Sivuja: 1 ... 60 61 [62] 63 64 ... 222
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Voi grrrimsskit ja korrrsakovsskit ..tänne saat purkaa eli anna palaa....  (Luettu 3117922 kertaa)
0 jäsentä ja 16 vierasta katselee tätä aihetta.
Suljin
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #915 : 28.01.2011 22:27:12 »

Viikonlopun suunnitelmat peruuntu tickedoff Embarrassed
tallennettu

Vain mielikuvituksesi on rajana
Titania.
Kanta-astroilija

haahuilija

Profiili
« Vastaus #916 : 01.02.2011 22:21:59 »

Kauhee kesätyöressi ja ahistus Undecided
tallennettu

aurinko, MC jousimies
askendentti, kuu vesimies
Miksi pitää olla muiden kaltainen, kun heitä on jo niin paljon? - Anonyymi
pikkari
Astroholisti

I`m hot when I`m not as cold as ice

Profiili
« Vastaus #917 : 05.02.2011 18:53:46 »

Aivan kamalan uutisen kuulin viime yönä.
Ystäväni joka kuoli viime vuoden puolella ei menehtynytkään nukkuessaan aivoverenvuotoon vaan teki itsemurhan  Sad Sad
Hän oli ampunut itseään päähän ja isä oli hänet löytänyt  Huh
Voiko kamalampaa kohtaloa olla että oma lapsi tappaa itsensä ja vanhempana hänet sit löydät?!?
Voi järkytys!!!!  Shocked Shocked
Ysy puhui itsemurhasta mulle jo kauan ennen kuolemaansa ja jotenkin osasin odottaa ettei hän elä pitkään vaikken niitä itsaripuheita täysin vakavasti ottanut.
Miksi piti tehdä itselleen jotain noin kamalaa? Kaiken lisäks vielä omien vanhempien kotona...  buck2
Mä oon taas ihan sekasin aatoksieni kanssa kun heidän tuskaansa en voi auttaa oikein mitenkään ja mulle kerrottiin alunperin ihan eri tarina kuolemasta eikä hautajaisiin päässyt. Silloin jo ihmettelin miks ne pidetään perhepiirissä eikä ketään ystäviä kutsuttu.
Voi VITTU tätä elämää!!! Koko ajan jotain pahaa tapahtuu  Angry

tallennettu
SanctAstra
Astroholisti

Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib

Profiili
« Vastaus #918 : 12.02.2011 14:22:57 »

Mä joudun luopumaan meidän pikkukissasta, kun se ei sopeudu. Pissaa sänkyihin. Melkein joka päivä oon saanu petivaatteet pestä. Täkit, lakanat ja jopa patjansuojukset. Se on mustasukkainen ja läheisriippuvainen kissa.  Sad
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
unelmassa
Vieras
« Vastaus #919 : 12.02.2011 16:15:32 »

Mä joudun luopumaan meidän pikkukissasta, kun se ei sopeudu. Pissaa sänkyihin. Melkein joka päivä oon saanu petivaatteet pestä. Täkit, lakanat ja jopa patjansuojukset. Se on mustasukkainen ja läheisriippuvainen kissa.  Sad
                                        Embarrassed
tallennettu
Unissa Kävelijä
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #920 : 16.02.2011 19:18:31 »

Vittu. Kateelliset ihmiset, joilla ei oo muuta tekemistä kuin miettiä mun ulkomaan komennusta.
tallennettu
indiima
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #921 : 16.02.2011 21:29:30 »

Käsi on ruhjale. Mutta kai se siitä.
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Unissa Kävelijä
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #922 : 16.02.2011 23:17:28 »

http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/CBSn%20toimittaja%20joukkoraiskattiin%20Kairossa/art-1288369533823.html

Voi helev****!!  tickedoff Pistää vihaksi tuommonen. MIKÄÄN ei oikeuta idiotismiin. Eikä kukaan koskaan keksi tehdä miehelle tuollaista.

*A*

Kyl vaan ne keksii tehdä.. usko pois.
tallennettu
Athene
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #923 : 17.02.2011 23:36:51 »

No niin ja taas se alkaa.Kauheat paineet ja pelot menestymisestä työelämässä ala Athene.Pitäisi antaa aikaa tottua uuteen paikkakuntaan,mutta kun joka puolelta kun tuppuutetaan ties mitä juttua niin kai sitä vähemmästäkin ahdistuu.Olen tullut siihen lopputulokseen,että en jaksa enää vaan välittää,että miten tämä koeaika menee.Jos saan potkut niin sitten saan voi voi!Miten te muut olette selättäneet työelämään liittyvät pelot?Vai pitääkö minun ihan myöntää,että minä en työelämään kuulu ja minulla ei siellä paikkaa ole.Iho on taas kauheassa kunnossa ja en tiedä johtuuko se stressistä vai pakkasesta. tickedoff Angry Undecided Cry
tallennettu

Aurinko vesimies
nousu/kuu kaksonen
indiima
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #924 : 23.02.2011 20:27:05 »

Rahat loppu.  buck2
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Unissa Kävelijä
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #925 : 23.02.2011 20:41:07 »

Lääkekuuri pistää aivokapasiteetin nollille.  Angry

*A*

Sitä on liikkeellä.  2funny
http://www.youtube.com/watch?v=bTgjDjGGhKg&feature=related
tallennettu
kimo
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #926 : 23.02.2011 20:41:25 »

Mulle alkais nää pakkaset riittämään!!!  tickedoff
tallennettu
Unissa Kävelijä
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #927 : 23.02.2011 21:06:48 »

Lääkekuuri pistää aivokapasiteetin nollille.  Angry

*A*

Sitä on liikkeellä.  2funny
http://www.youtube.com/watch?v=bTgjDjGGhKg&feature=related

Ei saa yllättää Tuksu-pätkillä!!

Hmm, tuonhan vois ottaa melkein loukkauksena... mutta en jaksa Wink

*A*

Tarkoitat varmaanki, että ei saa säikyttää? Tuo oli vaa sellane varoittava esimerkki, ettet sitte päästä ittees tuohon kuntoon, kun niitä nappeja joudut popsiin.. Grin
tallennettu
pikkari
Astroholisti

I`m hot when I`m not as cold as ice

Profiili
« Vastaus #928 : 26.02.2011 15:04:01 »

Olen niin helvetin ahdistunut tästä henkisestä hapettomuudesta kun toinen ihminen omii, mustailee, vahtii ym. Mä en saa henkeä!!!!!  buck2 buck2
On juu isoja hyviä tunteita myös, mutta toisen ihmisen oman tilan vieminen, tukahduttaminen on synti, ei Rakkautta, vaikka se niin muka ilmaistaan.
tallennettu
eppana
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #929 : 26.02.2011 15:15:28 »

Kallonpohja taas totaalisesti jumissa, pistää oksettamaan eikä veri kierrä kunnolla  tickedoff.
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
Sivuja: 1 ... 60 61 [62] 63 64 ... 222
  Tulostusversio  

Siirry: