Sivuja: 1 ... 47 48 [49] 50 51 ... 221
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Voi grrrimsskit ja korrrsakovsskit ..tänne saat purkaa eli anna palaa....  (Luettu 1656649 kertaa)
0 jäsentä ja 7 vierasta katselee tätä aihetta.
Asterix
Vieras
« Vastaus #720 : 14.07.2010 00:36:17 »

Grin Niinpä. 2funny

Mie olen ajatellut pitää luovaa taukoa mouruamisesta.

Tosin takkikin on niin tyhjä tällä hetkellä, että kun kävin tuossa iltakiskalta ostamassa
jätskiä iltani iloksi, niin alkoi vtuttaa niin suunnattomasti joku arabiukko,
joka tuli ensin eteeni (tungoksessapa tietenkin!!) ja nosti kädet pystyyn
ja alkoi wou-wouttamaan (ja mä ajattelin jo, että iskikö sille joku allahin rukoushetki päälle?), idiot2
kunnes se alkoi päästellä epämääräisiä ääniä suustaan, "Pliis, miss, Ai meik juu wei..",
(mihin mulkaisin tylyimmällä ilmeelläni, koska kyseessä ei ole mikään paikallinen,
jolloin se olisi jotenkin arvostettavaakin, vaan tyyppi joka kuvittelee olevansa
kirjaimellisesti Euroopan omistaja!) buck2 ja pääsin jätski-altaan luo valitsemaan tuuttia.

Siinä kaivaessani haluamaani, se tuli siihen kyselemään, että, "hei, onko tuo jäätelöä?",
siis paremminkin, että "is thät a aiskriim..?"
(kysymys oli niin hölmistyttävä, etten meinannut uskoa korviani!) Huh buck2  uglystupid2

Katsoin miestä ja katsoin kädessäni olevaa ihka selkeää jäätelötuuttia
ja jäätelö-altaan puolimetristä kylttiä, jossa lukee englanniksi, että ICECREAM uglystupid2
ja altaaseen, jossa lojuu sulassa sovussa useampaa lajia jätskiä uglystupid2 ja uudestaan miestä
ja vastaan: "Ei, se on jäätynyttä kamelin p*skaa",
siis "nöu, its a frouzen camel shit", ja painelin kassalle. angel

Seuraus oli se, että sen kaveri antoi mun mennä sen edelle jonossa
ja prkle, lähtivät seuraamaan, kun sipsuttelin kotia kohden. buck2 tickedoff

Alakerrassani on mainio ravintola ja sen italialainen omistaja hyvä kaverini,
joten menin suoraan sen terassille huutaen jo kaukaa,
että "Giorgio...! Mai daaarling..! Ai missed juu sou maaaatsch...!" ja pusi-pusi-hali.. :Smiley
(ja kuiskasin sille, että pieni ongelma..)
ja Giorgio vanhana huumorimiehenä aina lähtee aina leikkiin mukaan ja pusutteli mun
paljaan käsivarren olkapäältä sormenpäihin ja pyöritti muutaman kerran tanssien
siinä terassilla -ja ne arabiukot lähti ja mie pääsin kotia viimein. buck2
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #721 : 14.07.2010 22:53:08 »

on teillä ongelmat.. miehet huvittavat minua ja viestintä on erittäin keveää heidän kanssaan. hei miehiä tarvitaan pelaamaan jalkapalloa. eihän miehillä olisi muuten mistä puhua. tai jotain. siispä heidän tarkoituksensa on ratkaistu. naisia tarvitaan synnyttämään miehiä, jotka pelaisi jalkapalloa.  Grin

no ei, minua miehet on huvittaneet viime päivinä, flirtillä ja esityksillään. ei suututtanut edes kun katsomoon lensi pallo itseäni kohti; potkaisin sen vain takaisin tyylikkäästi.  Cheesy

"harmi" kun ei taas harmita. oli kiva miitti ja puhuttiin mistä muusta kuin baskeista, elokuvista, kirjoista ja Espanasta. niin naisten kesken. päinvastoin ideoita virtaa ja on muutenkin uusi maku Laiffiin.
« Viimeksi muokattu: 14.07.2010 22:55:51 kirjoittanut ^Atrox Fortuna^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Soile
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 238



Profiili
« Vastaus #722 : 15.07.2010 01:18:30 »

Yök noi pervot käppänät... Miekin olin tänään taas soutuveneellä liikenteessä ja välillä rantauduin ja kävin uimassa. Olin yksin siinä kohtaa ja kun olin pulikoimassa, niin näin, että siellä joku ukko yritti tiirailla puitten lomasta. Siis ihan selvästi jotenkin kieroutuneesti, koska se siellä hiippaili ja yritti varovasti kyylätä. Mulla oli aurinkolasit, se ei tainnut tajuta, että näin sen aivan selvästi. Jos se olisi ollut puhtailla jauhoilla liikenteessä se olisi voinut aivan hyvin tulla reilusti istumaan sinne rantakiville, koska ihan yleinen alue se oli. Mutta tuo outo väijyminen ja tiirailu sai minut kiireesti uimaan rantaan ja pukkaamaan veneen vesille ja niinpä häivyin omille teilleni. YÖK!
tallennettu

aurinko vesimies  askendentti jousimies
kuu skorpioni  mars jousimies
sansai
Astro-nauttija
****
Viestejä: 813


Profiili
« Vastaus #723 : 15.07.2010 02:23:15 »


Muistuipa mieleeni juttu rämäkästä mummustani,joka oli ollut veneestä käsin mato ongella,soudellut sitten uinti paikan tuntumaan (aamuvarhaisella)Oli heittänyt ankkuri kiven ja alasti hypännyt pesemään kalansuomuja itsestään.Oli huomannut rannalla pensaikossa viuhahtelevan ukon,joka oli rynnännyt vauhdilla alastomana mummua kohti,joka puolestaan oli lyönyt airolla ukkoa päähän.Mummu oli kiljunut lyödessään,että siinä on herralle v..tua.  knuppel2
Ukko oli itkenyt,että ensin keltamuurahaiset kivellä istuessa menivät munasiin,ja kun oli pakko juosta lopulta järveen ,kun oli niin kova polte,niin airolla lyötiin päähän,mummuni oli kaikenvaralta lyönyt uudestaan,kun oli kuullut "polte"sanan,ja kysynyt,että vieläkö polttelee....Olivat johonkin sopimukseen päässeet sitten,kun häätkin pitivät...jne  Grin
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #724 : 15.07.2010 03:43:21 »

eiku

http://www.youtube.com/watch?v=eyDLuEFKer8&feature=related
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Soile
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 238



Profiili
« Vastaus #725 : 15.07.2010 12:37:56 »

 2funny 2funny 2funny
tallennettu

aurinko vesimies  askendentti jousimies
kuu skorpioni  mars jousimies
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 1965



Profiili
« Vastaus #726 : 15.07.2010 22:48:50 »



                                   coolsmiley

             Harmittaa kun ne teatterikoulun käyneet voittivat MM:n.



                                            knuppel2

tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 1965



Profiili
« Vastaus #727 : 17.07.2010 23:20:07 »




                                          coolsmiley

             Palautetaampa ne hetket ENNEN TUOMARIN VIHELLYSTÄ. NOMUTTA

               sitähän edellyttää tämä NÄYTTÄVÄ LOUKKAANTUMINEN, joskus

                  jopa ilman kontaktia ( video hidastus )... NO; siis näissä

                     teatraliisissa tapahtumissa ovat aina VÄLIMEREN

                        alueen pelaajat MESTAREITA, heitä tosiaan

                           koulutetaan kuin teatterikoululaisia,

                             koska se toimii paikallisissa!!!


                                      knuppel2   tickedoff

tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
Asterix
Vieras
« Vastaus #728 : 21.07.2010 01:49:46 »

 tickedoff Cry

Nyt olen varmasti nahnyt kaiken!

Eraassa St.Tropezilaisessa turkisliikkeen ikkunalla oli taytetty koira! buck2 Cry
Villakoira!

Ensin luulin, etta se on tehty lampaan karvoista, mutta ei...
-se oli ihan ihka aito taytetty koira! Cry

Eraassa sisustusliikkeessa oli taytettyja hevosen paita, laitettu se yksisarvisen
"sarvi" paahan! Cry

Samassa liikkeessa oli myos taytetty kirahvi, joka oli myynnissa,
kuten myos sarvikuonon paita ja yksi kokonainenkin,
kuten myos muita elaimia ja lintuja.

...ja tama on tunnetusti Brigitte Bardotin kaupunki, joka on henkeen ja vereen
elaintensuojelija ja taalla on menossa isot kampanjat hanen exhibitionista!

KORNIA!!! buck2 buck2 buck2


 Cry
tallennettu
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 1965



Profiili
« Vastaus #729 : 22.07.2010 22:46:29 »



                                      coolsmiley

             Tunnettu tosiasiahan, on, ,,että matkailun tärkein tehtävä on avartaa kukkaroa.

                SE, että sinnehän on todennäköisesti menty hakemaan niitä kokemuksia joita

                   ei naapurit ehdi arkipäivänä aina tuottaa. Esimerkiksi sellainen, puhaltamalla

                      täytetty seuralainen olisi melko helppo kuljettaa pois alueelta.


                                                            smitten



               
tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #730 : 23.07.2010 11:58:00 »

ihan hetkellisesti ärsytti, mutta.. lähinnä miekkoset, kas kummaa. mikä niissä onkin. ne on usein niin itsestään jotain luulevia. naisten kanssa tuntuu helpommalta. mietin usein sukupuolta, että kumman kanssa on tekemisissä, siis jos pariskunnan mies ärsyttää (ei huumoria), naispuolinen voi olla ok. tai, naiset hoitavat luonnostaan monia asioita, huolehtivat lapset ja eläimet. vakuutusfirmassakin nainen puolellani, kun muut porukat miessukupuolta. why? mies kiukkuinen, nainen tarjoaa lennot. outoa. (suku) tuntuu kuin naisilla olisi pitempi pinnakin, ainakin viime aikoina.

ken syntyy miehen sukupuoleen, omaa ilmeisesti eri karmat tms. joten itsellä naisen sukupuoli merkitsee mitä? naisen ominaisuuksia pitäisi kehitellä?  Wink

mutta kaikkein parasta on huvittua kaikesta, ei suuttua.  coolsmiley > kohti lentokenttää..
« Viimeksi muokattu: 23.07.2010 12:01:40 kirjoittanut ^Atrox Fortuna^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Athene
Astro-nauttija
****
Viestejä: 937



Profiili
« Vastaus #731 : 23.07.2010 21:23:51 »

Onko kellään foorumilaisella kokemusta edullinen.com-nimisen yhtiön toiminnasta?Saan sähköpostiini heiltä ärsyttäviä mainoksia,jossa vaaditaan osallistumaan  arvontoihin missä mukamas voi voittaa joko rahaa tai tavaroita!Saamissani viesteissä ei lue sitä miten heidän mainoslistaltaan pääsee pois!AARGH.
tallennettu

Aurinko vesimies
nousu/kuu kaksonen
Asterix
Vieras
« Vastaus #732 : 01.08.2010 16:12:05 »

Ai että mua rassaa tyhmät ja hidasälyiset ihmiset, joilla on valtava itsepäisyys
ja tarve olla oikeassa hinnalla millä hyvänsä,
eikä ne edes tajua puhuvansa ERI ASIASTA, vaikka olisi juuri VÄÄNTÄNYT RAUTALANGASTA
viimeisen vuorokauden. buck2


tallennettu
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #733 : 02.08.2010 11:09:30 »

Ei kiinnosta mikään eikä kukaan.
Ihmiset ympärillä haluaa tukea ja olkapäätä, neuvoja ja tietoja. En jaksa, ei kiinnosta  Tongue.
Hoitaisivat omat juttunsa ja jättäisivät mut rauhaan  knuppel2.
Tahtoisin vaan maata sohvalla ja itkeä. Koko kroppa täynnä kyyneliä, eikä mikään tule ulos  tickedoff!!!
En halua puhua, kuunnella, tuntea, enkä varsinkaan miettiä ketään tai mitään.

Olo on kun ruutitynnyrillä... Pää leviää juurikin kohta  Undecided
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
Asterix
Vieras
« Vastaus #734 : 06.08.2010 20:56:06 »

No ei kyllä ole ikävä yhtä ainoatakaan miestä! tickedoff

Ex-Vaaka on saanut mut raivostumaan niin pahoin, että toivon sen olevan vainaa ja pian
ja kuolevan erittäin hitaasti!!!!!!!! Angry

En ole puhunut tyypille melkein 2 vuoteen sanaakaan ja saatana,
tyypillä ei ole muuta harrastamista, kuin mun e-mailin ja FB:n hakkeroiminen
ja kaikenlaisten ongelmien tekeminen!! tickedoff Angry
tallennettu
Sivuja: 1 ... 47 48 [49] 50 51 ... 221
  Tulostusversio  
 
Siirry: