Sivuja: 1 ... 100 101 [102] 103 104 ... 221
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Voi grrrimsskit ja korrrsakovsskit ..tänne saat purkaa eli anna palaa....  (Luettu 1657786 kertaa)
0 jäsentä ja 10 vierasta katselee tätä aihetta.
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1515 : 18.07.2012 18:09:17 »

Voi V###U!!! Olin niin tyytyväinen parantajalla käymisen jälkeen. Olo oli miltei hilpeä pitkiin aikoihin.
Olin siis kuusi tuntia pois kodistani ja olo helpottui paljon.
Tänään jumalaton päänahan kirvely johon ei edes kortisoni auta
Neljä hermopistettä tykyttää, kirvelee, sattuu koko ajan. Jouduin ottaa just rauhottavan taas vaihteeks.
Mistä ihmeestä mä löydän uuden asunnon joka on puhdas?HuhHuhHuhHuhHuhHuhHuh
Pääkaupunkiseudulla on aikas paha asuntotilanne muutenkin.
Naapuri oli eilen käymässä ja ehdotti sellasta et menisin meidän rapun kiukkuakalle sanoo että vaihdettais päittäin asuntoja. Aika huru ajatus mutta mä aion tehdä nyt jollain voimilla suursiivouksen ja mennä sit pimpottaa sen naisen ovikelloa sekä tehdä tän ehdotuksen.
Aika kaukaa haettu ratkaisuehdotus mutta eihän siinä mitään menetä.
Sillä naisella on ihan samanlainen kämppä kuin mulla ja tuskin sitä on just remontointu. Mulla on megee asunto mutten voi olla täällä.
Olkaa hengessä mukana että kiukkunainen olis lempee  Cheesy smitten
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #1516 : 18.07.2012 19:06:47 »

Voi V###U!!! Olin niin tyytyväinen parantajalla käymisen jälkeen. Olo oli miltei hilpeä pitkiin aikoihin.
Olin siis kuusi tuntia pois kodistani ja olo helpottui paljon.
Tänään jumalaton päänahan kirvely johon ei edes kortisoni auta
Neljä hermopistettä tykyttää, kirvelee, sattuu koko ajan. Jouduin ottaa just rauhottavan taas vaihteeks.
Mistä ihmeestä mä löydän uuden asunnon joka on puhdas?HuhHuhHuhHuhHuhHuhHuh
Pääkaupunkiseudulla on aikas paha asuntotilanne muutenkin.
Naapuri oli eilen käymässä ja ehdotti sellasta et menisin meidän rapun kiukkuakalle sanoo että vaihdettais päittäin asuntoja. Aika huru ajatus mutta mä aion tehdä nyt jollain voimilla suursiivouksen ja mennä sit pimpottaa sen naisen ovikelloa sekä tehdä tän ehdotuksen.
Aika kaukaa haettu ratkaisuehdotus mutta eihän siinä mitään menetä.
Sillä naisella on ihan samanlainen kämppä kuin mulla ja tuskin sitä on just remontointu. Mulla on megee asunto mutten voi olla täällä.
Olkaa hengessä mukana että kiukkunainen olis lempee  Cheesy smitten



No voi jepulis..sulla vaan vaikeudet j-a-t-k-u-u.. Huh Huh ollaampa henges mukana... angel
Voimii sulle...taaaassss   smitten
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1517 : 19.07.2012 13:06:55 »

No, katsos tilanne on sellainen että kun on altistunut sille homeelle monta kertaa (mun tapauksessa 4) on yliherkkyys jo megaluokkaa. Lääkärikin sanoi että just remontoidussa asunnossa jossa on ollut snadisti hometta voi ihan hyvin asua ei-altistunut ihminen.
Sitähän mä vingun ja pähkäilen täällä et miten tän jutun nyt vois ratkaista kun eihän mitään asuntoa voi koeasua tai olla jossain asuntoesittelyssä parii tuntia että tunnistais tuleeko oireita  idiot2
Naapurini joka muutti just pois ei uskonut kun hänelle sanoin että sul on mörkö kylpyhuoneessa ammeen alla.
Nyt muutettuaan sanoi mulle miten erilaiselta tuntuu mm keuhkoissa siinä uudessa kodissa eikä yskitä niin paljon.
Ihmiset on uskomattoman sokeita joskus omalle ololleen.
Hesarissa on nykyään viikottain juttuja huonosta sisäilmasta millon missäkin mestassa.
Kauheinta on lasten altistuminen päiväkodeissa ja sairaaloiden tilanne.
Stadin sairaaloista ainakin puolet on sisäilmavaurioisia. Tiedän lehtijuttujen perusteella sekä siitä kun kaks ystävää on töissä sairaalassa
Onneks kaikki ei oireile vaikka altistuvatkin. Mun piti perua tän päivän aika Kättärille kun sain niin voimakkaan kipukohtauksen päähän.
Faija ottaa tänään selvää yhdestä asunnosta joka olis myynnissä parin kilsan päässä tästä ja toivottavasti nappaa.
tallennettu
merjaperhana
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 59


Profiili
« Vastaus #1518 : 19.07.2012 14:26:30 »

heips! hyvä idea tämä aloittamasi aihe. kysynkin tässä että onko ns. kaveripiiri ja heidän hyväksyntänsä niin TÄRKEÄÄ että senvuoksi tekee päätöksiä sydäntään vastaan??? en minä vaan HÄN Angry Angry Angry minä en kaipaa kaverien lupaa (=hyväksyntää) tekemisilleni ja jos sydämeni kertoo että jonkun lähellä on hyvä niin viis veisaan siitä mitä toiset sanoo ja sitten tässä voinkin purkaa vihani tähän porukkaan kuuluvaa ihmistä kohtaa  Angry Angry Angry  eikös vain... kun päin naamaa ei voi sanoa mitään ettei tärkeä ihminen käännä selkäänsä ( enkä edes halua koskaan nähdä näitä kapuloiden heittäjiä enää missään)  Angry Angry Angry vai olenko minä  idiot2  kun pohdin tällaisia mutta sitä se teettää se tunne jossa ei ole on/off nappulaa.....!
Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
tallennettu
liveforever
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 615


Profiili
« Vastaus #1519 : 19.07.2012 18:44:19 »

äääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääää!!!!!!
tunkee flunssaaaaaaa!!!!!! Angry
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1520 : 19.07.2012 22:13:55 »

merjaperhanalla on hyvä nicki  Smiley
Tee kuule just niin kuin sydän sanoo  smitten Mun mielestä intuitio on sydänchakrasta ei nupista  smitten
Karavaani kulkee ja koirat haukkuu.
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1521 : 22.07.2012 18:45:07 »

Ei helvetti milloin tää kamala aika loppuu? Mun elämänilo on aivan kateissa. Kivut ja oireet vaan jatkuujatkuu.
Ihan kuin minut olis kirottu  Sad
Ukko tuli kotiin ihan humalassa ja mun alavatsa on niin kipee et oon kohta valmis lähtee päivystykseen.
Lähin sairaala on Peijas ja siellä odotusaika on vähintään viisi tuntia.
Jos vaan jaksais odottaa aamuun pääsisin kätilöopiston päivystykseen jossa on tosi ammattilaiset liittyen just naistentauteihin. Taas piti ottaa rauhoittavaa ettei pää pimahda total. Tosi kivaa juu!
Sit jotkut itkee sateista kesää ja helteen puutetta. Ihmiset ei tajuu miten tärkee terveys on
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #1522 : 22.07.2012 18:54:55 »

Se sateinen kesä, ja helteen puute on siitä itkeville ihmisille iso asia, ja heillä on oikeus siitä itkeä, koska se tuntuu pahalta. Moni jolla on pahempia ongelmia kun sinulla itselläsi, olisi varmasti valmis olemaan sitä mieltä, että hemmettiäkö se tuota ja tuota jaksaa porata, on niitä oikeitakin ongelmia.
Mutta jos tuntuu pahalta ja on vaikeaa, se on silloin niin, riippumatta siitä onko jollain muulla vielä vaikeampaa.
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1523 : 22.07.2012 19:10:45 »

Mulle on ainakin yks vitun lysti mikä ilma ulkona on kunhan sisäinen säätila päässä on ok.
Ainahan voi lähtee kiitää paikkaan jossa on se ihana itselle sopiva ilma tai muuttaa kokonaan maasta pois.
Kunhan saan itseni kuntoon joskus sadan vuoden päästä, vietän ainakin pari kuukautta Espanjassa samantien.
Mua ärsyttää nää kynsi-katki-päivä-pilalla tyypit
Jos parin vuoden sisällä mulla on epäilty aivokasvainta sekä leukemiaa ei kyse tod ole pikkujutuista, joten....
Let it rain  Smiley
« Viimeksi muokattu: 22.07.2012 19:23:06 kirjoittanut pikkari » tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #1524 : 22.07.2012 19:21:25 »

Ja mä voisin sanoa, että ihminen, jolla on mentaliteetti että ainahan voi lähteä kiitään paikkaan jossa on se ihana ilma tai muuttaa kokonaan maasta pois, ei ole vielä oikeita ongelmia ekäessään nähnytkään ja vois mennä vinkumaan omaan takapuoleensa. Mutten sano, koska olen mieltä, josta yllä kirjoitin.
Wink

Ja kasvain sanoi kasvain ja kasvoi vain, heti tuli pikkarin muokkattua tekstiään todistettua että ei kannata Cheesy
« Viimeksi muokattu: 22.07.2012 19:24:52 kirjoittanut Kuuhilda » tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1525 : 22.07.2012 19:28:57 »

Oikeita ongelmia?Huh Mä en jaksa vinkuu enempää mutta en myöskään tajuu vähättelyä, paitsi jos niin pikku juttu kun säätila saa ihmisen ahdistumaan kannattais mennä lääkäriin oikeesti.
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #1526 : 22.07.2012 19:31:31 »

Säätilakin voi olla tietyntyyppisille ihmisille todella iso asia. Ja semmosille jokka on ravannu lääkäreissä enemmän kun tarpeekseen. Joten sitäkään ei kannata vähätellä.
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1527 : 22.07.2012 19:43:16 »

Ok. Mä joudun ravaa lääkärissä joka viikko mutta en säätilan takia vaan tän hemmetin spragaavan elimistön vuoksi kun joka kohdassa on ihme hämminki. En jaksa vääntää enää sun kanssa kun sinul ei ole aavistustakaan mun tilanteesta
Ymmärrän toki jos kosteus lisää kiputiloja ym. mut jos sade ahistaa on nupissa ongelma
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #1528 : 22.07.2012 19:50:05 »

Mun pointti  on, että antaa kaikkien vinkujien vinkua vaan, kaikkien ihan samoin oikeuksin, kun ei meillä kellään ole semmosta ongelmaa, etteikö jollain aina olisi, tai olisi ollut, isompi.
 Smiley
tallennettu
Yep
Vieras
« Vastaus #1529 : 22.07.2012 20:13:50 »

Se sateinen kesä, ja helteen puute on siitä itkeville ihmisille iso asia, ja heillä on oikeus siitä itkeä, koska se tuntuu pahalta. Moni jolla on pahempia ongelmia kun sinulla itselläsi, olisi varmasti valmis olemaan sitä mieltä, että hemmettiäkö se tuota ja tuota jaksaa porata, on niitä oikeitakin ongelmia.
Mutta jos tuntuu pahalta ja on vaikeaa, se on silloin niin, riippumatta siitä onko jollain muulla vielä vaikeampaa.

Totta joka sana!  smitten

Erikoinen asenne, että ainahan voi lähteä Espanjaan tai jonnekkin. Hyvänen aika, Pikkari, itse et pääse lähtemään asunnostasi, saati sitten maasta!

Ymmärrän tiettyyn rajaan asti valitusta säästä. Aurinko ja sen puute vaikuttaa mielialaani voimakkaasti.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 100 101 [102] 103 104 ... 221
  Tulostusversio  
 
Siirry: