Sivuja: 1 ... 30 31 [32] 33 34 ... 221
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Voi grrrimsskit ja korrrsakovsskit ..tänne saat purkaa eli anna palaa....  (Luettu 1641614 kertaa)
0 jäsentä ja 10 vierasta katselee tätä aihetta.
Ave^^
Vieras
« Vastaus #465 : 18.02.2010 21:36:27 »

vituttaa
vituttaa
vituttaa
vituttaa
vituttaa
vituttaa
 tickedoff tickedoff tickedoff tickedoff
kaikki levii käsiin
kohta lähtee opintotuki
ja millä mä sitten elän
kuinka pitkälle tota opinto-oikeutta edes voi venyttää
ja itte mä valitsin
että jäljellä on enää noi jotka vaan käyttää ja lähtee
saatana
että sillä on pokkaa
valehdella noin helvetin monta kertaa päin naamaa
ainut mitä mä teen
on vaan että huudatan stereoita täysillä
 tickedoff tickedoff tickedoff tickedoff
tallennettu
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #466 : 18.02.2010 22:51:40 »

Jäädytin varpaani, pottuvarpaassa paleltunut iho. En nyt jaksaisi mitään tälläistä. Miten yksi pieni juttukin voi tuntua niin suurelta. Tuntuu, että kun puhdistelee systeemiä niin on kaikessa niin herkillä, että vituttaa. Niin, ärsyttää ja varpaaseen koskee ja jalat on täynnä mustelmia reenien jäljiltä, mihin en edes yleensä kiinnitä huomiota, nyt vaan vituttaa kun on jalat sinisinä ja varvas mustana. No enpähän ole enää valkoinen nainen, voin vaan olla coloured ^^
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #467 : 19.02.2010 02:14:31 »

Nyt sitten rymisee kunnolla, ympärilläni egot, muutosvastarinta ja pelko ovat hyökänneet minun kimppuuni. Kivaa, nyt tekisi mieli mennä maanalle ja unohtaa ihmiset, no okei muutaman ihmisen voisin ottaa mukaani ja karvakuonoa kanssa.

Sasha-asennetta kaivattaisiin ja kovasti.
tallennettu
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5082


4ever


Profiili
« Vastaus #468 : 19.02.2010 12:30:20 »

...

Sasha-asennetta kaivattaisiin ja kovasti.

"Sasha-asenne" ON elävä legenda - ainakin minun pienessä maailmassani  2funny
 smitten
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #469 : 19.02.2010 23:29:16 »

Ärsyttää se, että olevinaan henkisesti pitkällä olevat ihmiset toitottavat sitä aivan liikaa. Onko oikeasti tarvetta todistella sitä, jos on jo "pitkällä", mikä sekin on mielestäni suhteellista. Myöskin ärsyttää se, että välillä tuntuu, että ihmisiä arvioidaan sen mukaan kuinka paljon heillä on "henkisiä" kokemuksia ja taitoja. Mitä väliä sillä on? En oikein jaksa sitä, että kaikesta tehdään suorittamista, jopa henkisyydestä. Haluaisin vain, että ihmisiä arvostettaisiin sellaisina kuin he ovat, ei kuinka paljon heillä on "taitoja".

Ei kuitenkaan siis ollut tarkoitettu kenellekään erityisesti, noin yleisesti vain.
« Viimeksi muokattu: 19.02.2010 23:30:56 kirjoittanut In » tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Asterix
Vieras
« Vastaus #470 : 20.02.2010 00:36:17 »

Ärsyttää se, että olevinaan henkisesti pitkällä olevat ihmiset toitottavat sitä aivan liikaa. Onko oikeasti tarvetta todistella sitä, jos on jo "pitkällä", mikä sekin on mielestäni suhteellista. Myöskin ärsyttää se, että välillä tuntuu, että ihmisiä arvioidaan sen mukaan kuinka paljon heillä on "henkisiä" kokemuksia ja taitoja. Mitä väliä sillä on? En oikein jaksa sitä, että kaikesta tehdään suorittamista, jopa henkisyydestä. Haluaisin vain, että ihmisiä arvostettaisiin sellaisina kuin he ovat, ei kuinka paljon heillä on "taitoja".

Ei kuitenkaan siis ollut tarkoitettu kenellekään erityisesti, noin yleisesti vain.

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaameeeeeeeeeeeeeeen.......! :Smiley
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #471 : 20.02.2010 06:52:09 »

VITTU SAATANA!!!!!!!!!!!!!!! Angry

Justiinsa kun olen saanut taloudellisen superturvallisuuden vallitsemaan elamaani,
niin eiko saatana mun pankki ala vittuilemaan ja rajoittamaan mun rahan kayttoa!!!

Ja en ole mennyt edes miinukselle ja olen edelleen tuhlannut vain sen,
minka normaalisti normaalina palkansaajana, niin pankki on laittanut
rajoituksen nostoille ja just kun olen maapallon toisella mantereella! tickedoff

Voi vittu noita persaukisia pankkeja, saatana!  Angry

Tassa huomaa, etta rahan kanssa ongelmien summa on aina vakio!
Niiden ongelmien kohdat vain vaihtelee. buck2
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #472 : 20.02.2010 06:58:30 »

Ja se virallinen syy on se, etta se on turvallisuus kysymys, koska olen kayttanyt
korttiani toisessa maassa ja vielapa USAssa, hahahahah...

Oikea syy on se, etta ko. pankki on vaikeuksissa ja se haluaa kelluttaa porukan rahoja
mahdollisimman pitkaan.

Perkele kun taalta tulen, niin pankki on vaihdossa! Angry
« Viimeksi muokattu: 20.02.2010 07:18:57 kirjoittanut Sasha » tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #473 : 20.02.2010 22:27:27 »

No ei kun se nosto/kayttoraja koskee pankin kaikkia asiakkaita,
riippumatta siita, kuinka paljon sulla on rahaa siella tililla!

Justiinsa kuulin, etta ko. pankin 5 konttoria on suljettu kaupungin alueella
ja ainoastaan yksi pankkikonttori palvelee! Shocked

Sielta pitaa kayda nostamassa tili tyhjaksi ja juosta ja lujaa! Shocked

Se pankki on kaatumassa.
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #474 : 20.02.2010 23:19:09 »

Pfff.... vaara ohi. Pienet varani on siirretty toiseen pankkiin
ja elama jatkuu normaalina. Kiitos Jouskarin ja hanen kontakiensa.  Smiley
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #475 : 22.02.2010 22:23:20 »

Vitutuksen aihe;
Pienet, mutta arhakkaat muurahaiset, jotka puree polttavan ja kutiavan patin! tickedoff
tallennettu
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #476 : 23.02.2010 02:30:25 »

Suuren vitutuksen aihe, auttajat, jotka loppu viimein purevat syöttävää kättä. On niin kiva rakastaa, kun lannistetaan.
tallennettu
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #477 : 27.02.2010 00:39:45 »

Ismo Alanko auttaa ihan mihin vain, siinä mies minun makuuni, harmi vaan on varattu. Täällä joku nauraa itsekseen, mulle kun tyrkytetään terapiaa, mielialalääkkeitä ja lääkäreitä ihan tosissaan. Hullujen huoneelle ne olisi laittamassa.
Kiva kuulla tälläisiä kommentteja:

"Ja mikäli esität niin hyvin tervettä mitä toisinaan kerrot täällä blogissa, en minäkään kirjaisi sinua kipupolille. Sen sijaan psykiatriselle kyllä."
" Leikit Jumalaa ja puolta valtakuntaa mikä on mielestäni häiriintynyttä."

Ja tämä oli paras:
"Valitettavasti olen itse nähnyt työssäni sairaalassa tapauksia, joissa potilas onkin yht´äkkiä kieltäytynyt kaikista lääketieteen hoidoista ja heidän luonaan on sen jälkeen käynyt monenlaisia parantajia omine hoitoineen ja rohtoineen. Poikseutta jokaisessa tapauksessa potilas on menehtynyt, kun lääketieteen hoidot on lopetettu, vaikka paraneminen niiden avulla olisi ollut todennäköistä."

Ihanaa, kun minuun luotetaan! Juu mania on kuulemma päällä, mielialalääkkeet pitäisi ottaa käyttöön ja mielisairaalaan kirjautua. Kaikki upeita nettikommentteja täysin tuntemattomilta ihmisiltä. Hieno, että he tietävät minun terveydestäni näin paljon. Ja minä kun olen ensimmäistä kertaa onnellinen, tasapainossa ja lähes terve. Jee 3D-ihmiset ovat ihania.

Tosin tuota biisiä paremmin auttaa se, että opettelee kommunikoimaan ja käyttäytymään paremmin. Juu, jotta aina olisi kaikkia ongelmia kaksi niin oma koira on nakannut kahdesti käteen. No se on tosi traumatapaus ja tyhmyyttäni olen varomaton. Silti kiva kun on kiva kolmio kädessä, mustelmat kun on kolmesta sentistä kuuteen senttiin.

Onneksi on korkea kipukynnys ja mieli on niin positiivinen. No okei, joskus pitää suivaantua vaikka todellisuudessa nuo nyt on vaan tietämättömyyden ääniä, blogi on nyt sitten suljettu, keskityn positiivisiin ihmisiin.

Tässä on minun vastaukseni heille kaikille:
http://www.youtube.com/watch?v=M_bvT-DGcWw
tallennettu
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #478 : 27.02.2010 00:51:10 »

No saa nyt nähdä tippuuko varvas paikaltaan. Pahimmillaan amputoidaan tuo varvas jos kuolio menee oikein pahaksi. Ihanaa jäädyttää varpaat. Ei ole saanut unta kunnolla viikkoon kun koskee niin saatanasti. Vielä tämäkin tästä puuttui, kroppa hajoaa näköjään. Pitää vaan nyt kanavoida tuota reikiä, että saisi eloa noihin soluihin, ei tässä nyt muu auta.  

Ärsyttää valittaa, mutta valitan näköjään silti.
« Viimeksi muokattu: 27.02.2010 00:55:31 kirjoittanut In » tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #479 : 27.02.2010 00:55:25 »

Haluatko, että yritän auttaa? Tiedä onnistuuko.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 30 31 [32] 33 34 ... 221
  Tulostusversio  
 
Siirry: