Sivuja: 1 ... 44 45 [46] 47 48 ... 221
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Voi grrrimsskit ja korrrsakovsskit ..tänne saat purkaa eli anna palaa....  (Luettu 1654573 kertaa)
0 jäsentä ja 6 vierasta katselee tätä aihetta.
sangviinikko
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 682



Profiili
« Vastaus #675 : 14.05.2010 09:36:01 »

Ai teillä asustaa 3 -vuotias?

Voimia ja piiiiitkää pinnaa.  Grin
tallennettu

"Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra"
mirka222
Vieras
« Vastaus #676 : 14.05.2010 12:32:33 »

 2funny Pitkittynyt uhmaikä tai esimurrosikä
tallennettu
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #677 : 15.05.2010 21:07:39 »

Ihmisen ei koskaan tulisi ryhtyä tuomitsijaksi, toisen elämän päättäjäksi ei edes omien eläinten kohdalla. Mutta joskus on vain ratkaistava onko eläimellä mahdollisuutta vai onko armeliaampaa päästää toinen menemään. Minulle sellaiset ratkaisut ovat vaikeita, näen toisen hyvyyden, mutta samalla kärsimyksen. Näen mahdollisuudet, mutta myös uhkat. Ja samalla uskon uudelleensyntymään. Entä jos onkin joskus eläimelle hyväksi päästää se traumoistaan, entä jos elämä onkin liian suuri kärsimys, olkoon kyseessä eläimistä paras, upein ja mahtavin.

Minulla on kaksi päivää aikaa tehdä päätös menetänkö ystävistäni parhaimman vai aloitanko urakan, johon en jaksa edes itse uskoa.

Tämä kevät on näköjään luopumisen kevät, joskus ihminen on vain niin väsynyt, haluaisi vain levätä. Jos olisikin rakkaalle ystävälleni koti, johon voisin luottaa, mutta ei vain ole.
tallennettu
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #678 : 20.05.2010 11:44:15 »

Woe miksi tunteet on olemassa?!?!?!
Miksi en saa vain elää ja olla, möllöttää omassa elämässäni ja toimittaa sen pikkuisia askareita?
Miksi en saa vain elää?!?!?!?!

Miksi helwet*** pitää tuntea yhtään mitään? Annan pois hyyvään kotiin, liian tunteilevan sydämen... tai koulutettavaksi  Sad

Kaikki hyvin... liian hyvin?  Huh No, miksi sitten tyhmiä ajatuksia asioista, jotka kutkuttaa?
...tahtoisin olla se kivi, joka pysähtyy...
Mutta en taida olla  Tongue

...tahtoisin olla sen joka ymmärtää, ettei kaikkea voi saada...
Mutta en taida ymmärtää  buck2 Olen se joka kurottaa kuuseen ja kapsahtaa katajaan. Polttaa sormensa ja jää ilman kaikkea. Se jonka sormien läpi valuu elämän aarteet, kun hamuaa lisää.

Olen tyhmä  crazy2 ...ja en osaa edes hävetä sitä... Woe Wihtorin ratkenneet pyhä kalsongit!
tallennettu
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #679 : 21.05.2010 11:22:18 »

Baah. Tänään sitten meni tärkeät tunnit koulussa ohi, kun tämä neiti ei taas kerran kuullut herätyskelloa. Se on ilmeisesti soinut tuossa vieressä vaikka kuinka pitkään, mutta en ole vain noteerannut. Minua ärsyttää kun minun kroppa on vähän sellainen, että jos olen liian väsynyt, niin se vaan nukkuu ja nukkuu ja pakottaa lepäämään, vaikka ei olisi aikaa. Eli jos on nukkunut liian vähän, niin kroppa laittaa hanttiin ja silloin ei sitten herätä mihinkään. =/ Grrr. Nyt vituttaa ja on taas niin syyllinen olo, että tuli poissaolo. Mutta vähän vaikea tälläisiä estää, kun en oikein voi mitään sille, jos en vain herää...
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 2008



Profiili
« Vastaus #680 : 21.05.2010 23:07:44 »



                                 coolsmiley

                    Hitsin pimpula, olut loppuu.

                     No, ei sitä ollutkaan

                        riittävästi.


                              smitten



tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
Suljin
Astro-nauttija
****
Viestejä: 760



Profiili
« Vastaus #681 : 26.05.2010 19:04:07 »

Ähh, vihdoin kivaa opiskeluissa ja jää yksi parhaimmista tunneista ikinä
huomenna pois Cry onneksi sentään toisen parhaimman olin, mutta silti Sad
tallennettu

Vain mielikuvituksesi on rajana
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10602


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #682 : 27.05.2010 07:37:30 »

kide, miksi tunteita ei voisi olla olemassa? antaa niiden lipua ohi, jos häiritsevät.. tilanteet nostavat tunteita, sinä tarkkailet. antaa tunteiden lillua.

fyysinen keho
tunnekeho
henki ja sielu

kaksi ekaa tippuvat pois kuitenkin.. eikö ole hauska että ne on edes väliaikaisesti. tulee sellainen tunne että on Jotain.  2funny
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
mirka222
Vieras
« Vastaus #683 : 27.05.2010 11:07:15 »

Vaaka-mies ja oma naiivius tickedoff..kannattaa muuten kuunnella tarkkaan ex-naisten valitukset nykyisestä miehestä..Vaaka valitteli, että exä huusi aina siivouksesta ja oli liian tarkka: no ei ihme, jos ei jaksa ees omia jälkiä siivota tai kaappien ovia sulkea..Ja jos mieheltä löytyy kuluneen näköinen x-box telkkarin vierestä niin on sata varmaa, että sitä pelataan enemmän kuin kerran viikossa...+ sitten hairahdukset muihin naisiin...sitä ei ole vielä meillä tapahtunut mutta tiedä siitä milloin sekin käy ilmi!
tallennettu
mirka222
Vieras
« Vastaus #684 : 27.05.2010 11:09:18 »

Sekin ärsyttää, että itse olen niin sitoutuva, jos parisuhteeseen ruvetaan ja se ei nykyaikana näköjään merkkaa kellekään mitään...Kaikista parhainta kohtelua olen saanut silloin, kun olen käyttäytynyt kuin joku pelimies, pyörittänyt useita miehiä kerrallaan ja kohdellut niitä kuin roskaa...
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10602


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #685 : 27.05.2010 11:28:27 »

kyllä se joillekin harvoille toivottavasti merkitsee, mutta siiheksi, miehet huumorilla.

olet oikeassa, minäkään en uskonut kun  kauris miehen eksät äksyili sille. no se kohteli eri naisia eri tavoin, pelle.. sorge..

mutta ajatella,  skorpioni miehen nainen oli ollut se väkivaltainen.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #686 : 28.05.2010 12:18:35 »

kide, miksi tunteita ei voisi olla olemassa? antaa niiden lipua ohi, jos häiritsevät.. tilanteet nostavat tunteita, sinä tarkkailet. antaa tunteiden lillua.

fyysinen keho
tunnekeho
henki ja sielu

kaksi ekaa tippuvat pois kuitenkin.. eikö ole hauska että ne on edes väliaikaisesti. tulee sellainen tunne että on Jotain.  2funny
Olet aivan oikeassa  Smiley Tuo hetki oli just sellainen, kun oikein ahisti ja pihisti, v***tti ja närästi omat fiilikset, jotka eivät menneet ohi ja piti muka keskittyä töihin  Tongue
Auttoi kun ähisti ne tänne  Cheesy

Tuohon tarkkailuun pyrinkin ja sellaiseen läpihuuto tunteiluun, mutta joskus ne valtaa koko kropan ja vaikka pää kuinka käskee...  crazy2
...todella, kivaa kun on edes Jotain..
 smitten
tallennettu
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #687 : 02.06.2010 14:17:09 »

Olisin loman tarpeessa! Millon saisi tehdä päivän aikana asioita joita oikeasti haluaisi eikä päivät kuluisi ainoastaan velvollisuuksiin. Ja olen tällä viikolla huomannut, että nykyaikana asioiden hoitaminen ilman nettiä ja tulostinta on aika vaikeaa. Nyt on netti sitten muuton takia poikki useamman viikon ajan, joten asioitaan pääsee hoitamaan ainoastaan jos käy kirjastolla koneella.
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #688 : 04.06.2010 13:59:50 »

Taas kerran saan ihmetellä saatavieni perään.  knuppel2
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #689 : 07.06.2010 12:27:44 »

Tämä on TOIVE, joka kumpuaa kiukusta...

Kumpa ihmiset lakkaisivat yrittämästä ymmärtää mitä toinen sanoo, ajattelee tai tuntee  crazy2
Jos ei tajuu, tulisi kysyä suoraan ja sen jälkeen tukkia turpa... jos jonkin sanotaan olevan jotakin, siihen tulisi silloin luottaa ja elää sen mukaan... eikä mutkutella, että kun susta saa sen ja sen kuvan ja fiiliksen...

Tällöinhän ne ovat kuulijan omia juttuja, eivät sanojan  Angry
Vrt.naisen ei ole oikeasti ei... EI VAI!?!?!?!
 tickedoff

Painukoon joka ainua sinne missä pippuri kasvaa ja kauemmaksi, kun tullaan taas selittään ja kertoon mitä minä tunne  tickedoff   tickedoff  tickedoff   tickedoff
tallennettu
Sivuja: 1 ... 44 45 [46] 47 48 ... 221
  Tulostusversio  
 
Siirry: