Sivuja: 1 ... 60 61 [62] 63 64 ... 221
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Voi grrrimsskit ja korrrsakovsskit ..tänne saat purkaa eli anna palaa....  (Luettu 1654428 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Ambrel
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 373



Profiili
« Vastaus #915 : 21.01.2011 15:35:31 »

ärrsyttäää.
tnä koulussa piti tehdä tiivistelmä markkinointitutkimuksesta jonka teimme vähän aikaa sitten. noh, olin väsännyt sitä siinä n. tunnin ja tehnyt valmiiksi. sitten opettaja tulee siihen lukemaan sitä ja sanoo "sähän oot tehny tän väärin, sen piti olla sellainen mielipidetiivistelmä tuosta aiheesta."
olin ihan että "woooot" ja luin uudestaan ne ohjeet mitkä se oli meille antanut. ohjeessa luki ihan selvästi että poimia siittä markkinointitutkimuksesta tärkeimmät asiat ja tehdä siittä tiivistelmä!

sitten kun vähän ärähdin siinä hänelle ja sanoin että en ala kyllä tekemään sitä enää uudestaan, niin hän tulee tunnin loputtua sanomaan minulle että "olisit kysyny neuvoa multa, kaikki muutkin kysyivät." sanoin että "no oisin varmaan kysyny neuvoa jos ois ollu jotai mitä kysyä, muttaku siinä ohjeessa luki selvästi että tehdä niin niinku mä tein." hän "mä tiiän että sä oot fiksu tyttö kuitenki nii älä lähde sinäkin tuohon." (meillä on ollut siis vähän ongelmia sen opettajan kans)

ärsyttää. kun en ota kantaa yhteen typerään riitaan ja sitten en saa vissii sen jälkeen enää ollenkaan laukoa mielipiteitäni! en minäkään mikään enkeli oo mitä se tuntuu luulevan. turhauttavaa o.O  tickedoff
tallennettu

Viisain on se, joka tietää, mitä ei tiedä~
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #916 : 21.01.2011 23:38:31 »

menihän sitten sekin asia v*tuiksi...  tickedoff
« Viimeksi muokattu: 22.01.2011 11:47:00 kirjoittanut *Aminthir* » tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Metsänkeiju
Astro-nauttija
****
Viestejä: 904



Profiili
« Vastaus #917 : 22.01.2011 13:36:49 »

Tai jos jostain löydät semmosen kunnon vanhanajan pärisijän joka herättää vainajatkin.
*A*

Vanhemmat osti mulle tollasen, nuorena kun en herännyt kouluun.. eikä se auttanut kun soi liian vähän aikaa. Grin En herää edes pommiin (kirjaimellisesti, pasilan pommi kun paukahti idiot2 ). Lasten itkuun kyllä..Toi kirkasvalolamppu on hyvä idea.. Smiley
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
sansai
Astro-nauttija
****
Viestejä: 813


Profiili
« Vastaus #918 : 22.01.2011 14:50:50 »

Pojallani oli se vanha pärisijä,ei herännyt.Laittoi sitten kellon pikkukattilaan ja sinne pikkukiviä,niin oli alkanut heräämään.
tallennettu
Metsänkeiju
Astro-nauttija
****
Viestejä: 904



Profiili
« Vastaus #919 : 24.01.2011 11:43:20 »

Pojallani oli se vanha pärisijä,ei herännyt.Laittoi sitten kellon pikkukattilaan ja sinne pikkukiviä,niin oli alkanut heräämään.

No tuossa on ideaa. Grin
Taitaa vaan jäädä haaveeksi, että voisin herätä ilman että koko perhe ja talo herää. Grin
Ei voi kaikkee saada.. :Smiley

Tänään mulla soi taas puoli tuntia, 2 minuutin välein herätyskello, puhelin niin kovalla ja soittoääni kuin saa, ja ei havaintoakaan. idiot2 Mies herätti. Smiley
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #920 : 24.01.2011 15:20:06 »

Helvetin keskittymishäiriö & kuuhulluus!!!!!!!!!!!!!!!
Viime viikon täysikuu sekoitti vrk rytmin täysin.Valvoin kaksi yötä ja viime yönä kolme timmaa unta ja nyt aivan täys aivovajaus.
Miten se kuu alkoi valvottaa vasta kun täytin 30?
Keskittymishäiriöiselle univaje aiheuttaa vielä pahemman kh-tilan ja kukkuuuu sanoi kana fiiliksen  crazy2
Lisäks faijan kans kauhee riita ja älämölöpuheluita pitkin päivää  buck2
Kolmas vinkuaihe on KUPARIKIERUKKA  tickedoff
Miks tällanen paskahärveli on edes keksitty kun sivuvaikutukset on sananmukaisesti SYVÄLTÄ?HuhHuhHuh  knuppel2
Pikku-unista tulee ihan humalaolotila. Wiiiiiiiiiuh!
No menköön tää päivä tällases puoliolossa.
tallennettu
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #921 : 26.01.2011 23:10:52 »

kiitos paska kuski kun murskasit kättäni -tana.
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Mustikka46
Vieras
« Vastaus #922 : 27.01.2011 22:37:31 »

 Embarrassed
Nyt heitän pari kärrynpyörää ja parit voltit päälle....
Kun ei saa taloudellista tilannetta pyörimään toivottuun suuntaan ja autokin täytyy vaihtaa. Yrityskuviot pysähtyneet paikalleen oman pysähtyneisyyden olotilaan.
Uusi työntkijä ilmaantukoon huomenna, jotta itse pääsen irti tukahtuneista energoista.
Tulkoon hyvä ja kaunis takaisin!  angel
tallennettu
Suljin
Astro-nauttija
****
Viestejä: 760



Profiili
« Vastaus #923 : 28.01.2011 23:27:12 »

Viikonlopun suunnitelmat peruuntu tickedoff Embarrassed
tallennettu

Vain mielikuvituksesi on rajana
Titania.
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 399


haahuilija


Profiili
« Vastaus #924 : 01.02.2011 23:21:59 »

Kauhee kesätyöressi ja ahistus Undecided
tallennettu

aurinko, MC jousimies
askendentti, kuu vesimies
Miksi pitää olla muiden kaltainen, kun heitä on jo niin paljon? - Anonyymi
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #925 : 05.02.2011 19:53:46 »

Aivan kamalan uutisen kuulin viime yönä.
Ystäväni joka kuoli viime vuoden puolella ei menehtynytkään nukkuessaan aivoverenvuotoon vaan teki itsemurhan  Sad Sad
Hän oli ampunut itseään päähän ja isä oli hänet löytänyt  Huh
Voiko kamalampaa kohtaloa olla että oma lapsi tappaa itsensä ja vanhempana hänet sit löydät?!?
Voi järkytys!!!!  Shocked Shocked
Ysy puhui itsemurhasta mulle jo kauan ennen kuolemaansa ja jotenkin osasin odottaa ettei hän elä pitkään vaikken niitä itsaripuheita täysin vakavasti ottanut.
Miksi piti tehdä itselleen jotain noin kamalaa? Kaiken lisäks vielä omien vanhempien kotona...  buck2
Mä oon taas ihan sekasin aatoksieni kanssa kun heidän tuskaansa en voi auttaa oikein mitenkään ja mulle kerrottiin alunperin ihan eri tarina kuolemasta eikä hautajaisiin päässyt. Silloin jo ihmettelin miks ne pidetään perhepiirissä eikä ketään ystäviä kutsuttu.
Voi VITTU tätä elämää!!! Koko ajan jotain pahaa tapahtuu  Angry

tallennettu
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #926 : 12.02.2011 15:22:57 »

Mä joudun luopumaan meidän pikkukissasta, kun se ei sopeudu. Pissaa sänkyihin. Melkein joka päivä oon saanu petivaatteet pestä. Täkit, lakanat ja jopa patjansuojukset. Se on mustasukkainen ja läheisriippuvainen kissa.  Sad
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
unelmassa
Vieras
« Vastaus #927 : 12.02.2011 17:15:32 »

Mä joudun luopumaan meidän pikkukissasta, kun se ei sopeudu. Pissaa sänkyihin. Melkein joka päivä oon saanu petivaatteet pestä. Täkit, lakanat ja jopa patjansuojukset. Se on mustasukkainen ja läheisriippuvainen kissa.  Sad
                                        Embarrassed
tallennettu
Unissa Kävelijä
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 316



Profiili
« Vastaus #928 : 16.02.2011 20:18:31 »

Vittu. Kateelliset ihmiset, joilla ei oo muuta tekemistä kuin miettiä mun ulkomaan komennusta.
tallennettu
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #929 : 16.02.2011 22:29:30 »

Käsi on ruhjale. Mutta kai se siitä.
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Sivuja: 1 ... 60 61 [62] 63 64 ... 221
  Tulostusversio  
 
Siirry: