Sivuja: 1 ... 115 116 [117] 118 119 ... 221
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Voi grrrimsskit ja korrrsakovsskit ..tänne saat purkaa eli anna palaa....  (Luettu 1657961 kertaa)
0 jäsentä ja 6 vierasta katselee tätä aihetta.
Yep
Vieras
« Vastaus #1740 : 11.08.2012 12:43:39 »


Ja tuo itsemurhaus...kuinka paljon se tosiaan opettaakaan niitä tänne jälkeenjääviä...sielunsuunnitelmaan mietitty valmiiksi varmasti usein, joskin luulen että noita suunnittelemattomiakin niitä tulee aika paljon.


Fiksu ajatus.
Itsemurha voi kuulua Sieujen sopimukseen. Joku sielu lupautuu lähtemään itsemurhan avulla, jotta muut saavat sen vaikean kokemuksen.
Ei sen kummempi poistumisyy, kuin vaikea sairaus tai traaginen onnettomuus.

tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1741 : 11.08.2012 13:38:55 »

Viisaita sanoja teillä. Mä tulin taas kipeeks kun piti mennä juttelee psyk.hoitajan kanssa ja olen joutunut kaksi kertaa jo perumaan ajan.
Olisin halunnut mennä jo alkukesästä kun tuntui että masennus alkaa pukkaa päälle mutta koko kesänä ei ollut tällä aluella mitään hoitoonpääsymahiksia
Tuskin siitä kuitenkaan suurta apua on muutenkaan. Homma toimii siis niin että lääkäri antaa lähetteen psykiatriselle sairaanhoitajalle ja muutaman keskustelukerran jälkeen konsultoi psykiatria joka määrää lääkityksen
Mä en haluu niitä kaameita lääkkeitä!!!
Mielialalääkkeet poistaa toki masiksen mutta tekee muuten ihan olmi-olon, tunteettoman. Ei kiitos
Vahvemmat psyykelääkkeet vasta kauheita ovatkin. Olen saanut pelkotiloihin ja oksennusfobiaan lääkettä nimeltä Truxal. Herraisä mikä olo tuli! Kooman ja zombin risteytys  crazy2
Ei ikinä enää. Mulla on täs kuussa aika lääkärihomeopaatille ja sitä venaan kuin kuuta nousevaa. Uskon että silloin ratkee monta juttua.
Heräsin tänään kipuun joka on piinannut mua uuden kierukan laittamisen jälkeen. Soitin kättärille ja siel sanottiin et vedä kipulääkettä koko viikonloppu aina tarvittaessa ja tule maanantaina polille
Mun silmät oli eilen niin helvetin kipeet että olin varma että joudun lähtee het aamusta lääkäriin mut pakotin ukkoni antaa energiahoitoa ja nyt voin paljon paremmin.
Hän ei usko omiin lahjoihinsa vaikka meediokin hänelle siitä on puhunut. Oli mun mukana Piekkolan luona ja Naden kävi meillä himassa pari vuotta sitten.
Nyt alkaa olla jo suht normi olo ja voin lähtee shoppailee  Smiley
Mukavaa viikonloppua kaikille astroilijoille  smitten
tallennettu
Yep
Vieras
« Vastaus #1742 : 11.08.2012 14:15:33 »

Masennuslääkkeet turruttavat, mutta eivä poista masennuksen alkuperäistä syytä. En ole itse käyttänyt, mutta monelta olen kuullut vastaavaa.

Oletko saanut kutinaasi lääkettä? Muistaakseni Atarax on tehokas kutinan lievittäjä.

Saattaisit hyötyä Rosen-terapiasta enemmän kuin julkisesta terveydenhuollosta. Siinä pyritään löytämään ongelmien alkuperäinen syy koskettamalla lihasta kevyesti. Hoitotilanne on salliva, eikä terapeutti anna elämänohjeita. Kun muisto palaa pintaan, sen voi purkaa pois samantien. Moni on saanut apua hyvinkin nopeasti. Tosin riippuu itsestä, uskaltaako kohdata ne asiat, vai pötkötteleekö vain mielummin hoitopöydällä. Toki on muitakin menetelmiä, mutta Rosenia saa melkein ympäri Suomea. Toinen tehokkaaksi havaittu on psykologinen vyöhyketerapia.



tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #1743 : 11.08.2012 14:22:35 »

Mä olen samaa mieltä, että tuo kuvio lääkäri-pysk. sairaanhoitaja-psykiatri on ihan takapuolesta...tai siis vois olla varmaan hyväkin mutta ei oikein toimi niinkun ehkä pitäs.
Aaaaaargh mä en kestäny sen psyk. sairaanhoitajan päännyökyttelyä ja rutinoitunutta myötätuntoa ja " Miltäs se sinusta tuntuu?" kysymyksiä ja sitä hemmetin nenäliina pinoa siinä pöydällä joka vaan odotti käyttäjiään. Ehkä jollekin riittää se että saa puhua...edes kuvitella puhuvansa jollekin muulle kun seinälle, mutta mulle ei riitä että puhun jollekin maksetulle ihmiselle, kyllä sen täytyy ihan oikeesti olla kiinnostunut että siinä purkamisessa on yleensä mitään ideaa.
Ja sitten lääkkeet...miksi meille kaikille tunnutaan nykyään vähääkään vaikeammissa tilanteissa tungettavan niitä lääkkeitä!?!? Ihan niin kun vastamäki ja ahdistus ja surkeus ei kuuluis elämään, vaan olis jotain hys hys hyi hyi juttuja jota ei saa ollakaan ja on hoidettava pois...oikeestaan vähän sama, mitä kuolemalle on käynyt...se on erotettu tästä meidän jokapäiväisestä elämästä aika lailla, ja lakastu maton alle, vaikka se kuuluu tähän systeemiin justiinsa niinkun suru ja tuskakin. Eihän tuommosia asioita voi piilottaa mihinkään, millään, ihmekään kun ihmiset moisista yrityksistä pimahtelee.
tallennettu
Suomityttö
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 510



Profiili
« Vastaus #1744 : 11.08.2012 14:54:48 »


Yep ja Kuuhilda.
Minun veljeni teki itsemurhan parikymppisenä. Sitä olemme lähipiirissä kaikki nämä vuodet selvitelleet. Ja lähisukulaiset ovat tulleet sanomaan, että helvettiin se meni. Se kirvelee. En kehtaisi vihamiehellekään niin sanoa. Heti kuolemansa jälkeen hän tuli usein unessa iloisena kertomaan, että kaikki on hyvin. Ja meille jälkeenjääneille ohjeita: Tee aina hyvää ja Kaikki järjestyy.  Ikävä jää ja tulee ajatuksia millainen hän nyt olisi, kun olisi vanhempi. Hänellä oli henkisesti vaikeaa. Mulla on suuri lohtu, että joskus tämä eläminen loppuu: Pääsee täältä poiskin. Kuolemanpelko hävisi myös tyystin.  angel smitten
tallennettu

Nousu Skorpioni
Aurinko Leijona
Kuu Vesimies

* Totuus ei tarvitse puolustajaa.
unelmassa
Vieras
« Vastaus #1745 : 11.08.2012 16:09:34 »

Tuosta helvetistä tuli mieleen,kun ainaki u...v....t..sannoo et sä joudut sinne..et missähän se mahtaa olla. idiot2 siis oikeesti joskus miettiny sitä helvattua et onkohan siellä isot lieskat ja sit pienet lieskat... minusta on hirveää pelottelua...ku sanotaan ..jos et tee sitä ja sitä.. niin sinne joudut.. Huh Huh.
Nuo masislääkkethän on kauheaa bisnestä. coolsmiley
Minusta tuo nauru ois aika hyvää terapiaa..ja saa vatsalihaksetkin treeniä..
Jostakin lukenu et pitäs ns.väkisin alkaa nauramaan,vaik ei naurattaskaan oikeasti..
En minäkään oikeen noista psykiatreista piittaa..heitäkin on varmaan erilaisia..ei sen puoleen
Muuten kerran olikohan lehessä vai radiossa,kun yks lääkäri sano,et hän niin toivoo.. että alettas enempi käyttämään noita masislääkkeitä, kun ne auttaa joka vaivaan..selkäkipuun..kin Huh Huh Huh
tallennettu
Yep
Vieras
« Vastaus #1746 : 11.08.2012 20:07:40 »


Yep ja Kuuhilda.
Minun veljeni teki itsemurhan parikymppisenä. Sitä olemme lähipiirissä kaikki nämä vuodet selvitelleet. Ja lähisukulaiset ovat tulleet sanomaan, että helvettiin se meni. Se kirvelee. En kehtaisi vihamiehellekään niin sanoa. Heti kuolemansa jälkeen hän tuli usein unessa iloisena kertomaan, että kaikki on hyvin. Ja meille jälkeenjääneille ohjeita: Tee aina hyvää ja Kaikki järjestyy.  Ikävä jää ja tulee ajatuksia millainen hän nyt olisi, kun olisi vanhempi. Hänellä oli henkisesti vaikeaa. Mulla on suuri lohtu, että joskus tämä eläminen loppuu: Pääsee täältä poiskin. Kuolemanpelko hävisi myös tyystin.  angel smitten

Osanottoni  smitten smitten

Kyllä on joillakin pokkaa. Toimia jumalana ja lisäksi pahentaa toisten surua ja tuskaa. Valitettavasti noita löytyy paljon.

Läheisen kuolema on ainas raskas, mutta kyllä itsemurha lisää taakkaa. Varmaankin sitä tulee pohdittua, olisiko voinut auttaa tai olisiko ollut merkkejä nähtävissä.

Itsestäni tuntuu, että kaikkein raskainta olisi menettää läheinen jonkun psykopaatin tappamana. Suruun sekottuisi varmaankin aivan kestämätöntä vihaa. Vaikka joidenkin sielusuunnitelma sekin on.









tallennettu
Yep
Vieras
« Vastaus #1747 : 11.08.2012 20:09:10 »

Tuosta helvetistä tuli mieleen,kun ainaki u...v....t..sannoo et sä joudut sinne..et missähän se mahtaa olla. idiot2 siis oikeesti joskus miettiny sitä helvattua et onkohan siellä isot lieskat ja sit pienet lieskat... minusta on hirveää pelottelua...ku sanotaan ..jos et tee sitä ja sitä.. niin sinne joudut.. Huh Huh.


Oliskohan se helvetti täällä maanpäällä? Kovien, tyhmien ja itsekkäiden ihmisten keskellä
tallennettu
Yep
Vieras
« Vastaus #1748 : 11.08.2012 20:16:48 »

Mä olen samaa mieltä, että tuo kuvio lääkäri-pysk. sairaanhoitaja-psykiatri on ihan takapuolesta...tai siis vois olla varmaan hyväkin mutta ei oikein toimi niinkun ehkä pitäs.
Aaaaaargh mä en kestäny sen psyk. sairaanhoitajan päännyökyttelyä ja rutinoitunutta myötätuntoa ja " Miltäs se sinusta tuntuu?" kysymyksiä ja sitä hemmetin nenäliina pinoa siinä pöydällä joka vaan odotti käyttäjiään. Ehkä jollekin riittää se että saa puhua...edes kuvitella puhuvansa jollekin muulle kun seinälle, mutta mulle ei riitä että puhun jollekin maksetulle ihmiselle, kyllä sen täytyy ihan oikeesti olla kiinnostunut että siinä purkamisessa on yleensä mitään ideaa.


Kävin lapseni kuoleman jälkeen muutaman kerran puhumassa jollekkin psykologille. Eihän siitä mitään tullut, kun ei se raukka kestänyt käsitellä sitä aihetta. Tunnin lopussa sen posket punotti ja se oli silminnähden kärsivä.
Koska en halunnut rasittaa läheisiäni tolkuttomasti jauhamalla kuolinillan tapahtumia uudestan ja uudestaan, kehitin itselleni mielikuvitusihmisen, jolle kerroin ajatuksissani siitä. Kyllä siinä vuosia meni, mutta pikkuhiljaa kertomisen tarve väheni. Oisko lie ollut tehokkaampaa, jos ois löytynyt ihan oikea ammatti-ihminen avuksi.
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #1749 : 11.08.2012 20:26:53 »

Voi ei Yep. Varmasti olis jostain tästä maasta ihan pätevä ammattilainenkin löytynyt, joka olis asiansa osannu :/
Mutta olihan sulla sit kuitenkin välittävä kuuntelija, josta oli apua Smiley

Helvetti on varmaan juurikin täällä maanpäällä, ja ehkä just se käsitys siitä että itsemurhaaja joutuu helvettiin tule siitä, että joutuu takasin tänne hoitaan ne samat systeemit jotka jäi tälläkertaa kesken?

Todella tökeröä ihmisiltä sanoa sureville omaisille jotain tuollaista  Angry
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #1750 : 11.08.2012 20:41:09 »

Tuosta helvetistä tuli mieleen,kun ainaki u...v....t..sannoo et sä joudut sinne..et missähän se mahtaa olla. idiot2 siis oikeesti joskus miettiny sitä helvattua et onkohan siellä isot lieskat ja sit pienet lieskat... minusta on hirveää pelottelua...ku sanotaan ..jos et tee sitä ja sitä.. niin sinne joudut.. Huh Huh.


Oliskohan se helvetti täällä maanpäällä? Kovien, tyhmien ja itsekkäiden ihmisten keskellä

Ihan sammaa mieltä oon sun kanss..joillakin parisuhde,tai sitten joku muu juttu,et sillon elämä tuntuu, ei hyvälle...
tallennettu
Yep
Vieras
« Vastaus #1751 : 11.08.2012 21:08:59 »

Voi ei Yep. Varmasti olis jostain tästä maasta ihan pätevä ammattilainenkin löytynyt, joka olis asiansa osannu :/
Mutta olihan sulla sit kuitenkin välittävä kuuntelija, josta oli apua Smiley


Olis varmaan ollutkin, mutta kun sairaanhoitopiirien byrokratia saneli minne mennä.

Kuuntelija, joka kerrankin keskittyi vain minuun - luksusta   Cheesy
tallennettu
Suomityttö
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 510



Profiili
« Vastaus #1752 : 11.08.2012 21:17:21 »


Olen samaa mieltä siitä että kun elämä jää kesken, joutuu /saa yrittää uudestaan ja tehdä ne läksyt, jotka oli suunniteltu ja jotka jäivät oppimatta. Kyllä uskovaisillakin pitäisi olla sen verran järkeä päässä ja myötätuntoa surevia kohtaan, etteivät päästele suustaan tuollaisia. Kyllä fyysisessä elämässä on kovien ja ilkeiden ihmisten kanssa aika helvetti. Mun veljen viesti henkimaailmasta oli, että rakkaus on jäljellä edelleen.  angel smitten Se oli lohdullista.
tallennettu

Nousu Skorpioni
Aurinko Leijona
Kuu Vesimies

* Totuus ei tarvitse puolustajaa.
unelmassa
Vieras
« Vastaus #1753 : 11.08.2012 21:27:09 »


Olen samaa mieltä siitä että kun elämä jää kesken, joutuu /saa yrittää uudestaan ja tehdä ne läksyt, jotka oli suunniteltu ja jotka jäivät oppimatta. Kyllä uskovaisillakin pitäisi olla sen verran järkeä päässä ja myötätuntoa surevia kohtaan, etteivät päästele suustaan tuollaisia. Kyllä fyysisessä elämässä on kovien ja ilkeiden ihmisten kanssa aika helvetti. Mun veljen viesti henkimaailmasta oli, että rakkaus on jäljellä edelleen.  angel smitten Se oli lohdullista.

Ihanaa, niin minäkin uskon,rakkaus rakkaus. Ja siellä ei taideta pahemmin surra,kun joskus vanhempiin saanu ns.yhteyden, niin iloisia ovat olleet.. ja sanoneet et täällä on hyvä olla.. smitten smitten
Minun isä oli varmaan käynytkin siellä ns. taivaassa, oli kaatunut kotonaan,mut siitä sitten ns.herännyt.
Sanoi mulle,että miksi minun piti tulla vielä tänne takasin,,siellä oli niin hyvä olla.. angel
Sanoin et sinun aika ei varmasti ollut vielä sinne mennä... No on hän jo ajat sitten pääsyt sinne..hyvään oloon.. smitten
« Viimeksi muokattu: 11.08.2012 22:12:32 kirjoittanut unelmassa » tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1754 : 14.08.2012 01:55:58 »

On näköjään teilläkin ollut kovia kokemuksia
Mun paras ystävä jota pidin kuin veljenäni, ampui itseään päähän vajaa kaks vuotta sitten
Taas huomenna mentävä naisten sairaalaan kun olo ei tod ole normaali. Kipuja munasarjoissa ja vasenta rintaa särkee. Syöpä tästä vielä puuttuis!
Mua ärsyttää nyt ihan kaikki  knuppel2 Naapuritalossa asuu mun ikäinen kundi joka kyttää joka hiton ikinen kerta kun käyn tupakalla. Punaiset valot palaa joka huoneissa ja tyyppi ottaa valokuvia parvekkeelta sekä huutelee kun talon ohi kävelee. Pari kertaa olen sen kuvotuksen nähnyt livenä lähibaarissa Yäk!!!!
Mua oikeesti hieman pelottaa tää tissijuttu. Alkukesästä oli muutaman kerran ihmetuntemuksia vasemmas rinnassa ja sit tilanne rauhottui. Nyt lähiviikkoina olen herännyt siihen kipuun pari kertaa.
Mitään patteja siel ei tunnu mut miks kipua ja välillä kirkasta vuotoa?
Mammografiaan mars!
Millon tää loppuu? Mun äiti ahdistui niin paljon tästä kun tänään kerroin että katkaisi puhelun.
Hän on ollut reilun vuoden ilman toista rintaa. Mä en tasan tarkkaan vedä yhtäkään sytö- tai sädekuuria.
Levitköön sit miten paljon tahansa. I don`t fucking care
Positiivisen ajattelun superesimerkki  Angry
tallennettu
Sivuja: 1 ... 115 116 [117] 118 119 ... 221
  Tulostusversio  
 
Siirry: