Sivuja: 1 ... 54 55 [56] 57 58 ... 222
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Voi grrrimsskit ja korrrsakovsskit ..tänne saat purkaa eli anna palaa....  (Luettu 3119039 kertaa)
0 jäsentä ja 9 vierasta katselee tätä aihetta.
SanctAstra
Astroholisti

Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib

Profiili
« Vastaus #825 : 24.10.2010 15:47:27 »

Witch, sitä varten meillä on ovi takalukossa, ettei lapsukaiset karkailisi.

Nimim. Parivuotiaana kotoa karannut  Wink
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
indiima
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #826 : 25.10.2010 10:14:32 »

En osaa päättää  knuppel2 uglystupid2  tickedoff
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
indiima
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #827 : 27.10.2010 10:12:29 »

HIANOO V***U. Teen sitten 500 ihmisen tapahtumaa muutamalla tunnilla. Palkka on shaiba, budjetti reikä ja työt tuupataan mustiin koloihin. WAU; JEE.  knuppel2
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
söpöliini
Kohtuuastroilija
**

Never be afraid to say what you feel...........

Profiili
« Vastaus #828 : 27.10.2010 10:50:16 »

Kiva. Olin eilen vielä vaalea, ajattelin hiukan tasoittaa vain väriä kesän jäljiltä, ja löin tummanvaalean värin päähän. Nyt on sitten vaaleanruskea pää, vihertävillä latvoilla. Mä en pääse koskaan eroon tummasta tukasta. Raivostuttavaa. Onneksi on edes luonnollisen ruskea, jos ei kytätä sitä ruohon väriä..  knuppel2
tallennettu

Aurinko, Mars, Neptunus, Asc.node-Jousimies
Kuu, Jupiter-Kalat
nousu-Leijona
Merkurius, Venus-Kauris
Saturnus-Rapu
Uranus-Scorpioni
Pluto-Vaaka
Lilith-Vesimies
indiima
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #829 : 27.10.2010 13:40:24 »

Niin väsynyt, että ylityövapaat tänne heti!
Ai, niin silloin mä teen niitä muita töitä - faak.
tallennettu

eppana
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #830 : 27.10.2010 14:42:46 »

Haluaisin oppia ymmärtämään miksi ne ihmiset jotka sanojensa mukaan eivät halua satuttaa tai loukata tekevät sen aina kaikkein kipeimmin?
Miksi juuri ne jotka tietävät mikä sattuu eniten, tekevät juuri sen saman?
Kuinka paljon on tarpeeksi kipua? Kuinka paljon tarvitsee jaksaa ymmärtää?
Jos lakkaan uskomasta, välittämästä ja rakastamasta, tekeekö se minusta pahan?
-Helpotti. Kiitos-
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
indiima
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #831 : 27.10.2010 15:41:46 »

enkä saa edes lisiäni tässä palkassa...  knuppel2  knuppel2  tickedoff
tallennettu

Athene
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #832 : 27.10.2010 19:15:59 »

Sitä on oltu kohta 2kk töissä ja mitään ei ole saatu aikaiseksi.Ehkä oma ammattitaitoni ei olekaan niin hyvä tähän työhön mitä yritän tehdä.Itsetuntokin on aivan pohjalukemissa.Irtisanoa en haluaisi itseäni kerran,kun olen jalan työpaikan ovenrakoon saanut.Yritän ajatella,että otan tämän työn kokemuksena.Muita ahdistuneita?
tallennettu

Aurinko vesimies
nousu/kuu kaksonen
indiima
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #833 : 27.10.2010 19:17:28 »

voin tarjota vertaistukea.  Tongue
tallennettu

Ave^^
Vieras
« Vastaus #834 : 28.10.2010 12:12:14 »

Oon tosi kireellä päällä tänään vaikkei ois mitään syytä.  buck2
Miksi ihmeessä mun pitää aina virua omantunnontuskissa kun jätän taas jonkun ongelmat huomioimatta. On mulla hitto soikoon omakin elämäni elettävänä, en mä voi revetä joka paikkaan.
Pää halkeaa kun koko ajan painostetaan. Mä en JMLT ruve elämään kenenkään toisen elämää.  tickedoff tickedoff Ainakaan ei oo samoja ne virheet mitä teen, vaan ihan omiani.
tallennettu
Witch-83
Kohtuuastroilija
**

Kaapistaan ja mielen kahleistaan vapautuva "noita"

Profiili
« Vastaus #835 : 28.10.2010 13:14:20 »

Ai jumankauta, että ottaa päähän! Ukko sitten nappas hyvät ylinopeussakot!  tickedoff Tiedänpähän nyt sit miten "rauhallisesti" se ajelee työmatkaansa... kun sillä tiellä usein sattuu kaiken näköstä. 
tallennettu

Paljon elämältä oon saannut ja paljon myös menettänyt, siksi elämän tarkoitusta ja vastauksia etsin kaikkeen.
Ave^^
Vieras
« Vastaus #836 : 28.10.2010 14:44:45 »

Nonih.. kai sitä taas välillä tarvitsikin purkaa paineita itkemällä. Näin perinaisellinen tapa mulla.  Grin Taas on levollisempi olo.  Smiley
tallennettu
pluto
Kanta-astroilija

...miau...

Profiili
« Vastaus #837 : 29.10.2010 19:22:12 »

Vihaan päivä päivältä enemmän asiakaspalvelutyötä!  tickedoff
Minkä helevatan vuoksi asiakas kysyy jotain, ja kun sille yrittää antaa vastausta, se mäkättää mäkättämistään päälle (muka) kokemaansa vääryyttä, eikä kuuntele sanaakaan? Tämä huippuasiakaspalvelija puhahti tänään (taas kerran... Lips Sealed) kesken asiakkaan vuodatuksen, että: Olisitko nyt hetken hiljaa, niin kuulisit vastauksenkin!!
tallennettu
Kkllll
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #838 : 30.10.2010 11:37:15 »

Lainaus
Olisitko nyt hetken hiljaa, niin kuulisit vastauksenkin!!

2funny

Jotkut vaan puhuu niin pirusti  Smiley

Ymmärrän.

Mun mielestä asiakaspalvelussa työskentelevällä on kyllä oikeus keskeyttää esim näin, koska hyvää palveluahan on se informaatio mitä tässä annat asiakkaallesi.

Mua kiukuttaa ainainen kateellisuus. Heti jos toisella on jotain uutta tai se osaa jotain tosi hienoa ja on iloinen siitä mitä on saanut niin pitää muiden tulla vähättelemään tai puhumaan selän takana et mikä toiki luulee olevansa.. Mä en KESTÄ tätä edelleen suomalaisessa kulttuurissa kytevää tasapäistämistä ja vaatimattomuuden esikuvaa. Tosi moni hieno ihminen elää puoliliekillä kun on saanut niin monta kertaa turpiinsa esim tuomalla esiin omia taiteellisia lahjakkuuksiaan tmv. Mä en ainakaan enää aio niin tehdä  knuppel2 . Ja pyrin iloitsemaan muiden onnesta heidän kanssaan- ja tämä on lupaus.
tallennettu
indiima
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #839 : 30.10.2010 17:46:59 »

Mua ottaa aivoon tänään melkein kaikki. Pomot, ihmiset, ilma, kylmä, hiki, se että v*tuttaa ja väsyttää. Olen koko ajan väsynyt ja heräilen nenäverenvuotoihin!  buck2
tallennettu

Sivuja: 1 ... 54 55 [56] 57 58 ... 222
  Tulostusversio  

Siirry: