Sivuja: 1 ... 120 121 [122] 123 124 ... 222
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Voi grrrimsskit ja korrrsakovsskit ..tänne saat purkaa eli anna palaa....  (Luettu 3185182 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
pikkari
Astroholisti

I`m hot when I`m not as cold as ice

Profiili
« Vastaus #1815 : 11.10.2012 20:41:36 »

Mua raivostuttaa äitini niin paljon ettei ole sanoja  tickedoff
Hän toi mulle muka uuden peiton mutta se paska olikin ostettu kirppikseltä ja nyt helvetinmoinen silmätulehdus päällä että joudun ottaa silmätippoja niin allergiaan kuin kuiviin silmiin tarkoitettuja tippoja puolen tunnin välein eikä auta kunnolla
Huomenna taas lääkäriin hakee antibioottitipat.
Home romahdutti mun immuniteetin ja saan pienestä määrästä homeitiöitä heti oireita.
Toki olen hoitanut itseeni mahd puhtaalla luomuruoalla, vitamiineilla, yrteillä, homeopatialla, lääkkeillä ym mutta kyl näköjään menee hemmetin kauan että keho palautuu rasituksesta ja vastustuskyky normalisoituu
Tekis mieli polttaa pilvee rauhoitukses mutta se on nyt kielletty tän homeopatiakuurin ajan.
Mutsi osti sen saatanan peiton jo pari viikkoa sitten ja yritti tyrkyttää sitä mulle jo silloin. Tuodessaan sitä sanoi että tää on ihan uusi ja puhdas, just ostettu. Paskat!
Nyt oireilen sen takia. Ihoa pistelee ja oikee silmä kuin demonilla. Kiitti mama!
Mulle se ihminen on yks hiton ajattelematon narttu tällä hetkellä. Kieltää vielä koko homealtistuksen vaikka mä oon oireillut vuosia ja asunto laitettiin isännöitsijän taholta (pyysin häntä käymään) asumiskieltoon reilu vuosi sitten.
Juntti mikä juntti! En haluis äidikseni tunnustaa ja tää peittoepisodi on vaan yks pieni juttu muiden muassa
Faija tulee vaan neuroottisemmaks koska hän omalla mokallaan mun kylpyhuoneremontissa teki massiivisen virheen ja joutuu tsiigaa vierestä mun oireilua.
Mies on taas baarissa. Kiva! Tällainen family mulla  uglystupid2 uglystupid2 uglystupid2
Onneks meedio lupas lähettää kaukoparannusta. Ihana Irene   smitten smitten

tallennettu
liveforever
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #1816 : 12.10.2012 18:26:58 »

voimia sulle
tallennettu
pikkari
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1817 : 12.10.2012 19:11:32 »

Kiitti  Smiley
Eilen vedin kaikee mahdollista elimistöä vahvistavaa: raakaa valkosipulia, paprikaa, mustaviinimarjoja, mega-annoksen c-vitamiinia tabuna jossa mm acaita, gojimarjaa, acerolakirsikkaa sekä toisen mega-annoksen d-vitamiinia ja nokkosta. Siihen päälle meedion kaukoparannus niin sinne lääkäriin ei sit tarvinnut mennä.
Se ällöttävä pistelykutina loppui ja silmät hieman vuotaa mutta kipu loppui. Hyvä
Aika raakaa tekstiä eilen kirjoitin  Tongue
Onneks tänään on parempi päivä.
tallennettu
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1818 : 13.10.2012 14:39:53 »

Mun sisuskalut on jotenkin sekaisin tunne"järkytyksestä"...
Eihän se mitään uutta ollut, eräs "ystävä" valehteli päin näköä, jätti (taas) kertomatta erään asian ja sitä rataa... Nyt kun tämä on tapahtunut noin 10 kertaa alan ehkä uskoa että hän ei ole hyvä ystävä, eikä ansaitse sitä että katson tätä kko ajan läpi sormien.
tallennettu
pikkari
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1819 : 14.10.2012 21:19:32 »

Mua itkettää ja järkyttää tuttavaperheen homekoti jossa jokaisen perheenjäsenen oireet vaan parenee.
Isännöitsijä vaan kohauttelee kulmiaan kieltäen koko ongelman eikä paikalla kolme kertaa käyneet remonttimiehet tehneet mitään.
Kouluikäiset lapset nukkuu koko ajan, vanhemmat aivastelee, kutisee joka paikasta ja oksentaa päivittäin vain pelkästään pikakäynnillä kylpyhuoneessa. Miten tällainen kohtelu on mahdollista?!
Ongelma on enemmän kuin selvä eikä kukaan tee mitään
Kehotin ottamaan yhteyttä heti huomenna kunnan terveystarkastajaan ja PAKOTTAA isännöitsijä toimiin.
Kiinostais todella tietää kuinka monta ihmistä asuu/työskentelee aliarvioisessa sisäilmassa?
Ongelma on nimittäin tosi laaja.
tallennettu
Kyllikki6
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #1820 : 15.10.2012 11:05:27 »

Taitaa olla meikäläisellä jollakin tavalla epäsopivat energiat, kun puhelin lakkoilee, eikä taida oikein tää kuso kulkee muutenkaan.. No, toisaalta oonkin ihan kyllästynyt hötkyilemään milloin minkin asian toimittamisessa, joten eipä sinällään haittaa yhtään  Huh

tallennettu
pikkari
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1821 : 16.10.2012 00:26:31 »

Nyt vasta luin sunnuntain hesarista opettajien kertomuksia nykyisestä koulumaailmasta. Voe herraisä mitä menoa!
Millaiset vanhemmat kasvattaa näitä pikkuisia jotka vasta koulutietään aloittaa
ja luokassa riehutaan kuin pahimmalla tarkkiksella sata vuotta sitten?  uglystupid2 tickedoff
Onko nää uuden ajan lapset vaan yksinkertaisesti sekaisin vai onko nykyvanhempien kasvatusmetodit muuttuneet niin paljon niistä aiemmista ajoista?
Käytöshäiriöt lisääntyy koko ajan ja todellakin pelottavaan suuntaan.
Olen syntynyt -76 ja kasariluvun lapsena oli niin erilaista  smitten
Mä oon vapaakasvatettu luomulapsi ja siitä tosi kiitollinen vanhemmilleni. Ei ollut eineksiä ruokana, mikrosafkasta puhumattakaan. Sai juosta metsissä, pelloilla, maalaismaisemissa kesäisin ja kaupungissakin paljon kavereita sekä tekemistä ulkona koko ajan.
Joko musta on tullut jo köpömummo tai sit näitä häiristapauksia kasvatetaan ihan päin P:tä
Miksei häiriskäytöstä huomata jo ennen kouluikää?
Tietoa on saatavilla enemmän kuin ikinä aiemmin, miksei vanhemmat toimi vai eivätkö osaa kasvattaa?
Onko Suomi adhd-diagnooseissakin kärkimaana kuten itsaritilastoissa?
Lapset ja eläimet on mukavampia kuin useimmat aikuiset. Miks pienet voi niin pahoin? idiot2 Sad
tallennettu
merjaperhana
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #1822 : 18.10.2012 15:31:05 »

heips taas pitkästä aikaa mutta nyt pitää kysyä miksi näkijöinä ja ennustajina itseään markkinoivat eivät ole samalla linjalla ollenkaan
kun kyselen näitä itselleni tärkeitä asioita tärkeästä ihmisestä niin olen joskus soittanut kahdelle ja toinen sanoo että tapaamme jne. ja toinen heti perään etten enää koskaan näe RAKASTAMAANI ihmistä  idiot2 idiot2
eikös se näkeminen olekaan niin että jos näkijälle tulee ei-vastaus tai kyllä-vastaus niin miksi kaikki eivät sano samaa ei tietenkään samoilla sanoilla tai kielikuvilla mutta kuitenkin ei puolen tunnin sisällä asia voi muuttua niin paljon
sitä paitsi yksi näkijä vastasikin niin että hän olikin yhtäkkiä jonkinasteen terapeutti??? en minä sitä hakenut vaan vastauksia mitä tulevaisuus tuo - sanokaa nyt ihmeessä joku miksi tällaisia saa kun on muutenkin surullinen ja ikävissään niin eka sanoo että ei teistä mitään tule ja heti perään toinen että kyllä tapaamme ja olemme yhdessä?HuhHuhHuhHuh
OVATKO OSA NÄISTÄ SILLÄ PIMEÄLLÄ PUOLELLA VAI........... Angry Angry Angry
tallennettu
liveforever
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #1823 : 18.10.2012 16:05:35 »

mikä ihmisiä vaivaaaa?Huh??

yks ei palauta mulle kuuluvaa omaisutta vaan kiukuttelee,valmentaja keksii yhtäkkiä ett mun peleissä tekemä alkulämppä on väärin ja joukkuehengen vastaista,olen Vaan noin 10vuotta keskittyny lähes samalla tavalla ja yks työkaveri saa palautetta siitä että HYMYILEE liikaa!!!!!!!!!!!! idiot2
tallennettu
pikkari
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1824 : 18.10.2012 18:49:12 »

Kauhee turvotus vasemmassa poskessa sen viisurin poiston takia. Näytän joltain superjyrsijältä. Törkeen näköinen
tallennettu
pikkari
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1825 : 23.10.2012 21:09:51 »

Jyrsijä-olomuoto jatkuu mutta onneks ilman kipua.
Naapuritalon kyttääjä-äijä on tehnyt musta ihan vainoharhaisen. Käydessäni lähiravintolassa, se ärsyke hinkkautuu kiinni samantien. Tosin oon tota baareilua vähentänyt paljon tänä vuonna mutta kun sen talon ohi kävelee, se juntti huutelee parvekkeeltaan mun perään ja hänen parvekkeltaan näkyy suoraan mun olkkariin.
Toki mulla on verhot mutta tupakalla käydessäni se kusipää kiikaroi mua.
Mitä ihmettä tollaselle runkkarille voi tehdä??
Mun ukko on sille pari kertaa jo ilmaissut suoraan mielipiteensä mutta sillä hullulla on joku pakkomielle minuun.
Yäk!
Väkivaltaiseksi en luokittelisi mutta kyllä viiraa ja pahemman kerran  idiot2
tallennettu
tipahdus
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #1826 : 24.10.2012 09:11:05 »

Jotenkin ahdistaa kaikki ja on tylsääkin vielä.
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Ceres ~ Kalat
Asc ~ Neitsyt
Kuu, Uranus, Neptunus, Vesta ~ Kauris
Venus ~ Oinas
Mars, Juno ~ Rapu
Jupiter ~ Vaaka
Saturnus, Pallas ~ Vesimies
Pluto ~ Skorpioni
Chiron ~ Leijona
Noususolmu ~ Jousimies
pikkari
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1827 : 27.10.2012 19:32:01 »

Taas oireilua  Angry Päänahkaa kutittaa, nenä ja silmät vuotaa, kasvoissa inhottavaa kirvelevää ihottumaa.
Eilen turposi kieli enkä uskaltanut mennä nukkumaan vaan valvoin seitsemään asti.
Tää oireilu on kyllä kummallista koska en edes silloin kun täällä vielä oli hometta ollut näin kipee.
Pakko tätä on tutkia. Soitan maanantaina taas lääkäriajan ja vaadin päästä sinne allergiasairaalaan.
Mä en ole ollut opiskelu/työkykyinen vuosikausiin
tallennettu
merjaperhana
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #1828 : 28.10.2012 12:23:44 »

saako pahaa karmaa jos vihaa toista ihmistä. lähelläni on sellainen ihminen jota vihaan niin paljon kuin toista voi vihata
haluaisin että oltais amerikassa niin pääsisin kostamaan  Angry Angry Angry
puran vihan ja kostonhimon täällä etten aiheuta enää lisää huonoa karmaa itselleni sitä on jo enemmän kuin jaksan kantaa
en tiedä miten jaksan enää... Cry Cry Cry :'
jotenkin tuntuu että tuska helpottaisi jos pystyis unohtamaan mutta tiedän etten pysty - koskaan
se että aika muka parantaa on paskanjauhamista - eikä viinakaan auta olen kerran kokeillut mutta ei mitään hyötyä siitäkään...
tallennettu
merjaperhana
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #1829 : 28.10.2012 12:33:58 »

toinen vielä perään niin sitten olen taas pitkän aikaa hiljaa??? tein sellaisen päätöksen että koskaan ei enää kukaan pääse lähelleni autan tästä lähtien muita jos vain pystyn. minulla itselläni ei ole enää väliä ei kukaan rakasta. ei kukaan kaipaa niin miksi yleensä olen täällä ehkä sitten auttamassa ystävää ja tukemassa häntä ja rakastan, rakastan, rakastan mutta v---ks sen väliä ei kohde kuitenkaan enää välitä kun se on "vankilassa" lopun elämäänsä tahtoi tai ei niin että voihan v..... ja  kaikki muut sarvipäät miehet saa painua helvettiin koko sakki en tarvitse enää ketään ja opettelen myös hyväksi valehtelijaksi että kukaan ei tiedä kuinka paljon kaipaan, kärsin ja olen muutenkin onneton
ei ole tälle akalle onnea tarkoitettu niin että se siitä ja turha kenenkään sanoa että "voi kulta onhan maailmassa miehiä" niin on mutta se yksi vei sydämeni mukanaan kotiinsa ja jätti minut tyhjän päälle ilman toivon pilkahdustakaan että sillee¨
perhana kuittaa ja lopettaa tämän paatoksen kun olen lähettänyt kysymyksiakin tällä palstalla oleville mutta kukaan ei vastaa ei ole varmaan niin tärkeää....
tallennettu
Sivuja: 1 ... 120 121 [122] 123 124 ... 222
  Tulostusversio  

Siirry: