Sivuja: 1 ... 58 59 [60] 61 62 ... 221
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Voi grrrimsskit ja korrrsakovsskit ..tänne saat purkaa eli anna palaa....  (Luettu 1656659 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
Kyllikki6
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #885 : 03.12.2010 16:49:48 »

Ottaa kohtuullisen kovaa päähän nk. ystävät..  knuppel2 Suunnitelmat meni viimetipassa uusiksi ja olis kyl niin kovat menohalut, eikä ketään kaveria ja voi vee..  Embarrassed Sylettää siksikin, että nyt kun mun erakkokauteni lopulta rakoilee, huomaan ettei mua oo kukaan kaivannut..   buck2 Jospa siis kaupan kautta ja kalsarikännit..  Embarrassed
tallennettu
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #886 : 07.12.2010 16:04:21 »

Taas nuhassa
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #887 : 09.12.2010 15:32:01 »

Nukuin aamulla pommiin ja nyt en herää ollenkaan  buck2
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
m.magia
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 453



Profiili
« Vastaus #888 : 09.12.2010 21:44:45 »

Musta tuntuu että tukehdun. VOI PERKELE!!!   Angry knuppel2
tallennettu

aurinko merkurius kauris - kuu mars vaaka - askendentti rapu - venus saturnus pluto skorpioni - neptunus uranus jupiter jousimies - keskitaivas vesimies
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 1965



Profiili
« Vastaus #889 : 09.12.2010 22:35:31 »



                                               coolsmiley

                          Auto lähtikin käyntiin, eikä tarvinnutkaan  knuppel2  tickedoff


                                            smitten

tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
Athene
Astro-nauttija
****
Viestejä: 937



Profiili
« Vastaus #890 : 10.12.2010 00:01:56 »

MÄÄ HALUAN KOTIIN TAMPEREELLE!Odotan vain lomaa ja sitä,että pääsen muuttamaan kotikaupunkiin takaisin.
tallennettu

Aurinko vesimies
nousu/kuu kaksonen
kimo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 600



Profiili
« Vastaus #891 : 13.12.2010 17:40:50 »

Ranteet ja yks sormi särkee ja auto perhana on ihan kuollu, ei sano edes wou...  tickedoff
Fillarilla *keles pitää paikat kipeenä liikkua ja vielä jäävissä olosuhteissa!   Angry
tallennettu
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #892 : 13.12.2010 19:13:56 »

Nukuin viime yönä 3 (kolme) tuntia ja olo on sen mukainen. Tunteet ylikierroksilla, ja päivä on ollut aika kamala. Tai päivässä ei ole ollut ehkä mitään vikaa, olen vain kokenut sen surkeaksi.
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #893 : 13.12.2010 19:17:14 »

Paha flunssa päätti iskeä pahimmalla mahdollisella hetkellä. Enää neljä päivää aikaa tehdä kaikki tehtävät ja niitähän riittää. Vaikea yhdistelmä, kun tuntuu, että sängystä ylös nouseminenkin on liikaa, niin nyt pitäisi painaa hommia yötä päivää. Nyt on vain sellainen olo, että miksi minulle käy aina näin.
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Kyllikki6
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #894 : 16.12.2010 15:13:00 »

Kolmas flunssa toden sanoo? Hitto! No, huonosti nukuttuja öitä ja oikein ihanankamalat kolmen tunnin päikkärit, niin täs on valmis vaikka kipasemaan alkoon ja kokeilemaan jälleen rommin tehoa. Tosin se edellisen kerran krapula taitaa pitää mut kiltisti kotona, jos vaikka jouluksi jo paranisi idiot2
tallennettu
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 1965



Profiili
« Vastaus #895 : 16.12.2010 22:38:13 »



                                                    coolsmiley


                        Valkosipulia kehiin, ja paljon. Jos ihan ei tarkene raakana ottaa, niin

                           ainahan sen ( kokonaisen ) voi kevyesti kuoria turhat päällys-

                              lehdet pois ja keittää joku kymmenen viisitoista minsaa.

                                 Sitteneikun puristelemaan kuoret tyhjiksi ja kohti

                                                    S I T Ä  Ä Ä Ä Ä Ä N T Ä :



                                                                         smitten

tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 1965



Profiili
« Vastaus #896 : 21.12.2010 23:32:28 »




                                            coolsmiley


               NIIMPÄ, kyllä katkoo, kun pitäisi panna terveyttä kehiin.


                               
                                      smitten

tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #897 : 28.12.2010 15:09:59 »

Paskin syntymäpäivä ikinä, mikä onkin jo kohtuullinen saavutus.
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
sangviinikko
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 682



Profiili
« Vastaus #898 : 30.12.2010 14:07:10 »

Miuta hiukan on ottanut päähän se krääsän määrä mikä paketeista tuli jouluna (ja ennen joulua. Tytöllä synttärit 22.12.)
Siis ei jumankekka kun ei mene jakeluun tietyille sukulaisille, että emme arvosta mitään sälää: Barbeja, brazeja, poneja, muovisia epämääräisiä turhakkeita. Oikeasti. Ihan aikuisten sekä lasten oikeasti.

Jos on pakko jotain suoltaa, niin eikö muka voi kysyä minulta mitä tarvitaan/halutaan?!?
Ei sillä että kaikki olisivat yhtä idioottimaisia, mutta yksikin mätä omena pilaa helposti koko korin.

Onpa kivaa. Nyt on krääsää. Jolla ei tee mitään. tickedoff

Tuli sentään töppöset. smitten
tallennettu

"Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra"
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #899 : 30.12.2010 15:58:12 »

sangviinikko, trellä ainakin ensikoteihin/turvakotiin otettiin mielellään leluja vastaan.

Mulla alkaa olla mitta täynnä ihmisiä  buck2 . Joku ihme kapinamieli nosti päänsä kuun alusta ja nyt ympäristöllä onkin vaikeeta ymmärtää etten halua ja jaksa olla aina muita varten  uglystupid2 .
Mä tahdon elää mun elämää vain mua varten ja on ihan v*tun sama, sopiiko mun suunnitelmat muille vai ei, mut ärsyttää tällainen "takaisin ruotuun" tyyli  knuppel2. EN!!!
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
Sivuja: 1 ... 58 59 [60] 61 62 ... 221
  Tulostusversio  
 
Siirry: