Sivuja: 1 ... 124 125 [126] 127 128 ... 221
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Voi grrrimsskit ja korrrsakovsskit ..tänne saat purkaa eli anna palaa....  (Luettu 1658232 kertaa)
0 jäsentä ja 11 vierasta katselee tätä aihetta.
Yep
Vieras
« Vastaus #1875 : 06.11.2012 23:04:21 »

Niinpä Ekletikko, elämä on täynnä valintoja. Syödäkkö kevytlevitteitä ja potea hengitystieongelmia, vai syödäkkö läskiä ja kuukahtaa sydäninfarktiin. Onneksi meillä ihmisillä on vapaa tahto!  Grin

Tyydyttyneiden rasvojen yhteyttä sydäntauteihin ei edelleenkään ole todistettu. Puska & Co puhuvat epämääräisesti 'tuhansista tutkimuksista' jotka todistavat sen, mutta heti kun pyydetään mainitsemaan yksikin yksittäinen tutkimus, joka sen todistaisi, tulee yllättävän hiljaista...

Tiedemiehiltä on ruvennut tulemaan kritiikkiä  myös siitä tarkoitushakuisesta (=epätieteellisestä) tavasta, jolla näitä tutkimuksia on tehty. Esimerkki: Kun syötät kanille, joka on alkeellinen märehtijä ja täysvegaani, kolesterolia niin tottakai kani sairastuu todella nopeasti. Tai jos tutkimusryhmään valitaan enemmän familiaarisesta hyperkolesterolemiasta (harvinainen peritytyvä rasva-aineenvaihdunnan ongelma) kärsiviä ihmisiä kuin mitä väestössä keskimäärin on, niin tottakai saadaan kolesteroli näyttämään vaaralliselta.

Tutkimustulos viimeisen viikon sisältä: Sepelvaltimotaudista kärsivillä korkea LDL-kolesteroli on terveellinen.

Kannattaisi lukea esimerkiksi verisuonikirurgi Taija Sompin osteopaattimiehensä kanssa kirjoittama kirja 'Parantavat rasvat.' Siellä kumotaan  - tieteellisten lähdeviitteiden kera - suht kaikki mitä Sairauden ja Pahoinvoinnin laitos meille valehtelee rasvoista.

Kiitos luennosta. Tiesin kyllä aiemmin ja olen valintani tehnyt aikaa sitten - voita ja läskiä kiitos.   Winkcrazy2 Cheesy
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1876 : 07.11.2012 22:40:54 »

Voi että minuu surettaa ystäväperheen tilanne  Cry
Eilen tuli ilmi kosteus/homevaurion laajuus eikä kyse ole pikkujutusta. Keittiön allaskaapissa vuotava putki, rakenteet läpimärät + homekasvustoa. Koko perhe oireilee  Sad
Perheen äiti ihan masentunut jo aiemmin ja nyt miltei romahtamassa. Olen yrittänyt parhaani kykyni mukaan tsemppaa ja tukea mutta on niin kädetön olo silti.
Mä niin niin toivon että saavat väliaikaisasunnon asap. Pois tollasesta homehelvetistä.
Mä olen tutkinut, kysellyt, etsinyt tietoa ns oikeesta rakentamisesta, sisäilman häiriöistä, kosteusmittauksista, asuntojen ilmanvaihdosta ym että mulla on kohta tietoa enemmän kuin perusinsinöörillä  Smiley
Faijakin sanoi että jos noin jumalattomasti kiinnostaa, lue itses rakennusinsinööriksi. Tutkinnon sais kolmes vuodessa
Joo, olis kiva mennä kouluun takas mutta minä oireilen edelleen.
Heräsin tänään huulet, silmät sekä poskien sisäpinnat turvoksissa. Onneks ei levinnyt nieluun asti. Oon aikas ylpee kuitenkin itsekontrollistani. En panikoi enää miltei mistään.
Sanotaan et vaikeudet vahvistaa. Jaa... on tästä ainakin jotain oppinut mut kyllä oon synkissä vesissä sukeltanut jo hieman turhan kauan
Joku kummallinen sisäinen voima vie kuitenkin eteenpäin notkahduksista huolimatta. Tää synkkä vuodenaikakin antaa voimaa. Mä tykkään pimeydestä
tallennettu
tipahdus
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 145


Profiili
« Vastaus #1877 : 08.11.2012 12:16:41 »

Aamu alkoi oksentamalla.  smitten
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Ceres ~ Kalat
Asc ~ Neitsyt
Kuu, Uranus, Neptunus, Vesta ~ Kauris
Venus ~ Oinas
Mars, Juno ~ Rapu
Jupiter ~ Vaaka
Saturnus, Pallas ~ Vesimies
Pluto ~ Skorpioni
Chiron ~ Leijona
Noususolmu ~ Jousimies
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1878 : 08.11.2012 19:17:23 »

Yäk! Oksentaminen on kamalaa  buck2 Mullakin on ollut tänään vatsaoireita ja ykä oli tosi lähellä mutta lääkitsin itseeni sekä olen levännyt koko päivän. Nyt jo hieman parempi olo  Smiley
Jumaleissön että 45-vuotias mies voi olla kuin aikuisvauva  uglystupid2
Kiukuttelee väsyneenä, nälkäisenä, just heränneenä tai jos ei saa pariin päivään seksiä. Olen nähnyt syksyn aikana unta uudesta miesystävästä monia kertoja.
Toivottavasti ne on merkkejä että niin oikeesti tapahtuu.
Tosin tää nykyinen on niin jumalattoman mustasukkainen ja omistushaluinen et mun pitäis vaihtaa paikkakuntaa että pystyisin seurustelemaan toisen miehen kanssa.
Ei toista voi omistaa. Tää ei vaan hänelle mene jakeluun sit millään. On päättänyt että me ollaan loppuikä yhdessä.Piste  knuppel2
Hitto! Vatsan möngerrys jatkuu ja parin tunnin kuluttua pitäis lähtee kuuntelee bändiä. No, siitäkin tää eräs suuttui et kun liput on ostettu eikä nyt ole varma pystynkö lähtee. Miten voi olla noin idiootti?
Olen odottanut tätä iltaa ja sit tulen kipeeks niin sekin on mun oma syy.. Just joo!
« Viimeksi muokattu: 09.11.2012 19:21:01 kirjoittanut pikkari » tallennettu
tipahdus
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 145


Profiili
« Vastaus #1879 : 13.11.2012 10:18:05 »

Ei ole maitoa aamukahviin, joten joudun hörppimään mustana. Tää olis niiiiin paljon parempaa maidon kanssa. Sad
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Ceres ~ Kalat
Asc ~ Neitsyt
Kuu, Uranus, Neptunus, Vesta ~ Kauris
Venus ~ Oinas
Mars, Juno ~ Rapu
Jupiter ~ Vaaka
Saturnus, Pallas ~ Vesimies
Pluto ~ Skorpioni
Chiron ~ Leijona
Noususolmu ~ Jousimies
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #1880 : 13.11.2012 11:01:39 »

*Huokaus*  Mulla ilmeisesti paniikkihäiriö Cry  Kuukauden päivät olen stressaavissa tilanteissa (kaupan kassajonot, ruuhkat, palaverit töissä, vähänkään enempi stressiä töissä) saanut ihan järjettömiä pelkokohtauksia, välillä pelännyt, että saan sydärin tms., kun rintaa puristaa ja henki ei tunnu kulkevan kunnolla + verenpaine tikittää varmaan katossa.

Lääkitystä en aio ottaa, ellei tosiaan tule sellainen tilanne, etten enää pääse asunnosta ulos!!! tickedoff  Siihen asti aion OMIN VOIMIN taistella tätä vastaan!!!

Ja mitä tulee tuohon Puskaan & co:iin, niin enpä ko. äijän hölötyksiä ole enää kuunnellut. Kuuntelen vain omaa kroppaani, joka kehrää tyytyväisenä ja jaksaa vaikka mitä, kun sille syöttää rasvaa ja öljyjä (sopivia määriä) sekä reilusti kasvista ja marjoja Smiley  Sen sijaan kroppa itkee verisiä kyyneliä, jos sille antaa sokeria, viljoja sekä hedelmiä + lisäksi syömällä saatu "energia" lopahtaa puolen tunnin sisällä Cry  Paino 65kg ja tässä pysynyt jo kohta vuoden päivät (pituutta siis 170cm), sekä fiilis mainio! Cheesy
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1881 : 13.11.2012 17:51:33 »

Miten minust on tullut niin huonotuulinen?! Suutun joka päivä ainakin yhden kerran oikein kunnolla ja niitä mustia ajatuksia on vaikee saada päästä pois. Tänään olen raivonnut kahdelle ihmiselle puhelimessa, ajoin miehen ulos ja olen jo valmiiks paskatuulella kun mulla on huomenna taas aika sille silmätippamiehelle joka määrää mulle varmaan laastaria. Hah! Mä muuten sanon ton sille.
Adrenaliinipiikkejä en varmasti saa rauhottavista puhumattakaan. Päivän hyvä uutinen on että löysin vielä paremman homeitiöputsarin kuin se superkäsittely jota olin jo hankkimassa.
Taidan olla jo hieman koukussa niihin rauhottaviin vaikka mietoja ovatkin. Pitäis löytää jokin luomumpi keino.

Tänään ei auta muu kuin kemia koska äskeinen näky ovella aiheutti adrenaliinisyöksyn välittömästi!
Ukon piti tuoda kaksi uutta patjaa tänään mulle mutta on ollut jossain aivan muualla olemuksesta päätellen.
Eli mun keho saa tästä raivosta ihan luomuadret. Pysy kiukkuisena ja raivona, et tukehdu  knuppel2

Ei kukaan, ikinä, koskaan ole saanut mua yhtä vihaiseksi kuin toi ihminen kenen kanssa asun, herättänyt miltei alkukantaisen raivon. Mä voisin lyödä sitä pesäpallomailalla päähän niin kovaa kuin lähtee. t Anneli A
« Viimeksi muokattu: 13.11.2012 18:55:47 kirjoittanut pikkari » tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #1882 : 13.11.2012 19:12:52 »

Kuleppa sää vihanen nainen..miks sää ooottttt  se miehen kaa.. Huh Huh Huh Huh Joss Hän saa sulle tommosta aikaan.. coolsmiley
Mä muuttasin majaa noppeesti..Näin on näreet.. Shocked Cool
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1883 : 14.11.2012 00:20:00 »

Läheis/seksiriippuvuus ko tyypistä  Undecided
Tyhmää, tiedän. Aika näyttää. Kunhan tästä voimistun ja vahvistun on aika oleva erilainen. Sitä odotellessa... turha valittaa
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #1884 : 14.11.2012 15:10:20 »

Nooh ite säää tiijät,ja tosiaanki turha valittaa. :Smiley mut saahan tänne.. coolsmiley buck2
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1885 : 15.11.2012 12:42:28 »

Oireilu tekee mut tosi ailahtelevaiseks. En tunnista enää itseäni edellistä kirjoituksesta jonka väsäsin totaalisen raivon vallassa. Mun pitää ottaa joka päivä b-vitamiinia tarpeeks tai muuten tulee mörkö.
Nyt se on loppunut mutta valvominen tekee ihan humaltuneen olon. No sanotaanhan että yhden yön kukkuminen vastaa promillen humalaa keskittymiskyvyn, tarkkaavaisuuden, reagoinnin ym suhteen
Just. Olin minuutin pois koneelta enkä muista nyt yhtään mitä asiaa edes oli.
Näpyttelyfiilis vaikkei sanomaa  crazy2
 
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #1886 : 16.11.2012 15:50:12 »

Tällainen turhamainen ja pinnallinen asia, jonka haluun purkaa:
Mä näytän vanhalta, rumalta, lihavalta ja turvonneelta ja pelkään että musta ei tuu enää ikinä yhtä kimmoisaposkista, hoikkaa ja rypytöntä kuin olin 17-vuotiaana.  Cheesy Buhuhuhuhuuu!
No, olen 27-vuotias ja saan 6kk päästä toisen lapseni ja heillä ikäeroa 2 vuotta.
Olen siis lyhyen ajan sisään toista kertaa raskaana. Painoni on ollut kolmen vuoden sisällä kaikenlaista 55-75kg välillä.
Olen valvonut ja elänyt puoli vuotta jatkuvasti huutavan vauvan kanssa; se vanhensi mua ihan tosissaan.
En ole jaksanut/ehtinyt huolehtimaan siitä että saisin riittävästi sitä ja tätä vitamiinia.
En ole liikkunut tarpeeksi.
Olen stressannut liikaa.

Ja....

Olen oikeasti kaunis ja arvokas nainen, mutta en osaa enää ajatella niin.  Cry Kyse ei ole vain siitä mitä näen peilistä; ne silmäpussit ja muut sellaiset asiat, vain se mitä ajattelen itsestäni. Olen kadottanut jotain.
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #1887 : 16.11.2012 15:57:16 »

Tai jotenkin se minua hämmentää, että äitiys on yksi naiseuden voimakkaimpia ilmeentymisiä,
mut silti se äidiksi tuleminen on vähentänyt mun naisellista ulkomuotoa.
Näytän vain tylsältä ja harmaalta tasapaksulta pökkelöltä.  Lips Sealed
Vai onko se joku  kuu kauris -kirous?  Grin Grin Äitiys vaan pahentaa saturnikko-piirteitä, kuten silmien välissä olevaa pystysuuntaista otsaryppyä... Grin
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1888 : 16.11.2012 17:59:08 »

Voimia Tigru  smitten
Ei kenelläkään helppoa ole tänä kummallisena aikana vaikka kyse olisi pelkistä ulkonäöllisistä seikoista. Kyllä mullekin oli/on iso juttu kun hiukset alkoi ohentua homeen ja vatsapöpön takia
Tänään oikeeta silmää on särkenyt niin etten ole pystynyt oikein muuta tehdä kuin istua pimeessä huoneessa silmät kiinni avoimen ikkunan edessä  Sad
Otin just kortisonia ja olen doussannut silmätippoja oikein urakalla. Vasenta rintaa särkee koko ajan.
Onneks on vielä muutama rauhoittava jäljellä ja vahvaa kodeiinii että voin taas itselääkitä ettei tarvitse päivystykseen lähtee.
Eilen oli niin ihana päivä! Pientä hypomaniaa ilmassa ja touhuolo. Tänään olen kuin eri ihminen. Kipee ja angstinen. Piti lähtee ruoka- ja kosmetiikkaostoksille mut ei tuu mitään kun silmiä ei voi pitää auki kuin max 10 min. Vituttaa suoraan sanoen  buck2
Mä rukoilen Jumalaa joka päivä et ottais mut pois jo täältä. Itseeni en tapa mutta tekis mieli vaan lähtee
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #1889 : 16.11.2012 19:13:49 »

Voimii Sulle Pikkari.. smitten smitten smitten
Ja luulen et sulla on vielä tehtäviä täällä pallolla.. angel   angel   angel
tallennettu
Sivuja: 1 ... 124 125 [126] 127 128 ... 221
  Tulostusversio  
 
Siirry: