Sivuja: 1 ... 121 122 [123] 124 125 ... 221
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Voi grrrimsskit ja korrrsakovsskit ..tänne saat purkaa eli anna palaa....  (Luettu 1658126 kertaa)
0 jäsentä ja 10 vierasta katselee tätä aihetta.
merjaperhana
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 59


Profiili
« Vastaus #1830 : 18.10.2012 16:31:05 »

heips taas pitkästä aikaa mutta nyt pitää kysyä miksi näkijöinä ja ennustajina itseään markkinoivat eivät ole samalla linjalla ollenkaan
kun kyselen näitä itselleni tärkeitä asioita tärkeästä ihmisestä niin olen joskus soittanut kahdelle ja toinen sanoo että tapaamme jne. ja toinen heti perään etten enää koskaan näe RAKASTAMAANI ihmistä  idiot2 idiot2
eikös se näkeminen olekaan niin että jos näkijälle tulee ei-vastaus tai kyllä-vastaus niin miksi kaikki eivät sano samaa ei tietenkään samoilla sanoilla tai kielikuvilla mutta kuitenkin ei puolen tunnin sisällä asia voi muuttua niin paljon
sitä paitsi yksi näkijä vastasikin niin että hän olikin yhtäkkiä jonkinasteen terapeutti??? en minä sitä hakenut vaan vastauksia mitä tulevaisuus tuo - sanokaa nyt ihmeessä joku miksi tällaisia saa kun on muutenkin surullinen ja ikävissään niin eka sanoo että ei teistä mitään tule ja heti perään toinen että kyllä tapaamme ja olemme yhdessä?HuhHuhHuhHuh
OVATKO OSA NÄISTÄ SILLÄ PIMEÄLLÄ PUOLELLA VAI........... Angry Angry Angry
tallennettu
liveforever
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 615


Profiili
« Vastaus #1831 : 18.10.2012 17:05:35 »

mikä ihmisiä vaivaaaa?Huh??

yks ei palauta mulle kuuluvaa omaisutta vaan kiukuttelee,valmentaja keksii yhtäkkiä ett mun peleissä tekemä alkulämppä on väärin ja joukkuehengen vastaista,olen Vaan noin 10vuotta keskittyny lähes samalla tavalla ja yks työkaveri saa palautetta siitä että HYMYILEE liikaa!!!!!!!!!!!! idiot2
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1832 : 18.10.2012 19:49:12 »

Kauhee turvotus vasemmassa poskessa sen viisurin poiston takia. Näytän joltain superjyrsijältä. Törkeen näköinen
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1833 : 23.10.2012 22:09:51 »

Jyrsijä-olomuoto jatkuu mutta onneks ilman kipua.
Naapuritalon kyttääjä-äijä on tehnyt musta ihan vainoharhaisen. Käydessäni lähiravintolassa, se ärsyke hinkkautuu kiinni samantien. Tosin oon tota baareilua vähentänyt paljon tänä vuonna mutta kun sen talon ohi kävelee, se juntti huutelee parvekkeeltaan mun perään ja hänen parvekkeltaan näkyy suoraan mun olkkariin.
Toki mulla on verhot mutta tupakalla käydessäni se kusipää kiikaroi mua.
Mitä ihmettä tollaselle runkkarille voi tehdä??
Mun ukko on sille pari kertaa jo ilmaissut suoraan mielipiteensä mutta sillä hullulla on joku pakkomielle minuun.
Yäk!
Väkivaltaiseksi en luokittelisi mutta kyllä viiraa ja pahemman kerran  idiot2
tallennettu
tipahdus
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 145


Profiili
« Vastaus #1834 : 24.10.2012 10:11:05 »

Jotenkin ahdistaa kaikki ja on tylsääkin vielä.
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Ceres ~ Kalat
Asc ~ Neitsyt
Kuu, Uranus, Neptunus, Vesta ~ Kauris
Venus ~ Oinas
Mars, Juno ~ Rapu
Jupiter ~ Vaaka
Saturnus, Pallas ~ Vesimies
Pluto ~ Skorpioni
Chiron ~ Leijona
Noususolmu ~ Jousimies
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1835 : 27.10.2012 20:32:01 »

Taas oireilua  Angry Päänahkaa kutittaa, nenä ja silmät vuotaa, kasvoissa inhottavaa kirvelevää ihottumaa.
Eilen turposi kieli enkä uskaltanut mennä nukkumaan vaan valvoin seitsemään asti.
Tää oireilu on kyllä kummallista koska en edes silloin kun täällä vielä oli hometta ollut näin kipee.
Pakko tätä on tutkia. Soitan maanantaina taas lääkäriajan ja vaadin päästä sinne allergiasairaalaan.
Mä en ole ollut opiskelu/työkykyinen vuosikausiin
tallennettu
merjaperhana
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 59


Profiili
« Vastaus #1836 : 28.10.2012 13:23:44 »

saako pahaa karmaa jos vihaa toista ihmistä. lähelläni on sellainen ihminen jota vihaan niin paljon kuin toista voi vihata
haluaisin että oltais amerikassa niin pääsisin kostamaan  Angry Angry Angry
puran vihan ja kostonhimon täällä etten aiheuta enää lisää huonoa karmaa itselleni sitä on jo enemmän kuin jaksan kantaa
en tiedä miten jaksan enää... Cry Cry Cry :'
jotenkin tuntuu että tuska helpottaisi jos pystyis unohtamaan mutta tiedän etten pysty - koskaan
se että aika muka parantaa on paskanjauhamista - eikä viinakaan auta olen kerran kokeillut mutta ei mitään hyötyä siitäkään...
tallennettu
merjaperhana
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 59


Profiili
« Vastaus #1837 : 28.10.2012 13:33:58 »

toinen vielä perään niin sitten olen taas pitkän aikaa hiljaa??? tein sellaisen päätöksen että koskaan ei enää kukaan pääse lähelleni autan tästä lähtien muita jos vain pystyn. minulla itselläni ei ole enää väliä ei kukaan rakasta. ei kukaan kaipaa niin miksi yleensä olen täällä ehkä sitten auttamassa ystävää ja tukemassa häntä ja rakastan, rakastan, rakastan mutta v---ks sen väliä ei kohde kuitenkaan enää välitä kun se on "vankilassa" lopun elämäänsä tahtoi tai ei niin että voihan v..... ja  kaikki muut sarvipäät miehet saa painua helvettiin koko sakki en tarvitse enää ketään ja opettelen myös hyväksi valehtelijaksi että kukaan ei tiedä kuinka paljon kaipaan, kärsin ja olen muutenkin onneton
ei ole tälle akalle onnea tarkoitettu niin että se siitä ja turha kenenkään sanoa että "voi kulta onhan maailmassa miehiä" niin on mutta se yksi vei sydämeni mukanaan kotiinsa ja jätti minut tyhjän päälle ilman toivon pilkahdustakaan että sillee¨
perhana kuittaa ja lopettaa tämän paatoksen kun olen lähettänyt kysymyksiakin tällä palstalla oleville mutta kukaan ei vastaa ei ole varmaan niin tärkeää....
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #1838 : 28.10.2012 14:31:55 »

Voi ihminen. Valoa sinun luoksesi ajattelen nyt.
Olisi paljon sanottavaakin, mutta en viitsi ruveta, kun energia tuntuu olevan semmoista ettei oikein olisi vastaanottoa Smiley
Mutta se että aika parantaa on vissi tosi! se on vain itsestäsi kiinni annatko niin käydä vai roikutko vihassasi kiinni.

tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #1839 : 28.10.2012 14:47:21 »

Niin se on, murista saa silloin kun murisuttaa, ja varmaankaan ei silloin huvita kuunnella niitä kliseisiä, mutta valitettavasti totta olevia lauseita.

Mutta oma valinta on aina, haluaako loppuelämänsä roikkua kiinni negatiivisessa olossa vai päättääkö iloita siitä mitä sillä hetkellä on hyvää elämässä (pienet asiat, yksin elämisen hyvät puolet, muut hyvät asiat). Mitä siitä omasta valinnasta itselle seuraakin, niin kun ei siitä voi ketään muuta enää syyttää.

Voimia.  Smiley
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1840 : 28.10.2012 16:16:02 »

Tottakai saa vihata! Sehän on vaan tunne (toiv ei jää pitkäks aikaa päälle) riehuminen ja satuttaminen on sit eri juttu. Mä oon kyllä hyökännytkin, tosin vaan oman miehen kimppuun joka on mua 30kg painavampi joten ei tullut kauheeta jälkee.
Negatunteiden tukahduttaminen on epäterveellistä
Mä räjähdän ens viikolla jos en saa lähetettä iho-ja allergiasairaalaan !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Koko ajan lääkitään jollain paskanapeilla jotka ei edes toimi eikä kukaan TUTKI.
Edes homekämpässä en ollut näin pahasti oireileva kuin nyt. Tää on pakko selvittää ja mä vaikka uhkaan sitä lääkäriä jos ei lähetettä tule. No enkä uhkaa mut kyllä tää päivästä toiseen sama pikkukärsimys on perseestä. Tulis sit joku oikein kamala tauti ja tappais eikä tällasta vittupääks tekevää outoa oireilua.
Pakko hakee kaverilta tänään muutama rauhottava tiistaista häm lääk käyntiä varten ja muutama ihan vaan illan iloks.
« Viimeksi muokattu: 28.10.2012 16:38:51 kirjoittanut pikkari » tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #1841 : 28.10.2012 17:16:35 »

Tästäpä juontui mieleeni mielenkiintoinen pohdinta...että onko sellainen "MINÄ RÄJÄHDÄN NYT PERKULE JA ISKEN KOKO MAAILMAN SÄPÄLEIKSI!!!" - poksahdus sitten vihaa?
Minä mieltäisin vihan ennemminkin sellaiseksi syvällä olevaksi ja kalvavaksi ja mukana roikkuvaksi oloksi, joka voi olla todella raskas ja voimakas kantaa...tuo yllä oleva on tietenkin tapa purkaa sitä, mutta minä saatan raivostua tulisesti lyödessä vaikka varpaani...tuskin olen vihainen sille pöydänjalalle johon kinttuni pökkäsin tai puran siinä jotain syvällistä vihavyyhtä sisältäni...enkö minä ole vain reagoinut..ja reagoinut alkukantaisestikin, Oinaskuullani siinä?
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #1842 : 28.10.2012 17:49:05 »

Tottakai saa vihata! Sehän on vaan tunne (toiv ei jää pitkäks aikaa päälle) riehuminen ja satuttaminen on sit eri juttu. Mä oon kyllä hyökännytkin, tosin vaan oman miehen kimppuun joka on mua 30kg painavampi joten ei tullut kauheeta jälkee.
Negatunteiden tukahduttaminen on epäterveellistä
Mä räjähdän ens viikolla jos en saa lähetettä iho-ja allergiasairaalaan !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Koko ajan lääkitään jollain paskanapeilla jotka ei edes toimi eikä kukaan TUTKI.
Edes homekämpässä en ollut näin pahasti oireileva kuin nyt. Tää on pakko selvittää ja mä vaikka uhkaan sitä lääkäriä jos ei lähetettä tule. No enkä uhkaa mut kyllä tää päivästä toiseen sama pikkukärsimys on perseestä. Tulis sit joku oikein kamala tauti ja tappais eikä tällasta vittupääks tekevää outoa oireilua.
Pakko hakee kaverilta tänään muutama rauhottava tiistaista häm lääk käyntiä varten ja muutama ihan vaan illan iloks.

Oisko sulle iskeytyny joku ihmepöpö, joka ei meinaa susta lähtee millään..ja sit aiheuttaa kaikenlaista. Embarrassed
Tuli vaan mieleen. coolsmiley  Voimii.    smitten
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1843 : 28.10.2012 19:37:05 »

Ei ole kuule ihmepöpö. Juttelin tänään sairaanhoitajan kanssa Terveysneuvonta-puhelimessa ja hän päivitteli niitä mun neljäätoista kohtaustani jotka olen vuoden sisään saanut ja miks ihmeessä mulle ei ole määrätty adrenaliinipiikkiä kohtausten varalle koska oireet täsmäävät tasan anafylaktiseen shokkiin. Ihan joka ikinen oire oksentelua lukuunottamatta koska en osaa yrjötä tai ehdin ottaa ajoissa pahoinvointilääkkeen.
Herran jumala tohon voi kuolla!!!!!!!!!!!!! Tukehtua .No ei todellakaan ole normaalia että kieli turpoaa koko keho pistelee,kutisee. Miten mä en ole tajunnut aeimmin miten vakavasta jutusta on kyse?
Muutaman kerran miettinyt ambulanssin soittamista mut sit kelannut et kyl tää ohi menee.
Hui saakeli!  Shocked
Mun on ihan pakko päästä sinne allergiasairaalaan tutkimuksiin -pian
No ei ihan pahimmat oireet kuitenkaan eli hengitystiet täysin tukossa mutta koko muu oirekuvaus sopii täysin.
Oon kuullut tosta yliherkkyysreaktiosta aiemmin mut että itsellä... ja mulle ei määrännyt se nuori lääkäripoika edes allergialääkkeitä kun maanantaina kävin. Mä olisin tarvinnut sen adrepiikki-lääkityksen.
Jumaleissön että tk-lekurit voi olla juntteja. Menin vastaanotolle muistilistani kanssa että varmasti tulee kaikki oireet mainittua että lekuri sais kokonaiskuvan oireistosta. Hydrokortisonivoidetta ja silmätippoja sain.
« Viimeksi muokattu: 28.10.2012 20:22:29 kirjoittanut pikkari » tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1844 : 28.10.2012 20:36:49 »

No olen kuule kohta vuoden miettinyt kaikki mahdolliset aiheuttajat hammastahnasta luontaistuotteiden kautta lääkkeisiin ja ruokaan. Mitään erityistä syytä en keksi. Ne kohtaukset alkoi aika inhottavasti siitä että koko pää kutisi,kirveli ym ja hiuksiakin irtos. Nyt viimeisimmät on olleet pahimmat kun poskien turvotus muuttuukin suun sisäpuolen ja kielen paksuuntumiseen, koko kroppa tulessa Thyi yäk! Viimeks tuli snadikohtaus muistaaksein perjantaina ja mua vitutti taas silloinkin niin että polttelin vaan pilvee
Tänä aamuna herääminen kesti kolme tuntia kun sitä hydrokortisonia piti tunkee kasvoille koko ajan kun kutitti niin paljon ja yritin levätä rauhoittuen.
Nousin ylös ja sit loppui kasvojen kutina siirtyen kaulasta alaspäin koko kroppaan. Nyt sekin kutina loppui mutta kurkku tuntuu paksulta ulkopäin.
Kiva mennä nukkuu tänään. Tänään kiukkusin faijalle että seuraavan kerran soitan ambulanssin. Hitto niin olis oikeesti pitänytkin tehdä jo paljon aiemmin niin homma olis mennyt eteenpäin
tallennettu
Sivuja: 1 ... 121 122 [123] 124 125 ... 221
  Tulostusversio  
 
Siirry: