Sivuja: 1 ... 55 56 [57] 58 59 ... 221
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Voi grrrimsskit ja korrrsakovsskit ..tänne saat purkaa eli anna palaa....  (Luettu 1656152 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Athene
Astro-nauttija
****
Viestejä: 937



Profiili
« Vastaus #840 : 27.10.2010 20:15:59 »

Sitä on oltu kohta 2kk töissä ja mitään ei ole saatu aikaiseksi.Ehkä oma ammattitaitoni ei olekaan niin hyvä tähän työhön mitä yritän tehdä.Itsetuntokin on aivan pohjalukemissa.Irtisanoa en haluaisi itseäni kerran,kun olen jalan työpaikan ovenrakoon saanut.Yritän ajatella,että otan tämän työn kokemuksena.Muita ahdistuneita?
tallennettu

Aurinko vesimies
nousu/kuu kaksonen
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #841 : 27.10.2010 20:17:28 »

voin tarjota vertaistukea.  Tongue
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Ave^^
Vieras
« Vastaus #842 : 28.10.2010 13:12:14 »

Oon tosi kireellä päällä tänään vaikkei ois mitään syytä.  buck2
Miksi ihmeessä mun pitää aina virua omantunnontuskissa kun jätän taas jonkun ongelmat huomioimatta. On mulla hitto soikoon omakin elämäni elettävänä, en mä voi revetä joka paikkaan.
Pää halkeaa kun koko ajan painostetaan. Mä en JMLT ruve elämään kenenkään toisen elämää.  tickedoff tickedoff Ainakaan ei oo samoja ne virheet mitä teen, vaan ihan omiani.
tallennettu
Witch-83
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 173


Kaapistaan ja mielen kahleistaan vapautuva "noita"


Profiili
« Vastaus #843 : 28.10.2010 14:14:20 »

Ai jumankauta, että ottaa päähän! Ukko sitten nappas hyvät ylinopeussakot!  tickedoff Tiedänpähän nyt sit miten "rauhallisesti" se ajelee työmatkaansa... kun sillä tiellä usein sattuu kaiken näköstä. 
tallennettu

Paljon elämältä oon saannut ja paljon myös menettänyt, siksi elämän tarkoitusta ja vastauksia etsin kaikkeen.
Ave^^
Vieras
« Vastaus #844 : 28.10.2010 15:44:45 »

Nonih.. kai sitä taas välillä tarvitsikin purkaa paineita itkemällä. Näin perinaisellinen tapa mulla.  Grin Taas on levollisempi olo.  Smiley
tallennettu
pluto
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 558


...miau...


Profiili
« Vastaus #845 : 29.10.2010 20:22:12 »

Vihaan päivä päivältä enemmän asiakaspalvelutyötä!  tickedoff
Minkä helevatan vuoksi asiakas kysyy jotain, ja kun sille yrittää antaa vastausta, se mäkättää mäkättämistään päälle (muka) kokemaansa vääryyttä, eikä kuuntele sanaakaan? Tämä huippuasiakaspalvelija puhahti tänään (taas kerran... Lips Sealed) kesken asiakkaan vuodatuksen, että: Olisitko nyt hetken hiljaa, niin kuulisit vastauksenkin!!
tallennettu
Kkllll
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 18


Profiili
« Vastaus #846 : 30.10.2010 12:37:15 »

Lainaus
Olisitko nyt hetken hiljaa, niin kuulisit vastauksenkin!!

 2funny

Jotkut vaan puhuu niin pirusti  Smiley

Ymmärrän.

Mun mielestä asiakaspalvelussa työskentelevällä on kyllä oikeus keskeyttää esim näin, koska hyvää palveluahan on se informaatio mitä tässä annat asiakkaallesi.

Mua kiukuttaa ainainen kateellisuus. Heti jos toisella on jotain uutta tai se osaa jotain tosi hienoa ja on iloinen siitä mitä on saanut niin pitää muiden tulla vähättelemään tai puhumaan selän takana et mikä toiki luulee olevansa.. Mä en KESTÄ tätä edelleen suomalaisessa kulttuurissa kytevää tasapäistämistä ja vaatimattomuuden esikuvaa. Tosi moni hieno ihminen elää puoliliekillä kun on saanut niin monta kertaa turpiinsa esim tuomalla esiin omia taiteellisia lahjakkuuksiaan tmv. Mä en ainakaan enää aio niin tehdä  knuppel2 . Ja pyrin iloitsemaan muiden onnesta heidän kanssaan- ja tämä on lupaus.
tallennettu
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #847 : 30.10.2010 18:46:59 »

Mua ottaa aivoon tänään melkein kaikki. Pomot, ihmiset, ilma, kylmä, hiki, se että v*tuttaa ja väsyttää. Olen koko ajan väsynyt ja heräilen nenäverenvuotoihin!  buck2
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Athene
Astro-nauttija
****
Viestejä: 937



Profiili
« Vastaus #848 : 31.10.2010 13:07:51 »

Mua ottaa aivoon tänään melkein kaikki. Pomot, ihmiset, ilma, kylmä, hiki, se että v*tuttaa ja väsyttää. Olen koko ajan väsynyt ja heräilen nenäverenvuotoihin!  buck2

Pistin sulle yv:n Indiima.
tallennettu

Aurinko vesimies
nousu/kuu kaksonen
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #849 : 31.10.2010 19:13:31 »

Kiitos hauskoista viesteistä ihmiset!

En ole kait raskaana - vaikka olen pillerinkin unohtanut ottaa tällä horrorviikolla. Ilmankostutin olis varmaan ihan jees. Tänään en onneks herännyt nenäverenvuotoon, se tulikin sitten vasta päiväsaunassa. Mikäs nyt olisi sen mukavampaa kuin iloinen nenäverenvuoto lauteilla levätessä?
- ainakin siellä verellä voi leikkiä.  Huh ööö

Vastasinkin Athene sulle: onneks oon saanut päästellä höyryjä nyt taas, niin ei enää piiputa.

tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Kuun etsijä
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 10


Kuu on opettajani. Ei koskaan petä tai loukkaa.


Profiili
« Vastaus #850 : 31.10.2010 19:27:49 »

Keskimmäinen kupeitteni hedelmistä antoi minulle hyvän neuvon:

Älä hakkaa päätä seinään.
Etsi ovi.

Oven kohdalla on mukavampi hakata päätään...
Kiss



Se on erittäin totta. coolsmiley

Oveen on erittäin mukava hakata päätä kun siltä tuntuu, mutta se kun joku tulee siitä ovesta samaan aikaan kun yrittää itse lievittää tressiä. Ei ole mukavaa  tickedoff

Nimimerkillä kokemusta löytyy.  Embarrassed  coolsmiley  smitten
tallennettu

Tähdet, Kuu ja Aurinko,
antavat minulle mahdollisuuden:
Toivotan teillekin turvallista ja iloista jatkoa.
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #851 : 31.10.2010 19:32:28 »

Grrr. Ärsyttää ihmiset, jotka tulevat juhliin myöhässä ja nyhvää vain omassa porukassa. Ärsyttää, kun ihmiset ei jaksa juhlia pitkään, vaan nyhväävät mieluummin kotona. Ärsyttää epäsosiaalisuus ja kuppikunnat.
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #852 : 31.10.2010 21:55:45 »

No en tiedä haluaisinko itse hirveän paljon useammin bilestää, vaikka se olisi kaloritonta. Alkoholista ja suolaisista herkuista tulee niin helposti sellainen pöhöttynyt olo, että en tiedä haluaisinko jatkuvasti sellaisissa oloissa olla.

Tänään ei ole onneksi ollut krapulaa, kun en juurikaan juonut, mutta pöhötystä on kyllä ilmassa. Sitä tosin torjuin raittiissa ulkoilmassa löntystelemällä ja saunomalla.
Olen oikeastaan jättänyt nuo seuraavan päivän mässäilyt väliin viime aikoina kokonaan, kun ei se ainakaan kevennä oloa. 
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #853 : 02.11.2010 00:20:54 »

Raivostuin ja tulin hyvin surulliseksi äsken uutisista, kun näytettiin pätkä jossa oli kuvattu erästä turkistarhaa Norjassa. Siis voi että ihminen osaa olla julma!!! Eikä siinä ole valitettavasti mitään uutta...  tickedoff Cry
tallennettu
Kuun etsijä
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 10


Kuu on opettajani. Ei koskaan petä tai loukkaa.


Profiili
« Vastaus #854 : 05.11.2010 19:37:06 »

KYLLÄ KOULU OSAA OLLA RASITTAVA!!!   Angry

TÄNÄÄNKIN KOULUSSA SE YKS SAMA IHMINEN TULI AUKOON PÄÄTÄ, OIS TEHENY MIELI VETÄÄ LÄTTYYN OIKEIN KUNNOLLA!!  tickedoff  Angry  tickedoff  tickedoff  tickedoff

EIKÄ OPETTAJAT PUUTU ASIAAN!!  tickedoff tickedoff tickedoff

MIKÄ VI**U NIITÄ OPETTAJIA OIKEIN KIINOSTAA ENEMMÄN KUIN OPPILAIDEN RAUHA OPISKELLA JA OLEILLA VÄLITUNNEILLA RAUHASSA!!!  idiot2 SAA****A!!!!!!!!!!!!!!!  tickedoff  Angry tickedoff  Angry tickedoff  Angry

SAA KUULLA TÄMÄ KYSEINEN HENKILÖ MAANANTAINA KUNNIAN!!!  Angry  coolsmiley  2funny  Cool
tallennettu

Tähdet, Kuu ja Aurinko,
antavat minulle mahdollisuuden:
Toivotan teillekin turvallista ja iloista jatkoa.
Sivuja: 1 ... 55 56 [57] 58 59 ... 221
  Tulostusversio  
 
Siirry: