin saapuneeni ns. kotiin smitten

Erosin luterilaisesta kirkosta yli 10v sitten, mutta jos liityn uudestaan seurakuntaan niin käännyn ortodoksiksi. Myös Lappeenrannassa on ihana ortodoksikirkko. Sieltä kulmilta muuten kerran pongasin yhden hassun pojan, joka opiskeli täällä itäistä teologiaa. Olin töissä linnoituksessa -missä se kirkkokin on- ja se tyyppi käveli rannasta laulellen virsiä/rukouksia&teki ristinmerkin samalla kun ohitti kirkon. Sanotaanko, että elävä usko saa siinä ihmisessä hyvinkin konkreettisen merkityksen smitten
tallennettu
pikkari
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2006 : 12.12.2012 17:49:45 »

Elwyn, ihana koskettava kirjoitus. Aloin itkee. Mieheni isä oli ortodoksipappi ja muistaakseni just Valamoon haudattu. Mä en muista nykyään mitään. Tarvitsen muistilappuja ja ystäviä siihen saan asiota hoidettua.
Nyt unohdin mitä piti kirjoittaa kun kuuntelin hetken radiota. Suihkuun ja kylmää vettä päähän. Herätys!!
tallennettu
pikkari
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2007 : 13.12.2012 04:36:20 »

Tuntuu hölmöltä edes kirjoittaa tätä mutta tietyt ystäväni pelkäävät mua. Käsittelen menetystä muka liian rauhallisesti. Cool. Miten sit pitäis olla? Nyyhkyttää nurkassa tukka paskasena onnettomana
Mitään muuta en ole menettänyt kuin mieheni fyysisen olomuodon. Hän on mukana ollut kuolemahetkestä asti koko ajan. Mieli pyörii just siinä muuttuuko tilanne hautajaisten jälkeen?
Toivon että ei, silloin voi tulla ongelma. Nyt kaikki on ok. Toistan itseeni koska oikeesti sitä pelkään. Mut niinkuin eläessään sanoi " mä en jätä sua ikinä" Katsotaan pitääkö paikkaansa.
Hautajaiset on huomenna.
Olen ikuisesti kiitollinen meedioille jotka tukensa ovat antaneet,astrolaisille jotka ovat hengessä mukana sekä sille Korkeimmalle Voimalle joka tekee mun kodista kirkkaan. Siunaus Kristuksen nimeen
tallennettu
Kyllikki6
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #2008 : 13.12.2012 10:37:00 »

Voimia pikkari <3

Apuva! Aloitin tuossa työvoimapoliittisen koulutuksen ja nyt tuntuu, että vedän sata lasissa hatelikkoon. Haluaisin auttaa ihmisiä, mutten sillä tavalla, kuin byrokratia määrää, olla puolikas hoitaja.. Ja nyt mietin, et jos keskeytän, karenssia pukkaa ja oon aivan hukassa Sad Toisaalta, voisin kaiketi pistää toiminimen pystyyn, tehdä vaikka hyväntekeväisyyttä alkuun ja hakea kokemusta.. Öö, kellään mitään ideoita/ehdotuksia asian tiimoilta?

Kyselee Kyllikki
tallennettu
Yep
Vieras
« Vastaus #2009 : 13.12.2012 10:51:59 »

Tuntuu hölmöltä edes kirjoittaa tätä mutta tietyt ystäväni pelkäävät mua. Käsittelen menetystä muka liian rauhallisesti. Cool. Miten sit pitäis olla? Nyyhkyttää nurkassa tukka paskasena onnettomana
Mitään muuta en ole menettänyt kuin mieheni fyysisen olomuodon. Hän on mukana ollut kuolemahetkestä asti koko ajan. Mieli pyörii just siinä muuttuuko tilanne hautajaisten jälkeen?
Toivon että ei, silloin voi tulla ongelma. Nyt kaikki on ok. Toistan itseeni koska oikeesti sitä pelkään. Mut niinkuin eläessään sanoi " mä en jätä sua ikinä" Katsotaan pitääkö paikkaansa.
Hautajaiset on huomenna.
Olen ikuisesti kiitollinen meedioille jotka tukensa ovat antaneet,astrolaisille jotka ovat hengessä mukana sekä sille Korkeimmalle Voimalle joka tekee mun kodista kirkkaan. Siunaus Kristuksen nimeen

Jokainen suree tavallaan ja omaan tahtiinsa. Se ei kuulu muiden määriteltäväksi.

Ymmärräthän, että miehesi pitää jatkaa matkaansa? Tuskin haluat hänestä maanläheistä vainajaa? Toki verhon toiselta puoleta voi tulla piipahtamaan ja hän elää sydämessäsi, mutta tarkoitus ei ole, että hän jäisi tänne.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 132 133 [134] 135 136 ... 222
  Tulostusversio  

Siirry: