|
Asterix
Vieras
|
 |
« Vastaus #720 : 21.07.2010 00:49:46 » |
|
 Nyt olen varmasti nahnyt kaiken! Eraassa St.Tropezilaisessa turkisliikkeen ikkunalla oli taytetty koira!  Villakoira! Ensin luulin, etta se on tehty lampaan karvoista, mutta ei... -se oli ihan ihka aito taytetty koira!  Eraassa sisustusliikkeessa oli taytettyja hevosen paita, laitettu se yksisarvisen "sarvi" paahan!  Samassa liikkeessa oli myos taytetty kirahvi, joka oli myynnissa, kuten myos sarvikuonon paita ja yksi kokonainenkin, kuten myos muita elaimia ja lintuja. ...ja tama on tunnetusti Brigitte Bardotin kaupunki, joka on henkeen ja vereen elaintensuojelija ja taalla on menossa isot kampanjat hanen exhibitionista! KORNIA!!! 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Kotkansilmä
|
 |
« Vastaus #721 : 22.07.2010 21:46:29 » |
|
 Tunnettu tosiasiahan, on, ,,että matkailun tärkein tehtävä on avartaa kukkaroa. SE, että sinnehän on todennäköisesti menty hakemaan niitä kokemuksia joita ei naapurit ehdi arkipäivänä aina tuottaa. Esimerkiksi sellainen, puhaltamalla täytetty seuralainen olisi melko helppo kuljettaa pois alueelta.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Hetkiä, joita olen kanssanne, haluan unohtaa hetkeksi.
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
 |
« Vastaus #722 : 23.07.2010 10:58:00 » |
|
ihan hetkellisesti ärsytti, mutta.. lähinnä miekkoset, kas kummaa. mikä niissä onkin. ne on usein niin itsestään jotain luulevia. naisten kanssa tuntuu helpommalta. mietin usein sukupuolta, että kumman kanssa on tekemisissä, siis jos pariskunnan mies ärsyttää (ei huumoria), naispuolinen voi olla ok. tai, naiset hoitavat luonnostaan monia asioita, huolehtivat lapset ja eläimet. vakuutusfirmassakin nainen puolellani, kun muut porukat miessukupuolta. why? mies kiukkuinen, nainen tarjoaa lennot. outoa. (suku) tuntuu kuin naisilla olisi pitempi pinnakin, ainakin viime aikoina. ken syntyy miehen sukupuoleen, omaa ilmeisesti eri karmat tms. joten itsellä naisen sukupuoli merkitsee mitä? naisen ominaisuuksia pitäisi kehitellä?  mutta kaikkein parasta on huvittua kaikesta, ei suuttua.  > kohti lentokenttää..
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 23.07.2010 11:01:40 kirjoittanut ^Atrox Fortuna^ »
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
|
Athene
|
 |
« Vastaus #723 : 23.07.2010 20:23:51 » |
|
Onko kellään foorumilaisella kokemusta edullinen.com-nimisen yhtiön toiminnasta?Saan sähköpostiini heiltä ärsyttäviä mainoksia,jossa vaaditaan osallistumaan arvontoihin missä mukamas voi voittaa joko rahaa tai tavaroita!Saamissani viesteissä ei lue sitä miten heidän mainoslistaltaan pääsee pois!AARGH.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko vesimies nousu/kuu kaksonen
|
|
|
|
Asterix
Vieras
|
 |
« Vastaus #724 : 01.08.2010 15:12:05 » |
|
Ai että mua rassaa tyhmät ja hidasälyiset ihmiset, joilla on valtava itsepäisyys ja tarve olla oikeassa hinnalla millä hyvänsä, eikä ne edes tajua puhuvansa ERI ASIASTA, vaikka olisi juuri VÄÄNTÄNYT RAUTALANGASTA viimeisen vuorokauden. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
eppana
|
 |
« Vastaus #725 : 02.08.2010 10:09:30 » |
|
Ei kiinnosta mikään eikä kukaan. Ihmiset ympärillä haluaa tukea ja olkapäätä, neuvoja ja tietoja. En jaksa, ei kiinnosta  . Hoitaisivat omat juttunsa ja jättäisivät mut rauhaan  . Tahtoisin vaan maata sohvalla ja itkeä. Koko kroppa täynnä kyyneliä, eikä mikään tule ulos  !!! En halua puhua, kuunnella, tuntea, enkä varsinkaan miettiä ketään tai mitään. Olo on kun ruutitynnyrillä... Pää leviää juurikin kohta 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
|
|
|
|
Asterix
Vieras
|
 |
« Vastaus #726 : 06.08.2010 19:56:06 » |
|
No ei kyllä ole ikävä yhtä ainoatakaan miestä! Ex-Vaaka on saanut mut raivostumaan niin pahoin, että toivon sen olevan vainaa ja pian ja kuolevan erittäin hitaasti!!!!!!!!  En ole puhunut tyypille melkein 2 vuoteen sanaakaan ja saatana, tyypillä ei ole muuta harrastamista, kuin mun e-mailin ja FB:n hakkeroiminen ja kaikenlaisten ongelmien tekeminen!! 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Asterix
Vieras
|
 |
« Vastaus #727 : 06.08.2010 20:11:46 » |
|
Kuules Johanna, se numero on ajat sitten vaihdettu, eikä se ole siitä kiinni. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
 |
« Vastaus #728 : 06.08.2010 20:12:45 » |
|
I am soooo happy now! 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
|
Yep
Vieras
|
 |
« Vastaus #729 : 07.08.2010 15:03:48 » |
|
No ei kyllä ole ikävä yhtä ainoatakaan miestä! Ex-Vaaka on saanut mut raivostumaan niin pahoin, että toivon sen olevan vainaa ja pian ja kuolevan erittäin hitaasti!!!!!!!!  En ole puhunut tyypille melkein 2 vuoteen sanaakaan ja saatana, tyypillä ei ole muuta harrastamista, kuin mun e-mailin ja FB:n hakkeroiminen ja kaikenlaisten ongelmien tekeminen!!  Onko tämä se sama kaveri, joka kiiruhti avuksesi ja maksoi ison velan siiloin, kun ex-jouskari pidätettiin? Jota äitisi kutsui ihannevävyksi? Joka seisoo rinnallasi aina hyvänä ystävänä? Mitä se nyt on tehnyt, kun tuuli kääntyi? Voimia sinulle edelleen elämäsi myrskyissäs!
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Asterix
Vieras
|
 |
« Vastaus #730 : 07.08.2010 15:13:34 » |
|
No ei kyllä ole ikävä yhtä ainoatakaan miestä! Ex-Vaaka on saanut mut raivostumaan niin pahoin, että toivon sen olevan vainaa ja pian ja kuolevan erittäin hitaasti!!!!!!!!  En ole puhunut tyypille melkein 2 vuoteen sanaakaan ja saatana, tyypillä ei ole muuta harrastamista, kuin mun e-mailin ja FB:n hakkeroiminen ja kaikenlaisten ongelmien tekeminen!!  Onko tämä se sama kaveri, joka kiiruhti avuksesi ja maksoi ison velan siiloin, kun ex-jouskari pidätettiin? Jota äitisi kutsui ihannevävyksi? Joka seisoo rinnallasi aina hyvänä ystävänä? Mitä se nyt on tehnyt, kun tuuli kääntyi? Voimia sinulle edelleen elämäsi myrskyissäs! Nope. Veskari se oli. On edelleen elämässäni.  Hän auttoi aikanaan myös tuo ex-Vaa'an yli.  Kappas, kun mulla on hiukan useampi mies tallissa.. 
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 07.08.2010 15:15:10 kirjoittanut Tavallinen Telluksen Tallaaja, Universaalinen Uniikki Ihme »
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Ave^^
Vieras
|
 |
« Vastaus #731 : 07.08.2010 17:30:03 » |
|
Annaelen, eikö tossa kannattaisi jo lääkärin puoleen kääntyä? Parempi tarkastaa sekin ettei ole mitään vakavempaa tautia kyseessä..
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Yep
Vieras
|
 |
« Vastaus #732 : 07.08.2010 17:53:26 » |
|
No ei kyllä ole ikävä yhtä ainoatakaan miestä! Ex-Vaaka on saanut mut raivostumaan niin pahoin, että toivon sen olevan vainaa ja pian ja kuolevan erittäin hitaasti!!!!!!!!  En ole puhunut tyypille melkein 2 vuoteen sanaakaan ja saatana, tyypillä ei ole muuta harrastamista, kuin mun e-mailin ja FB:n hakkeroiminen ja kaikenlaisten ongelmien tekeminen!!  Onko tämä se sama kaveri, joka kiiruhti avuksesi ja maksoi ison velan siiloin, kun ex-jouskari pidätettiin? Jota äitisi kutsui ihannevävyksi? Joka seisoo rinnallasi aina hyvänä ystävänä? Mitä se nyt on tehnyt, kun tuuli kääntyi? Voimia sinulle edelleen elämäsi myrskyissäs! Nope. Veskari se oli. On edelleen elämässäni.  Hän auttoi aikanaan myös tuo ex-Vaa'an yli.  Kappas, kun mulla on hiukan useampi mies tallissa..  Ok. Hyvähän se on pitää varalla, jos hevonen karkaa...  Eiköhän niitä ole exiä meillä useimmilla. Mulle ex on oikeasti ex eikä roiku enää kuvioissa.
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 07.08.2010 17:55:33 kirjoittanut Yep »
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Asterix
Vieras
|
 |
« Vastaus #733 : 07.08.2010 20:50:12 » |
|
No ei kyllä ole ikävä yhtä ainoatakaan miestä! Ex-Vaaka on saanut mut raivostumaan niin pahoin, että toivon sen olevan vainaa ja pian ja kuolevan erittäin hitaasti!!!!!!!!  En ole puhunut tyypille melkein 2 vuoteen sanaakaan ja saatana, tyypillä ei ole muuta harrastamista, kuin mun e-mailin ja FB:n hakkeroiminen ja kaikenlaisten ongelmien tekeminen!!  Onko tämä se sama kaveri, joka kiiruhti avuksesi ja maksoi ison velan siiloin, kun ex-jouskari pidätettiin? Jota äitisi kutsui ihannevävyksi? Joka seisoo rinnallasi aina hyvänä ystävänä? Mitä se nyt on tehnyt, kun tuuli kääntyi? Voimia sinulle edelleen elämäsi myrskyissäs! Nope. Veskari se oli. On edelleen elämässäni.  Hän auttoi aikanaan myös tuo ex-Vaa'an yli.  Kappas, kun mulla on hiukan useampi mies tallissa..  Ok. Hyvähän se on pitää varalla, jos hevonen karkaa...  Eiköhän niitä ole exiä meillä useimmilla. Mulle ex on oikeasti ex eikä roiku enää kuvioissa.  Juu, juu! Aina pitää olla viimeinen oljenkorsi, 50:50 ja kaveri, jolle kilauttaa. :  ..yleisöltä ei kannata kysellä.  No kyllä tuon ex-Vaa'an piti hiljaiseloa pitää, mutta ei se pidäkään!  En tiedä, mikä senkin on aktivoinut..?!  ...tosin me  -ihmiset tahdotaan olla hiukan sokeita muiden tunteille ja unohdellaan asioita ..ja kokonaisia ihmisiä. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Kotkansilmä
|
 |
« Vastaus #734 : 08.08.2010 22:40:41 » |
|
 Näköjään kyllä jurppii, mutta näyttää siltä kuin kaikki lainattaisi, edellisiltä! 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Hetkiä, joita olen kanssanne, haluan unohtaa hetkeksi.
|
|
|
|