Sivuja: 1 ... 61 62 [63] 64 65 ... 221
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Voi grrrimsskit ja korrrsakovsskit ..tänne saat purkaa eli anna palaa....  (Luettu 1654246 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Unissa Kävelijä
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 316



Profiili
« Vastaus #930 : 17.02.2011 00:17:28 »

http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/CBSn%20toimittaja%20joukkoraiskattiin%20Kairossa/art-1288369533823.html

Voi helev****!!  tickedoff Pistää vihaksi tuommonen. MIKÄÄN ei oikeuta idiotismiin. Eikä kukaan koskaan keksi tehdä miehelle tuollaista.

*A*

Kyl vaan ne keksii tehdä.. usko pois.
tallennettu
Athene
Astro-nauttija
****
Viestejä: 937



Profiili
« Vastaus #931 : 18.02.2011 00:36:51 »

No niin ja taas se alkaa.Kauheat paineet ja pelot menestymisestä työelämässä ala Athene.Pitäisi antaa aikaa tottua uuteen paikkakuntaan,mutta kun joka puolelta kun tuppuutetaan ties mitä juttua niin kai sitä vähemmästäkin ahdistuu.Olen tullut siihen lopputulokseen,että en jaksa enää vaan välittää,että miten tämä koeaika menee.Jos saan potkut niin sitten saan voi voi!Miten te muut olette selättäneet työelämään liittyvät pelot?Vai pitääkö minun ihan myöntää,että minä en työelämään kuulu ja minulla ei siellä paikkaa ole.Iho on taas kauheassa kunnossa ja en tiedä johtuuko se stressistä vai pakkasesta. tickedoff Angry Undecided Cry
tallennettu

Aurinko vesimies
nousu/kuu kaksonen
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #932 : 23.02.2011 21:27:05 »

Rahat loppu.  buck2
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Unissa Kävelijä
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 316



Profiili
« Vastaus #933 : 23.02.2011 21:41:07 »

Lääkekuuri pistää aivokapasiteetin nollille.  Angry

*A*

Sitä on liikkeellä.  2funny
http://www.youtube.com/watch?v=bTgjDjGGhKg&feature=related
tallennettu
kimo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 600



Profiili
« Vastaus #934 : 23.02.2011 21:41:25 »

Mulle alkais nää pakkaset riittämään!!!  tickedoff
tallennettu
Unissa Kävelijä
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 316



Profiili
« Vastaus #935 : 23.02.2011 22:06:48 »

Lääkekuuri pistää aivokapasiteetin nollille.  Angry

*A*

Sitä on liikkeellä.  2funny
http://www.youtube.com/watch?v=bTgjDjGGhKg&feature=related

Ei saa yllättää Tuksu-pätkillä!!

Hmm, tuonhan vois ottaa melkein loukkauksena... mutta en jaksa Wink

*A*

Tarkoitat varmaanki, että ei saa säikyttää? Tuo oli vaa sellane varoittava esimerkki, ettet sitte päästä ittees tuohon kuntoon, kun niitä nappeja joudut popsiin.. Grin
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #936 : 26.02.2011 16:04:01 »

Olen niin helvetin ahdistunut tästä henkisestä hapettomuudesta kun toinen ihminen omii, mustailee, vahtii ym. Mä en saa henkeä!!!!!  buck2 buck2
On juu isoja hyviä tunteita myös, mutta toisen ihmisen oman tilan vieminen, tukahduttaminen on synti, ei Rakkautta, vaikka se niin muka ilmaistaan.
tallennettu
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #937 : 26.02.2011 16:15:28 »

Kallonpohja taas totaalisesti jumissa, pistää oksettamaan eikä veri kierrä kunnolla  tickedoff.
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
Athene
Astro-nauttija
****
Viestejä: 937



Profiili
« Vastaus #938 : 28.02.2011 23:09:31 »

hyvin alkaa tämäkin päivä!Kun tulin töihin oli työpaikkaltani  eteisen ikkunat käyty hajottamassa ja vielä avajaispäivänä.Kaiken lisäksi voro/vorot olivat käyneet viemässä pakkasesta pullat. Angry
tallennettu

Aurinko vesimies
nousu/kuu kaksonen
Athene
Astro-nauttija
****
Viestejä: 937



Profiili
« Vastaus #939 : 04.03.2011 17:39:41 »

Ei,että voi olla kamala päivä töissä.Kaikki mitä suunnittelin menikin metsään!Olen ollut työssäni vasta kolme viikkoa ja pitäisi tajuta,että en voi olla hyvä kaikessa.Siitä huolimatta,jos minulle huudetaan puhelimessa itselleni täysin tuntemattoman henkilöntaholta niin tottakai ottaa päähän.Viikonloppu meni pilalle.Saa nähdä kuinka kauan jaksan olla tässä työssä.
tallennettu

Aurinko vesimies
nousu/kuu kaksonen
Titania.
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 399


haahuilija


Profiili
« Vastaus #940 : 10.03.2011 12:03:21 »

Ottaa päähän ihan suunnattomasti tickedoff Oon varannut yhden kurssikirjan kirjastosta, ens viikolla on tentti. Mun piti saada se eilen, mutta edellinen lainaaja ei oo palauttanut sitä. Ja lähden tänään reissuun viikonlopuksi, jonne on pakko saada kirja mukaan, eli joudun nyt meneen ostaan sen yli 50 euron kirjan Angry Se on meinaan iso raha mulle...
« Viimeksi muokattu: 10.03.2011 12:19:54 kirjoittanut Titania. » tallennettu

aurinko, MC jousimies
askendentti, kuu vesimies
Miksi pitää olla muiden kaltainen, kun heitä on jo niin paljon? - Anonyymi
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #941 : 12.03.2011 02:48:55 »

Järkyttävä helikopöpön häätökuuri meneillään ja kaksi päivää pitäis vielä kestää tätä voimatonta, heikkoa oloa joka aiheutuu kamalasta kolmen lääkkeen yhteisvaikutuksesta.
Eilen ekaa kertaa tällä viikolla sain syötyy kiinteetä ravintoa, siihen asti pelkkää mustikkajugurttia ja -keittoa.
Palelee koko ajan.
Tän kuurin loputtua lahjon itseäni monella kivalla jutulla. Menis vaan nopee ohi tää vkl
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #942 : 15.03.2011 12:41:40 »

PRKL!  tickedoff Helikohääto final ja mitä sattuukaan sit?
Alapään bakteerikanta täysin sekaisin vaikka käytin koko h-häädön ajan maitohappobakteereita niin oraalisesti kuin paikallishoitonakin.
Eli uusi antibioottikuuri tänään ja 100 egee gynelle.  tickedoff tickedoff
tallennettu
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #943 : 16.03.2011 20:43:23 »

Pitkästä aikaa läskiytymiskriisi.  Embarrassed
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #944 : 19.03.2011 17:52:33 »

Väsyneet korvat. En jaksa edes musiikkia kuunnella. Kaikki talosta kuuluvat äänet mm. ilmastoinnin humina ja kaikki kolinat muista asunnoista tuntuvat ylimääräisen kovilta. Yleensä en kärsi edes tinnituksesta, mutta viime viikolla korvissa on kuulunut ylimääräinen ääni tai ne ovat menneet tukkoon. Ulkoa tulevat äänet ärsyttävät. Puhumattakaan äänistä, jotka tulevat lasten leikeistä. Korvatulppia en kuitenkaan voi laittaa.

Yleensä pidän yliherkästä kuulostani, mutta just nyt se on riesa. Puuh.
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
Sivuja: 1 ... 61 62 [63] 64 65 ... 221
  Tulostusversio  
 
Siirry: