Sivuja: 1 ... 122 123 [124] 125 126 ... 222
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Voi grrrimsskit ja korrrsakovsskit ..tänne saat purkaa eli anna palaa....  (Luettu 3185974 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
liveforever
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #1845 : 30.10.2012 15:58:11 »

tickedoff tickedoff tickedoff tickedoff tickedoff tickedoff

voi kelevettilauta!!!!!
kyllä sai tuntea taas itsensä niin hyväksi ihmiseksi/työntekijäksi!!!!!!!argggggggggggggh!!
yks vanhempi anto tulla tuutin täydeltä,ja oli oikeesti käsittänyt asiat väärin!!!! Mutta eihän hän siinä mielentilassa kuunnellut!!

No saipa päiväni pilattua!!

tallennettu
Fawn
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #1846 : 30.10.2012 21:32:26 »

Oon ollu täältä foorumilta pois varmasti puol vuotta, enkä yhtään tiedä missä täälä ollaan menossa! Nyt on vaan ollu kaikkea stressiä kauheesti ja liikaa tekemistä suhteutettuna aikaan. Tuntuu että pää hajoaa  Undecided
tallennettu

"Rakasta elämää, rakasta lähimmäistäsi, rakasta eläimiä, rakasta puutarhaa ja kukkia! Rakasta, rakasta! Siinä on ratkaisu elämän arvoitukseen."
-Carl Larsson

Aurinko vaaka, nouseva skorppari
Sininen Sähköinen Yö
pikkari
Astroholisti

I`m hot when I`m not as cold as ice

Profiili
« Vastaus #1847 : 31.10.2012 00:33:28 »

Tervetuloa takaisin!
Shanti, shanti  smitten
Hiljennä vauhtia jos suinkin kykenet. Ei koko maailmalle tarvise olla tarpeellinen  angel

tallennettu
Fawn
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #1848 : 31.10.2012 15:30:07 »

Tervetuloa takaisin!
Shanti, shanti  smitten
Hiljennä vauhtia jos suinkin kykenet. Ei koko maailmalle tarvise olla tarpeellinen  angel

Kiitos!  smitten ja täytyy yrittää, liikaan itsekritiikkiin on helppo sortua  Wink
tallennettu

"Rakasta elämää, rakasta lähimmäistäsi, rakasta eläimiä, rakasta puutarhaa ja kukkia! Rakasta, rakasta! Siinä on ratkaisu elämän arvoitukseen."
-Carl Larsson

Aurinko vaaka, nouseva skorppari
Sininen Sähköinen Yö
pikkari
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1849 : 02.11.2012 20:50:42 »

Oli tosi kiva ilta eilen ystävien seurassa mutta.. kauhee allergiakohtaus. Taxilla himaan muutama sata metrii, kortisonia suun kautta, allergialääke ja lopulta olin niiin tukossa että mieheni iski mun reiteen adrenaliinipiikin.
Voi jeesus että teki hyvää!!!!!!! Ihan kuin olisin saanut 10 kertaa enemmän happee. Magee olo
Tänään ei jatkunut vaikutus enää, joten tukossa taas vaikka nenä vuotaa kuin niagara.
Jos viikon turbolääkityksen jälkeen oireet jatkuu, saan lähetteen allergiasairaalaan.
Mä vedän tänään pään sekaisin! Ei tällasta oireilua jaksa erkkikään
Mun "ongelma" on se, etten ole tarpeeks sairaan näköinen ja tuottaa uskottavuusongelmia erityisesti nuorille tk-lääkäreille.
Mieheni sanoi että jos olisit joku kulahtaneen ja väsyneen näköinen, saisit hoitoa varmaan helpommin  idiot2
No, katsotaan miten hoito etenee. Ei tää oireilu voi ikuisuuksia kestää
tallennettu
pikkari
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1850 : 04.11.2012 22:17:21 »

Mulla on taas kuolemafiilis. Puhuin pitkään puhelimessa  ystävän kanssa jolta leikattu toinen rinta pois syövän takia ja toisesta otettu osa veks.
Mun äititin on yks tissinen. Miks tollasia vaivoja ei voi tulla niille jotka oikeesti haluu kuolla?
Molemmat naiset voivat nyt ok. Mä haluisin nyt sellasen pikaisesti tappavan minkä tahansa. Voiko toi kortisoni vaikuttaa näin vai mikä helvetti veti näin alamaihin?
« Viimeksi muokattu: 05.11.2012 13:05:49 kirjoittanut pikkari » tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1851 : 04.11.2012 23:12:02 »

NO PÄÄ!

On se nyt hitto jos et saa pääkoppaas apua vaikka juokset kaikenlaisten hoitavien tahojen luona pää kolmantena jalkana  Cry

Kyllä se taas, tiäkköö tääkin tästä, tsemppiä  Smiley
tallennettu
pikkari
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1852 : 05.11.2012 13:09:49 »

Kortisonin valvottava vaikutus on ihan perseestä. Onneks on vaan viikon kuuri. Jos mä en pysty nukkuu vähintää 8 tuntia yössä, alkaa viiraa heti. Huomaahan sen tosta eilisestä angstikirjoituksesta.
Nyt on uus päivä ja eteenpäin on mentävä
tallennettu
Eklektikko
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #1853 : 05.11.2012 14:01:28 »

Tiesittekö että keuhkoja suojaava ja kaasunvaihdon mahdollistava neste on fosfolipidi. Käytännössä lähes pelkästä tyydyttyneestä rasvasta tehty. Kehon on hankala tehdä siitä oikeasti toimivaa ja suojaavaa jos:
a) tyydyttynyttä rasvaa ei syödä juuri ollenkaan
b) rasvansaanti yleisesti on liian vähäistä

1900-luvun alussa, kun joka paikassa sai tupakoida, röökeissä ei ollut filttereitä ja tupakointi oli yleistä  miehillä (naisille sopivaksi sitä ei silloin oikein katsottu, joten naisista harvempi tupakoi), keuhkosyöpä oli niin harvinainen, että kun siihen kuollut potilas oli patologilla avattavana, kaikki sairaalan lääkärit halusivat tulla katsomaan tuota harvinaista erikoistapausta. Samoin allergiat, astma ja keuhkoahtauma olivat todella harvinaisia.

Sitten kun ruvettiin kammoamaan luonnollisia rasvoja ja syömään margariineja, nämä hengitystieongelmat räjähtivät käsiin. Monet ovat saaneet helpotusta hengitystieongelmiin vaihtamalla linnunsiemenöljyt ja margariinit luonnollisiin tyydyttyneisiin rasvoihin: Voihin, läskiin ja ihraan.  Smiley

Minulla todettiin lapsena lievä hengitystieallergia, mutta sen jälkeen kun itse tein ylläkuvatun, se ei ole oireillut lainkaan. Muutakin voi siis tehdä, kuin syödä lääkkeitä: Voi lakata uskomasta sitä tuubaa, mitä Sairauden ja Pahoinvoinnin Laitos meille tyydyttyneistä rasvoista latelee.
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
pikkari
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1854 : 05.11.2012 16:43:20 »

Sairauden ja Pahoinvoinninlaitos  buck2 Niinpä. Mun ruokavalio on todellakin sieltä terveellisimmästä päästä kaikkine öljyineen vitamiineineen ym eli ei mitään eineksiä vaan monipuolista itsetehtyä kotiruokaa
Tuli vaan douple trouble kun homeeseen yhdistetty helikobakteeri veti vastustuskyvyn aikas alas ruokahaluttomuuden vuoksi. Luoja tietää kauan mä homeestakin oireillu olen tän elämäni aikana ja siihen päälle imeytymishäiriö jonka heliko aiheutti.
Vuosia kipeenä/oireilevana nyt jo voiton puolella tosin  Smiley
Olen lihonut muutaman kilon ja näyttää paljon paremmalta koko ihminen
Ukko oli tänään lääkärissä jossa tohtoritäti ilmoitti ylipainosta kun painoindeksi on 26,3 What?!
Jos pituus 181cm ja paino 86kg ei tod näytä mun silmissä kuin ihanan harteikkaalta ja rotevalta  smitten
Noita BMI-taulukoita ei pitäis tuijoittaa yhtään. Kyllä peili kertoo milloin ihminen on kunnossa, siis painonsa suhteen.

tallennettu
Yep
Vieras
« Vastaus #1855 : 05.11.2012 18:08:22 »

Niinpä Ekletikko, elämä on täynnä valintoja. Syödäkkö kevytlevitteitä ja potea hengitystieongelmia, vai syödäkkö läskiä ja kuukahtaa sydäninfarktiin. Onneksi meillä ihmisillä on vapaa tahto!  Grin

tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #1856 : 05.11.2012 19:49:31 »

läskiin ja ihraan  Noihan ois varmaanki, joskus syötynä terveellistä.. Wink mut en tykkää niistä   buck2
tallennettu
pikkari
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1857 : 05.11.2012 20:28:39 »

No eihän sitä rasvaa tarvitse mättää kauheita määriä mutta kyllä voi on parempaa kuin mikään levite.
Minä paistelen tänäänkin iltapalaksi luomupossunpihvit voissa pannulla ja sen lisäks perunamuussia jossa ruokakermaa (ei light) sekä salaattia jossa hyvälaatuinen öljy mukana. Kauppaan vasta menossa joten en tarkkaan tiedä vielä mitä tulee mukaan.
Tän mun iltarasvakasan lisäks olen juonut yhden siiderin ja kaks bissee. Ihme tosiaan etten liho tän enempää.
Paino nyt n 55kg ja liikkuminen erittäin vähäistä eli elintavat vähän miten sattuu mutta ihanaa että ruokahalu on tullut takaisin. Kortisoni lisää viel sitä.
En vois ikinä olla kymmeniä lisäkiloja kantava jättiläispossu mutta on kiva kun vartaloon on tullut muotoja oikeisiin kohtiin
Täällä etelässä sataa vettä ja yöksi sekä aamuksi LUNTA  Cheesy Oi, minä odotan  smitten

tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1858 : 05.11.2012 20:36:15 »

Auts mitä aatoksia.
Kymmeniä lisäkiloja kantava jättiläispossu? Niinkö sanoisit ylipainoiselle ihmiselle?
tallennettu
pikkari
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1859 : 05.11.2012 20:51:25 »

No enhän minä toisten painoon puutu. Kirjoitin etten itse halua olla jumbojetti. Olin alipainoinen vuosia ja kyllä silloin sai kuulla kuittailua syömishäiriöistä ja vaikka mistä ongelmasta.
En ole koskaan ollut anorektisen laiha vaan ns.linnunluinen eli siro ja nyt pyöristynyt sopivasti terveellä tavalla.
Kyllä lievä alipainoisuus on todellakin terveellisempää kuin joku 25kg taakka normalpainon lisäksi
Tosiaan ei ole mun juttu kommentoida ainakaan ääneen kenenkään edessä painostaan. Mulle on tehty sitä monta kertaa. Useimmin ne on olleet kateellisia keski-ikäisiä naisia
tallennettu
Sivuja: 1 ... 122 123 [124] 125 126 ... 222
  Tulostusversio  

Siirry: