Sivuja: 1 ... 57 58 [59] 60 61 ... 221
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Voi grrrimsskit ja korrrsakovsskit ..tänne saat purkaa eli anna palaa....  (Luettu 1657100 kertaa)
0 jäsentä ja 6 vierasta katselee tätä aihetta.
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 1965



Profiili
« Vastaus #870 : 21.11.2010 00:17:00 »



                                  coolsmiley


                  Melkein alkaa harmittaa, kun saimme potkut asunnostamme.
 
                     Menee remonttiin ja myyntiin, justjooo.   tickedoff


                                                   smitten




                                                 
tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
Athene
Astro-nauttija
****
Viestejä: 937



Profiili
« Vastaus #871 : 21.11.2010 21:00:23 »

En yksinkertaisesti halua nousta huomenna töihin. Lasken päiviä,että pääsen joululomalle ja takaisin kotiin Tampereelle!:( buck2
tallennettu

Aurinko vesimies
nousu/kuu kaksonen
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #872 : 21.11.2010 21:55:16 »

Sielun pimeä teehetki (niinkun joka sunnuntai  knuppel2) yhdistettynä härkä-täysikuuhun..Tää niin ei ole mun päiväni/iltani/yöni  tickedoff Cry idiot2
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #873 : 22.11.2010 17:24:53 »

Kuljen ympyrää, poimin pudottamiani murusia ja pudotan uudestaan - kun ei saa kiinni, niin ei saa kiinni.  idiot2 ja ärsyttää.
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #874 : 22.11.2010 23:07:08 »

Mun kissa on huonossa kunnossa...  Cry  Oksentaa sappinesteitä, eikä syö.  Cry  Ei sen aika vielä ole lähteä. Ei nyt.  Cry
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #875 : 23.11.2010 11:44:26 »

Mun kollega ei vissiin enää jaksa tulla töihin ollenkaan... Ja koittaa ratsastaa mun ansioilla ja ajatuksilla.  tickedoff
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Ave^^
Vieras
« Vastaus #876 : 23.11.2010 16:16:00 »

Ääh, arvostan ihmisiä jotka ovat minua vanhempia ja viisaampia ja osaavat suhtautua minuun asiallisesti, eikä se oma heikko ego sieltä puske läpi esittämään ja kohtelemaan alentavasti vain siitä syystä että on ikää muutama numero lisää.. Pers kun muutenkin on olemus tälläinen herkkäkilttipienityttö niin oikein houkuttaa kaikkia pönkittelemään omia itsetuntojaan.
 tickedoff uglystupid2 crazy2 buck2
tallennettu
Kyllikki6
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #877 : 23.11.2010 16:45:33 »

Flunssa..  Embarrassed

Just ehdin toipua edellisestä, niin eikö uutta puske niskaan.. pää täynnä räkää, ei jaksa mitään, ja muutenkin ketuttaa kohtalaisesti.. eikö nää vastoinkäymiset lopu koskaan?  tickedoff

 Angry Kyllikki
tallennettu
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #878 : 23.11.2010 18:04:57 »

Näyttäis siltä että olen menettänyt ystävän  Cry. Ei selitystä, ei mitään  Undecided .
Tuntuu aika pahalta enkä oikein ymmärrä koko tilannetta. Olis tietty helpompaa jos ei kiintyis kehenkään  knuppel2
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
Iloinen lumikki
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 173



Profiili
« Vastaus #879 : 24.11.2010 01:06:35 »

Olen niin iloinen, koska sain flunssan. Kerrankin jotain muuta ajateltavaa kuin ainaiset rahahuolet ja sydänsurut Tongue Mutta nyt olen viikon saanut levätä ja flunssakin on onneks ohi. Jaksaa taas murehtia niitä muita asioita smitten
Hyvää yötä, t. Musta iloinen lumikki smitten
tallennettu
Titania.
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 399


haahuilija


Profiili
« Vastaus #880 : 25.11.2010 00:56:33 »

Flunssa täälläki Angry tää on niiiiin ääliömäistä olla kipeenä, mä tylsistyn niin nopeesti. Parantelu ja rauhassa oleminen ei oo mun juttu... jotenki alkaa aina masentaa ku täytyy vaan olla.
tallennettu

aurinko, MC jousimies
askendentti, kuu vesimies
Miksi pitää olla muiden kaltainen, kun heitä on jo niin paljon? - Anonyymi
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #881 : 25.11.2010 21:23:30 »

Mua ärsyttää kaikki! Haluaisin kitistä ja valittaa, mutten kehtoo. Hitto.
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Titania.
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 399


haahuilija


Profiili
« Vastaus #882 : 29.11.2010 13:56:17 »

Ahistaa että alkaa pian joululoma Undecided oon paahtanu koko syksyn ja se on tuntunu hyvältä, oonkohan vaan paennu muita murheita siihen työntekoon ja nyt ku tulee tauko niin täytyis kohdata todellisuus... Lamauttavaa.
tallennettu

aurinko, MC jousimies
askendentti, kuu vesimies
Miksi pitää olla muiden kaltainen, kun heitä on jo niin paljon? - Anonyymi
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #883 : 29.11.2010 23:11:54 »

 tickedoff  knuppel2  idiot2

Men ymmärrä minä halvatun psykiatrina ja salapoliisikyttärinä mun äiti oikein pitää mua. Mua ei vois vähempää kiinnostaa sen suhteet, eikä kiinnosta pätkääkään vakoilla, mitä äidin tietämättä tapahtuu sosiaalisissa medioissa.

Voihan KELETTUTANA!!!!!  tickedoff

Omassakin elämässä ihan tarpeeksi setvimistä. Ärkele!  knuppel2
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #884 : 02.12.2010 02:28:17 »

Katselin juuri tuon pakkoruotsi keskustelun ja täytyy sanoa, että eniten tuossa keskustelussa ihmetytti se, kuinka huonot käytöstavat näillä meidän poliitikoilla ja keskustelijoilla on. On se surullista katsoa kuinka hyvätkin argumentit pilataan sillä, että ne esitetään huonosti ja muiden päälle huutamalla. Eikö hyvä diplomatia ja keskustelu ole sitä, että annetaan kaikille tilaa puhua rauhassa ja sitten siihen vastataan rauhassa ja asiat perustellen. No huoh. Se on tosiaan harmi, että osa ihmisistä rupesi ärsyttämään ainoastaan huonojen käytöstapojen takia, ei huonojen mielipiteiden.
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Sivuja: 1 ... 57 58 [59] 60 61 ... 221
  Tulostusversio  
 
Siirry: